Marja og Freja

Tak :relaxed:

2 Synes om

ja skriv gerne vider altid godt med lidt af læse

Du må MEGET gerne skrive videre :blush:

1 Synes om

Dejligt at høre folk kan li den har også overvejet at starte på en anden jeg har fået inspiration til men må lige se hvad der bliver tid til for skal måske også snart tage mig lidt kærligt af to små ble piger her inde fra der godt kunne bruge en god veninde så det må jeg jo lige se om jeg ikke kan hjælpe dem med og så også finde lidt tid til at skrive mere til historien :relaxed:

3 Synes om

Kapitel 7 - Ud og handle ind

Marja kiggede underligt på sin mor men sagde ikke noget, men spiste pænt sin mad, da pigerne havde spist op, ryddede Ronja af bordet og tog Marja op på armen og Freja i hånden og spurgte Lotte om de ikke bare skulle køre med det samme inden de små skulle have en tør ble på igen, det syntes Lotte lød som en rigtig god idé så de gik ud mod bilen, Marja og Freja blev sat i hver deres børne sæde med en sele der også sad godt fast mellem benene, så de var godt spændt fast, hvad Marja surmulede lidt over på turen, var da en dreng havde lavet ansigter af hende, da han så hende sidde der i sædet med en sut i munden og helt røde kinder og spyttede den ud, da hun så ham, for hvor var hun blevet flov over at havet nydt sin sut så meget lige der, men nu kom de til det store indkøbscentre, så det var jo netop noget helt andet, for hvordan skulle det nu gå tænkte Marja og kiggede på Freja der smilede så hun virkede ikke til at være nævøs over det tænkte Marja, og med det samme gik bildøren op og Ronja tog Marja op og satte hende ned i en vogn, og i mellemtiden havde Lotte gjort det samme med Freja, de gik ind og folk lagde ikke rigtig mærke til noget syntes Marja, det så da ellers lidt sjovt ud nu, synes hun, når Lotte nu gik rundt med Freja i vognen for det var jo tydeligt, at hun havde en ble på og så havde hun jo også en sut i munden så hun lignede en rigtig lille pige, ud over at hun måske var lidt for stor i størrelsen, men tøjet passet da fint tænkte hun, de blev hurtigt færdige med at handle ind, og satte sig ind i bilen for at køre hjemad igen, da de kom hjem fik begge piger en tør ble på og fik lov til at se tv, Marja var lykkelig for selv at kunne gå igen og nærmest dansene hen til sofaen hvor Lotte sad med det samme Ronja havde skifte hende, pigerne havde kun fået ble og body på, så de var nemmere at skifte, Freja var blev skiftet først da hun havde lavet stort i bleen på turen, hun lå nu halvvejs oppe på skødet af sin mor og fik sutteflaske med Mælk, Marja lagde sig i den anden ende af sofaen, Ronja kom også med en sutteflaske til Marja, “Kom hen til mig min lille pige så skal jeg hjælpe dig lidt så du ikke spilder alt for meget”, Marja surmule lidt men besluttede sig for ikke at sige noget, men lagde sig så som Freja gjort, det føltes nu meget rart og trygt syntes Marja og kort efter faldt hun i søvn,

Så var der lige lidt tid til at skrive lidt til historien

Fortsæt til Kapitel 8 - Sommerferien slutter

5 Synes om

super. mere af det :blush:

Rigtig god historie håber den bliver forsat

1 Synes om

Folk er velkommen til at komme med forslag og ideer til historien jeg er ved at løbe lidt tør for ideer til denne på nu værne tidspunkt men har længe overvejet en ny men den vil jeg ikke sige så meget om i nu men håber at komme igang igen på et tidspunkt :relaxed:

