Lille pige (F,g,g,F,F,b)

Denne historie er 100 % opdigtet.
Intet af det er hændt.

Indledning.

Historien handler om 2 piger.
Den ene hedder Nanna, hun er 18 år, og er lige blevet færdig med sin pædagog uddannelse.
Den anden hedder Sofie, hun er 7 år. Sofies forældre har mange penge, og hun får derfor alt hvad hun vil have, derfor er Sofie en lille irriterende møgunge.
Sofies og Nannas forældre vil på en jordomrejse, hvor de vil være væk et helt år. Eftersom Nanna er 18 mener de godt hun kan passe Sofie, Sofie får hver måned overført nogle penge til sin konto, som de kan leve for. Derudover er der ansat gartner og rengørings hjælp, så Nanna ikke skal lave så meget.
Huset består af 2 etager og en kælder. Så er der også en stor have og en opvarmet pool.

Kapitel 1: Farvel.

Nanna havde vidst i en uge at hun skulle passe Sofie. Hun havde skiftedes til at være irriteret over det, og glad for det. Nanna havde gjort sig klar til en sød pige, da hun sidst så Sofie da hun var tre år, og var en sød lille pige.
Tiden går, og det bliver varmere og varmere, det er den varmeste sommer længe, og der er 25 grader i skyggen. Klokken 11 kommer de, Sofie bliver sat af, og forældrene er hurtigt videre, da de skal nå et fly.
Sofie står i meget fint tøj, men ikke særlig meget. Det første hun siger, er ”Jeg er sulten, jeg vil have noget at drikke og bær mine ting op” Nanna svarer ”Undskyld mig, du kan selv bære dine ting op, jeg skal nok hente noget at drikke, og lave os noget frokost.
Mens Sofie bær sine ting over på surmulende og grædende over at det er så hårdt, går Nanna ned og laver mad. Da Sofie kommer ned står der nogen leverpostejs mader til hende, ”har du tænkt dig at jeg skal spise det”? ”ja, det er din frokost” ”så hellere sulte” Sofie spiser ikke maden, men går op på sit værelse.
Da der er gået nogen timer går Nanna op til hende, Sofie har ligget i sengen og hørt musik i to timer, Nanna bliver sur over at hun ikke har pakket ud. ”Hvorfor har du ikke pakket ud”? ”Det skal du da gøre” Nanna bliver mere sur, men gider ikke skændes med hende nu. Da Nanna har pakket alle hendes ting ud, er klokken blevet 5, Nanna sætter sig ind på sit værelse til sin computer. På nettet bestiller hun nogen ting som skulle komme om 2 dage.
Timerne og dagene går.

Kapitel 2: Lille Dame.

Da de to dage er gået kommer tingene. Nanna sætter dem ind på sit værelse og låser døren.
Derefter cykler hun ned i den lokale brugs, og køber nogle flere ting. Da hun kommer hjem igen, ligger Sofie ude ved poolen og soler sig. Nanna skynder sig op på 1. etage, og pakker tingene ud, hun går ind i det værelse, hvor hun nogle gange passer børn, der er det hele. Nanna går derefter ned til Sofie ”tænke på om vi ikke bare skulle have koldskål til aftensmad” Sofie bliver helt klart sur over det, da hun er vant til lækker og god mad. Nanna siger at hun ikke skal blive sur, men dette gør Sofie mere sur. Hun tager sit vand og kaster på Nanna. Nanna tager hende i armen ”Sådan skal du ikke opføre dig Lille Dame” Nanna slæber hende op på hendes værelse, og låser døren. Hun siger til Sofie ”Hvis du vil noget må du kalde” Der går nogen timer, og imens er Nanna gået op med noget at drikke. Sofie drikker det hurtigt, da det er meget varmt på hendes værelse.
”Nanna kom lige” Nanna går derop, da Nanna kommer ind i værelset siger Sofie ”Jeg skal virkelig tisse, må jeg ikke nok komme på toilettet” Nanna kan godt se at Sofie holder sig meget. Nanna ”du skal lige følge med, så skal jeg lige sige noget til dig” Sofie følger med Nanna ”siden du skal have mig til at gøre alt for dig, har jeg besluttet, at jeg vil gøre alt for dig, og at du ikke skal gøre noget selv mere. Nanna giver Sofie et bånd for øjnene, så hun ikke kan se noget. Derefter fører Nanna hende ind i et rum. Inde i rummet trækker hun bukserne af hende, men der stopper hun ikke, hun tager alt tøjet af hende. Sofie ”hvad laver du”? ”Det finder du ud af, men du skal ikke gøre modstand, så bliver det kun værre for dig selv” Nanna ligger hende op på puslebordet der er inde i rummet, og giver hende derefter en Pampers ble på. ”Hvad har du gang i” ”give dig ble på, så du ikke skal bruge toilettet mere” Sofie brokker sig, men Nanna ignorerer det.
Nanna sætter Sofie ned på jorden igen. ”Så kan du tisse alt det du vil” Sofie brokker sig fortsat, men sætter sig til sidst på hug og tisser. Mens hun gør det, går Nanna over til en reol. ”Vil du have sådan en dragt på” siger hun og tager en lyserød sparkedragt frem. ”nej det vil jeg bestemt ikke” ”okay det er dit valg, følg lige med” Sofie nægter at bevæge sig, så Nanna løfter hende, og sætter hånden under bleen. Nanna løfter hende ind på hendes værelse og tager noget tøj frem. Hun tager en nederdel, og en T-shirt. Nanna giver Sofie tøjet på, og siger ”Vi skal ud og købe lidt ting ind”
Sofie siger ikke noget, men græder bare.

