Mit liv som bleelsker - Min første voksenble

Dette er en lille gengivelse af da jeg skiftede fra børnebleer til voksenbleer. :3

(Denne gengivelse er 100% sand)

Mit navn er Alexander, men mange folk kender mig som min OC ved navn Axel. Jeg er 17 år gammel og har elsket bleer igennem hele mit liv. Jeg har hele tiden elsket at gå med ble lige fra da jeg stoppede med at SKULLE bruge dem til den dag i dag.

Da jeg var yngre, nok omkring i alderen 6-7 år, var der familie samling hos os, og min moster havde taget nogle bleer med til hendes datter, da de skulle bruge næsten hele dagen hos os. Da jeg fik øje på en af dem, var jeg så anspændt at jeg tænke på bare at tage den og gemme den inde på mit værelse under min hovedpude. Den tanke havde jeg i hovedet i en halv time, indtil jeg bare tænke "Okay, nu gør jeg det!" og løb ind i stuen, hvor tilfældigvis ingen var, snuppede bleen og puttede den ind under trøjen, løb ind på værelset, og gemte den. Da dagen var ovre, blev jeg så glad for at alle folk gik, for det betød at jeg kunne bruge tid med min nye stjålne ble. Det var der hvor jeg først vidste, at jeg var bleelsker. Den følelse at have den skiftet, og så også den følelse at bare tage den af for sjov*, uden at have gjort noget i den.
*if you know what I mean

Da jeg var 9 år, spurgte jeg hele tiden min mor om vi ikke kunne købe bleer. Hun var godt klar over at jeg godt kunne lide bleer dengang, men hun spurgte hele tiden hvorfor jeg ville have dem. Jeg sagde bare at det var fordi at de var meget behagelige at gå i, så vi tog ned i Aldi og købte nogle størrelse 5 bleer.

Da jeg blev 14 fik jeg endelig modet til bare at gå ned og købe bleer helt selv, men jeg havde stadig nogle vilkår at have i orden. Det skulle altid være en halv time inden butikken lukkede, da der ikke ville være så mange folk at handle til den tid, plus jeg skulle kunne smugle dem ind på mit værelse uden at min mor så dem. Jeg tror nok at hun stadig vidste at jeg kunne lide bleer dengang, hvis ikke i dag også, men for en sikkerheds skyld holdes det stadig hemmeligt for hende.

For ikke mere end en måned siden, var jeg ved at blive lidt uinteresseret af børnebleer, mest på grund af at de ikke kunne nå op til mit livvidde længere, da jeg nu er blevet stor, så jeg tænkte på at købe nogle voksenbleer for en gangs skyld. Jeg havde hørt gode ord om ABUniverse's Cushies bleer, så jeg fik lyst til at købe nogle, men deres officielle hjemmeside solgte dem kun fra Amerika, og jeg havde ikke lyst til at betale 1.100 kr i alt bare for et par pakker. Men jeg var så heldig at finde denne Finske hjemmeside: www.dreamcare.fi, hvor de tilfældighvis også solgte ABU Cushies. De var udsolgt med de normale Cushies, men jeg foretrækker dem med stofbelægning i stedet, og med mit held var der stadig en 10 stk pakke og en 2 stk pakke tilbage af dem, så jeg valgte dem begge og bestilte dem.

Jeg var nød til at spørge min storebror om han ikke ville tage imod pakken, derfra vidste han også om min passion til bleer, og forstod det fuldt ud. Så en uge senere, ringede min storebror til mig og sagde at posten prøvede at levere pakken til hans dør, men han var ikke hjemme på det tidspunkt, så jeg tog ned til ham og hentede den seddel jeg skulle bruge, samt hans sygesikringsbevis for at modtagepakken på det lokale posthus.

Da jeg endelig nåede hjem med min længe ventede pakke åbnede jeg den op, og blev så anspændt til at prøve dem på. Det fede ved de stofbelagte Cushies er deres reajustable tapes. Som jeg sagde før, så elsker jeg bare at tage bleen af og på gang på gang, så det er altid dejligt at kunne gøre det uden at ødelægge tapet. Jeg foldede en af dem ud, lagde min bare numse på den, og begyndte at trække den over mig. Hold da fast! Hvor var det en god følelse at få den taget på. Den var så stor at jeg følte mig som 6årig da jeg som prøvede sin mosters ble igen. Den følelse rundt omkring mit livvidde var den bedste følelse jeg har haft i årevis.

I dag, eller rettere mens jeg skriver dette, har jeg stadig mine Cushies på, og jeg vil klart anbefale at snuppe et par poser af dem, da de er de absolut ultimative voksenbaby bleer nogensinde. Selvom jeg kun er bleelsker, kan jeg dog bedst lide at de har et cute print, som bare gør den ekstra submissive og god at have på!


1 Synes om