Munch Århus ??

Jeg tænker ind imellem på, om der mon er interesse for at starte munch op i Århus.
Byen og oplandet har jo en ret stor befolkning, så der burde være potentiale til at starte det op, og samle en god flok til det. Spørgsmålet er om interessen er der?

Personligt har jeg ofte en meget fyldt kalender, og en familie er lægger beslag på meget af min tid, men sådan er det måske ikke for dig?
Hvis vi skal prøve at starte noget op, vil jeg godt være en del af et team der arrangerer det, men det er væsentligt for mig, at vi holder fast i at mødes regelmæssigt, så deltagerne kan regne med at det sker. På den måde tror jeg til gengæld på, at vi kan få noget rigtigt fint op at stå, som kan være til glæde for mange.

Et alternaiv til munch, kunne være “Walk & Talk”, hvor vi kunne mødes til en gåtur i dyrehaven, i skoven eller ved stranden. Her forestiller jeg mig at arrangørteamet sørger for at medbringe kaffe og kage.

Lad os høre hvad der er stemning for - det er ganske uforpligtende, men svar alligevel kun det som du kunne forestille dig at deltage i. Svar også gerne hvis det slet ikke er noget for dig. Der er mulighed for at sætte flere svarmuligheder. Nedenstående er er ikke bestemte dage, men tidspunkter i løbet af en uge, som et arrangement kunne være. Jeg forestiller mig at vi ville holde det 1 gang månedligt.

Hvilke dage og arrangementer ville passe dig bedst?

  • Munch - Mandag klokken 17
  • Munch - Tirsdag klokken 17
  • Munch - Onsdag klokken 17
  • Munch - Torsdag klokken 17
  • Munch - Fredag klokken 17
  • Munch - Lørdag klokken 17
  • Munch - Søndag klokken 17
  • Walk & Talk - Lørdag klokken 10
  • Walk & Talk - Søndag klokken 10
  • Walk & Talk - Lørdag klokken 14
  • Walk & Talk - Søndag klokken 14
  • Ellers tak - det er ikke noget for mig.
  • Jeg kunne godt forestille mig at være medarrangør.

0 vælgere

2 Synes om

ideen er god,men vi skal længere op nordpå,før jeg ville kunne deltage…så hvis engang det lander i ålborg vil jeg måske nok deltage

1 Synes om

Så starter du da bare op der også. Det kan nok også samle nogen.

nej det kommer så ikke til at ske…så havde jeg nok formuleret mig anderledes hvis det var min tanke

Nå for Søren. Jamen så hyg du dig bare alene hjemme.

1 Synes om

den kommentar den var unødvendigt…atlså jeg kan virkeligt ikke se den giver relevans til din egen tråd…men nu skal jeg da gerne åbne munden for hvorfor jeg ikke vil arangere noget.det skyldtes simpelthen en del folks opførsel og henveldelser i pb…de er så ganske godt spredt over hele dk…men en del fra det nordjyske…ergo vil jeg ikke stå bag et arangement hvor folk jeg har dårlige oplevelser med frit kan deltage…men derfor kunne jeg godt deltage i en andens begivenhed…for så har jeg et valg udfra dem der deltager

Nu er jeg så heldig at bo i Århus, så jeg vil hilse initiativet velkommen, jeg vil deltage.

Jeg forstår godt bekymringen. Der er også visse personer her i området, som jeg ikke mener egner sig til sådanne arrangementer. Derfor er jeg nok også mest til at arrangere Walk & Talk arrangementer.

Det jeg vil sige med mit svar er, at hvis man ikke selv gør en indsats - eksempelvis ved at deltage - så sker der ikke noget. Det kan jo også være fint for nogle.

nu er de tikke en bekymring…det er fakta…og jeg er ellers en rummelig person,men jeg kan ikke lade være med at konfrontere folk hvis deres opførsel er upassende…så derfor vælger jeg med omhu om jeg skal deltage i noget der vedrører en fettish…som aligevel ikke fylder hele min verden

Lyder til at du gør helt som det passer til dig. Det er jo fint.

1 Synes om

Jeg syns walk n talks i Aarhus lyder super nice :eyes: Plus jeg arbejder nat og går normalt i seng omkring kl 18 så de er lettest for mig at nå med til, selv hvis jeg godt kunne ofre mig for en munch ind imellem maybe.

jeg kommer meget gerne til århus vist der bliver munch der på et tids punkt
det ville glæde mig vist der gjorde det …

Ville også gerne mødes

1 Synes om

Lader til at der godt kunne være stemning for det. Jeg kigger på at planlægge en Walk’n’Talk en lørdag i Januar.

3 Synes om

Med den nuværende Covid situation, skyder vi lige initiativet her lidt.

1 Synes om

Arbejder rundt omkring i landet, så vil meget gerne deltage i Århus

Hvis der bliver noget i Århus eller Randers så vil jeg måske også gerne bor dog selv i en lille by på Djursland

Dette emne blev automatisk lukket 60 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.