Mig og min lillebror (b,b,F)

Del 1

Vi skal i dag hjem til en ganske almindelig familie, far, mor og 2 drenge, Mark på 3 og Christian på 8 år. Storebror har det med at blive lidt jaloux på lillebror, han tager alt for meget opmærksomhed, det er Mark mig her og Mark mig der. En aften, da mor er ved at lægge ble på Mark, står Christian og følger arbejdet tæt, mor spørger om han vil prøve at give Mark ble på er svaret et klart nej, Meeeeen. Hvad mener du med det, jo, siger Christian, jeg savner faktisk at blive nusset og få ble på igen. Det kan vi da godt finde ud af, siger mor. Vi går hen og køber bleer til dig i morgen. Christian sikrer sig nu lige at det kun er om natten han vil have ble på, for de skal ikke se det henne i skolen eller til svømning. Nej selvfølgelig ikke, siger mor… Om morgenen har Mark ikke tisset i bleen og tager den selv af.

Efter skoletid går de hen til supermarkedet og køber bleerne til Christian. Om aftenen får Mark først skiftet sin ble, imens Christian smider bukserne. Så er det Christians tur til at få ble på. Mor nusser ham og vasker numsen godt, kommer pudder på, og så det spændende, bleen.
Den kommer på, Christian nyder igen at være i centrum, Begge drenge bliver lagt i seng, mor gør meget ud af at putte dem begge. Christian falder ligefrem i søvn af det dejlige ritual, der igen er blevet indført.

Næste dag går mor og drengene hen til legepladsen for at lege, der er mange redskaber at boltre sig på. Indimellem holder de lige en pause for at få et stykke mad og en slurk cola. Christan siger, at han skal på toilet, så mor følger med ham derhen. Toilettet har kun et toilet og et rum med en tisserende til drengene. Det lugter ret fældt og toilettet er stoppet helt til. Mor siger at Christian kan tisse i renden, men Christian skal have lavet pølser. Mor beder Christian om at vente, mens hun henter toiletpapir og en ble. Nej mor jeg vil ikke have ble på, jeg vil ikke skide i en ble og da slet ikke her, hvor nogen kan se mig.

Okay, siger mor, så lad os gå om bag de buske derhenne. Der ligger allerede pølser og brugt papir der, men de finder et ubrugt sted, mor hjælper ham af med bukser og underbukser, Mark stiller sig om bagved for at se storebror lave pølser, Christian sætter sig på hug, mor lægger bleen under Christian, så han kan lave på den, Mark sidder også på hug lige bagved Christian og jubler højlydt da pølserne lægger sig på bleen. Christian slutter af med at tisse, som dog ikke rammer bleen.

Han får toiletrullen og tørrer sig, og imens han tager bukserne på igen samler mor den nu beskidte ble sammen, samt papiret og smider det hele i skraldespanden. Mor kikker nu efter om Mark skal have skiftet bleen og det skal han, han har tisset og får hurtigt en ny ble på.
Derefter leger drengene videre med gynger og vipper, indtil de skal hjem igen.
Om aftenen får begge drenge ble på og hygger sig i hinandens selskab.

2 Synes om

Super fed historie glæder mig til at hører fortsættelsen

Nu følger 2. og sidste del af historien om mig og min lillebror.

Del 2

Næste morgen har Christian ikke tisset i bleen, men vil lige prøve det nu, han mærker tisset fordele sig i bleen, en dejlig fornemmelse, han får bleen af og får alm. Underbukser på, for han skal i skole og de skal i hvert fald ikke se nogen ble, de skal have idræt i dag.
Efter skoletid foreslår mor at Christian får ble på og skal bare tisse og måske også lave i den. Mark siger nu at han er ved at være en stor dreng og skal ikke gå med ble mere.
Det er ualmindeligt dejligt vejr, så mor synes at de skal tage i skoven og tage mad og sodavand med.