1 Synes om

Kapitel 8 - Sommerferien slutter

Marja vågnde tidligt næste morgen med et kæmpe chok, over at høre hendes vækkeur ringe, sommerferien var løbet forbi, efter hun havde mødt Freja der nærmest var flyttet ind, og selv om det ikke var noget Marja og Freja havde hørt, så havde de set, at Lotte og Ronja havde sat Lottes lille hus til salg, på nettet, for et par dage siden, men det var da heller ikke skidt, at skulle dele med sin bedste veninde, så pigerne havde ikke sagt noget, Ronja kom og hjalp Marja ud af sengen og bar hende ud på wc’et, mor må jeg ikke nok blive fri for ble, mens jeg skal i skole? spurgte Marja lidt nervøst, Ronja åbnede en skuffe og fandt en bukseble, du kan få lov til at tage sådan en på, hvis du så lover, at beholde bleen på, vi kan jo ikke have uheld i bukserne, i skolen vel? Der står også en pakke, i et låst skab på wc’et, på gangen på skolen, som alle de andre små ble børn, også har en nøgle til, så du er ikke den eneste, der ikke er kan holde dig tør endnu smilte Ronja, Marja kunne slet ikke tro sine egne øre, kunne det virkelig passe, at der var andre på hendes skole, ud over hende og Freja? Lotte kom ud med Freja, der stadig halv sov, mor må jeg godt få en af de tykke på i dag, jeg er så træt, så tror ikke rigtig jeg kan holde mig vågen spurgte Freja, selvfølgelig må du det min lille pige svarede Lotte og fandt en af de tykkeste bleer til Freja, Marja kiggede noget, da Freja helt uden brok, bare lod Lotte give hende den på med 2 indlæg i, de gik så ud i køkkenet og spiste pænt morgenmad, og da de havde spist og snakket lidt, ryddede de op og så kørte de mod skolen.

Forsættes…

7 Synes om

Det er nu en sød historie, kom bare med mere af den :+1::smiley:

1 Synes om

Afsnit 9 første skoledag

På vej til skole kunne Marja ikke lade vær med at tænke på hvis nogen opdage at hun hade ble på det ville være så pinligt, da de kom til skolen sagde de farvel til deres mødre og gik ind på skolen, da de skulle til at gå ind i klassen kom deres klasselærer Jytte dem i møde jeg skal lige låne jer et øjeblik sagde hun, de gik lidt ned af gangen og ind på et wc, nu skal i se her i to der ligger jeres bleer der er både tynde og tykke så i selv kan vælge hvilken en i har brug for at have på det har Lotte søger for så i ikke behøver at have en tyk natble på hvis i kan nøjes med en tynd, og så låste Jytte skabet og gav Freja og Marja en nøgle til skabet, og så gik de ind i klassen igen, men der gik ikke lang tid efter timen var begyndt før Marja virkelig skulle tisse og hun noget knap nok at opdage det før det løb ud i bleen og kort tid efter også ud over den stol hun sad på og ned på gulvet, Marja var som lammet af frygt for hvad de andre mon tænkte om hende, pludselig råbte en af drengene har du lige tisse i bukserne er du en lille baby eller er du bare klam, Marja løb ud af klassen og ud på wc, hun viste ikke hvad hun skulle gøre nu, men kort efter kom Jytte ud til hende når lille pus da det var jo ikke så rart det med det lille uheld sagde hun til Marja, Marja sagde meget flovt at hun næsten ikke noget at mærke at hun skulle tisse før det gik galt, det skal du ikke være ked af det har jeg oplevet mange gange mens jeg har været lærer her svaret Jytte, jeg tror lige jeg kigger efter noget tøj til dig så du kan få noget tørt på hvis du selv tager det våde af og går ind og vasker dig så skal jeg nok se om jeg ikke kan finde noget fint tøj til dig i mens og så skal jeg nok hjælpe dig med at komme i en af de tykke så du ikke skal have flere store uheld hvis du har lidt svært ved selv at få den på, Marja kiggede ned af sig selv hun var meget våd og det var tydeligt at alt skulle vaskes, hun så meget flovt op på Jytte jeg har aldrig selv taget ble på, det skal du ikke være flov over jeg skal nok hjælpe dig med at få bleen rigtig på og så gik hun ud fra wc, Marja gik i gang med at tage det våde tøj af og da hun stod kun i ført ble, kiggede hun lidt på den og mærket på den og det var tydeligt at den ikke hade taget så meget som de andre bleer kunne, så Marja besluttet sig for at sådan en skulle hun aldrig have på i skole og to den af og smid den ud og gik i bad, Jytte kom kort efter igen med en pink boddy og en hvid kjole med lyserøde roser, Marja kom du bare hen til mig så skal jeg hjælpe dig sagde hun, Marja slukket for vandet og gik langsomt hen til Jytte der tørret hende godt, Jytte lade nu Marja op på et lille bord og gav hende en tyk ble på og så det nye tøj, nu er du tør og fin igen sagde hun til Marja, Jytte to nu Marjas hånd og så gik de ind i klassen igen, Jytte sagde at Marja som de viste hade haft et lille uheld og det kunne ske for alle og det var ikke noget man skulle drille andre med, så gik hun ned til drengen der hade råbt højt da Marja hade haft uheldet og sagde synes du ikke du skal sige noget til Marja Tim, drengen så lidt flov ud men sagde så undskyld til Marja, godt sagde Jytte så kan vi komme videre med timen, resten af dagen i skolen gik udmærket, og da de blive hentet var det Lotte der kom efter dem, Lotte spurgte med det samme ind til det tøj Marja hade på, Marja kiggede ned i jorden og svaret meget flovt det var noget Jytte fandt til mig fordi fordi jeg øøøø hun holdt en lille pause og forsatte jeg tisse i bukserne fordi jeg ikke kunne holde mig, Lotte sagde at det var da træls at buksebleen ikke hade holdt tæt men så var det jo dejligt at hun hade de tykker bleer også så hun ikke skulle have et uheld en gang til, Marja svaret at hun i hvert fald ikke ville have en på i skole igen og at det faktisk var rart at have en tyk natble på når hun var til time så hun ikke skulle vær bange for at tisse i bukserne, de fandt så Freja og så gik de ud til bilen og kørte hjem

