Pernilles massage (F,F)

Skrevet af Mulle

Heeeeeeeey! en lille ny historie fra mig af :slight_smile:
den bliver ikke særlig lang, højest 2-3 afsnit.

Men hvis du kan lide hvad jeg skriver, så prøv at tjek mine andre historier her på siden :wink:
Mie og Frederikke & Biltur til Syd-tyskland!

-Har faktisk haft skrevet hele denne historie før… men så glemte jeg koden til den mailaddresse hvor jeg havde skrevet det hele…
(ville ikke have det til at ligge på min computer, så sys dét var en kanon smart metode…)
sååååååå, ja, nu har jeg så begyndt at skrive den igen :laugh:

hold kæft hvor kan jeg snak, nå men her er part 1! :slight_smile:

Del 1

Fuglene sang fra hver en busk og rede, og solen som skinnede højt på himlen, sendte sine varme stråler ind gennem vinduet hos Pernille. Hun strakte sin ryg og ømmede sig lidt, hvorefter hun begav sig ud på toiletter. Pernille trak sine natbukser af, og satte sig på toilettet mens hun betragtede sig selv i spejlet. Et smil kom over hendes læber, hun kunne godt selv se at hun var en køn pige. Lidt lav af bygning, men med en gyldenbrun slank krop, et par bløde bryster og nogle faste runde baller.

Hun tissede færdig og rejste sig op. “Argh!” Nok var hun gude smuk, men hendes ryg havde det sku’ ikke for godt! Hun havde været ude for en lille bilulykke fra et par måneder siden, der var dog ikke sket noget alvorligt. Et trykket ribben var det eneste hun fik, og ja så har der også været lidt bøvl med ryggen på det sidste. Men det skulle snart være slut, for Pernille havde nemlig fået en tid ved en massør i dag, så mon ikke at det ville gøre underværker. Efter et bad og et hurtigt måltid morgenmad, cyklede hun ned mod massøren som lå i udkanten af byen.

Pernille satte cyklen og kiggede op på bygningen foran hende, ‘Massør og Akupunktur’ stod der med blå bogstaver på vinduet ud mod vejen. Hun åbnede døren og gik ind “Diiiiiiiiiiiing Doooooooong!” lød det fra en lille klokke ude bagved, som skulle signalere når der var kunder. En ung lyshåret dame kom ud til Pernille.

"Hej, jeg hedder Simone. Hvad kan jeg hjælpe dig med?” spurgte hun venligt.

“Øh hej, jeg hedder Pernille. Jeg skulle have en tid nu her”

Simone gik om bag disken og bladrede blandt nogle papirer “Ja, det er rigtigt. Kom du med ind”

Pernille fulgte med Simone ind i et anden rum, hvorefter Simone lukkede døren efter dem. Pernille stor lidt genert og kiggede rundt i rummet, der stod et skrivebord med en computer og et par stole, rundt i kanten af rummet stod der en masse skabe og midt i det hele stod en massage briks.

“Kom og sæt dig, så tar’ vi lige en lille snak inden vi går i gang” smilte Simone og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig ved skrivebordet.

Pernille og Simone fik en lang snak, og Simone undersøgte hendes ryg, mens hun trykkede her og der for at finde ud af, hvor på ryggen den var gal. Efter lidt tids undersøgen, var det massage tid. De gik begge over til briksen, og Pernille satte sig op.

“Tar’ du lige tøjet af, så henter jeg noget creme og håndklæder”

Simone gik over mod et skab, og Pernille tog sin trøje og T-shirt af. Efter et minut kom Simone tilbage med massage tingene.

“Du skal lige have det hele af, så der ikke kommer creme på det” smilte Simone og tændte en varmelampe over briksen.

Pernille sank en klump “det hele?” spurgte hun lidt genert.

