Mie og Frederikke (F,G)

Sku’ godt at i kan bruge den! :laugh:
Men den slutter nok nu, så den ikke går hen og bliver for kedelig i længden :wink:
Men skriver muligvis en ny lille historie snart :slight_smile:

Del 4

Det var morgen, solen skinnede ind af vinduet og der var fuglesang i hele haven. Mie gabte og strakte sig, hun kiggede på Frederikke som stadig lå og sov, inden hun stod op. Mie listede ud på toilettet, mens hun gik derud kom hun i tanke om at hun havde en af Frederikkes bleer på.

Skulle hun prøve at tisse i den? hun tøvede lidt, så låste hun døren ind til toilettet og rullede persiennerne ned. Mie gik op foran spejlet og mærkede lidt på sin Puul-ups, den sad godt stramt. Mie sank en klump, så smilte hun til sig selv i spejlet, det kunne da være meget sjovt at prøve tænkte hun.

Til sidst lod hun det bare sive ud i bleen, den blev dejlig varm og hun kunne mærke hvordan tisset rendte ned om hendes numse. Det killede og Mie grinte for sig selv, lige indtil at hun pludselig kunne mærke at det rendte ned af hendes lår.

FUCK!! Bleen kunne ikke holde til den store tissetår som Mie havde fået opsamlet gennem hele natten!
Mie var hvid i hovet af angst mens hun flåede sine natbukser af og rev bleen af i en fart. Pis! der var kommet en stor våd plet på hendes natbukser, fuck!

Mie vidste ikke hvad kun skulle gøre, hun havde kun ét par natbukser med, og Frederikke ville undre sig meget hvis hun pludselig kom ind i værelset uden dem på. Mie sad i flere minutter på toilettet, og tænkte på hvad hun skulle gøre.

Så besluttede hun sig for at sige, at hun ikke nåede at komme på toilet og derfor var kommet til at tisset i natbukserne. Mie fik øje på pakkerne med bleer, så tog hun en ren Puul-ups og trak på, hvorefter hun listede ind til Frederikke, som stadig sov. Mie satte sig på hug ved siden af Frederikke, kyssede hende blidt på kinden så kun vågnede.

“godmorgen mus, vil du ikke med op og skiftes?” smilte Mie og aede blidt på Frederikkes numse. Frederikke gabte og satte sig op, hun fik et mærkeligt ansigtsudtryk, hun havde tydeligvis glemt at hun havde haft lavet stort i bleen.

Hun rejste sig op og fik øje på Mie’s ble “Bruger du også ble?!” udbrød hun.

Mie rødmede lidt “nej, jeg nåede bare ikke på toilet her fra morgen af, så jeg havde et lille uheld i mine natbukser” Mie forsatte “jeg har ikke flere natbukser eller noget med, så jeg lånte lige en af dine bleer, som underbukser hvis det er okay?”

Frederikke nikkede forståeligt og begyndte at gå over mod døren. Hun stoppede efter et skridt, hun sank en klump og tog forsigtigt et skridt mere.

Mie gik over til hende og spurgte “skal jeg bære dig basse?”

Frederikke stod lidt og tøvede “ja tak”

Frederikke blev løftet op så hun havde et ben på hver side af Mie. Mie holdte en hånd under hende mens hun gik ind på badeværelset med hende.

På badeværelset fik Frederikke øje på Mie’s våde natbukser, hun kiggede op på Mie, som hurtigt rødmede.

Frederikke smilte “det kan ske for selv den bedste”

“Hehe ja” grinte Mie lidt forlegent mens hun lagde Frederikke ned på gulvet.

Hun trak natbukserne af Frederikke og den beskidte ble kom til syne. Først var Frederikke knald rød i hovedet, men da Mie åbnede hendes ble og begyndte at rengøre hende, begyndte hun at få tåre i øjnene. Da Frederikke var ren og tør, satte Mie sig ved siden af hende og begyndte at trøste hende, mens hun blev vugget stille frem og tilbage i hendes favn.

“Mie?”

Mie kiggede op “Ja?”

“Må jeg godt få en ble på i dag, i stedet for underbukser… ligesom dig?” mumlede Frederikke stille.

Mie begyndte at grine “haha, ja selvfølelig må du det! skal det være en normal ble eller en puul-ups?”

“Puul-ups ligesom dig” svarede hun med et stort smil.
Mie rejste sig, gik over og tog en ble fra den lyserøde pakke, så satte hun sig på hug foran Frederikke og folede bleen ud.

Frederikke trådte forsigtigt op i bleen, hvorefter Mie trak den godt op om numse på hende. De stod nu begge kun iført nattrøje, ble og hyggestrømper. Frederikke gav Mie en kæmpe kram

“Tak Mie, du er virkeligt bare sød!”

Og sådan gik dagen ellers, hygge foran tv’et, kun iført nattrøje, hyggestrømper og ble. Mie opdagede at Frederikke havde tisset i bleen, men hun bortforklarede at det var fordi filmen var så spændende og at hun ikke ville gå glip af noget, så hun havde bare tisset i bleen.

Mie blev ikke sur, hun smilte bare og rystede på hovedet mens hun trak Frederikke ind til sig.
Det bleskift kunne vente.

Sluuuuuuuuut :slight_smile:
Laver evt. en anden lille historie snart!

4 Synes om