Kapitel 3: Indkøbsturen.

Nanna tager Sofie ud i bilen, og kører hen til Centret.
Da de har parkeret bilen, tager de en indkøbsvogn, og Nanna sætter Sofie op i sædet på den. Sofie nederdel bliver løftet, så man tydeligt kan se bleen. Da de kommer ind, er der en lille dreng der siger ”se mor, den pige har ble på” Sofie begynder at græde, men Nanna går ind i Føtex og begynder at købe ind. Da Nanna har fundet det meste, siger hun at hun har glemt nogle bleer, så de skal lige have nogen, Sofie skal nemlig snart skiftes. Nanna går over i ble afdelingen. Nanna tager to pakker bleer, en pakke Pampers Active Fit. Og en pakke Libero Swimpants.
Sofie kigger bare på Nanna. De går op til kassen og betaler det hele. Derefter går Nanna over til kassedamen, og spørger om de har et toilet med puslebord, men hun siger det ikke lavt, men derimod højere end man plejer. Kassedamen spørger hvorfor, ”Hende jeg har med skal skiftes, hendes ble kan næsten ikke holde til mere” Kassedamen forklarer hvor de skal hen, alle kigger på Sofie mens de går. De kommer endelig hen til toilettet, og Sofie bliver lidt gladere. Da de kommer ind, løfter Nanna Sofie op fra vognen, og over på puslebordet. Hun løfter op i nederdelen, og frem kommer der en meget våd ble. Nanna tager den stille og roligt af. Derefter vasker hun Sofia med nogen af de vådservietter de lige har købt. ”hmm, du tissede meget før, du må hellere have to bleer på, så du ikke tisser igennem. Nanna tager to frem, og giver hende den ene på. Sofie spørger pænt om hun ikke kan nøjes med en, og Nanna siger ok. Nanna spørger om hun nu vil have en sparkedragt på. Sofie nikker stille. Nanna tager en lyseblå dragt op, og giver Sofie den på. Sofie ligner virkelig en lille baby med det på, men får også sit tøj på igen. De går ud af puslerummet, og op til bilen. De kører hjem, og Nanna pakker ud mens Sofie ser lidt tv. Da Nanna er færdig med at pakke ud, går hun hen til Sofie, hun løfter hende og går over til bordet. Hvor hun giver Sofie 1 liter vand, og siger at hun skal drikke det meste af det, og hun kun accepterer hvis der kun er det kvarte tilbage. Sofie drikker det hurtigt. Nanna kommer tilbage og løfter hende, så går de op i puslerummet. Hvor Nanna tager Sofies ble af. Sofie: ”hvorfor tager du bleen af mig” Nanna: ”vi skal i poolen, og der skal du have en anden på” Sofie siger ikke mere. Nanna tager to Libero Swimpants frem. Hun giver Sofie dem begge på, Sofie ”hvorfor skal jeg have to på” Nanna: ”du har lige drukket en masse, og jeg er ikke sikker på om en kan holde det hele” Nanna får at vide at hun skal blive liggende, mens Nanna lige klæder om. Kort efter kommer Nanna igen i en pæn badedragt. Nanna løfter Sofie, og går nedenunder med hende. Nanna sætter hende ved kanten, og siger at hun bare kommer i når hun har lyst. Sofie vralter en del når hun går. Sofie kommer kort efter ned i poolen.
Sofie kan ikke svømme med bleerne, hun kan heller ikke bunde, så Nanna tager hurtigt en bade ring og giver den til hende. Sofie og Nanna bader og leger i nogen timer, på et tidspunkt stopper hun midt i legen. Nanna: ”Hvad er der”? ”Jeg skal tisse” ”så tis dog, du har en ble på” Sofie tisser, og bliver hurtigt færdig. Nanna tager lidt på bleen, og kan godt mærke at den er godt fyldt. Nanna siger at de skal nok gå op om lidt, med nu skal de lige bade lidt mere. De bader i en halv time mere, og går derefter op. Nanna tørrer Sofie først, og derefter sig selv. Så går de op og skifter Sofie. Sofie er meget glad da de kommer op, ”jeg er ikke sur på dig mere, jeg var rigtig dum og ond, og jeg har fortjent dette, men jeg synes egentlig også det er dejligt, mine forældre passede mig aldrig da jeg var lille, de var altid på arbejde” Nanna smiler, og siger at der kommer en overraskelse om nogle dage. Sofie spurgte hvad det var, men Nanna ville ikke sige det. Sofie får en ble på, men ikke mere da det er meget varmt. De sætter sig ned i haven og soler sig. Efter en halv time rejser Sofie sig, ”skal du nu tisse igen”? ”nej jeg skal det andet” ”nå, du har bleen på, og det er det den er til” Sofie sætter sig på hug, og siger ikke noget, hun ved godt hun ikke får bleen af for sådan noget.
Kort efter bliver bleen tungere, og også lidt mere gullig. Nanna siger at hun skal lægge sig lidt ned igen. Sofie tøver en del, men ligger sig ned, hun kan ikke lide da lorten spreder sig i bleen.
Der går en lille halv time, før de så går op og skifter Sofie. Sofie får denne gang pudder på. Sofie kan godt lide lugten. Hun får hurtigt en ny ble på, men skal ikke ned endnu. Nanna kommer over med tre sutteflasker, og siger de skal drikkes. Sofie drikker dem, imens hun drikker dem, får hun en ekstra ble på, den bliver sat rigtig stramt. Sofie spørger hvad hun skal nu, Nanna svarer ”du skal sove til middag, og du skal ligge i din klapvogn, derfor skal du have masser at drikke så du ikke bliver tørstig mens du sover” Sofie svarer ikke, men drikker resten. Nanna bærer hende nedenunder, går udenfor og ligger hende i klapvognen. Derefter spænder hun hende fast med en sele der er der i, og strammer den rigtig godt, så bleen bliver mast virkelig langt op mellem benene. Der gik ikke lang tid før Sofie sov, da der var sovemiddel i sutteflaskerne.

Kapitel 4: Aften.

Da Sofie vågner, er det aften. Det er Nanna der vækker hende, og siger der er aftensmad. Sofie gaber tungt, og bliver løftet op. Sofies ble er meget våd, men hun har to på, så de kan godt holde til mere. De skulle have Lasagne til aftensmad. Sofie skulle sidde i en høj stol. Sofie får sat en tallerken foran sig, og begynder at spise, Nanna siger at hun skal huske at drikke rigelig med mælk, og det gør Sofie også. Sofie tisser mere mens de spiser. Da de endeligt er færdige, og Nanna har båret det hele ud. Tager Nanna Sofie med op og blive skiftet. Sofie får igen to bleer på, men Nanna tager også en ble på, det er en Tena bukseble. Sofie spørger hvorfor hun nu tager en ble på, Nanna svarer at hun godt kan lide at have en på, det giver en følelse af tryghed. Sofie siger ikke mere. De gå begge ned til Sofaen, og ser en rigtig romantisk film, mens de drikker en masse. De tisser begge i bleen, og har det sjovt.

Kapitel 5: overraskelsen.

Der er gået en uge siden sidst.
Nanna ”så er overraskelsen her om lidt” Sofie bliver rigtig glad, hun har næsten mistet kontrollen, og har haft det hyggeligt med Nanna. Nanna har også haft ble på meget, og bruger den næsten hele tiden. Det ringer på døren. Det er Nanna der går over og åbner. Uden foran døren står en kvinde, og en lille pige på en 5 år. Nanna byder hende indenfor.
Sofie siger hej til hende, pigen siger ikke noget. Nanna lukker døren og går over og hilser, ”Sofie det her er Louise” Sofie siger pænt hej igen. Nanna løfter Louise, og beder Sofie følge med. De går op på værelset med puslebordet, Nanna skifter Louise først, da hun har lavet stort. Louise er meget nervøs, da hun ikke ved at de begge to bruger ble, eller næsten begge to bruger ble. Da Louise er færdig, og har fået en ny ble på. Løfter Nanna Sofie op, og skifter hende. Louise ”går du også med ble”? ”ja” ”jeg var så nervøs for når du skulle finde ud af det” de snakker lidt mens Sofie bliver skiftet. Derefter får de lov til at lege lidt, mens Nanna gør barnevognene klar, så de kan sove. Der går en lille halv time, så kommer Nanna op igen, med nogle sutteflasker, som de skal drikke. De får tre hver, og mens de drikker dem, får de hver to ekstra bleer på. De har begge tisset meget, men Nanna gider ikke skifte ble nu. Ingen af dem kan gå, så de bliver nød til at kravle. De bliver begge løftet op i barnevognene, og falder hurtigt i søvn. Der går nogen timer inden de vågner, og imens sætter Nanna tremmesenge op. Da de vågner, er deres bleer meget våde, de er ikke så varme, så det er noget tid siden de tissede. Nanna tager dem op og siger at de skal skiftes nu. De går op til puslebordet, og bliver begge skiftet. De får to Libero Comfort fit XL på, da de ikke har flere Pampers, og så er de her også sødere. Da de er blevet skiftet, skal de spise, og da de har spist ser de film, og derefter er det sengetid.

Kapitel 6: Udenfor hjemmet.

Der gik et par uger, og Sofie havde mistet følelsen over hvornår hun skulle. Sofie havde det enormt godt og hyggede sig meget, hun var ligefrem begyndt at kunne lide at gå med ble, og havde en aften spurgt om hun ikke kunne få to på.