Simone nikkede og forklarede “jeg har nogle håndklæder her, som du får over dig”

Pernille trak forsigtigt sine bukser af, derefter åbnede hun sin bh og til sidst trak hun sine trusser af, hvorefter hun lage sig op på briksen på ryggen. Simone lagde et hvidt lille blød håndklæde over Pernilles underliv, hvorefter hun begyndte at hælde massage olie ud i sin ene hånd.

“Jeg starter med at massere op langs dine ribben, så massere jeg dig lidt under brystet, og til sidst tager vi ryggen og nakken”

Hun startede med at massere op langs Pernilles ribben, det kildede en smule, så hun blev lidt rød i hovedet. Det virkede lidt fjollet, at en hun ikke kendte, der kun var et par år ældre end hende selv, stod og rørte hende når hun lå næsten nøgen. Så hun valgte bare at lukke øjnene og slappe af, for ikke at få øjenkontakt. Simone bevægede massagen længere op foran på Pernille, og masserede på de nederste ribben, så lod hun sine varme hænder glide ned over hendes mave, og begyndte at massere på maven lige over håndklædekanten.

Først kildede det bare lidt, men med et kunne Pernille mærke, at der var noget galt! Hun slog øjnene op, hun kunne mære at hun lå og tissede på briksen. En varm strøm løb ned om hendes baller og ned på briksen. Pernille gispede og prøvede at holde det tilbage, helt lammet af chok. Simone som med det samme så hvad der sket, tog håndklædet fra Pernille og pressede det ind mellem hendes ben, for at forhindre at alt blev vådt.
Pernille som var ligbleg i ansigtet, prøvede at holde det tilbage, men til sin store skuffelse kunne hun mærke hvordan håndklædet som Simone holdte mellem hendes ben nåede at blive varmt.

Pernille begyndte at græde. Hvor pinligt! det var mindst 5 år siden hun sidst havde tisset i bukserne, og det var ikke nær så pinligt som dette! Simone slap håndklædet mellem Pernilles ben, satte sig op på briksen og krammede hende tæt ind til sig, mens hun trøstede hende.

“Det skal du ikke være ked af mus, du er ikke den første det er sket for. Jeg masserede også lige ovenpå din blære, det var ikke din skyld.” hviskede hun ind i Pernilles øre, mens hun krammede hende.

Efter noget tid stoppede Pernille med at græde, men hun var stadig ildrød i hovedet og havde tårer ned over kinderne. Simone gav slip på hende og gav hende et lille kys på kinden, mens hun smilte “Så, nu må vi vist også hellere få dig tørret”

Simone fjernede det våde håndklæde mellem Pernilles ben, og lagde det til side. Så tog hun et rent håndklæde

“Løfter du lige numsen en gang?”

Pernille løftede sin numse fra den våde briks.
Simone tørrede hende med det tørre håndklæde, hvorefter hun tog briksen. Efter lidt tid blev Pernille beordret til at ligge sig på maven, hun gjorde som der blev sagt, for hun kunne ikke få et ord ud, så genert som hun var.

Simone færdiggjorde massagen, og snart havde Pernille sit tøj på igen. Simone fulgte hende over til døren “Jeg håber ikke at det lille uheld her har skræmt dig for meget” smilte hun venligt og lage en arm om Pernille.

“Jeg synes du skal komme igen på mandag samme tid, så vi kan få blødgjort den ryg”

Pernille nikkede og kiggede ned i jorden, hvorefter hun stille cyklede hjem i regnvejr.

Fortsæt til Kapitel 2

5 Synes om

rigtig fin lille historie :smiley:

rigtig god… mere tak

men det at hun tisse lyder som noget jeg har hørt får… at det er ske rigtig, få nogen, men håber du er hurtig med at komme med mere…

enormt god håber du får tid til at skrive noget mere

Kan ikke se hvor bleerne kommer ind?. Men enig fin historie :).

Tak tak!!! :woohoo:

Del 2

Da Pernille kom hjem, gik kun op og tog et langt varmt bad, hvorefter hun trist gik i seng. Hun lå og knugede dynen ind til sig, mens hun tænkte på den pinlige oplevelse ved massøren. Aldrig havde hun prøvet noget så pinligt, i hele sit liv, tænkte hun, mens hun faldt i søvn med en tåre trillende ned af hendes kind.

Weekenden gik, og Pernille vågnede mandag morgen, ved a hendes vækkeur ringede. Hun lukkede øjnene og tænkte på at det var i dag, at hun skulle op til massøren igen. Nøøøøøj hvor ville hun gerne blive under sin varme dyne i stedet! Hun ville virkeligt ikke op til Simone igen, det ville være så pinligt, og tænk hvis det samme skete igen! tænkte Pernille og sank en klump. Men hun havde snart ikke noget valg, for det var den eneste massør i byen, og nu havde hun også lige taget fri fra skole, for at komme af sted igen. “Ruuuuumle Ruuuuumle Ruuuuuuumle!” Hun var pænt sulten, så hun måtte hellere skynde sig at komme op, hvis hun skulle kunne nå at få morgenmad først. Efter et hurtigt bad og et let måltid morgenmad, sad Pernille på sin cykel, parat til at cykle mod massøren, for anden gang.

og cykle, cykle, cykle, cykle! :wink:

Pernille satte cyklen fra sig, og gik ind til massøren. “diiiiiiiiiiiing doooooooong!” lod det fra klokken ude bagved, og som sidst, gik der ikke mange sekunder før Simone dukkede op.

“Hej igen Pernille, går det godt?” hilste hun venligt

Pernille smilte lidt forlegent “hej, joe det går da godt”

“Kan du mærke nogle forbedringer i ryggen?”

“Det gør stadig meget ondt når jeg bøjer mig fremover, men det er blevet lidt bedre!”

“Det var da godt. Alle fremskridt er fremskridt!” smilte Simone, hvorefter hun tøvede, og tænkte på hvor logisk hendes sætning havde været.

Pernille gik med Simone ind i samme rum som sidst, med massage briksen.

Simone undersøgte atter Pernilles ryg, og prikkede her og der. De gik over til briksen og Pernille begyndte at tage sit tøj af, mens Simone hentede håndklæder og creme. Da Simone kom tilbage, kiggede hun lidt i nogle papirer, hvorefter hun mumlede “jeg tror vi tar’ ordentligt fat i din ryg i dag, så skal den nok blive fin igen, efter et par gang” Pernille sank en klump og hendes hjerte begyndte at hamre løs. Ordentligt fat? bare nu ikke at det går galt igen, tænkte hun. Simone som kunne godt se at Pernille ikke var tryk ved situationen, tog sin taske op på skødet og begyndte at roede i den.

“Bare rolig Pernille, du skal ikke være bange for at det sker igen” smilede hun venligt, mens hun trak en Pull-Ups ble op af tasken…

ps. Dér var din ble Aabdreng! :laugh: hehe

Fortsæt til Kapitel 3

4 Synes om

Endnu et godt kapitel :slight_smile:

mega godt kapitel! :smiley:

Mulle skrev:

ps. Dér var din ble Aabdreng! :laugh: hehe

LOL!.

Det er en meget god historie :slight_smile: Kommer der snart en forsættelse ?

Maaaaange mange dak!! :smiley:
hmm, jeg er lige igang med at skrive SSO eksamensopgave, men i weekenden eller i næste uge, dér skulle nu gerne komme noget nyt :b

Del 3

Pernille stivnede og kiggede på bleen, mens Simone begyndte at forklarer:

“Min lillesøster på 14, sover stadig med ble om natten” Simone kiggede ned på bleen og forsatte
“Her i nat, hjalp jeg hende i en tør ble, fordi hun havde haft et lille uheld. Og så slog det mig, at du faktisk ikke var meget større end hende. Så mon ikke at du kunne passe en af hendes bleer, bare lige under massagen?”

Pernille kunne ikke få et ord ud af hendes mund. En ble! kunne det blive mere ydmygende.

