Ny never ending story (Never Ending)

Jeg synes det var lang tid siden, at vi havde haft en never ending story, så jeg valgte at starte en i juleåndens glæde :wink:

Start :

Her gik jeg en fredag aften. En hel normal dreng på 19 år. Klokken var lidt over 24. Men okay måske ikke helt normal. Fordi jeg gemte på en lille hemmelighed. Jeg havde en meget våd ble på. Nogle mennesker ville nok synes det var meget underlig en voksen ung mand stadig gik med ble, men jeg havde en hemmelig lyst til at blive behandlet som en baby igen af en pige eller kvinde. Netop, som jeg var taget hjemmefra, havde jeg sørget for at proppe en stikpille op i numsen. Det var sjovt og lidt skræmmende at lave helt ukontrolleret ude i offentligheden. Man vidste jo ikke hvem man kunne støde på, mens man var ude på sine gå ture.

Netop, som det begyndte at presse bag i, blev jeg råbt efter. Jeg kiggede mig over skulderen, en ældre pige, cirka 23-25 års alderen, kom gående hen i mod mig. Jeg stoppede op. “kan du hjælpe mig jeg er faret vild”, forklarede hun
Det var en lidt kritisk situation, fordi jeg var ikke klar over, om hun havde set min ble, og jeg kunne mærke jeg meget snart skulle lave stort…

Så må en anden gerne forsætte :slight_smile:

1 Synes om

“Jeg vil da meget gerne hjælpe dig”, sagde jeg med megen bæven i stemmen, for nu virker stikpillen og det med en ordentlig prut. Da jeg var klar over at hun kunne høre det, kunne jeg lige så godt gå til bekendelse. “ja,det må du meget undskylde, jeg har lidt vrøvl med maven i øjeblikket”. Hun kikker på mine bukser og får øje på bleen. “åh”, siger hun, " Det er derfor du har taget en ble på, meget fornuftig, da du ellers har fået bukserne fyldte". Hun kommer nu i tanker om, at hun egentlig skulle spørge om vej, men i det samme tømmer min tarm sig igen. Jeg kan fornemme at jeg hurtigt må skifte bleen. “Intet problem” siger hun nu, “Jeg er ansat på et ældrecenter, der er der også mange, der må bruge ble. Jeg har lige en ble her i min taske, den synes jeg du skal have på og jeg kan se at det er lige din størrelse. Vi smutter lige ind i parken her og finder et godt træ, så ingen kan se os”. Jeg er helt mundlam, så jeg protesterer overhovedet ikke. Hun finder hurtigt et træ, hvor jeg får besked på at lægge mig på ryggen. Hun er vant til at omgås mænd, kan jeg se, for på no time har hun trukket mine bukser og underbukser helt af. Nu mangler bare bleen, den var blevet fyldt til bristepunktet. “Hold da op du må have meget ondt i maven med alt det du har lukket ud”. Langsomt fjerner hun bleen. “Nu skal jeg først have dig gjort ren, der sidder lort helt om til din penis, det er godt du har fjernet kønsbehåringen, så er det lettere at gå til”. Hun har det hele med i tasken, også pudder som jeg får en ordentlig dosis af i numsen. “Så nu kan du få en ny ble på”, også det har hun en vældig tav på,
Jeg får underbukser og bukser på igen, hun hjælper mig op at stå.

Så må en anden fortsætte.

1 Synes om

“tak skal for hjælpen” “jamen det var så lidt” sagde hun med en stemme som gør mig blød i knæende. Så lige pludselig ryger det ud af mig “vil du ikke med mig hjem og se en film og hygge lidt”… “jo meget gerne” Jeg blev helt overasket :cheer: jeg havde jo ikke regnet med at hun gerne vil det. “hvor langt er der hjem til dig her fra” spørg hun “mmm… ikke sådan så… langt”

jeg tænker inden i mit hoved. vi sidder der begge to i sofaen hjemme hos mig Jeg har en sut i munden og vi kælder for hinanden.

Lige pludselig er jeg tilbage og kommer i tanke om at jeg jo ikke er inkontinent. Men bare tog en stik pille op i numsen. Det har jeg jo fuldstændig glemt at fortælle… lige pludselig spørg hun “Hvad heder du endelig?” “jeg heder Nikolai” siger jeg sådan lidt med en barnlig stemme. “hyggeligt at møde dig” siger hun så og smiler til mig:) så snakker vi frem og tilbage og finder ud af at vi faktisk har meget tilfældets, Jeg kigger in i hendes øje hun virkelig er sød… Lide pludselig er vi hjeme hos mig. “Jeg bord i første etage” røg det ud af mig… Pludselig kan jeg lugte en meget dårlig lugt “den kommer nok fra din ble” siger hun , jeg bliver ekstrem rød i hoved.

Nu må en anden godt forsætte :slight_smile:

1 Synes om

Jeg fumler i lommerne efter nøglerne og kommer i tanke om at jeg faktisk ikke havde mine nøgler med.
Døren har smæklås, så jeg ikke sådan lige kan komme ind.
Hvad gør man lige når man har en dejlig pige med hjem og ikke kan finde nøglerne?

“Vent lige et øjeblik” siger jeg, “jeg skal lige se om der er et åbent vindu på bagsiden af huset”

Jeg smutter om på bagsiden og finder vinduet til soveværelset på klem. Det har en låsemekanisme så man ikke bare kan åbne det.
Nårh, tænker jeg og kigger meg omkring for at se om jeg kan finde noget at bruge til at åbne vinduet med.

Med en pind i hånden prøver jeg at få dirket vinduet op, det tar godt nok et stykke tid men til sidst går vinduet op og jeg får kravlet ind i soveværelset. Ude i entreen kan jeg se at nøglen ligger pænt og pyntelig på kommoden og griner ad mig.
Jeg får ihvertfald låst døren op og til alt hæld står hun der fremdeles, jeg kan skimte en fugtig plæt på hendes bukser.

“Det var altså godt du kom nu, det var lige før mine bukser blev rigtig våde” siger hun med et smil på læben.
“Men så må jeg vidst heller byde dig ind, vær velkommen til min ringe bolig”

Hvad sker videre? Det er op til nestemand :wink:

2 Synes om