Mit liv som AB (B,F)

Min historie
”noget i denne historie er sandt andet er ren fantasi navne er blevet udskiftet og lavet om”

”i denne historie vil jeg komme ind på mit liv som AB både de gode og dårlige oplevelser”

”jeg begynder i starten af mit AB liv og når jeg sår har indhentet det så vil jeg skriver et kapitel hver dag så det her nærmest bliver min dagbog”

”og jeg vil ikke have nogle kommentarer om at det er ren fantasi jeg ved hvad der er ægte og hvad der ikke er i må gerne stille spørgsmål og så vil jeg med glæde give jer et svar”

Hej jeg hedder palle jeg er 16 år jeg bor alene med min mor, min far døde i et biluheld.
jeg har været AB i 6 år, og har brugt libero bleer uden min mor viste det siden jeg var 14 år.

Okay for 5 måneder siden fortalte jeg min mor om min fetich vi havde en lang snak og jeg viste hende mange sider om infantilisme FX: diaper.dk. til sidst blev min mor meget forstående og sagde at hvis det her var hvad jeg kunne lide så ville hun da støtte mig 100 % og også betale og bestille de ting jeg gerne ville have, næste dag ville vi snakke noget mere og så begynde at købe nogle ting. Næste dag da jeg kom hjem fra skole snakkede vi noget mere, min mor forklarede mig at alle i familien ville få det her at vide, det var fint med mig.

Så gik vi på nettet og begyndte at bestille nogle forskellige ting.
Her er hvad vi bestilte:

  • 4 body suites.
  • 2 Mattress Covers
  • 2 Printed Cotton Pyjama Set
  • 3 sleepers
  • 3 nuk 5 sutter
  • 2 suttekæder
  • 10 dag stofbleer
  • 10 nat stofbleer
  • 10 gummibukser
  • 100 Bambino engang bleer
  • 4 store hagesmække
  • Baby pudder
  • Ble creme
  • 4 nuk 5 sutteflasker
  • 1 stor puslepude

Da vi havde bestilt det snakkede vi om at nu er der ingen vej tilbage, nu har jeg taget det næste skridt ind i min fantasi. Der gik nogle dage hvor vi ikke snakkede om det. Så en dag kom alle tingende som vi pakkede ud og begyndte at stille det hvor det nu skulle stå.

Næste dag var det lørdag så jeg kunne bruge hele dagen hjemme, dagen gik med at snakke med min mor og hun lærte mig hvordan man folder en stofble og fortalte mig alt andet jeg havde brug for at vide.

Vi lavede også nogle regler

  1. For ikke at bruge alle engangs bleerne for hurtigt må jeg kun bruge dem når jeg er i skole eller når det er rigtig varmt.

  2. Alle i familien skal vide om mit AB liv.

  3. Jeg skal spise med hagesmæk, alt jeg drikker, skal drikkes af en sutteflaske (ikke når vi er i byen).

  4. Hvis jeg spilder for meget når jeg spiser eller drikker skal jeg mades.

Næste morgen kom min mor ind på mit værelse og fortalte mig at nu begynder det. Jeg stod op og tog en stofble og et par gummibukser på og en bodysuit det føltes dejligt. Da jeg kom ned i køkkenet og satte mig på en stol bandt min mor en hagesmæk om min hals og stillede så en sutteflaske med juice og en skål med havregrød og æblemos most sammen. Hun sagde at det her var min morgenmad fremover.

Jeg spiste det og det smagte faktisk rigtig godt jeg drak alt juicen og gik fra bordet. Senere på dagen tissede jeg i bleen det var lidt svært at gøre, men det blev, nemmere hver gang jeg gjorde det. Så senere på dagen fik jeg en krampe i maven, jeg skulle skide jeg prøvede men det var ikke nemt men til sidst kom det ud. Det lugtede og føltes underligt jeg sad lidt og nød det og gik så ind og skiftede, det var dejligt at komme i en ny ble.

Resten af dagen gik jeg tissede og sked noget mere i løbet af dagen, aftensmaden var millionbøf med kartofler og en sutteflaske med juice. Om aftenen tog jeg et bad og tog et nat ble på (den føltes rigtig stor) da jeg lå i min seng kom min mor ind med en flaske med varm mælk og holdte den imens jeg drak det. Da jeg var færdig tog hun en sut og gav mig, som jeg så stak i munden og faldt hurtigt i søvn.

2 Synes om

Angående punkt 3. Det er af stor betydning at der benyttes hagesmæk hele tiden, så barnet bliver fortrolig og opnår tryghed ved hagesmækken i situationerne. Det ser pænt ud, og er praktisk. Personlighed og funktioner korresponderer.
Abder