“Det var så synd for dig sidste gang, så jeg tænkte at det her kunne være en god idé, bare lige til hvis det skulle gå galt igen” hviskede Simone og holdte sin hånd ud mod Pernille, “er det ok? så er det vores lille hemmelighed”

Pernille nikkede stille, det her skulle bare overstås. Simone smilte og rullede tættere på hende, på sin kontorstol. Så foldede hun den hvide og lyserøde ble med børnemotiver ud, og holdte den ned til gulvet. Pernille trådte rystende op i bleen, hvorefter Simone trak den op mellem benene og godt op om numsen på hende. Hun rettede lidt på bleen og kørte et par fingre rundt i kanten af den. Pernille stod nu kun iført ble foran Simone.

“Nå, skal vi komme i gang. lægger du dig op på ryggen igen”

Pernille lagde sig forsigtigt op på briksen, hun kunne mærke den bløde ble under hende, den passede hende faktisk perfekt. Tankerne fløj gennem hovedet på Pernille. Hvordan kunne dette være rigtigt? Lå hun virkeligt med ble på foran Simone? Pernilles kiggede ned af sig selv og så på buksebleen mellem hendes ben, det var mange år siden hun sidst havde haft en på. Hun kunne ikke genkende følelsen.

Simone begyndte at massere blidt under hendes bryst. Pernille lukkede øjnene og prøvede på at tænke på noget andet, men tankerne fløj rundt i hovedet på hende. Hvorfor sker sådan noget kun for… Pludselig kunne hun mærke, at der kom en lille varm sjat ud i hendes ble. Pernille bed tænderne sammen og holdte strålen tilbage, hun åbnede øjnene og kiggede op på Simone, i håb om at kun ikke havde set det. Simone så ned på bleen, og opdagede at der var kommet en lille våd plet mellem hendes ben. Hun smilte til Pernille, hun vidste godt hvad der var sket. Pernilles mund begyndte at skælve, hun skyndte sig at lukke øjnene igen.

Simone bevægede massagen længere ned, så hun masserede lige over ble-kanten. Pernille kunne mærke at trykket steg og steg, i takt med Simones håndbevægelser. Pernille gispede, hun kunne ikke holde sig mere. Hun mærkede den varme stråle mellem hendes ben, hvordan hendes tis strømmede ned over hendes baller og blev suget ind i bleen. hvorefter varmen bredte sig ned under hendes numse, gennem bleen.

Hun fik tårer i øjnene, og snart trillede tårerne ned over hendes kinder. Simone kunne godt se at det var gået gal for Pernille, så hun fik hende op og sidde, hvorefter hun satte sig op på briksen til hende og trøstede hende. Simone lagde den ene arm rundt om hende, hvorefter Pernille hulkende begravede sit hoved i hendes bryst, den anden hånd lagde hun forsigtigt på hendes blenumse og trak hende godt ind til sig, mens hun viskede at det bare var et uheld og at det kunne ske for enhver.

Sådan havde Simone før trøstet sin lillesøster, hvis hun havde haft et større uheld om natten og var kommet ind og vækket hende. De sad sådan i lidt tid. “Så, skal vi ikke lige få masseret din ryg også, så kan vi lige ordne dig bagefter” sagde Simone mens hun rettede blikket mod den tydeligt våde Pull-ups ble.

Hun gjorde tegn til at Pernille skulle lægge sig ned på briksen igen. Pernille lagde sig på maven med sammenknebne våde øjne, hun kunne mærke hvordan bleen var blevet tungere og varmere mellem hendes ben. Og nu skulle hun ligge her foran Simone, iført våd ble, mens hun blev færdig masseret. Hun var grædefærdig, men hun var dog stadig lidt glad for at Simone var så sød ved hende, og ikke nedgjorde eller drillede.

“Bare tag det roligt Pernille, det gør ikke noget, det er ikke ligefrem første gang jeg ser en våd ble” sagde Simone og blinkede til hende.