Forsættes

4 Synes om

Afsnit 10 Maja vil prøve at være en rigtig lille

De kommer hjem og går ind i huset, Lotte vælge at spørge begge piger om de træner til at få en tør rumpe, Freja siger med det samme ja da hun har haft den på hele dagen og den er ved at være godt brugt af både det ene og andet, Marja tøver lidt men siger at hun er godt våd så hun vil gerne have en ny på, de går ud på wc, Lotte tager Freja op og ligge hende ned på puslebordet og tager tøjet af hende og smider det til vask, hun åbner for Frejas ble det lugter med det samme frygteligt, Marja er lige ved at besvime, Lotte smider bleen ud og vasker Freja godt og giver hende en tyk natble på med 3 indlæg i og så en hvid boddy og så en lyserød natkjole, så er du klar til at slappe af til vi skal spise siger Lotte og lufter Freja ned på gulvet, og tager Marja op og ligge hende på puslebordet og tager tøjet af hende og smider det til vask og så tager hun bleen af og smider den ud, Lotte finden en bukseble og spørger om Marja bare vil have sådan en på til hun skal i seng, Marja tøver lidt men siger så at hun faktisk ikke gider at bruge dem mere da det var så pinligt at tisse i bukserne i skole så hun ville gerne prøve at få en på som den Freja hade på så kunne de jo også være lille i aften, Lotte blive lidt overraskende over Marjas svar men svare bare om Marja så også skulle have en sut, Maja sagde straks ja, Lotte fandt med det samme en lyserød sut og satte den i munden på hende nå min lille pige skal vi så se at få dig i en fin ble, Marja nikket bare, Lotte fandt nu en tyk natble med motiver og 3 indlæg og gav Marja det på, Marja kiggede ned på bleen og flytte lidt på sig, den føles trygt og rart synes Marja , Lotte fandt nu en lyserød boddy med bamser og en lyserød natkjole med et hvidt bånd der sad som et slags bælte om livet og endte som en stor sløjfe på ryggen, så er du klar til at komme ind til Freja sagde Lotte, Marja blive luftet ned på gulvet, Lotte kan jeg ikke få en sut med ind til Freja hun fik den jo ikke med spurgte Marja, Lotte fandt en hvid sut og gav den til Marja der med det samme nærmest løb ind i stuen til Freja, Freja kiggede lidt på Marja da hun kom ind i stuen har du været uartig igen spurgte Freja og kiggede ned i sofaen, Marja tøvet lidt men svaret nej jeg hade jo et uheld i skole og det vil jeg bare ikke prøve igen, så jeg tænkte at det måske var meget praktisk at have en tyk ble som den du har, Freja grinet lidt ja det kan du have ret i men du liner en på to med det tøj og sut, Marja sagde ja og nu er du også en lille og så satte hun den hvide sut i munden på Freja, Freja kiggede noget overraskende på Marja hvad skal jeg med den spurgte Freja, Marja svaret at hun gerne vil være en lille pige i aften og så ville hun gerne have Freja med, og de hade jo Lotte og Ronja til at passe dem så de kunne opføre sig som rigtig små børn der ikke selv kunne gå på wc eller spise selv, Freja synes det lyd rigtig sjovt og hun kunne faktisk godt lide at være lille og få hjælp til alt så det var hun med på, fedt sagde Marja og løb ud i køkkenet til Lotte, i det samme kom Ronja hjem, hun kiggede ned af Marja der stod med sutten i munden foran hende, når hvor er du fin og med sut i munden også