Nanna ”Så skal i op mine små babyer” Sofie og Louise åbnede stille og roligt deres øjne mens de lå nede i deres tremmesenge. ”nu skal i høre små venner. Jeg skal snart videre med min uddannelse, og det vil sige at jeg ikke er hjemme nogen af dagene. Men da jeg er uddannet som pædagog, har jeg nogle venner, som har en dagpleje. I den dagpleje har jeg skaffet jer begge en plads, det vil være fra ca. 10 til 16 i skal være der, og i begynder i dag” Sofie ”Jamen skal jeg ikke i skole” Nanna ”Nej jeg har meldt dig ud, når du har været i dagpleje de timer jeg er væk, vil vi bagefter alle sammen lave lidt undervisning, så derfor behøves du ikke” Sofie vidste ikke hvad hun skulle sige. Nanna løftede dem begge op. Hvis i går nedenunder, så kommer jeg om lidt. Sofie ”jamen skal vi ikke skiftes” Nanna ”Jo, men det gør vi efter mad, så får i noget sødt tøj på, og så kører jeg jer over til dagplejen” Sofie nikkede, hun kunne nu også godt lide at have en stor ble på, og det var den i hvert fald nu med alt det tis der var i.
De kom nedenunder, og de fik noget varm havregrød. Sofie tissede mere i bleen mens hun var der nede.
Da de var færdige med at spise, gik de op for at blive skiftet. Nanna ”nå Sofie der er vist nogen der lige har tisset hva”? Sofie ”ja”. De blev begge skiftet, og fik begge to bleer på, da de gerne skulle kunne holde et stykke tid ovre i dagplejen. Da de begge havde ble på, gik Nanna over til skabet, og tog noget tøj frem. Først fik de begge en sparkedragt på, derefter en lyseblå T-shirt, og til sidst et par bukser med seler. Louise ”hvorfor får vi de her bukser på”? Nanna ”fordi det er et krav at I har nogen bukser på, som kan tåle at kravles med, og som gerne må blive snavsede. Sofie ”jeg synes de strammer meget” Nanna ”det er fordi de også skal holde bleen på plads, så den sidder stramt, og ikke flytter sig så meget” Sofie ”men min ble er også meget synlig, man kan se den” Nanna ”ja det er noget man må tage med, men husk at alle de andre derovre også har ble på, i kommer til at være sammen med andre der går med ble” Sofie ”nå ja”.
Da de havde det hele på, gik de ud i bilen. Ude i bilen stod der to store autostole, som de blev spændt fast i, og derefter kørte de til dagplejen.
Da de kom hen til dagplejen, ville Louise ikke derind, Louise ”Jeg vil ikke, kan jeg ikke komme med dig”? Nanna ”det ved jeg ikke, det er nok ikke så smart” Louise ”jamen jeg vil ikke være sammen med andre, sidst jeg var det mobbede de mig bare” Nanna ”Hvad med dig Sofie, er du klar til at prøve det” Sofie ”ja, jeg vil gerne” Nanna ”er det i orden med dig, at Louise ikke kommer med”? Sofie ”jaja”. Nanna gik ind med Sofie, og gik hurtigt ud til Louise igen.
Nanna ”skal vi lige købe nogle bleer til dig, jeg har ikke taget nogen med, og du skal nok skiftes i løbet af dagen” Sofie ”jo det kan vi godt”.

Kapitel 7: Uddannelsen.

