Løbeturen

Denne historie er nu ikke en historie, den har foregået her i formiddags med min løbemakker og mig selv.

Vejret her til morgen så indbydende ud til en løbetur, netop som jeg havde fået løbetøjet på, ringede Kaj for at høre om han måtte kommee med, hvis jeg skulle ud at løbe, det skulle jeg jo.5 minutter efter stod Kaj i døren. Det er altid dejligt at løbe sammen med en, Kaj har jeg ikke løbet med i lang tid.

Vi løber af sted mens vi ordner verdenssituationen. da vi kommer til skoven holder vi en pause, hvor Kaj siger at jeg skal vel ind i skoven og skide som jeg plejer.

Næææh, det skal jeg ikke, nu skal jeg vise dig hvorfor, jeg krænger bukserne ned så han kan se min ble, jeg forklarer ham at jeg siden efteråret har taget en ble på, netop for ikke at skulle skide i skoven, jeg har allerede skidt en lille smule i bleen nu.

Kaj, står måbende og ved ikke hvad han skal sige, det behøver du heller ikke, jeg synes det er genialt. Kaj siger nu, OK, du får ret, det er genialt, men derfor behøver jeg vel ikke at tage ble på næste gang vi skal ud at løbe.

Nej, nej, det bestemmer du selv, jeg nyder nu ikke at skulle sidde i den her kulde med bar røv.
Så en ble er genialt.

2 Synes om