Lotte på 4 tisser i bukserne (g,F)

Skrevet af: “Gummibukser”
Udgivet den: 04.04.2001 21:17

Lotte var omkring de 4, da hun og hendes familie flyttede ind i nabohuset. Hendes far var arkitekt og hendes mor hjemmegående. Familien var ganske velhavende - huset var temmelig stort, de havde to biler og var på mange måder misundelsesværdige.

I begyndelsen holdt de sig, som man vel plejer som nytilflyttet, meget for sig selv. Først efter et halvt års tid begyndte vi at lege sammen. Lotte var et par år yngre end mig, men vi legede faktisk fint sammen.

En dag legede vi på hendes værelse. Vi havde vel leget en times tid, da Lotte ville have noget legetøj på en hylde, der var placeret højt over hendes seng. Hun stod nærmest på tæer på sengen for at nå derop. Jeg stod på gulvet og kiggede, da jeg pludselig hørte en mærkelig lyd. Jeg tænkte egentlig ikke så meget over det, før Lotte sænkede armene og så helt ulykkelig ud. Da hun vendte sig om, kunne jeg se forklaringen på den mærkelige lyd; hun var kommet til at tisse i bukserne.

I den alder tænker man nok mere på skammen end på det ubehag, de våde bukser giver. Med grødet stemme sagde Lotte noget om, at nu blev hendes mor nok sur. Hun steg ned fra sengen, der nu også var blevet våd. Bukserne var plaskvåde i skridtet og ned langs det ene ben. Langsomt gik hun ud til sin mor - selvfølgelig for at tage de skænd, der nu en gang fulgte i kølvandet på sådan et uheld.

Jeg kunne ikke høre ordene, men jeg skal love for, at Lotte fik en omgang af sin mor. Mærkeligt nok, for man tisser da ikke i bukserne med vilje.

Pludselig kom Lotte og hendes mor ind på værelset. Moderen havde et fast greb i hendes hånd og nærmest slæbte Lotte efter sig. Jeg sank en lille klump. På en eller anden måde følte jeg mig lidt som medskyldig - helt uden grund, selvfølgelig.

Moderen så den våde sofa. Hun lod Lotte stå, gik et øjeblik og kom tilbage med en våd klud. Hun baksede et stykke tid med at få tørret pletten væk fra sengen, alt imens hun hvislede forskellige trusler mod Lotte. Da hun havde gjort sengen ren, beordrede hun Lotte til at tage det våde tøj af. Lotte lystrede prompte - sikkert også fordi bukserne var ved at være klamme.

Lottes mor gik ud med kluden og kom kort efter tilbage med nogle rene smækbukser til Lotte. Jeg studsede lidt, da hun bad Lotte lægge sig på sengen. Det tror jeg ikke, at Lotte gjorde, for hun begyndte lige så stille at græde. Som om hun vidste, hvorfor.

Lottes mor lagde smækbukserne på sengen, og pludselig forstod jeg Lottes reaktion. For i hånden holdt Lottes mor et par stofbleer og nogle underbukser. Med trænet hånd løftede hun op i Lottes ben og skubbede den dobbelte ble ind under enden. Lynhurtigt trak hun bleen op mellem Lottes ben og viklede den rundt om hendes lår. Derefter trak hun de lidt for store frottéunderbukser op om bleen. Lotte nærmest hulkede, mens hun passivt ventede på at få ble på som et andet spædbarn.

Sammen med bleerne havde Lottes mor haft et par gummibukser i hånden. Ikke de almindelige gummibukser, men sådan nogle som skulle knappes. Knapgummibukser.

Hun skubbede den brede bagside ind under Lottes bagdel og trak det noget smallere forstykke op mellem Lottes ben. Først knappede hun højre side, derefter den venstre.

Jeg stod passivt og kiggede på Lotte, der nu lå udstrakt på sofaen med ble og gummibukser på. Lottes mor gav hende til sidst smækbukserne på og samlede det våde tøj op fra gulvet. Så sagde hun stille og roligt til Lotte, at hun bare skulle sig til, når hun skulle på toilettet igen. Men hvis hun hellere ville tisse i bleen, var det helt i orden. - Så får du bare en ren ble på!, sagde hendes mor og gik.

Da Lottes mor var gået, kiggede vi tavst på hinanden. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle sige. Og det var nok bedst ikke at sige noget. Vi legede videre, men resten af dagen havde jeg nu svært ved at holde øjnene fra Lottes bukser. På en eller anden måde var jeg fascineret af hendes polstring, men det mest spændende var, at disse smækbukser var knappet med to metalknapper i hver side. Og når hun satte sig på hug, skilte de sig lige nøjagtigt så meget ad, at man tydeligt kunne se hendes gummibukser

2 Synes om