Pernille tænkte på Simones lillesøster, som var vant til at få hjælp af Simone, når det galt sengetid. Mon hun ville være ligeså flov som Pernille, hvis det var hende, der stod i denne situation? Simone begyndte at massere hen over Pernilles skulderbladene… forsæææææættes! :wink:

Fortsæt til Kapitel 4

5 Synes om

Åhh hvor jeg glæder mig til en forsættelse af denne vidunderlige historie :wink:

1 Synes om

må ogse inrome at den er god
:slight_smile:

Hov, havde helt glemt den historie her! :blink:
Men er glad for at i kan lide den! :slight_smile: :slight_smile:
Så i skal selvfølgelig ikke snydes for en slutning :stuck_out_tongue:

Del 4

Simone begyndte at massere hen over Pernilles skulderblade. Pernille ømmede sig lidt, for Simone lagde mange kræfter i. “Jeg ved godt at det er svært, men du er altså nød til at slappe af i kroppen” sagde Simone mens hun flyttede sine hænder ned mod Pernilles læn. Pernille lukkede øjnene og prøvede at tænke på noget andet. Hun bed tænderne sammen. hvordan skulle man kunne slappe af, når det gjorde ondt, tænkte hun.

Simone var nu i gang med at massere den nederste del af ryggen, få cm. over Pernilles fugtige blenumse. Pernille sank en klump, hun kunne mærke at det pressede på, så hun klemte ballerne sammen og trykket forsvandt stille igen. Men efter lidt tid kunne kun mærke at det pressede på igen, i takt med Simones faste håndbevægelser. Pernille lage sine ben lidt over kors, og prøvede at tænke på noget andet.

“Du er altså nød til at slappe helt af Pernille, ellers kan jeg ikke få løsnet din rygsøjle op” sagde Simone med en lidt mere bestemt tone. “Jammen, jeg skal bare sådan på toilet” forklarede Pernille. Simone kiggede ned på Pernilles ble, før hun foresatte med en lidt dæmpet stemme “Det gør ikke noget hvis du kommer til at gøre det i bleen Pernille”, “den kan sagtens suge mere”

Pernille rødmede, hun havde for et kort øjeblik helt glemt at hun havde ble på.

“men, j-j-jeg skal altså ikke tisse” stammede hun så.

“Årrh, ja så” nikkede Simone forstående. Der var stille lidt, så foresatte hun “det gør altså heller ikke noget, hvis der skulle komme noget stort i bleen”

“En ble er vel en ble, og den skal jo smides ud alligevel” fortsatte hun, med et blink i øjet.

Pernille stivnede, mente hun det?! gjorde det ikke noget, hvis hun skulle komme til at lave i bleen? Hun gøs ved tanken, og prøvede at tænke på noget andet. Hendes første lille uheld havde været grænseoverskridende nok!

De snakkede ikke mere om det, så Simone forsatte med at massere Pernilles lænd. Pernille lukkede øjnene, hendes hjerte hamrede og hun kunne mærke sveden på hendes pande. Pludselig slog hun øjnene op, hun kunne mærke at bleen strammede omkring hendes numse. Hun var kommet til at gøre lidt i bleen. Panikken eksploderede i hende, og hun fik tåre i øjnene imens det lykkes hende at holde resten inde.

Simone kunne høre at Pernille snøftede og lod mærke til at hun lå og rystede svagt på briksen. Hun løftede forsigtigt op i Pernilles ble, for at tjekke om det var gået galt for hende. Det gav et lille ryk i hende da Simone tog i hendes ble. Simone lage forsigtigt en hånd på Pernilles ryg, hvorefter hun stille viskede: “Pernille?”

Pernille begyndte da for alvor at græde. Simone tog en arm om hende og fik hende op at sidde, så hun kunne trøste hende. Da Pernille kom op at sidde, kunne hun rigtigt mærke sit uheld, og hun blev bleg i ansigtet, hvorefter hun begravede sit ansigt i Simones favn. Simone sad og krammede hende ind til sig i lidt tid, hvorefter Pernilles hulken stille forsvandt.

