Mor tog fantasien helt ud

Mor tog fantasien helt ud.
(denne historie er fantasi)
(det er en historie om at min mor reagerede på en lidt anden måde da jeg fortalte hende om min fetich end hun faktisk gjorde)
(den begynder i januar 2007 hvor jeg fortalte min mor om min fetich)
(lidt om mig jeg hedder patrick og er 16 år og er 170 cm og vejer 58 kg jeg bor alene med min mor)

Når men min historie starter på det tidspunkt hvor at jeg lige har fortalt min mor om min fetich, jeg ligger i min seng og sover, og drømmer om at min mor vil forstå min lyst. Pludselig kan jeg mærke en kraftig smerte i min pung, jeg åbner øjnene og når kun lige at se min mor inden jeg besvimer.

Næste gang jeg vågnede lå jeg på et hospital, jeg begyndte at gå i panik indtil der kom en læge ind.

”Puha!! Kan vi lige få en sygeplejerske herind”

Ind af døren kom en sygeplejerske hun gik op til mig og trak dynen væk. Og der så jeg den, jeg havde en stor og tyk nat stofble på. Hun tog den af mig og jeg kunne se at den var fyldt med lort og pis.

Da hun var færdig og havde givet mig en ny ble på gik hun igen. Lægen begyndte at snakke.

Nå Patrick nu skal du høre, vi har været nød til at operere på dig, du kom ind i går aftes men en slem infektion i din blære og endetarm. Vi har opereret på dig hele natten, men vi har dårlige nyheder, der er sket store skader på din blære og endetarm, hvilket leder mig frem til det du lige har set.

Grunden til at du har en ble på og at du nok ikke selv kunne mærke at den var våd og beskidt er at, du har mistet alt kontrol over din blære og tarm, og du har mistet følelsen til at mærke hvornår du er våd og beskidt.

Så hvis jeg må sige det lige ud, du er det vi kalder inkontinent.

Jeg kunne ikke tro min egne ører, jeg havde altid gerne ville være inkontinent, men dette kom så pludseligt. Jeg blev på hospitalet i 2 uger og i den tid begyndte jeg at vende mig til mit nye liv i ble. Så blev jeg udskrevet.

Min mor kom og hentede mig og vi kørte hjem. Da vi kom hjem satte vi os ind i stuen og snakkede. Min mor sagde at hun synes at det var trist at jeg nu og fremover skulle bruge ble 24/7, men på den anden side var det jo godt efter hvad jeg havde fortalt hende om min fetich, og hun nok skulle hjælpe mig med bleerne.

Så sagde hun at hun havde noget hun ville vise mig, hun tog min hånd og ledte mig hen til døren til mit værelse. Hun åbnede døren, jeg kunne ikke tro mine egne øjne det var ikke mit værelse, det var et stort baby værelse, med alt hvad der hører til i et baby værelse bare i stor størrelse.

Mere nåede jeg ikke at se før jeg kunne mærke en nål i min arm, og så blev alt sort.

1 Synes om

kommer forsættelsen ikke

1 Synes om

jo er igang med at skrive

Er det noget der sket for dig IRL ?

1 Synes om

læs starten, det står det er fantasi

Ja ok skrevet, MEN hvorfor får vi aldrig nogen historier fra det virkelige liv ??

Er her da virkelig ikke andre end mig herinde der fører mine drømme og lyster ud i det virkelige liv ??

Livet er da ikke bare sådan en tegneserie og luftkasteller, vel ?

Nej, jeg tror faktisk det er de færreste som lever som baby 24/7 som du giver udtryk for. Jeg tror man skal være i en meget speciel situation for at leve sådan et liv. Selvom fantasien om det da kan være meget sjov, så kan jeg f.eks ikke se hvordan jeg skulle finde råd til bleer, babyudstyr, legetøj, bamser og alle de ting en rigtig baby jo bruger i hverdagen. Jeg kan heller ikke se hvordan jeg skulle skaffe en caretaker til at tage vare på mig 24/7.
Så nej - jeg har det fint med at lege når jeg har tid og lyst til det. 24/7 er bestemt ikke noget for mig.

Jeps,

nu har jeg leget lidt caretaker for nogle få stykker.

Jeg synes det er sjovt og hyggeligt nogle timer ad gangen. Evt. et dage eller en weekend.

Men at skulle lege caretaker for en ab´er hele tiden? Nej tak, der står jeg af.

Jeg har én gang fået et tilbud fra en ellers sød ung blefyr. Han ville bo hos mig og være min baby. Meget sødt tilbud - men ikke noget for mig. Jeg har også et liv ved siden af og det her med bleer og caretaker er bare noget jeg leger i perioder, når lysten melder sig.

Jeg afviser ikke helt at være fast caretaker for en - men så skal det være en supersød og nuttet type, som jeg virkelig holder af og swinger med. Dem har jeg vel mødt et par stykker af indtil nu. Af de efterhånden rimeligt mange blefyre herinde fra, som jeg har mødt, er der vel 2-3, jeg VIRKELIG har swinget med og som jeg kunne forestille mig som faste bekendtskaber. Men det er bare ikke altid, at det er så nemt at føre ud i livet i praksis…:wink: