My Story ;)

Jeg har efterhånden været på diaper.dk i mange år, uden at give mig til kende - ja sågar uden at skrive et eneste indlæg; den mødom skal hermed tages :wink:

Først vil jeg lige undskylde til de mennesker, som i gennem årenes løb har skrevet til mig via diaper.dk; ingen af jer har fået svar fra mig. Det skyldtes jo nok, at jeg holder denne interesse skjult for omverdenen, og at jeg ikke har følt at jeg har haft behøv for at dele mine følelser og tanker med andre herinde. Grunden til at jeg så alligevel kryber frem fra mit musehul, er at jeg alligevel godt vil dele nogen af de ting, og nogle af de tanker jeg har haft om at være baby igennem livet…

Så vidt jeg kan huske, har jeg altid været fascineret at være baby… Jeg har helt fra folkeskolens start, fantaserede om at ”tænk nu hvis der en dag, kom nogen og tvang i ble, og til at anvende den til dens hovedformål. Tilbage i børnehaven legede vi også ¨tit ”doktor/babylege, når jeg var ”med hjemme og lege”. Vi kom tit til at lege numselege, altså et eller andet med, at en af os skulle have eller andet i underbukserne, f.eks. en hoppebold eller andre legetøjsting. Det kunne også være at ”babyen” skule ha’ smæk, netop fordi der var noget i underbukserne, som ikke burde være der… :wink:

Også i folkeskolen fortsatte legen – dog med andre deltagere og genstande. En kammerat og jeg legede tit den leg, at en af os blev bundet til sengen med sjippetov og et tørklæde for øjnene, og derefter fik en våd vaskeklud i underbukserne – og så galt det jo om, at komme til at trykke på vaskekluden så den afgav så meget vand som muligt i underbukserne ;)… Jeg kunne forestille mig, at jeg ikke er den eneste herinde, som har leget disse lege. Nå, det var et sidespring…

I 4. og 5. klasse tog legen en anden drejning – og kun med mig selv som aktør. Om mandagen havde vi tidligt fri – kl.12, og så havde jeg lige to timer at lege i, inden min far kom hjem fra sin postrute. Man havde selvfølgelig ikke benyttet toilette om morgenen, så man var sikker på, at der var noget at ”lege” med, når man kom hjem fra skole;)

Legen foregik primært ude på toilettet, hvor jeg designede og fabrikerede bleer – ved hjælp af toiletpapir og tape. Det undrer mig ikke, at der ikke er taget patent på denne konstruktion! Selvom denne bletype ikke kunne holde til hverken det ene eller andet, havde man stadig en dejlig fornemmelse af at have noget mellem benene. Senere blev ble.version 1.0 udskiftet med en nyere model – underbusker med indlæg af køkkenrulle. Omkring i slutningen af 5. klasse stoppede legen – jeg fandt ud af hva’ der også kan komme ud af pikken, og så var den leg ligesom lidt sjovere. Jeg havde stadig i ny og næ ”beskidte” tanker, men mere blev der ikke gjort ved det.

Da jeg gik i på handelsskole, fandt jeg så ved et tilfælde diaper.dk – og opdagede så, at der var andre som havde samme tanker som mig – om end de vist gør lidt mere ved tankerne og fantasierne end jeg gør … :wink:

1 Synes om

Velkommen til overfladen:

Du skriver sgu da skide godt. Lad os høre noget mere. Personligt vil jeg meget hellere høre om folks fortid og deres tanker, end jeg vil læse en opdigtet historie. Det er også helt fint med mig, hvis der er holdninger i indlægene, så vi kan få en (sober) debat i gang. Så lad os høre noget mere.

Og nu du er i gang med at krybe ud af skjulet: Lidt flere detaljer i profilen, så man har en fornemmelse af hvem man taler med. Ingen forventer jo ansigtsbilleder. Mindre kan sagtens gøre det