Louise og Nanna kørte hen til den nærmeste Netto, og købte en pakke i hendes størrelse. Nanna betalte dem, men mens hun betalte lavede Louise stort. Nanna måtte spørge kassedamen, om de havde et toilet de kunne låne, kassedamen ”nej det har vi desværre ikke, men butikken lige overfor har et” Nanna sagde tak, og de gik derover. Nanna ”må vi låne jeres toilet” Ekspedienten ”Nej det er kun et til bleskift, der er ikke noget toilet” Nanna ”det er også det vi skal” Ekspedienten kigger hen på Louise, og kan godt se bleen. Ekspedienten tager nøglen og går over til en dør, så går Nanna og Louise ind. Derinde tager Nanna bukserne ned på Louise, da bukserne er nede, ligger hun hende op på puslebordet. Da hun åbner sparkedragten, kommer en brun ble til syne, Nanna ”orv. Du har da godt nok lavet meget” Louise fniser lidt. Nanna åbner den første ble, og der begynder at lugte. Hun fjerner den hurtigt, og tager også den anden ble af. Hun sørger for at vaske hende godt. Derefter giver hun hende to af de nye bleer på. De er lidt større og tykkere end de gamle, men hun skulle gerne kunne holde sig længe, da der ikke er et toilet tæt på Nannas uddannelses lokale.
Nanna ligger pakken med bleer ned i Netto posen igen, og går ud, Louise kan næsten ikke gå med de nye bleer, da de er tykkere. Så Nanna løfter hende, og bærer hende tilbage til bilen.
I bilen snakker de lidt, og på et tidspunkt siger Nanna ”så er vi her”.
De holder ude foran en stor bygning. Nanna tager sin taske med bøger og bærbar, og ligger seks bleer ned i den. Derefter tager hun den på ryggen og løfter Louise ud, de går ned af en lang gang, indtil de kommer til en dør hvor der står ’nummer 14’, som er hendes kontor, Nanna går derind, og sætter Louise på gulvet. Nanna går over til en stol, og tager et tæppe hen som Louise kan sidde på. Derefter sætter hun sig hen ved sit bord og begynder at arbejde. Louise tager tæppet, og kravler om bag Nannas skrivebord og sidder. Nanna ”skal vi ikke tage de bukser og T-shirten af dig” Louise nikker, Nanna tager dem af, og ligger dem på hendes anden stol.
Nanna går over til en vask, og henter en to liters flaske som hun fylder, derefter tager hun to glas over. Nanna ”her er der noget du kan drikke” siger hun og hælder et glas op. Louise drikker det hurtigt, så Nanna hælder et nyt op. Det drikker Louise også, så Nanna hælder endnu et op. Dette drak Louise ikke med det samme. Der går et lille kvarter, så kommer der en anden dame ind. Louise gemmer sig, da hun ikke ved hvem det er. Nanna ”du skal ikke være bange, det er bare Pernille, min medstuderende” Louise kigger lidt frem, Pernille ”hej med dig, hvad hedder du”? Louise ”Lou… Lou… Louise” Pernille ”dig har Nanna fortalt mig om, du behøves ikke være nervøs, jeg ved godt du bruger ble, og jeg synes det er helt ok” Louise ”tak” Pernille ”jeg bruger selv ble, kan heller ikke holde noget af det tilbage” Louise kigger på hende, men siger ikke noget.
Pernille sætter sig over ved det andet skrivebord, tager en bærbar frem, og sætter sig til at arbejde.
Louise begynder at kede sig, og prikker Nanna på skulderen ”er der ikke noget jeg kan lave”? Nanna ”jo, ved du hvad vi kan, vi kan gå med og spise frokost, klokken er ved at være tolv, men først skal du lige have dit tøj på igen” Nanna giver hende tøjet på, og hjælper hende op, Louise vil selv gå, så det får hun lov til.
De går ned af gangen, og kommer til et cafeteria. Nanna har taget sin håndtaske med, hvor hun lagde to bleer ned, så Louise kan blive skiftet hvis hun skal. Dernede køber de en sandwich, men yoghurt til Louise. De spiser det stille og roligt ved et bord. Da de er færdige går de hen i et hjørne og sætter sig. Henne i hjørnet, stiller Nanna sig foran Louise, Nanna ”Pernille har sagt at hun skal skiftes, så derfor vil jeg lige tjekke om du også skal” Nanna trækker bukserne ned på Louise, åbner sparkedragten, og mærker på bleen. Nanna kan mærke at den er godt fyldt. Nanna ”det må vi hellere, så vi ikke får nogen uheld. De går hen til et handikap toilet, hvor der også er puslebord. Da de er derinde, ligger Pernille sig op, Nanna går over til hende, og tager bukserne af hende, og så tager hun på hendes ble og mærker, Nanna ”ja du skal vist skiftes, den er meget våd” Nanna tager bleen af, og vasker hende. Da hun er færdig får hun en ny ble på. Derefter er det Louises tur. Louises yderste ble er ikke særlig våd, men den inderste er helt gennemblødt. Louise bliver hurtigt skiftet, og får igen to bleer på. Pernille spørger Nanna om hun ikke også skal have en ble på, Nanna ”jojo” Nanna ligger sig op på puslebordet. Pernille går over og trækker bukser og trusser af hende, og giver hende en Tena Slip Maxi på. Derefter ligger Nanna sine trusser ned i sin taske, og tager sine bukser på. Man kan godt se bleen, men ikke meget. De går tilbage til kontoret, og de drikker alle sammen en masse vand. Da klokken er 15:45, siger Nanna at de hellere må køre, de skal jo hente Sofie. De går hen mod bilen, men inden tager Nanna lige og trækker bukserne ned igen på Louise, åbner sparkedragten, og mærker på bleen. Nanna ”Vi må hellere lige skifte dig inden vi kører. Louise nikker. De skynder sig hen og skifter hende, eller skifter hende gør de ikke. Louise får bare de sidste to bleer på, så hun kan holde til lidt længere tid. Louise kan overhovedet ikke gå, og bliver båret tilbage til bilen. Hun bliver spændt fast i sædet, og de kører, da de kommer til dagplejen. Går Nanna ind og henter Sofie, men er meget hurtigt tilbage. Sofie har tydeligvis en stor ble på, den er i hvert fald meget synlig, og der er nok også tisset godt i den. Sofie stor smiler, da hun har haft det smadder sjovt.

Kapitel 8: Hjemme.

