Min første historie (B,F,F)

Før jeg begynder vil jeg sige undskyld for de manglende kommaer, men jeg har ikke tid til at skrive dem.

Den her historie er om mine fantasier og intet er sandt.

Rollerne.

Offer: mig.

Kidnapperen: Sofie.

Kapitel 1: Kidnappet.

Jeg sad og spillede på min computer (jeg var alene hjemme) da jeg hørte døren gik op. Jeg gik ned for at se hvem det var, der stod en pige/dame i døren. Hun pegede på mig med en pistol. Hun sagde: ikke et ord. Så førte hun mig ind i stuen. luk øjnene, sagde hun. jeg gjorde det, hun tapede mine hænder fast. Så gik hun. Hun kom med en barnevogn. læg dig ned ! Jeg begyndte at græde, da hun tog mit tøj af. Hun gad ikke høre på mig så puttede en sut i min mund. Jeg så hun gav mig en stor tyk ble på. Bsgefter kom jeg i en spaarkedragt. Så sagde hun: så min lille dreng er du en baby igen. Jeg blev lagt op i barnevognen, og kørt ud i en bil.

Vil først skrive videre når jeg har hørt om den er god. Bare kom med så mange kommentarer som muligt.

Fortsæt til Kapitel 2: Baby igen

2 Synes om

Den lyder da meget spændende, men godt det kun er fantasi. For den kvinde lyder da ret ganster-agtig og kriminel!

Men skriv bare videre på den - jeg synes stadig historien er for kort til, at jeg kan vurdere dens kvalitet.

Hvor bliver ungen nu kørt hen? Ud i en vuggestue? Hjem til kidnapperen? Eller ud til en skummel person fra diaper.dk? :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Alt i min historie er fantasi.

Kapitel 2: Baby igen.

Da vi kom ud i bilen, blev jeg sat i en barnestol. Hun tappede mig godt fast, og begyndte at starte bilen. Jeg spyttede sutten ud. Og råbte: hvad fanden har du gang i!!! Fald ned så skal jeg forklarer, sagde hun. Jeg kan ikke få børn, så derfor kidnappede jeg dig. Jeg ønskede en på 13 år jeg kunne gøre til en lille dreng igen. Jeg hackkede mig ind i din farmillie journal, og der så jeg at dine forældre havde mange problemer. Du havde før prøvet at flygte fra dit hjem. Og hvad så!!! His dig nu ned, og indrøm du trang til en ny farmilie. Jeg sad og tænkte lidt over det. Så sagde jeg: du har ret. Kan du ikke holde ind et sted jeg skal tisse. Hun smillede til mig og sagde: små børn kan ikke holde sig. Det er derfor du har fået ble på, forstår du min lille baby dreng. Jeg kunne ikke forstille mig, at tisse i bleen. Jeg kunne bare ikke holde mig mere. Så tissede jeg, jeg tissede fuld stændig i gennem bleen. Jeg elskede følelsen, da mine bukser blev våde. Hun sagde: nårh der er vidst en, som skal have en ren ble på, vi er snart hjemme min lille skat. Ti minutter senere var vi ved hendes hus, hun lagde mig op i barnevogne, og jeg blev kørt ind i huset. Jeg blev lagt op på et puslebord, og fik skifte mig ble. Så lagde hun mig i en tremmeseng, og kyssede mig godnat.

Kapitel 3: Min første dag som baby.

Jeg vågnede næsten morgen ved, at Sofie var ved at lukke min sparkedragt op. Hun følte på min ble. Jeg kunne mærke, at jeg havde skidt i den. Der er hvis en som trænger til en ren ble, sagde hun. Hun løftede mig op på et puslebord. Mens hun skiftede min ble så jeg mig omkring. I rummet var det en tremmeseng(den jeg sov i), puslebordet, et skab med bleer og baby ting, et overvågningskamera og et tv. Sådan min skat, nu skal du vel have noget at spise, sagde Sofie. Hun tog mig ud i et køkken, hvor jeg blev sat i en højstol. Så tog hun noget havregrød frem, hvor efter hun begyndte at made mig. Jeg spiste lydigt alt maden, hvorefter hun satte mig ned i en kravlegård, og jeg begyndte at lege med nogle baby ting. Efter 25 minutter havde jeg gjort i bleen igen. Jeg blev skifte, og bagefter lagt til at sove middagslur. Da jeg vågnede fik jeg lov til at se noget tv. Senere fik jeg aftensmad og en ren ble på. Så var det tid til at lægge sig til at sove. Min første dag som Baby var gået.

Synes i jeg skal forsætte?

Fortsæt til Kapitel 4: Sofies veninde, og min babysitter

2 Synes om

Hmm… Lyder som min historie bare at det ik er for at få penge men at han blir en rigtig baby igen. Men der 2 ting der virker som min historie. 1. Blive Truet med pistol og bundet med tape og lagt i barnevogn. Men lyder spænende fortsæt vil betegne det som min historie i en anden udggave.

fårsæt det er en mega fed historie :laugh:
glæder mig til at læse mere

Kapitel 4: Sofies veninde, og min babysitter.