min lille pige da sagde Ronja , jeg ville bare prøve at være lille i aften sammen med Freja svaret Marja, hun tøvede lidt men forsatte jeg har lige snakket med Freja og hun vil også gerne være lille i aften, det lyder da som en god idé svaret Ronja hvad siger du Lotte, fint med mig så slipper vi da for at skulle have store børn der ikke vil have ble på for små børn bruger jo ble uden brok grinet Lotte, så siger vi det svarede Ronja, Marja løb ind i stuen til Freja vi må gerne være små børn i aften, dejligt så slipper vi for selv at skifte svaret Freja lidt for glad, når du vil gerne være lille var grinet Marja, ja da tænk på at man ikke skal lave andet end det man har lyst til og bare sove hvis man er træt eller hvad man lige har lyst til og der er ikke nogen der er sur hvis man er uartig svaret Freja, ja det kan du have ret i det er i hvert fald ret at have en tyk ble på der holder hvis det går galt svaret Marja, de lagde sig tæt sammen under et tæppe der lod i sofaen og satte en film på, Freja faldt dog hurtigt i søvn hun så nu rigtig sød ud når hun sov med sut synes Marja og lad sig ind til Freja og lade tæppet omkring dem, lidt efter kunne Marja mærke at Freja blive varm bag på, Marja nusset Freja lidt på ryggen og tænkte nå der tisset du da lige i bleen i søvne min lille pige da, Marja kunne dog heller ikke lade være med at tjekke om hvor våd Freja var, hun var tydeligvis meget våd allerede, Marja kunne pludselig mærke at hun fik ondt i maven nu skulle hun virkelig på wc og løb ud til Lotte og Ronja, må jeg få lidt hjælp med bleen og kjole jeg skal virkelig skide spurgte Marja, nej min lille ven den går ikke du har fået en tyk ble på fordi du vil være lille og det er en del af det at være lille så sæt dig bare ind i stuen svaret Lotte, Marja gik meget langsomt ind i stuen igen, Freja sov stadig men det var tydeligt at hun hade tisset igen for der var kommet en stor tydelig plet på hendes tøj og i sofaen, Marja skulle lige til at vække hende, da hun kom til at tænke på at hvis Freja skulle skiftes så kunne hun måske blive det med det samme, hun valgte så at gøre sig færdig, og gik så ud til Lotte og Ronja igen, jeg er færdig nu og jeg tror også Freja skal have en tør rumpe for det er gået i gemmen bleen, Lotte gik ind i stuen til Freja og vækket hende og løfte hende op på armen og gik så hen til Marja der stod i døren og to hende i hånden og gik ud på wc og lade Freja op på puslebordet og to det våde af hinde og vasket hende gav hende en tyk natble på med 5 tykke indlæg i og så en hvid natkjole og satte hende ned på gulvet, så lade hun Marja op og åbnede boddyen og to den beskidte ble af og vaskes hende og gav også hende en tyk natble på med 5 tykke indlæg i og satte hende ned på gulvet, de gik ind i køkkenet hvor Ronja hade gjort klar til aftensmad Lotte satte Freja op i en højstol og gav hende en sele på, så gik hun ind i et lille rum der mest mindet om et stort skab og fandt en højstol til og satte Marja op i den, og gik så hen i skabet og fandt en stor pose og fandt en sele som hun gav Marja på, de spiste så aftensmad hvor begge piger blive madet og bagefter så blive pigerne trækket fik børste tænder inden de blive puttet i seng med sele på og sut i munden

4 Synes om

Afsnit 11 :fire: og babysitter

Næste morgen vågnede pigerne ved at Ronja trak dynen af dem, Freja er stadig meget træt men Marja er helt vågen med det samme, har i sovet godt spørge Ronja, Marja siger hurtigt ja og sidder sig op i sengen, Freja er fladet i søvn igen, Ronja tager selen af Marja og Freja, og så løfter hun Freja op på armen og tager Marja i hånden og går mod wc, hun ligger Freja på puslebordet og skifte hende og giver hende en tyk natble på med 5 tykke indlæg i og så en hvid boddy og en hvid lang kjole og sætter hende ned på gulvet, Freja er stadig ikke helt vågen og går lidt zikzak mod døren, Ronja tager nu Marja op og skifte også hende til en tyk natble med 5 tykke indlæg i, Marja brokker sig lidt over at få 5 indlæg i men stopper da Ronja spørger om hun skal have 5 til, Marja får nu en lyserød boddy og en hvid sparkedragt på med lynlås i ryggen og lås i nakken, så er du klar til at komme i skole uden uheld i bukserne i dag siger Ronja, Marja svarer ikke men går bare mod køkkenet hvor Lotte og Freja allerede sidder hun sidder sig på en stol, men Lotte rejser sig hurtigt op og sætte hende op i en højstol og giver hende sele på, Marja kan mærke hvordan den tykke ble bliver strammet lidt ind mod hende da Lotte lukker selen om hende, Ronja kommer ud til dem, og de spiser morgenmad og går så ud til bilen og kører mod skolen men i det de drejer om hjørnet til skolen Bramser Ronja pludselig hånd op og råber hvad fanden laver den nar midt på vejen, en mand i sort tøj står midt på vejen, han vænne sig om og går hen mod deres bil, manden spørger Ronja om hun ikke kan se eller om hun tog hun kører om kap og om et kørekort, Ronja er tydeligt sur og spørger om han ikke ved at det er dumt at stå midt på vejen et sted hvor man ikke kan ses, hvor til manden spørger om hun snart er færdig for ellers kan han nok også finde fejl ved bilen, Ronja siger ikke noget men tager mod sit kørekort, manden spørger så om de er på vej til skolen lidt længere nede af vejen, ja svarer Ronja , manden siger at det kan de ikke kommer til for nogen unge mennesker har selv skaffe sig adgang til et rum på skolen og holdt fast og lavet bål så skolen var lukket til de hade undersøgt det, Ronja sagde tak og så barkede hun ud på vejen og kørte hjemad igen, Ronja spurgte Lotte om hvad de skulle gøre nu, Lotte sagde at hun ikke lige kunne komme på noget, men kort efter sagde hun at hun måske hade en løsning, Lotte ringede nu op til en og snakkede til de næsten var hjemme, da de kom hjem blive pigerne bedt om at gå ind i stuen og se film eller tv, Ronja og Lotte gik ud i køkkenet, Marja kunne pludselig hører at de voksne snakkede om en babysitter der skulle passe hende og Freja, Marja løb ud i køkkenet og råbte at hun ville ikke have en babysitter for hun var ikke en baby, Ronja kiggede ned af Marja jeg synes nu du liner en lille pige meget og i får en babysitter for både mig og Lotte skal på arbejde, Marja gik ind til Freja har du hørt det de har ringet til en babysitter, Freja to det helt roligt og svaret at det var nok bare Mette og at hun var sød nok hvis man var artig eller kunne hun godt være træls og smider en i seng eller hvad hun nu lige synes, Marja op gav at komme af med babysitter inden hun kom men hun skulle ikke være en baby og blive passet af en babysitter, der gik ikke lang tid før det ringet på døren, Ronja åbnet op og Mette gik ind i gangen, de går sammen ind til pigerne, Freja hoppe op i armene på Mette så hun næsten ryge ud af stuen igen, rolig nu din lille putte trold siger Mette, og kigger over på Marja der sidder i sofaen og prøver at få det til at se ud som mon at hun slet ikke ser dem, men Mette siger bare hej hvad hedder du så min lille ven, Marja svarer at hun i hvert fald ikke er lille, hvor til Mette bare smiler, Ronja og Lotte tager så af sted igen, Mette spørger hvad pigerne har lyst til, Marja svarer at hun vil have hendes ejet tøj på for hun ville ikke passes, Freja svaret bare at hun ikke viste det, Mette svaret at selvfølgelig var Marja en rigtig lille baby ellers kunne hun jo bare skifte tøj og hvis hun ikke var sød kunne hun få lov at sove til middag eller få en i rumpen, Mette spurgte så om de hade lyst til at komme i legeland, det ville Freja rigtig gerne, Marja svarer ikke, Mette svaret at så ville hun lige tisse af og tage en tyk natble på inden de gik så hun ikke skulle have 2 små børn uden opsyn hvis hun skulle tisse på turen, Marja var hurtig og glad med at svarer at så ville hun gerne være babysitter, Mette så på Marja og grinet når du kan også være glad det var da dejligt at høre men det er mig der er babysitter, Marja svarer ikke, Mette gik på wc og kom kort tid efter igen, så går vi sagde hun og hjælp pigerne med sko og jakke, og så gik de i noget tid og kom så til en Kempe bygning og gik ind

