Sådan opdaterer du din profil & brugerkort

Du har på din profil mulighed for at skrive lidt om dig selv og vælge et par billeder. Det er ganske frivilligt, men kan hjælpe andre til at huske dig og måske give lyst til at skrive med dig.

Når du skriver lidt om dig selv så husk gerne lidt om din alder, interesser, hvor du bor eller andet som kan være interessant for os andre. Du kan eventuelt se et lille opråb som @Mosle kom med for et par år siden: Ville du være ven med din egen profil ?

Husk at du ikke må skrive om eksplicitte seksuelle ting eller have nøgenbilleder, seksuelle billeder o.l. på din profil, da der er adgang for mindreårige.

Din profil kan ikke ses uden login på siden, men alle kan selvfølgelig se dit brugernavn i beskeder hvis du skriver i de åbne kategegorier.

Måden du kommer ind til din profil og retter den til er således:

Klik på dit profilbilleder øverst til venstre, så på Person ikonet og derefter Indstillinger:
image

Hvis du derefter trykker på “Profil” ude til venstre får du nogle felter du kan udfylde


Bemærk “Fødselsdato” bruges pt. ikke til så meget, da man ikke kan sikre formatet ved indtastning, den springer vi lige over her.

Til slut husk at trykke “Gem ændringer” forneden.

De forskellige ting du indtaster og vælger bruges til at danne både et “brugerkort” og en profil. Du kan her se hvordan mine ser ud:

Brugerkort

(kommer f.eks. når du trykker en gang på mit navn i et indlæg):
image

Profil

Trykker du så igen på mit navn på brugerkortet kommer du ind til min profil. Her kan du klikke på knapperne der hvor den røde “Statistik” er markeret for at se mine aktiviteter på sitet:

1 Synes om