Nu er der gået to uger, og jeg begynder at lære stedet at kende. En morgen kommer sofie ind og siger: i dag kommer en af mine veninder. Hun skal passe dig, da jeg er væk. Hvor lang tid?, spørger jeg. En uge, siger hun trist, men hun elsker os små ble drenge. Hvornår kommer hun? Om en time, prøv at sove lidt mere. Jeg falder lidt efter i søvn. Senere kommer en fremmed pige ind, hun siger: hej med dig jeg hedder Nicoline, nu er der hvis en der skal have en ren ble på. Hun smiller og løfter mig over på puslebordet. Hun tager min våde ble af, og vasker mig. Så giver hun mig en ren på. Bagefter får jeg noget morgenmad, for en gang skyld noget brød, som jeg selv må spise. Da jeg har spist får jeg lov til at se tv. Bagefter sover jeg middagslur, men hun siger at når jeg vågner skal vi ud og gå en tur.

Kapitel 5: I dagplejen.

Det viser sig, at vi går hen i en dagpleje, hvor Nicoline arbejder. Det er en special dagpleje, nemlig en for voksen babyer som mig. Her bor du ind´til, Sofie kommer hjem, siger hun. Jeg ser måbende på hende. Det er okay med Sofie. Vi snakkede om det, siger hun. Jeg går hen til nogle børn som leger med lego. Må jeg være med?, spørger jeg. Ja, siger de. Senere skal min ble skiftes,Nicoline kommer hen til mig. Følg med mig, siger hun. Vi går ind i et rum, hvor der står et puslebord, en anden dreng græder, fordi han ikke ville have ble på. Men han får en på aligevel. Så bliver jeg lagt op på bordet, og bliver skiftet. Jeg går ind til mine nye venner igen. Sammen får vi en god dag ud af det. Senere bliver vi lagt i seng, og jeg kan se at der er flere nu end tidliger. Ugen gik og søndag kom Sofie og hentede mig.

Fortsæt til Kapitel 6: Politiet kommer på besøg

3 Synes om

Så fik jeg tid, til at skrive videre på min historie. Nyd den, og jeg lover at den kommer til at blive lang.
Endnu en gang undskylf for stave fejl, hvis der er nogle.

Kapitel 6: Politiet kommer på besøg.

Der er nu gået en månede siden jeg blev kidnappet. Jeg har set mig selv i fjernsynet flere gange, men politiet er stadig på bar fod. De kunne nemlig ikke forstå, at der ikke var kommet nogle krav fra kidnapperen. Eller hvorfor alt mit tøj, var blivet taget af. Men så en aften, da jeg så nyheder med Sofie, kom der noget nyt. Politiet havde fundet noget dna fra en kvinde i huset. De ville tage ud og under søge det, den næste dag. Shit, sagde Sofie. Hun løb ind til telefonen, og jeg kunne høre at hun snakkede med Nikoline. Hun kom ind til mig efter 30 minutter: du bliver nød til at bo ved Nikoline, indtil politiet har været her. Jeg nikkede. Nikoline kommer om lidt, jeg går op og fjerner alle baby tingene. Du må godt se noget andet i fjernsynet i mens. Hun gik ovenpå og jeg så nogle tegneserier. En halv time senere kom Nikoline. Jeg blev sat ud i blílen, og Sofie kyssede mig farvel.

Næste morgen vågnede jeg op i min tremmeseng, ude ved Nikoline. Jeg kunne mærke, at jeg havde gjort i bleen. Hun kom ind og lagde mig op på puslebordet. Politiet er lige kommet, sagde hun. Der er ingen teng efter dig, men de vil blive ved med at udersøge huset. Så du må bo her lidt tid. Jeg nikkede. Vi fik ellers en ret god dag ud af det, og jeg fik lov til at se noget krimi. Det havde jeg ikke gjort i snart en månede.

Der gik tre uger, før politiet var færdige med at gennemsøge huset. De fandt selvfølgelig ikke noget spor fra mig. Om mandagen kom Sofie og hentede mig. Har i hygget jer?, spurgte hun. Vi svarede begge ja.

Fortsæt til Kapitel 7: Afsted til Malorka

3 Synes om

ja der den er rigtig god kom bare med noget mere og håber på den kommer hurtig vider kan bare næste ikke vente til at læse mere

Okay her kommer de næste kapitler. Endnu engang undskyld for stavefejl.

Kapitel 7: Afsted til Malorka.

Vi sad i Sofie’s privatfly, og var på vej til malorka. Jeg huskede, at hun var kørt direkte til lufthavne. Hun sagde, at nu skulle vi på ferie til Malorka. Jeg gæede mig, menjeg sov det meste af turen. Jeg vågnede op på ddet hotel vi boede på. Det var et specialt hotel, nemlig et hotel for danske voksne babyer som mig. Jeg lå og svedte i min seng, og den overfyldte ble gjorde det bare slemmere. Jeg satte mig op i sengen. Jeg så mig om der var min seng, Sofies seng, puslebord, et bord med en højstol, et køkken, et tv og en sofa foran fjernsynet. Sofie kom ind af døren. Godt, at du er vågnet, sagde hun. Trænger du til en tør ble?, spurgte hun. Jeg nikkede til hende. Hun bar mig op på puslebordet. Mens hun skiftede min ble, fortalte hun mig om stedet her. Om lidt skal du ned til et baby mødested, hvor du kan være sammen med de andre børn. De er alle sammen på din egen alder. Deres aldersgruppe er på 13 til 15 år. Der skal du nok få det sjovt. Jeg smillede til hende, jeg savnede at snakke med nogle på min egne alder.