Christian får et par shorts på så man ikke kan se at han har ble på, Mark får kun et par underbukser på og mor har taget ekstra underbukser med til Mark og bleer med til begge, så alt er timet og tilrettelagt.
De kommer ud til skoven, det er ligefrem dejligt at komme ind i skyggen i det varme vejr. De finder en bænk hvor de lige skal have slukket tørsten, hvorefter drengene leger i skoven. Så skal Mark tisse og han siger fint til og tager selv underbukserne af og sætter sig og tisser, det er første gang han tisser uden at have ble på, så han følger nøje strålen, der løber ned på jorden under ham, det er et stort øjeblik for ham. Lidt efter er det Christians tur, men han skal ikke bare tisse, han skal lave pølser.

Godt sige mor, du laver bare pølser i bleen, men så meget skulle Christian nu ikke lave pølser, nej ikke i bleen, må jeg ikke tage bleen af og gøre det på jorden. Nej, du skulle jo ikke lave pølser, så må du holde dig, det gør Christian så. Han spørger flere gange til om de ikke snart skal hjem, for han er træt, det skyldes nok nærmere at han er ved at skide i bleen. Endelig skal de hjem, så han kan komme på toilettet. Da de kommer hjem låser mor døren til toilettet udefra, så den mulighed er afskåret. Han er nu ved at eksplodere, men holder sig endnu. Lidt efter vælter Mark noget inde på hans værelse, han skynder sig derind og glemmer i farten at holde sig med det resultat at han nu fylder bleen med lort.

Nu bliver døren hurtigt åbnet til toilettet, så Christian kan få den beskidte ble af. Mark får også lov at komme på toilettet, tænk, han har holdt sig, den møgunge, han sidder nu for første gang og laver pølser på toilettet, mens Christian får en tur under bruseren.
Den aften vil Christian ikke have ble på ved sengetid, og det vil Mark så heller ikke. Mor ligger for en sikkerheds skyld et plastiklagen på Marks seng og putter dem begge to.
Næste morgen har Mark ikke tisset i bukserne og har kun haft få uheld i tiden der fulgte.

1 Synes om

Ja - det er ikke sådan at holde sig - da jeg var dreng tissede jeg osse i bukserne, hvis jeg ikke havde fået ble på. Husker gymnastiktimerne hvor jeg jo ikke havde ble på, men stod og tissede i bukserne på gulvet.
Men hvor er det lækkert bare at være en lille dreng med ble på og bare kunne skiftes når det er gået galt. Og vågne om morgenen og mærke at man ikke har kunnet holde sig.
Hej fra Flemming.

Hej Rene.

Ja tak,de gymnastiktimer, jeg husker dem skam også, det var den gang vi udelukkende gik i hvide underbukser, der var ingen nåde for drillerier hvis man havde bremsestreger eller spejlæg i underbukserne, det havde jeg tit, så gymnastiktimerne var de værste, da jeg gik i skole i begyndelse af 50’erne.

Ja, men jeg er bare pisse ligeglad - jeg har ble på næsten hver nat fordi jeg gør i sengen om natten - kan bare ikke gøre for det.
Synes osse at det er frækt at gå med gennemtissede underbukser om dagen - jeg går sgu og tisser lidt i bukserne dagen igennem, men jeg prøver altid at ha ble på for så er jeg mest sikker, for ligepludselig skal jeg altså bare sådan tisse og kan ikke holde på det - men det er en dejlig fornemmelse når det sker.
Hilsen Flemming.

Ja, gymnastiktimerne var rigtig gode. Ble på - det gik jo ikke, men mine underbukser er sgu da altid stadigvæk helt gule foran af mit tis og med fede bremsespor bagi.
Husker sidste år da jeg skulle passe mine forældres sommerhus sammen med en snedker og vi skulle sove i køjeseng med mig nederst.
Oh, jeg havde kigget ned i mine underbukser og de var rigtig slemme - men jeg sagde det som det var at jeg skulle altså måtte ha ble på i nat fordi jeg tissede i sengen om natten.
Han var ok - havde osse gennemtisset sine underbukser foran - og var alle tiders da jeg om morgnen skulle have min våde ble af.
Men jeg husker stadig gymnastiktimerne - og jeg tissede ofte i bukserne med en stor sø under mig - ku bare ikke holde mig.
Og jeg er osse skidego til at spille fodbold - og der pissede jeg osse mange gange i bukserne midt i spillet.