Nes - ny historie! :d

jeg kan ikke se det dårlige ved NES, så derfor tænkte jeg, at vi kunne lave en ny:

Jeg sad i skolen og skulle virkelig tisse. jeg prøvede at holde mig, men pludselig drev det bare ud af mig! Lise var den første der opdagede det, hun rejste sig op, og pegede på mig, og sagde: “haha, du har tisset i bukserne, din baby! husk at bruge ble næste gang!” så begyndte alle lige pludselig at mobbe, og grine af mig.

FORTSÆT! :smiley:

3 Synes om

Jeg løb ud i skolegården fir at gemme mig fra alle “vennerne”. Sikke en flok tabere. Hvorfor mig? Hvorfor var det mig det skete for?
Jeg kiggede ned på mine bukser og indså hvilken situation jeg var i.
Jeg har lige tisset i mine bukser, min klasse har lige haft det mega sjovt ved at jeg tisser i bukserne. Det sker ellers aldrig for mig. Jeg er 15 år og har tisset i bukerne. Hvad ville min mor sige? Hun ville sikkert også pointere at jeg var en lille baby. Hun plejer at være ligeglad med mig.

Fuck. Hvad skal jeg gøre?

1 Synes om

jeg orker ikke at tage hjem, min mor vil bare drille mig. lige pludselig løber dem fra min klasse efter mig, og jeg prøver at løbe fra dem, men de fanger mig, og holder mig. så driller de mig og kalder mig “ble-buks”. så får lise den idé at de skal give mig ble på, så de holder mig, og giver mig en ble på, som de har stjålet fra skolesygeplejersken. jeg kan mærke, at jeg skal tisse igen, og prøver at holde den.

VIDERE :smiley:

1 Synes om

Jeg tisser i bleen helt uden at jeg kan stoppe det. Dem fra min klasse ser det og begynder at mobbe mig igen. Jeg løber derfra, men de forfølger mig. Jeg slipper heldigvis fra dem. Og jeg sætter mig ned og tager bleen af igen. Men lige pludselig kommer der tre af de største piger fra min klasse. De ser mig, og holder mig nede. Jeg får nu to bleer på og en sut i munden.
Nu er han klar til at komme med hjem, siger den ene som hedder Camilla.

Hvad sker der nu ?

1 Synes om

De prøver nu løfte mig / trække mig. Jeg spytter sutten ud og råber slip mig. Men for bare den stoppet tilbage igen. Til sidst ender det med den ene pige som hedder Christina tager mig op i armene som en baby og løfter mig selvom jeg spræller helt vildt. Jeg kan pludeselig mærke. Jeg skal lave stort. Og kæmper for holde det tilbage. Men da vi når hjemme skider jeg så det kan høres. Og lugtes.

Så siger hun nurhh… Har vores lille baby gjort i sin ble. Bare rolig Jonas når vi kommer hjem finder vi noget passende tøj til en på din alder. Min Lillebror har nået der vil passe dig. Vi har også tremmeseng og Barnevogn til dig. Jeg gyser ved tanken. Og spræller endnu mere for komme fri. Til sidst klapper hun mig på bleen så alt indholdet splattes ud. Hun ber nu sin veninde låse op. Og de går ind. Deres lillebror er i vuggestue og deres mor er på job. Så de er alene hjemme.

De lægger mig nu op på puslebordet. Og jeg hopper ned. Men blir sat op igen. Til sidst siger hun. Hvis du hopper ned igen tager jeg min lillebror, brugte ble op af blespanden og så for du den på baby !. Hvis du ik stopper nu… Men lad os nu starte med give dig noget passende tøj på til en 1 årige baby i din alder. Og få skiftet din ble baby. Siger hun.

Fortsæt. Venter RIGTIG Spændt hvad der sker nu.

1 Synes om

Jeg hoppede ned fra bordet igen. men de to piger som stadig var på badeværelset satte mig op igen. jeg blev enig med mig selv om at jeg vist var lidt af en svag pisser siden jeg ikke kunne slippen gennem to piger.

da jeg for tredie gang var blevet sat på plads besluttede jeg mig for at give op og spille med på den. det var trist men sådan blev det.

fortsæt :woohoo:

1 Synes om