Forsættes

4 Synes om

Må ikke stoppe der❤️

1 Synes om

forsæt bare den er virkelig god :heart_eyes:

Afsnit 12 i legeland

De kommer ind i et kæmpe rum med alt i hoppeborg, butikker, restauranter og meget andet, så kan i bare lege lidt siger Mette, pigerne løber straks op på den første hoppeborg de kommer til, hvor er det fedt at være her siger Freja, Marja kigger sig omkring der er ikke nogen i nærheden og svarer at det er det men hun synes nu det er lidt underligt at have en tyk natble på, Freja svarer blot at så slipper hun da for at skulle på wc midt i det hele, Marja svarer at det kan der jo være noget om, de lege nogen timer på de forskellige hoppeborg, Marja kan pludselig mærke at nu skal hun virkelig lave og kort efter vælter det bare ud, hun står på toppen af en rutsjebane og de andre børn der er kommet op efter hende begynder at se efter hende når de kører ned, Freja kommer lidt efter op og går hen til Marja og spørger om der er noget galt, Marja ved ikke hvad hun skal sige men det er heller ikke nødvendigt for lidt efter lugter det kraftigt, Freja kigger på Marja og spørger om de ikke skal gå ned til Mette, Marja når ikke at svare før en lille pige siger har du skidt i bukserne ? Og de andre børn på rutsjebane kigger på hende, Marja nærmest flyver ned af rutsjebane og ned til Mette der sidder på en bænk, jeg vil gerne hjem nu siger Marja i gård, Mette kan med det samme lugter hvad der er sket, Mette siger tager Marja op på armen, Freja kommer hen til dem, Mette tager Freja i hånden går ud på et wc med puslebord, Mette ligger Marja op og går i gang med at skifte hende men da hun åbner for bleen, udbryder hun nå der er en der skal have et bad det er jo nærmest også på mave og ryg, Marja holder op med at græde og ser bare meget flov ud, matte tager tøjet af hende og løfte hende over til en vandslange der hænger på væggen i enden af rummet, Marja brokker sig meget over det is kolde vand, da hun er ran tager Mette noget papir og tørre hende med og så giver Mette hende en ny natble på og så tøjet på igen, Mette tager Freja op og ligge hende på puslebordet og skifter hende hun er tydeligvis meget våd, da hun er kommet i en ny ble siger Freja at det var dejligt med en tør rumpe for det var begyndt at klø lidt, Mette gør hende færdig og de går ind igen, pigerne løber straks over og leger igen, men kort efter kommer 3 større børn 2 drenge og en pige over til dem, når har de små piger været inde og få tør ble på spøger den største af drengene, de to andre børn griner bare dumt og kommer med kommentarer som ja de små babyer og ja inden og få ny ble på, Marja svarer ikke hun ser bare meget flov ud, men Freja svarer at selvfølgelig har de ikke det men hvor er i da dumme at høre på, den store af drengene skubber Freja omkuld og hiver den hvide kjole af, så Freja nu kun sidder i ført boddy og ble, Freja begynder at græde, Mette kommer over til dem, hun er tydeligvis meget sur hvad er det lige for en opførsel spørger Mette, hvad raver det dig so svarer den største dreng, men i det samme kommer en kæmpe fyr og giver den store