Never ending story 7

mine forældre sov tungt… de gik ALTID tidligt i seng… jeg var super nervøs… hvad hvis der var nogle jeg kendte under vejs… jeg tog posen med de brugte bleer… tænkte tilbage på en dejlig weekend med massere af bleer der skulle skaffes af vejen… VOKSEN bleer… det var første gang… og det var dejligt… posen var tung… jeg havde også fyldt en del bleer med tis… jeg tog nogle sko på og sneg mig ud… luften var kølig… dejligt kølig… månen stod højt på himlen og lyste forhaven op… jeg gik ud af døren og listede ud på vej… kikkede ned af vejen… der var ingen mennesker at se… jeg gik mod højre ned af bakken… syntes jeg hørte nogen… begyndte at løbe… nåede ned til en side vej jeg skulle dreje ind af… nogle fulgte efter mig!!! jeg løb så hurtigt jeg kunne fulgte vejen 500 meter og stoppede… vente mig om… de var ingen… gik de sidste 100 meter ned til børnehaven… fandt børnehavens skraldespand… smed posen med bleer ned… inden jeg smed dem ned tog jeg en af mine brugte bleer… jeg foldede den ud og lagde den i sin fulde længde i i spanden… kunne ikke lade værre… lukkede lovet og begyndte at gå… nåede 50 meter da en mand stod foran mig… han kom ud af det blå… jeg fik et kæmpe chok… kom til at tisse i den ble jeg belejligt havde husket og tage på… “undskyld herre jeg…” nåede jeg og sige for jeg fik en sæk om hovedet, blev bagbundet og smidt ind i en bil… bilen kørte stærk og jeg græd… kunne mærke de trak bukserne af mig… “gi mig lige knive og en MAXI” sagde en mand… han skar tre snit i min ble og tapede en ny en ud over…

3 Synes om

Så lagde manden mig ned og spændte mig fast til en tremmeseng.

Mens jeg lå der skulle jeg bare tisse så meget.
Jeg lod det løbe, som jeg havde haft gjort i den sidste weekend, men manden sagde: “nårh begynder vores lille baby at tisse? Skal han nu også til at lave i bleen?” Den anden mand begyndte og grine og sagde: “så kører vi gamle jas. Kom herom. Babyen kan blive skiftet når han har lavet stort i bleen. Ikke før.”

1 Synes om

Der lå jeg med en 2 bleer og mændene grinte. Jeg sagde slip mig fri. Så sagde en af mændene “babyer kan ik tale vi må heller give ham en sut i munden” Jeg fik en sut i munden som blev spændt fast bagpå mit baghoved.

1 Synes om