Fortsæt til Kapitel 8: Baby gruppen

2 Synes om

Unskyld at jeg stoppede midt i kapitel 7 men mine forældre kom hjem, så måtte gå væk fra siden :frowning: Ville gerne at i kom med nogle kommentarer om jeg skal skrive videre :wink:

Det er en udemærket historie.
Den er nogen gange lidt hurtig med hensyn til handlingen, hvilket gør at den ikke bliver kedelig at læse, men at man får en følelse af at det er meget korte kapitler.

Udover det, vil jeg foreslå at du skrive historien i word, og så sætter den ind.
Hvis du har den nye Office pakke, så kan man faktisk kryptere sit dokument med en kode.

Tak Martin det vil jeg gøre fra nu af

1 Synes om

Så fik jeg endelig tid til at skrive videre på min historie. Endnu end gang undskyld for stave og kommafejl.
Håber i nyder den :wink:

Kapitel 8: Baby gruppen.

Efter blestiftet fik jeg noget morgenmad. Så gik vi nedenunder, og kom ind i et stort rum hvor der var en masse computeren og voksne ting. Er det her?, spurgte jeg. Ja. det er her, her får man lov til at spille computer og andre voksen ting. En pædadog kom hen til mig. Hej. Jeg hedder Matilde. Jamen så smutter jeg, sagde Sofie. Jeg kommer og henter ham klokken 16:30, sagde hun til Mathilde. Hvad har du så lyst til lille baby?, spurgte Mathilde. Jeg svarede, at jeg ville gå hen til computeren. Det er helt i orden, men vi spiser klokken 12:30 og så er der middagslur. Jeg nikkede, og gik hen til en af computerene. Ved siden af mig sad en pige. Hun så ud til at være cirka 14 år. Hej, sagde jeg. Hej, jeg hedder Trine. Hvad hedder du ?, spurgte jeg. Carl, svarede jeg. Hej Carl. Hvad synes du om alt det her baby noget? Jeg er vild med det, svarede jeg :cheer: . Ogs mig, lige siden mine forældre sendte mig til en plejefarmilie, har jeg været baby. Min farmilie består af de to piger der, sagde hun og pegede. Der sad to ældre piger, og snakkede med en af pædadoerne. Arbejder de her?, spurgte jeg. Nej, men de bliver nød til at tage hjem i morgen, så de vil have at jeg bliver passet her i mens, forklarede hun.

Lidt efter kom de her hen. Så siger vi farvel snuske, sagde den ene. Vi ses om en uge, sagde den anden. Så kyssede de trine og gik. Århh fuck, jeg tissede i min ble, sagde Trine. En af pædadogerne hørte hende, og kom hen og tog hende med ud i et puslerum. Jeg vendte mig mod computeren, og bebyndte at spille noget counter stirke. Efter noget tid kom Trine her hend igen. Det var ikke så slemt, sagde hun. Er der kun kvinder her?, spurgte jeg. Ja. De synes at mænd er for dumme til det her, sagde Trine. Lidt efter tissede jeg også i bleen. Mathilde tog mig ud i et pualerum. Hygger du dig med Trine?, spurgte hun. Jeg nikkede. Så kunne vi tre, måske tage en tur rundt i byen i morgen, hvis du må for Sofie. Det lyder spændende, sagde jeg. Okay, nu er det spisetid. Jeg kom ind i et rum, hvor det kun var mig og Mathilde. Her bliver man ammet, sagde hun. Hun satte sig ned på sofaen, og tog sit bryst frem. Så begyndte jeg at suge mælk fra hendes bryst. Det smagte dejligt. Resten af dagen hyggede jeg mig med Trine.

Fortsættes med
Kapitel 9: Rundtur i Madrig.

Det her kapitel kommer snart, jeg kan ikke skrive mere lige nu da, min computer skal tjekkes for virus. Så alle min programmer midertidigt bliver lukket ned. Beklager meget :frowning: .

2 Synes om

skriv mere ja tak :smiley: den er genial er den

1 Synes om

Undskyld, at jeg ikke har skrevet videre endnu. Skal nok snart gøre det, men jeg har simpelhen ikke haft tid. Vil gerne have nogle kommentarer og forslag til min historie, før jeg skriver videre. :laugh:

Er der slet ingen kommentarer.

Hej alle.

Jeg lovet, at jeg snart skriver mere. Vil gerne have nogle kommentarer til det næste kapitel. Håber at i kan lide min historie.

Fra Tisse Carl :slight_smile:

1 Synes om

dit historie er god

Undskyld at jeg ikke har skrevet i lang tid der kommer mere på onsdag :slight_smile:

Mere

1 Synes om