I bilen fik de snakket om hvad de har lavet, Sofie siger at der var mange på 7-10 år. Alle ligesom hende der brugte ble, de havde nogen to legetimer, men lærte også noget i fire timer, så de behøves ikke lære noget derhjemme.
Da de kommer hjem, skal de begge sove til middag. Louise bliver lagt direkte ind i sengen, da hendes bleer kan holde til en del mere, hun får kun taget tøjet af, undtagen sparkedragten. Sofie fik også taget tøjet af, og to bleer mere på, så hun havde fire bleer på ligesom Louise. Derefter bliver hun lagt ind til Louise.
Da de begge sover, går Nanna ud og skifter sin egen ble, hun vælger dog at tage en ny på.
Der går en time hvor de sover, Nanna går til sidst op og vækker dem, da de snart skal spise. Deres bleer er ikke særlig våde, eller den yderste er ikke. Så de beholder dem på. De kravler selv ned af trappen og ud i køkkenet. Da de har spist sætter de sig og ser tv. De beslutter sig for at aftenbade lidt. Nanna tænder lyset i poolen, og de går op for at skifte. Louise og Sofie får hver en Libero Swimpant på. Nanna tager bare en badedragt på.
De bader i nogen en halv time, og vælger da at gå op.
De bliver begge skiftet, og bliver derefter lagt i seng.

Kapitel 9: Vil stadig ikke.

Da de bliver vækket om morgenen, har de begge tisset så meget, så den ene ble de havde på har lækket. Nanna brokker sig lidt, men siger at det ikke er deres skyld. Nanna tager hurtigt lagenerne af, og tager plastiklagnet af. Hun smider lagnerne i vaskemaskinen, og skifter dem. De få begge to bleer på. Så spiser de morgenmad, og kører.
Ved dagplejen, vil Louise igen ikke ind. Sofie ”jeg tror heller ikke det er noget for hende, alle er 7-10 år, så der er ikke nogen på hendes alder” Nanna ”nå det gik jo meget godt i går da vi var derhenne, så hvorfor ikke i dag” Nanna kører videre med Louise.
De stopper ved en Superbest. Louise ”hvad skal vi her” du skal bare lige vente her, er her lige om lidt, har glemt bleer til dig igen, troede jo du gerne ville i dag” Nanna går ind, og lader Louise sidde i bilen, hun kommer tilbage med to poser. De kører videre, og er der kort efter. De går hen til hendes kontor Nanna stiller poserne, og beder Louise komme med, hun skal lige skiftes inden de går i gang. Louise forstår ikke hvorfor, da hendes ble ikke er stor endnu, men følger med alligevel.
Nanna har taget noget med fra poserne, men Louise ved ikke hvad. Da de kommer derind, tager Nanna de gamle bleer af Louise, vasker hende, og tager to nye bleer frem, Louise kan se at det er dem hun tog fra posen, og spørger hvad det er. Nanna ”det er noget der hedder pottetrænings bleer, de suger ikke lige så hurtigt, og bliver blege når de bliver våde, hvilket gør det nemmere for mig at tjekke om du skal skiftes. Louise får to af dem på, og synes de sidder rigtig godt. Louise får sin sparkedragt på igen, men ikke bukser og T-shirt. Nanna ”jeg har snakket med ’lederen’ af den her bygning, og han siger det er ok at du går rundt i sparkedragt, det gør det også nemmere at tjekke dig” Louise ”jamen så kan alle jo se jeg bruger ble” Nanna ”det tror jeg ikke de tænker over, og jeg tror ikke de vil drille dig med det, de ved alle at Pernille bruger ble, og ingen har drillet hende” Louise ”okay da, så har jeg ikke andet på”. Da de kommer ud på gangen, er Louise lidt rød i hovedet. Men siger ikke noget, de kommer hurtigt ned til kontoret, Pernille er der allerede, men hun har taget noget legetøj med til Louise. Louise sætter sig og leger med det, og kan mærke da hun tisser, hun syntes det er en dejlig varm følelse. Der går to timer, og så går de ned for at spise frokost. Da de har spist, tager Nanna Louise og løfter hende op på skødet af sig selv. Der åbner hun sparkedragten, og kigger på bleen, du skal da vist skiftes, den er meget bleg. Louise smiler, og kigger selv på den. Da de kommer ind til puslebordet, ligger Nanna Louise op, og skifter hende, men denne gang får hun en pottetrænings ble inderst, og derefter en af dem de købte i Netto den forrige dag. Louise ”hvorfor får jeg ikke to ens på”? Nanna ”jeg så dig godt da du tissede, du så helt glad ud, så jeg ville give dig en til potte ble (kalder jeg pottetrænings bleerne fra nu af) til på, men de er lidt dyre så den anden kunne jo bare være en normal. Louise siger ikke noget.
De går tilbage til kontoret, hvor de er resten af dagen. Louise leger med legetøjet, og Nanna skriver og skriver på sin computer.

Kapitel 10: Opkaldene.

