Never ending story 3

okay jeg starter
Hej mit navn er patrick jeg er 10 år er en teen baby på grund af en vækst fejl er jeg kun 120 cm høj og vejer 25 kilo. Jeg bor alene med min mor min far døde i en trafikulykke og efterlod mig og min mor med en stor livsforsikring.

Jeg vågnede tidligt om morgenen og stod ud af sengen som altid var min drynight gennemblødt (jeg har den samme kontrol over min blærer som en 1 år gammel baby når jeg sover) jeg gik ned og spiste morgenmad min mor var allerede taget på arbejde jeg skyndte mig at spise og hoppede på min cykel jeg ville ikke komme for sent den første dag på mit sommerjob jeg havde fået job i en vuggestue jeg ankom lige til tiden og gik ind det var nogle rigtige søde pædagoger og de fortalte mig hurtigt hvad jeg skulle gøre jeg bruge ca. 3 timer på at leje med børnene og når at de skulle skiftes gjorde jeg også det efter 3 timer sagde pædagogerne at de ville gå en tur med børnene så de kunne falde i søvn. Imens kunne jeg bare blive her og se noget tv og så gik de og tog alle børnene med sig. Jag sad og så tv i noget tid men begyndte at kede mig så tænkte jeg, jeg har altid godt kunne tænke mig at vide hvordan det føltes at ligge i en tremme seng. Så først gik jeg ud i puslerummet og fandt en Vibble 11-25 kg ble og lagde mig op på puslebordet og tog den på. Så gik jeg hen i en skuffe og fandt en babyblå bodystocking som jeg lige præcis kunne passe så gik jeg hen i en skuffe og fandt en sut som jeg tog i munden jeg kiggede mig i et spejl jeg lignede fuldstændig de børn jeg havde passet bare lidt støre. Så gik jeg ind i soverummet og lagde mig op i en tremmeseng og trak siden op jeg lagde mig ned og begyndte at sutte på min sut det føltes skønt der gik ikke lang tid før jeg faldt i søvn.

okay i skriver vidrer

2 Synes om

okay så skriver jeg vidrer
. Jeg vågnede senere og kunne mærke at min ble var gennemblødt, jeg prøvede at sænke siden på sengen men den var låst jeg begyndte at kæmpe for at få den op og det lavede en masse larm. Men så lige pludselig kom en af pædagogerne ind hun åbnede siden og løftede mig ud af sengen og over på et puslebord.
Hvad laver du?
Jo Patrick nu skal du bare høre da vi kom hjem med babyerne og de skulle til at sove til middag, fandt vi dig ligge i en tremmeseng med en fuldstændig gennemblødt ble og med en sut i munden så vi tænkte at du godt kunne lide det.
så vi laver vi en aftale i stedet for at arbejde her skal du blive passet her med alt hvad det indebærer, . og senere ringer vi til din mor så hun kan hente dig er det okay
Ja det er jeg vel

nu må i altså skrive noget

1 Synes om

Når der ikke er andre, som skriver videre vil jeg gøre det.

Jeg blev skiftet, og pædagoen puttede en stikpille op i røven på mig, og skyndte sig at lukke min ble.vSå tog hun mig ind i en kravlegård. Så baby nu skal du bare ligge dig ned og lege, så skal vi nok skifte dig snart. For det har du jo snart brug for, sagde hun. Jeg smillede opp til hende, og begyndte at lege med noget lego. Efter 20 minutter begyndte pillen at virke. Jeg lod det glide så hurtigt som mugligt ud i bleen. Den sugede det hele til sig. Så kom pædagoen ind igen. Er der en baby som skal skiftes, spørger hun. Jeg blev løftet op på pudslebordet.

Nu skal i forsætte.

1 Synes om

jeg lå på puslebordet og så på bleen, den var næsten brun, men jeg lugtede fælt og pædagogen sagde: der er vidst nogen der har lavet en ordenlig omgang så du må nok hellere få 2 bleer på, jeg tænkte det var løgn men hun kommer ud med 2 bleer, en bambolina xl plus og en pampers easy up 6, og hun skiftede mig men inden hun gav mig bambolinaen på tog hun en stikpille og stoppede op i min numse hun skynnede sig med at lukke bleen og hun trak easy uppen op over bambolinaen, og ikke nok med det hun fandt også en bodystock i min størrelse og sagde: den skal du have på. og hun trak den ned og knappede den i skridtet, da hun var færdig satte hun mig i en højstol og kom med en suttekop:

(det er min første del af en historie, så please be nice og skriv ik at den er dårlig, da jeg ik helt har prøvet det før)

1 Synes om

Hun fortalte mig at efter den her skulle jeg sove middagslur. Jeg drak hurtigt mælken, men mærkede at der var noget vandrivende i den. Lidt efter blev jeg lagt ud i en barnevogn og jeg blev lagt til at sove. Da jeg vågnede var min ble fuld af tis og lort. Min mor kom hen til mig, jeg tænkte fuck, jeg var nemlig hjemme igen. Nårh er mors lille baby vågnet. Hun tog mig over på et nyt indkøbt puslebord. Hun skiftede mig, mens hun talte til mig på baby sprog. Nu skal du være mors lille ble dreng, sagde hun. Hum stak tre stikpiller op i nummeren på mig. Så tog hun mig ud på en ammepude og trak sin Bh ned. Er baby klar til mad. Hun begyndte at amme mig, og jeg fik stivert på. Hun tog fat i min pik udefra og onanerede den. Mens jeg blev ammet sked jeg igen i bleen.

