Så fik jeg endelig tid til at skrive videre på min historie. Endnu end gang undskyld for stave og kommafejl.
Håber i nyder den 
Kapitel 8: Baby gruppen.
Efter blestiftet fik jeg noget morgenmad. Så gik vi nedenunder, og kom ind i et stort rum hvor der var en masse computeren og voksne ting. Er det her?, spurgte jeg. Ja. det er her, her får man lov til at spille computer og andre voksen ting. En pædadog kom hen til mig. Hej. Jeg hedder Matilde. Jamen så smutter jeg, sagde Sofie. Jeg kommer og henter ham klokken 16:30, sagde hun til Mathilde. Hvad har du så lyst til lille baby?, spurgte Mathilde. Jeg svarede, at jeg ville gå hen til computeren. Det er helt i orden, men vi spiser klokken 12:30 og så er der middagslur. Jeg nikkede, og gik hen til en af computerene. Ved siden af mig sad en pige. Hun så ud til at være cirka 14 år. Hej, sagde jeg. Hej, jeg hedder Trine. Hvad hedder du ?, spurgte jeg. Carl, svarede jeg. Hej Carl. Hvad synes du om alt det her baby noget? Jeg er vild med det, svarede jeg :cheer: . Ogs mig, lige siden mine forældre sendte mig til en plejefarmilie, har jeg været baby. Min farmilie består af de to piger der, sagde hun og pegede. Der sad to ældre piger, og snakkede med en af pædadoerne. Arbejder de her?, spurgte jeg. Nej, men de bliver nød til at tage hjem i morgen, så de vil have at jeg bliver passet her i mens, forklarede hun.
Lidt efter kom de her hen. Så siger vi farvel snuske, sagde den ene. Vi ses om en uge, sagde den anden. Så kyssede de trine og gik. Århh fuck, jeg tissede i min ble, sagde Trine. En af pædadogerne hørte hende, og kom hen og tog hende med ud i et puslerum. Jeg vendte mig mod computeren, og bebyndte at spille noget counter stirke. Efter noget tid kom Trine her hend igen. Det var ikke så slemt, sagde hun. Er der kun kvinder her?, spurgte jeg. Ja. De synes at mænd er for dumme til det her, sagde Trine. Lidt efter tissede jeg også i bleen. Mathilde tog mig ud i et pualerum. Hygger du dig med Trine?, spurgte hun. Jeg nikkede. Så kunne vi tre, måske tage en tur rundt i byen i morgen, hvis du må for Sofie. Det lyder spændende, sagde jeg. Okay, nu er det spisetid. Jeg kom ind i et rum, hvor det kun var mig og Mathilde. Her bliver man ammet, sagde hun. Hun satte sig ned på sofaen, og tog sit bryst frem. Så begyndte jeg at suge mælk fra hendes bryst. Det smagte dejligt. Resten af dagen hyggede jeg mig med Trine.
Fortsættes med
Kapitel 9: Rundtur i Madrig.
Det her kapitel kommer snart, jeg kan ikke skrive mere lige nu da, min computer skal tjekkes for virus. Så alle min programmer midertidigt bliver lukket ned. Beklager meget
.