dreng en let lussing, hvordan er det i opføre jer spørger han de store børn, den af lille drengene og pigen har ikke rigtig noget svarer, men den største af drengene svarer at hun skal ikke tro hun skal spille smart over for mig, når så i vil lege stor og farlig over for små børn der er noget yngre end jer bare fordi i kan siger den kæmpe mand, drengen svarer at det er fuldstændig ligegyldigt hvor gammel de er hun skal bare ikke tro hun er noget, den kæmpe mand bliver knald rød i hovedet nu skal jeg vise jer hvor stor og farlig i i virkeligheden er nu går i direkte ud og vasker op og tørre af og den første der går der fra får sit livs røvfuld, den største af drengene skal lige til at sige noget da de to andre løber ned til en stor restaurant der ligger midt i det store rum, drengen går så langsomt ned mod den store restaurant, den kæmpe mand vænne sig om mod Mette og de to piger og siger pænt undskyld for at det med de andre børn, Mette svarer at hun ikke har været udsat for noget lignende, hvor til manden svarer at han desværre er vant til det, men at han nu har besluttet sig for at nu skal piben have en anden lyd, så han holder dem lidt i kort snor og søger for at de har nok at lave så de ikke laver problemer, Mette svarer at det lyder som en god ide, Mette og manden snakker lidt frem og tilbage, og så bliver hende og pigerne enige om at gå hjem for det er ved at blive sendt, så de gjorde de, da de kommer hjem er både Ronja og Lotte i fuld gang i køkkenet, hej siger de da de ser de andre komme ind, har du lyst til at spise med spørger Ronja, jo tak svarer Mette det er da noget hyggeligere end den pizza alene det nok ellers var blivet til, kort efter er maden færdig Freja spørger Mette om hun vil made hende, Mette svarer at det kan hun da godt men så må du hellere få hagesmæk på så du ikke får suppe på maven, Lotte tager en lyserød hagesmæk og giver til Mette der giver hende den på, de spiser aftensmad, da de er færdige med at spise, siger Mette Tak for mad og tager hjem, klokken er efterhånden ved at være mange så nu skal pigerne i seng, Ronja hjælper dem med at få tøjet af og så skifter hun dem til en tyk natble med motiver med 2 tykke indlæg i, Marja og Freja får begge en lang helt hvid kjole på og en hvid sut i munden, Ronja tager dem med ind på verset og tager dem med hen til et stort spejl der hænger på væggen, nu liner i rigtig et par tvillinger siger Ronja, pigerne kan kun give hende ret, pigerne bliver puttet tæt sammen i sengen med dynen tæt om dem, Ronja siger godnat og slukker lyset og lukker døren,

Forsættes

5 Synes om

Det er en rigtig fed historie, fortsæt endelig. :heart_eyes:

(indlæg slettet af forfatteren)

1 Synes om

Hej Pjuske. Jeg har er som jævntig læser af siden her glad for dine godt skrevne historier. Der er værdifulde, og som jeg håber, du alligevel vil fortsætte.
Ja desværre er der mange tumper herinde, Det er nok for let at kunne oprette sig.
ABDer

1 Synes om

Ja der er desværre for mange her inde der er fulde af løgn og bedrag så det må tydeligvis være for nemt at komme ind desværre