Timerne gik, inden de skulle hjemad, skiftede Nanna Louise.
De kørte hjemad, og hentede Sofie på vejen. Da de kom hjem, lå der en besked på telefonsvareren. ”Hej det er Lise (Sofies mor), vi har det godt, men vi synes vi mangler noget. Derfor har vi besluttet, at ligge ruten om, så vi kan hente Sofie i aften, I skal være i lufthavnen klokken 9”
Sofie blev helt glad, Sofie ”de har ikke glemt mig, de kan stadig huske mig, og vil gerne have mig med” Nanna ”ja, men hvordan skal vi forklare bleen” Sofie ”vi siger bare at jeg selv bad om den, og nu har brug for den, fordi jeg ikke har kontrol mere”.
De gik op og pakkede Sofies ting, og lagde noget forskelligt tøj ned.
Tiden gik hurtigt, de spiste aftensmad, og skulle til at køre. Louise ville meget gerne med.
De kom hen til lufthavnen, og mødte Sofie og Nannas forældre. Lise ”Hej skattebasse” Sofie ”hej mor” De gav alle sammen en krammer til hinanden. Nannas mor ”hvem er det” Nanna ”Det er en pige jeg har adopteret, hun hedder Louise, og er 5 år” Nannas mor ”nej hvor er hun sød, hende må vi snakke med når vi kommer hjem igen” Lise ”vi skal til at gå, vi skal jo nå et fly”.
De siger farvel til hinanden, og Louise og Nanna kører hjem.
Da de er hjemme siger Nanna ”når, du skal vist i seng nu, den er 11” Nanna børster hurtigt hendes tænder, og ligger hende op i sengen.

De næste par dage forløber som normalt, udover at Sofie ikke er der. Louise er dog lidt ked af at være ’enebarn’

Det bliver endelig weekend, og de kan sove længe, da klokken bliver ti går Nanna stille og roligt ned og laver mad, da hun er færdig går hun op og vækker Louise.
Louise siger roligt godmorgen. Nanna ser at Louises ble er meget stor, og beslutter at de hellere må skifte hende. Louise bliver skiftet stille og roligt, og får en ny ble på. Louise ”hvorfor får jeg kun en på”? Nanna ”fordi vi skal i byen i dag, vi skal på strøget og en masse, så synes jeg ikke det skal kunne ses du har ble på”
Da hun har fået bleen på, får hun en tynd hvid sparkedragt på, og udover den en sød kjole. Nanna tager hende med nedenunder, de spiser morgenmad og tager ind på strøget. Derinde køber de en masse, herunder en Build A Bear bamse til Louise. Louise er meget glad for den, og køber en masse tøj til den.
Timerne går, men inden de skal hjem, siger Nanna at de skal en ting til. Louise ”hvad skal vi da”? Nanna ”det vil jeg ikke sige, for det er en overraskelse”

De kører kort, og kommer til en stor bygning. Nanna tager Louise ud af bilen, og går derind. Da de kommer derind er der en masse børn, Louise kan se at det er et børnehjem. Louise ”kan du ikke lide mig, eller hvorfor er vi her” Nanna ”jo jeg elsker dig, jeg er bare blevet så glad for dig. Men jeg har lagt mærke til at du har været ked af det siden Sofie ’forlod’ os, så derfor ville jeg adoptere endnu et barn, så du havde nogen at være sammen med” De går ind på et kontor, hvor der sidder en dame og en dreng. Damen ”det her er så Jakob, han er 7 år” Nanna ”hej Jakob, det her er Louise, hende skal du bo sammen med” Jakob ”hej” Nanna skriver under, Jakob siger ikke så meget.
De går ud til bilen, og Jakob sidder på et normalt sæde.

Da de kommer hjem, går Jakob bare ind, han gider ikke noget. Han siger stadig ikke noget.
Der går en time, og så er der aftensmad. Jakob har stadig ikke sagt noget, men spiser bare, og derefter sætter han sig over og ser tv. Der går ikke lang tid før de skal i seng.
De sover hver for sig, da Jakob ikke ved at Louise bruger ble.

Kapitel 11: I byen.

