Sally (g,F,F,F,M)

Kapitel 3 - Del 1:

Da jeg havde gynget i en halv time, kom Jens ud med 2 sutteflasker en med varm mælk og en med saftevand, der var både vanddrivende og afføringsmiddel i, jeg fik dem i munden en efter en, da de var drukket gyngede jeg endnu en time, men så kom den krampe jeg frygtede at få igen, det blev værre og værre, og jeg spurgte Søs om jeg ikke godt måtte komme på toilettet, hun sagde at jeg allerede var på toilettet, og bleen blev mit fremtidige toilet, og at jeg lige så godt kunne vænne mig til det, da det snart ikke var noget jeg bemærkede mere. Jeg begyndte at råbe af hende, så hun gav mig en stor sut i munden og spændte den fast om mit hoved, jeg holdt det inde i 5 minutter og så flød det bare ud i bleen, og splattede selvfølgeligt ud i hele bleen. Efter 20 minutter, tog Søs mig op, hun gik hen imod køkkenet. Hun satte mig i en højstol, da jeg blev sat lavede jeg et mærkeligt ansigt og alle vidste bare at det var mig der stank. Da alle var kommet ned til bordet, fik vi spaghetti med kødsovs, jeg blev madet af Jens, og fik en masse at drikke, og nu skulle jeg tisse, men jeg vidste der ikke var noget at gøre så jeg tissede i bleen.

Da vi var færdige med at spise skulle vi have nattøj på, Jens bar mig ud på puslebordet, og begyndte at skifte min ble, da jeg var helt ren, fik jeg en ny tena slip maxi small, og en stikpille, og 2 tena slip medium, og lyserøde gummibukser, samt en orange bodystocking, og en natdragt med Minnie Mouse samt hænder og fødder, så blev jeg båret ind i tremmesengen, hvor jeg blev spændt meget godt fast, og selen blev strammet meget omkring min ble. Så kom Søs med 4 sutteflasker med varm mælk og medicin (muskelafslappende), vanddrivende og afføringsmiddel i. Da de var drukket fik jeg dynen på og en radio begyndte at spille med en stemme der fik mig til at sove hurtigt…

Slut på del 1 :slight_smile:

Fortsæt til Kapitel 3 - Del 2

2 Synes om