Mine forældres død

Den her historie er rent fantasi, og intet i den er sand.

Kapitel 1: Hospitalet.

Jeg vågnede op i en hospital seng, og kunne svagt huske hvad der var sket. Nogle sygeplejsker kom ind, og smilede til mig. Hej sagde de. Hvad er der sket?, spurgte jeg. Dine forældret er blivet myrdet, du var så heldig at overleve, sagde en af den. Jeg begyndte at græde, og en af den begyndte at trøste mig. Du må lige vide, at du blev ramt af et skud i ryggen, så nu bliver du nød til at bruge ble, sagde hun.

Der kommer snart mere.

1 Synes om

Selve scenarioet er interessant nok - men også tragisk, så man må da ikke håbe, at der er nogle RIGTIGE bledrenge der oplever den slags irl :wink:

Men nu er det jo kun fantasi, så er det jo okay. Ellers ville jeg nok synes baggrunden for historien var lidt bizar :smiley:

Ble_Sjov skrev:

Selve scenarioet er interessant nok - men også tragisk, så man må da ikke håbe, at der er nogle RIGTIGE bledrenge der oplever den slags irl ;)

Men nu er det jo kun fantasi, så er det jo okay. Ellers ville jeg nok synes baggrunden for historien var lidt bizar :smiley:

Nej for ellers ville folk der har oplevet sikkert græde/være ked af det af læse den historie

Men hvad synes i om historien.

hmmm spændene start noget andet end det historier plejer og starte med.

men ja håber ikke der er noget der kommer til og opleve det irl.

Jeg synes det er lidt synd at kalde det en historie… Du har skrevet fire linjer…

Der må jeg give BabyMao ret, det kan ikke kaldes en historie, nok snarere et udpluk fra en bog for at du skal købe resten :wink: