Mie og Frederikke (F,G)

Ved ikke lige hvor mange fejl der er i det jeg skriver, for har ikke stavekontrold der hvor jeg skriver :wink:
Men skide dejligt med feedback! Det gør virkeligt at man har lyst til at skrive videre :stuck_out_tongue:

Btw, denne historie bliver nok ikke volsom meget længere, men her er del 3!

Del 3

BUMMMMMM BAAAANG, BUUM! (sådan staver man til torden-vejr…)

Mie sank en klump og gemte hovedet under dynen, hun hadede tordenvejr!!

BAAAANG BUUUUM!!!

Hun lukkede ønene og holdte sig for ørene, rystende af skræk.

Pludselig sprang døren op og Frederikke kom ind, løbende over til Mie’s seng. Hun var ligbleg i ansigtet da hun fremstammede

“må jeg ikke godt sove ved dig i nat, jeg er bange”

“Ja! skynd dig op” sagde Mie og løftede dynen så der var plads til Frederikke. Mie var rigtig glad for at hun nu ikke var alene i vejret! Frederikke kravlede ind under dynen og puttede sig tæt ind til Mie, de rystede begge af skræk. Mie lage en arm om hende og gemte sit ansigt i hendes hår, hun kunne mærke Frederikkes ble ind mod hendes lår.

De lå og puttede i et stykke tid, så hev Mie lidt ud i Fredderikkes natbukser og stak en hånd ned, for at mærke på hendes ble.
Frederikke vendte sig og kiggede spørgende på Mie.

“Jeg tjekker dig bare lige” smilte Mie og trykkede let på hendes ble.

“Jeg er altså tør” hviskede Frederikke og puttede sig tættere ind til Mie.

“Ja det kan jeg mærke, min store pige” sage Mie og klappede et par gange på hendes ble, hvorefter hun trak hånden op og rettede lidt på natbukserne.

Mie kom i tanke om at hun selv havde taget en ble på for sjovt, inden hun gik i seng. Hun kiggede nervøs ned af sig selv, men man kunne heldigvis ikke se buksebleen gennem hendes natbukser.

Da de havde lagt et stykke tid, begyndte Frederikke at blive mere og mere urolig, hun vendte og drejede sig, og tilsidst hviskede hun nervøst “Jeg skal altså på toilet Mie”

“øhh ja okay”

BUUUUUUM!!! Mie sank en klump.

“Vil du ikke godt gå med mig, jeg tør ikke selv” spurgte Frederikke bedende, mens endnu et tordenbrag rungede i nærheden.

Mie havde ærlig talt ikke lyst til at bevæge sig væk fra sengen i torden vejret, hun følte sig mest tryk under sin dyne.

“Kan du ikke bare tisse i bleen” hviskede Mie ind i Frederikkes øre.

Hun kiggede ned i dynen og mumlede “jammen, jeg skal også lave stort”

Der var stille et øjeblik før Mie svarede hende, “kan du ikke bare gøre det i bleen, så skal jeg nok ordne dig i morgen? der er vores lille hemmelighed så”

Frederikke sank en klump og lukkede øjene, hendes ånde dræt blev hurtigere. Så slog hun øjene op og kiggede på Mie “J-j-jeg k-kan altså ikke”

“Skal jeg hjælpe dig mus?” hviskede Mie
Frederikke nikkede.

Mie gjorde tegn til, at Frederikke skulle ligge sig oven på hendes mave. Fredderikke lage sig oven på Mie, mave mod mave, med et ben på hver side af hende.
Mie trak hende tæt ind til sig, lage en arm omkring hende og en anden på hendes ble.

Hun viskede igen ind i Frederikkes øre “bare slap helt af, der sker ikke noget”

Der gik lidt tid, så kunne Mie pludselig mærke at Frederikkes ble blev varm og våd. Hun aede forsigtigt bleen med den ene hånd og kyssede Frederikke blidt på kinden “det var godt skat, skal vi få overstået det andet også?”

Frederikke nikkede svagt og Mie kunne mærke at hendes tær krummede sammen og at hendes mave spæntes. Mie kunne mærke at bleen blev fyldt ligeså stille, og hun krammede Frederikke ekstra godt ind til sig.

“Det var da ikke så slemt vel stump?”

Fredderikke kiggede op, der løb tåre ned af hendes kinder. Hun gemte hovedet ind mod Mie’s bryst og sådan lå de lige indtil de faldt i søvn, og vågnede næste morgen.


Fortsæt til Del 4

2 Synes om