Revnen i bukserne (Never Ending)

hej jeg hedder carl og jeg tænder på bleer. Denne historie er ikke sand.

Det var sent om aftenen jeg var på vej hjem fra en veninde. Vi tændte begge to på bleer, og hun havde givet mig en på med hjem. Der gik to piger bag mig. jeg gled i en gren i skoven, og jeg rev mine bukser. jeg rejste mig op og så at jeg havde fået en revne helt ind til bleen. Pigerne bag mig så min ble. Nårh har vi fundet en lille baby dreng. De bar mig ind i en bil, og de kørte mig væk.

Hvad sker der mon nu ?

3 Synes om

jeg lå i bagagerummet. Hvad pokker sker der tænkte jeg? jeg kunne mærke jeg skulle lave stort jeg prøvede at holde mig men det ville ud. så jeg sked i bleen. det stank forfærdeligt

1 Synes om

den er meget god jeg kan godt lide at piger tar fat i ham for det vil jeg gerne prøve

1 Synes om

“Nårh, har vores lille babydreng lavet i bleen?” spurgte en af pigerne. Så kørte de ind på Netto’s parkeringsplads, hvor de stoppede bilen. Så gik pigerne om og åbnede bagagerummet, og tog ham ud. Så rev de bukserne helt af ham og smed dem ind i en boks, som de låste.

Derefter tog de en ble, som de havde liggende i bilen, og skiftede ham midt ude på parkeringspladsen. De gav ham også nogle låselige gummibukser på og låste dem.

2 Synes om

ind i bagagerummet igen… klappen blev smækket i. Der blev mørkt. Var der mon nogen som så noget, og i værste tilfælde, var nogen som genkendte ham !!! Hvad ville de mon med ham ?? Imens han lå i mørket og tænkte over sin underlige anbringelse, startede motoren, og de satte igang. Væk fra parkerings pladsen og ud på vejen. Han kunne mærke hvert et hul, kant og hvad ellers de kørte over…Men hvad skulle der ske med ham ???

2 Synes om

som tide gik og han ligge i bagarummet… sidde en af pigen noget gas ind, lidt efter sove han. der han kom til selv, var han stigtig i bagagerummet, men nu skulle han tisse og det gik lige ind i bleen, så stoppe motoren og han blive bange nu, for hvad der nu ville ske med ham, så åben de bagagerummet, så underlige på ham, det værste tilfælde var, at han tisse i bleen,

??? næste ???

2 Synes om

de kiggede begge på ham, og begyndte at grine. det var meget ydmygende, især fordi de tog billeder af hans våde ble, og de kaldte ham baby, og sagde at han hellere måtte beholde den på, hvis han nu skulle lave bummelum. :smiley:

næste :smiley:

2 Synes om

den er meget god

1 Synes om

så sagde han, hvorfor går i det her… pigen kigge bare på ham, en af pigen tog nu en surt ud og sidde den ind i min…

1 Synes om

Nu lå han så der. Bundet på hænder og fødder og med en sut spændt rundt om hovedet i en våd ble. Pigerne havde billederne, og de kørte videre.

Han trængte til at lave pølser, men prøvede at holde det inde. Da de kørte hen over et vejbump kunne han imidlertid ikke holde det længere, og det kom bare væltende ud i bleen.

“Puha,” sagde en af pigerne, som kunne lugte det helt ovre fra forsædet. Den var da også lækket lidt.

1 Synes om

De 3 Piger begyndte nu skifte mig igen til en ny ble. Og gav mig et klap på kinden. Og kørte videre hjead…

2 Synes om

Pigerne kørte og kørte og manden fik efterhånden diarre så vandtynd lort væltede ud og bleen kunne slet ikkke holde det inde -------

1 Synes om