1 Synes om

Så vælger jeg at forsætte når i andre ikke gør det.

Hun bar mig over på pudslebordet. Når baby ikke kan holde sig tør mere end fem minutter, så må han jo have flere bleer på. Hun tog ikke fire bleer frem, men hele 6 bleer. Jeg tænkte fuck og begyndte at rejse mig. Hun spandt mig fast. Baby skal ligge stille, sagde hum. Hun gav mig fem stikpiller i ræven, og gav mig bleerne på,

jeres tur,

1 Synes om

efter hun havde givet mig stikpillerne, fandt hun en bodystock og en sparkedragt frem, “hvad for en vil du have på” siden jeg havde en sut i munden og ikke kunne sige noget så sagde mor: “du skal have dem begge på, lille baby” hun gav mig nu bodystocken på efterfulgt af sparkedragten og så lagde hun mig i en tremmeseng hun havde været ude og købe, “så lille baby håber at du kan holde bleen tør og hvid”

jeg kunne mærke en kamp blusse op i maven, jeg kunne holde den inde men jeg vidste det ville blive værre så jeg lagde mig til at sove

1 Synes om

jeg lå og sov og jeg vågnede ved at der lugtede fælt omkring mig og jeg opdagede at jeg havde gennemtisset alle bleerne, ikke nok med det for i den inderste ble var der ikke andet end afføring, jeg kunne mærke at det begyndte at svie en hel del, jeg havde fået bleudslet, mor kom ind to mig op og sagde: i dag baby skal du prøve at have bleudslet, da jeg hørte ordet begyndte jeg at tisse, jeg troede ikke at bleerne kunne holde til det men det ku de, mor tog mig med ud til puslebordet og tog alle bleerne af mig og gac mig et bad og vaskede mig da hun var færdig troede jeg hun ville smøre mig med zink salve men det ville hun ikke, hun tog derimod en pampers baby dry frem og gav mig den på, derefter en bodystock, jeg kunne ik mærke første omgang af bleudslettet men lidt efter lidt begyndte det at svie helt vildt igen.

jeg skulle nu have denne ble på i en halv time før jeg ville blive skiftet igen men så ville jeg også få smurt zink salve ud over det hele

1 Synes om

Den time gik meget langtsom, men som mor havde lovet fik jeg smurt zinksalve rundt i røven. jeg blev nu kørt hen i vuggestuen, da mor skulle på arbejde. da jeg kom sked jeg i bleen.

1 Synes om

puha der er vist en som skal skiftes, sagde pædagoen. Jeg blev nu lagt på på pudslebordet, hvor hun trak mine sparkedragt af mig. Jeg blev nu skiftet, og bag efter gav hun mig fire bleer på. Hujn bar mig nu ind i en af tremmesengene og jeg bliver lagt til at sove.

jeres tur.

1 Synes om

jeg ligger og sover og jeg hører pædagogerne tale i telefon med min mor: “han skal mentalt blive 2 år gammel. og opføre sig som en 2 årig, kort sagt han skal være som en 2 årig med det hele” pædagogerne går nu i medicinskabet og finder diverse medikamenter frem, “hvis det ikke gør ham til en 2 årig så er der intet der gør det”, jeg begynder langsomt at vågne jeg havde nærmest glemt hvad der vil ske med mig så da jeg bliver taget op af tremmesengen og ligger på puslebordet kommer pædagogen med en sutteflaske, jeg ved selvfølgelig ikke at medikamenter er blandet i så jeg drikker og drikker til den er tom.

jeg får en libero xl+ på og en hvid bodystock og jeg får nu en skålfuld babygrød sat frem og pædagogerne siger “prøv at løft bestikket” jeg gør som de siger og det føles tungt pædagogen tænker (det virker, jeg mader ham nu med vandrivende og afførings medikamenter)jeg får nu en masse skefulde babymad til der ikke er mere og jeg kan mærke en sumpet masse i min ble, jeg har lavet pølser uden at vide det.

1 Synes om

Jeg bliver taget over på pudslebordet.Pædagoerne fortæller nu hvad de aftalte med min mor. Det var derfor jeg ikke hun løfte kniven og gaflen. Jeg bliver glad over min mors beslutning, da jeg elsker at være baby. Jeg får skiftet min ble. Nu henter min mor mig. I bilen snakker vi om hendes aftale. Hun er til freds med min reaktion

1 Synes om

men jeg mangler stadig at have samme forstand som en 2årig og opførsel som en 2årig, for alt andet er jo fuldbragt, så da vi kommer hjem siger mor "tid til eftermiddagslur, hun lægger mig i barnevognen og giver mig et par ørebøffer og starter mp3 afspilleren.

(1 time senere)

jeg vågner og kigger, jeg prøver at rejse mig men jeg kan ikke, jeg kan mærke at jeg har lavet og tisset i bleen, så jeg begynder at græde og mor kommer ud og tager mig ind for at skifte min beskidte ble, jeg græder stadig så mor tager en sut og jeg falder til ro, mor tager to vibelle bleer frem og giver mig dem på, hun knapper bodystocken og sætter mig i kravlegården og tænder for tvet og skruer over på playhouse disney

3 Synes om