“Skal vi ikke få den ble af dig mus?”

Pernille nikkede svagt, hun var for flov til at svare. Simone fik forsigtigt Pernille op at stå, hvorefter hun forsigtig lage en hånd på hendes ble-numse “kan du ikke lige gøre det færdigt basse? du er alligevel beskidt bagpå nu” Pernille gned sine øjne og så på Simone, med et spørgende blik. Simone trak Pernille tæt ind til sig, lage sin ene arm om hende, og med den anden hånd aede hun forsigtigt på bleen, mens hun viskede ind i øret på hende

“Kan du ikke lige lave færdigt, så skifter vi dig bagefter”

Pernille kunne ikke få et ord ud af munden, hun ville bare gerne have den ble af. Så hun overgav sig, lagde sin pande mod Simones skulder og gemte sig i hendes favn, hvorefter hun begyndte at presse. Simone kunne mærke at Pernille trykkede og pludselig kunne hun også mærke at bleen blev fyldt ud.

Da Pernille var færdig, trak Simone hende ud fra hendes favn. Der trillede en tårer ned over Pernilles ene kind, mens hun bedrøvet kigget op på Simone.

“Kom, lad os få gjort dig ren og tør” hviskede Simone, mens hun gjorde tegn til hende om, at hun skulle lægge sig ned på et håndklæde.

Simone rev forsigtigt bleen op i begge sider og begyndte med vådservietter, at gøre Pernille ren. Pernille lå bare med røde øjne og kiggede lidt væk, hun var grædefærdig, ikke en tåre tilbage.

Til sidst da Pernille var ren, tog Simone et tørt håndklæde og duppede hende mellem benene, for at sikre at hun var helt tør. Så rakte hun over til sin taske, hvor hun fandt en ny ren bukseble af hendes lillesøsters. Hun tog bleen, puttede Pernilles fødder i hullerne, trak den forsigtigt op mellem hendes ben og til sidst godt op om numsen på hende.

Pernille kiggede spørgende på Simone, men Simone smilte bare til hende, og begyndte at give Pernille bukser på, uden over bleen. Simone lynede bukserne og knappede dem til, så tog hun fat i Pernilles hænder og fik hende op at stå. Pernille stod nu med bar overkrop, og hun kunne se ble-kanten over hendes bukser. Men da hun havde fået resten af sit tøj på kunne man ikke se at hun have den på.

Simone fulgte hende over til døren. Pernille vidste ikke hvorfor Simone havde givet hende en ren ble på, måske var det bare en ren vane, fordi hun var van til at give hendes søster en ren på, efter et bleskift? Pernille skulle lige til at spørge Simone, men lod i sidste ende være, for hun ville helst ikke snakke om hvad der var sket. Simone klappede hende forsigtigt bag i og smilte “vi ses næste uge Pernille” Pernille smilte lidt flovt tilbage og nikkede, hvorefter hun satte sig op på sin cykel og begav sig hjem af.

Hun var meget udmattet da hun kom hjem, det havde været en hård dag, så hun begav sig op på sit værelse for at sove. Hun trak tøjet af sig selv, så hun til sidst kun stod med ble på. Pernille gik over til tøjskabet og fandt noget nattøj. Hmm, men alle hendes trusser var til vask. Hun kiggede ned på bleen. Tja, hun kunne vel lige så godt bare sove med dén, i stedet for trusser. Pernille trak forsigtigt natbukserne på, uden over bleen, og til sidst tog hun en stor T-shirt på. Hun gabte og luntede over mod sin seng

Pernille puttede sig godt ned under dynen, hun kunne mærke bleen som sad tæt til hendes numse. Der gik ikke mange minutter før hun faldt i søvn.

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Mulle

7 Synes om

den bliver bedder og bedder

1 Synes om

Jeg ville ønske der kom lidt mere til denne her historie, eller mere i din skønne skrivestil! <3

3 Synes om

Helt enig! Meget nuser!

1 Synes om