Opdaget på legepladsen :) (never ending story)

Hej. Jeg tænkte, at det er noget tid siden, der er blevet oprettet noget nyt herinde, så her har jeg lige skrevet en begyndelse til en ny Never Ending Story.

Jeg listede mig forsigtigt igennem den store hæk og ind på vuggestuens store legeareal. De eneste veje ind til vuggestuen var igennem hovedlågen eller igennem et sted på de høje hække der dækker hele vuggestuen af for udefrakommende øjne. Jeg havde min ble på og min sut i munden. Det var en lidt sen lørdag eftermiddag, og jeg vidste, at der ikke var nogen på arbejde på en lørdag. Så jeg kunne ikke blive opdaget i at bruge baby gyngerne sandkassen eller de klapvogne og barnevogne der stod i skuret som alt det jeg lystede mig her i dag. Jeg havde i starten tænkt, at en 16-årig dreng ikke hørte hjemme her, men nu havde mine lyster for at lege baby taget overhånd, og jeg var ligeglad med, hvor forkert dette måske var. Jeg satte min taske fra mig i sandkassen, hvor jeg havde ekstra bleer og skiftegrej i. Jeg listede forsigtigt rundt om legehusene og hen til kasserne med sandkasse legetøjet. Her fandt jeg mit ynglings legetøj frem og begyndte nu at gå tilbage mod sandkassen. Men da jeg nåede hen til bænkende, hvor børnene sad og spiste, når de er udefor, så jeg at lågen åbnede sig og lukkede. Jeg kunne se en kvinde komme ind med en lille pige på 1-2 år komme ind i børnehaven. Jeg lagde mig ned under bænken og håbede at de ikke så mig. Men hvad gør jeg nu. Hvordan får jeg fat i min taske og kommer ud igen uden at blive opdaget?

Nu er det jeres tur til at digte videre :slight_smile:

3 Synes om

Jeg vil lige prøve at fortsætte lidt :slight_smile:

Jeg kiggede op igen, og så de var væk. Jeg satte hurtigt i løb. Da jeg var ved sandkassen tog jeg min taske. Bare de ikke ser mig, tænkte jeg. Jeg vendte mig og gik roligt ud, hvilket var ret dumt. “Hvad laver du her?” Spurgte en dame så. Jeg vendte mig forskrækket om og så hende dybt i øjnene. Hvis ikke sutten i min hånd afslørede hvad jeg lavede her, gjorde min store blenumse nok. “Kom” sagde hun og fulgte mig ind i vuggestuen. Hun gik ind i et rum hvor det var alt tænkeligt baby udstyr, i voksen størrelse, tremmesenge, barnevogne, pusleborde, osv. “Faktisk har vuggestuen lukket hele sommerferien, så jeg har fået lov til at være her imens” sagde hun “og jeg havde ellers kun regnet med at min datter skulle være her, men der skal vist også være en lille baby dreng”…
Så må i fortsætte! :slight_smile:

3 Synes om

Jeg skal til at skifte min datter nu, så regner jeg med at skifte dig bagefter.Mig, jeg skal ikke skiftes. Joooo, siger hun, jeg kan lugte at du har lavet i bleen. Oh- oh, hun har ret, jeg blev så forskrækket over at blive opdaget til at kom til at lave noget i bleen. Hun fik datteren op på puslebordet og fik hurtigt skiftet datteren, hun havde kun tisset.
Så er det dig, op på bordet med dig. Nej, jeg vil hellere hjem og skiftes. Visse- vasse sagde hun,op med dig. jeg lagde mig op, men holdt godt fat i bukserne. Den havde hun luret så hun fandt en stor larmende ragle frem, så glemte jeg at holde i bukserne, de røg af bukser og underbukser, forsigtigt tog hun den meget snavsede ble af,du har lort helt om til tissemanden og hårene deromkring,så du er altså mere end 10 år gammel. Ja, jeg er 16, fremstammede jeg. Hun fandt diverse remedier frem til den store rengøring af numse, tissemand og hår. jeg kunne se at hun nød det i fulde drag,og jeg, jooo, jeg begyndte også at nyde at blive nusset omkring tissemanden, så den begyndte at blive stiv, men hun gav den bare et dask, så den klaskede sammen igen. Jeg blev vasket i numsen så godt som jeg ikke er blevet siden min mor vaskde mig der.-----------------

så må næste fortsætte!

3 Synes om

Efter jeg var blevet vasket. Gav hun mig en ble på og sagde. Så er du vist klar til at sove til middag.
Hun lagde mig ud i en af tvillingeklapvognene.
Hun satte selv sit eget barn derned. Og så gik hun en tur med os.
Hun gik ned i byen med os. Jeg spurgte hende. Kan vi ikke gå et andet sted hen. Jeg er bange for at der er nogle jeg kender der ser mig. Hun svarede bare. Babyer er ikke bange for hvem der ser dem. Og siden du gerne vil være baby skal du heller ikke være bange for hvem der ser dig.
Jeg faldt hurtigt i søvn da vi kom tilbage tog hun mig med ud og skiftede mig. Hun sagde du ser sulten ud. Hun hentede en sutte flaske med varm mælk i og gav mig den.

3 Synes om

Smagen af latex fra sutteflasken overgik næsten smagen af den varme mælk fra flasken. Jeg var ret tørstig så det tog mig ikke lang tid før jeg var færdig med hele flasken.
“Vil du have noget mere mælk?” spurgte damen. “Det ser ud som om vi er løbet tør, men bare roligt. Du bliver her på vuggestuen, så går jeg ud og køber noget mere mælk”.
Hun tog sin datter og kørte efter kort tid væk fra vuggestuen.
Jeg så mit snit til at flygte væk fra vuggestuen, inden den skøre dame kom tilbage. Ja nok kunne jeg lide at blive behandlet som en baby, men jeg var ikke så meget for at blive ydmyget på denne måde i det offentlige rum.
Jeg løb over til døren og trak i håndtaget, men døren var låst fra ydersiden. Jeg var fanget i dette rum indtil hun kom tilbage…

3 Synes om

og som det ikke var nok, trængte jeg nu meget til at skide, skulle jeg bare skide i bleen, nej udsigten til det store vaskearbejde var ikke så behageligt, selvom jeg har nydt at blive behandlet som baby. Nej, jeg besluttede ikke at skide i bleen og gik ud på toilettet, men døren til voksentoilettet var låst, så jeg havde kun et lille toilet og en potte at vælge imellem, jeg ville prøve potten, af med bukser og bleen, satte mig ned på potten, av -av den var jo alt for lille til min store numse, jeg prøvede så at sætte mig i hug over potten, så pressede jeg en del lort ud,så potten blev helt fyldt, mens jeg tænkte på hvad jeg skulle gøre med den fyldte potte gik døre op, de var kommet tilbage -------

2 Synes om

Jeg skyndte mig hen og låste døren ud til badeværelset, hvor jeg stod. Jeg så mig omkring for en flugtvej. Der var et vindue henne ved væggen. Det kunne jeg let få åbner, men det var ret sværere at komme ud af det. Jeg fik dog klemt mig ud af vinduet og jeg stod nu på legepladsen igen. Bag mig låste kvinden toilet døren op, og jeg hørte hende sige, han ligger nok inde i en af tremnesengene den søde lille dreng. Jeg så mit snit til at flygte, og jeg kom igennem hækken og ud på gaden. Nu gik vejen hjem. Men efter ti minutters gågang lagde en person en hånd på min skuldera jeg vendte mig om og så, at det var…

A: kvinde og hendes datter.

B. Ens kæreste (pige)

C. En fremmed.

Jeres tur til at digte videre :slight_smile:

3 Synes om

jeg er 20 år og er opdraget til at opfører mig som små babyer som går i vuggestue så betyder jeg hører ikke efter hvad der bliver sagt og jeg skider i bleen og tisser i bleen for sutteflaske og sover til middag læggevogn og min hjemmepasser går tur med mig hver dag hun giver mig sutteflaske og skifter mig og tager min tempratur når jeg er syg og tører op efter jeg gylpet mad op og jeg skriger os som en baby når jeg ikke for min vilje så arbejdspladserne vil ikke ha mig fordi jeg skriger li så meget som en ny født baby så derfor går jeg hjemme og arbejder ikke ude i samfundet

1 Synes om

A: kvinde og hendes datter.

B. Ens kæreste (pige)

C. En fremmed.

d. mor eller far

e. politi girl

Har kun en mobil at skrive på så vælger at lade vær!
Men jeg synes at det skulle være hans forældre!