Lille pige (F,g,g,F,F,b)

T-93, er det ikke lidt uden for emnet? Eventuelt send en PM til ham.

Gør det noget… jeg kunne ikke finde ham andre steder… og jeg ved ikke hvad en PM er ?

PM betyder Private Message dvs Privat Besked :slight_smile:
Tryk på hans navn lige ovenover avatar ( Det der står med blåt i en af hans beskeder) Så kommer du ind på hans profil, og der kan du så sende en PM til ham :smiley:
Håber det kunne bruges :wink:

Hvorfor gøre det så omstændeligt, under alle beskeder er der mulighed for at sende en pm direkte til folk, Den tekst jeg får vist er rimeligt nok send privat besked. Muligvis kræver det at man tager musen i halen og fører den henover diverse ikoner som status, det kinesiske dyr, om man er online eller ej og vist også nt mulighed for at komme ind på profilen.

tak for hjælpen baby-hanzz :)… hvad mener du blebarn?

t-93 jeg er doven nok til at gøre det lettest muligt og det er hurtigere at sende en pm direkte ude fra et indlæg på forum i stedet for at klikke ind på profilen og gøre det derfra.

Altså Blebarn… Det er ikke omstændigt… Jeg har forklaret det på fornuftig og enkel måde da han spurgte, og så kommer du og kritiserer det… Der er en der beder om hjælp og jeg vil gøre alt for at hjælpe ham, og så er du der straks. Tag det nu roligt med din kritik og sablen ned… hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så lad det venligst forblive uskrevet tak. :slight_smile:

Hanzz jeg tillod mig at give en anden og nemmere forklaring hvis det ophidser dig kan jeg da kun beklage det.

Så kommer det næste og sidste kapitel nemlig kapitel 13.

Mega god historie så du må meget gerne skrive nogle flere:-)

Blebarn… Det ophidser mig bestemt ikke… Der skal mere til :slight_smile:
Jeg vil helst holde en venlig og sober tone da det helst ikke skulle udvikle sig til noget vi alle helst ville være foruden :slight_smile:

Med mit rolige sind skal der mere til at få mig helt ud i ringhjørnet. =)

Men jeg blev bare lige lidt irriteret over at du skrev at det var omstændigt… Syntes ikke at det er omstændigt, da jeg havde forklaret det helt nede på jorden og detaljeret så man ikke kan tage fejl :wink:
Vil dog hellere bruge lidt mere tid til at forklare mig detaljeret så jeg er sikker på at modparten forstår mig, end at have haft brugt mindre tid på at forklare mig og personen spørger igen… så er min mission mislykkes… Dvs at personen forstår min besked er for mig en vellykket mission. :slight_smile:

Og hvis du lægger mærke til det, så er jeg den første der svarer på hans spørgsmål om hvad en PM er, og så kommer du lige efter og kritiserer min hjælp til ham. (Og ja… Det opfattes som kritik af min hjælp, da du ikke selv har taget den frihed til at svare manden på hans spørgsmål)
Og det er måske muligt at jeg kom dig i forkøbet, men så kunne du bare lade den der post være ubesvaret fra din side, da jeg bare tog mig den frihed, og besvarede hans spørgsmål.

Nåå… Brok slut.

Ontopic: Martin… Det er en superfed historie som du helt bestemt gerne må fortsætte… =)

Keep up the good work :wink:

Super lækker histriste koder der popper op…
er et minus…
er ligesom de ødelægger historien lidt dog ere skidt alle de dersens pop up
men ellers keep it up gutter We love Ayay

hvad skulle ” til for?

2 Synes om

kanon historie denne her,

Jeg synes det er en super fed historie, men når folk så går totalt offtopic i debatten, så bliver det irriterende. Det super fedt folk gider at skrive indlæg, men hold det lige til indholdet af det topic i skriver i :laugh: :stuck_out_tongue: :silly:

Da du tidligere skrev vi godt måtte skrive hvis vi vil have nogle af dine historier til at forsætte og da jeg snart har læst alle “Danske historier” historierne vil jeg gerne have en forsættelse af den her historie vis du altså har tid og lyst