Næste morgen, vækker Nanna Louise først, Louise bliver skiftet, og får en ble på. Nanna pakker en lille pusletaske, da de skal på tur. Derefter vækker hun Jakob, som klarer sig selv.
De spiser hurtigt morgenmad, og kører derefter. Da de kommer ind i byen vågner Jakob lidt op, han har aldrig været der før. Jakob er meget glad, for at komme på denne lille tur. De går nogen timer, og spiser frokost derinde. Efter frokost, går de lidt videre, Nanna stopper ved et toilet, og siger de lige skal herind. De går ind på handikap toilettet, da der også er børnetoilet der, fatter Jakob ingen mistanke. Nanna ligger Louise op på puslebordet, Jakob kigger meget på hende, og da hendes ble kommer frem, spørger Jakob ”BRUGER DU BLE” Louise siger ikke noget, men begynder så småt at græde. Nanna ”sådan siger man altså ikke” Jakob bliver sur over at få skældud. Jakob ”Undskyld det er da bare små babyer der ble, hun er da alt for gammel til det, man skulle tro hun et år” Louise begynder at græde mere. Nanna tager bleen af, vasker hende, og giver hende en ny på. Da hun har sat Louise ned på jorden, går hun hen til Jakob, Nanna ”Du skal aldrig nogensinde mere gøre det, og for at være sikker på det, så skal du ikke gøre nogen modstand nu” Nanna løfter Jakob op på puslebordet. Hun tager tøjet af ham, så han ligger helt nøgen, Jakob gør meget modstand, og til sidst tager Nanna ham i armen, ”NU STOPPER DU” Jakob siger ikke noget mere. Nanna tager tre bleer op. Hun giver ham alle tre på, og en tyk lyseblå sparkedragt. Sparkedragten er lidt lille, da den er til Louise, men det gør bare at bleerne sidder endnu tættere. Derefter får Jakob sit tøj på igen, han har en kæmpe ble numse og man kan se sparkedragten under han T-shirt. Jakob begynder at græde, men der er ikke noget at gøre. Han kan næsten ikke gå, men skal selv gå. De går lidt rundt. Ind i nogle butikker osv. Da der er gået en halv time stopper Jakob, han tager fat i Nannas ærme, og hvisker til hende ”jeg skal altså tisse” Nanna ”jamen så tis dog, du har jo en ble på, og det kan du lige så godt vende dig til” Jakob går videre, han har tydeligvis ikke tisset endnu. Men et kvarter senere kan han ikke holde sig mere, og tisser i den. Jakob synes det er meget ulækkert.
Der går en time, så kører de hjem. Da de kommer hjem går de ovenpå, hvor Louise bliver skiftet. Jakob spørger om han ikke også kan blive skiftet? Nanna tager tøjet af ham, og Jakob bliver glad. Nanna åbner sparkedragten og mærker på bleen. Nanna ”den er da ikke våd” Jakob ”nej men det er den inderste” Nanna ”de kan sagtens tage mere, så du beholder dem på” Nanna lukkede sparkedragten igen. Nanna ”nå klokken er fire, i må hellere få jeres middagslur nu” Nanna ligger Louise ned i stuen og sove, og Jakob på værelset. Jakob bliver spændt godt fast, så han kun kan dreje lidt. Nanna sørger for at stramme selerne ved skridtet ekstra meget, så bleen bliver mast helt ind mod ham. Derefter siger hun ”godnat, min lille baby, som bruger ble” Nanna går ned til Louise, hun vil ikke sove, men hellere spille et bræt spil så det gør de.

Kapitel 12: Aftensmad.

Nanna og Louise har spillet nogle forskellige spil, og i en to timer, da de går op for at hente Jakob.
Da de kommer derop sover han, Nanna går over til ham, Nanna ’hva så min lille baby har du sovet godt”? Nanna tager ham op, og klapper ham på numsen, Nanna ”der er vist en der skal skiftes hva”?
Nanna tager ham ud til puslebordet. Ude på puslebordet siger hun en masse baby lyde til ham, Nanna ”orv, du har da tisset meget i den hva”? Jakob ”Ja, og jeg vil meget gerne have den af” Jakob er meget ked af det, men det ændrer ikke Nannas holdning. Nanna ”okay du skal have to bleer på, du kan selv vælge hvilke, Nanna viser ham de forskellige, Jakob vælger to potte trænings bleer, da han tror det bare er buksebleer. Nanna giver ham dem på, og lukker derefter sparkedragten.
Nanna ”vi skal spise om lidt, der er noget mad på vej” hun sætter Jakob ned på gulvet, han har kun en sparkedragt på. Jakob siger ikke noget.
Et kvarter senere ringer det på døren, Nanna tager Jakob i hånden og tager ham med hen til døren, Nanna ”kan du gå hen, åbne døren og sige pænt hej”? Jakob ”nej, hvem det end er, kommer til at se mig i det her tøj” Nanna ”er det ikke bedre, end at blive sendt direkte i seng uden mad, og blive behandlet som en rigtig baby de næste par dage” Jakob skulle lige til at svare igen, men gør det ikke, og går over og åbner døren, udenfor står pizza buddet. Jakob siger ikke noget, Nanna kommer hurtigt over, betaler ham, og tager Jakob på armen. Nanna ”kom så er der mad” Nanna går ind i stuen og sætter Jakob i en sofaen, Nanna sætter sig lige ved siden af ham, og Louise ved siden af Nanna. De spiser stille og roligt, men imens de spiser stopper Jakob, Jakob ”jeg skal tisse” Nanna ”du har en ble på, som du selv har valgt, tis du bare den skal nok holde” Jakob tissede stille og roligt, men han syntes ikke bleen suger som den plejer, men føler sig meget våd. Jakob siger ikke noget, men spiser videre da han er færdig. Der går en halv time før de er færdige med at spise, Louise skal have skiftet sin ble, da hun kun har en på, og den er meget våd. Jakob går med op.
Da de er der oppe, bliver Louise skiftet, Louises ble er meget våd, Nanna giver hende to bleer på, og sætter hende ned på gulvet igen. Jakob spørger om han ikke også kan blive skiftet, Nanna ligger ham op på skiftebordet, åbner hans sparkedragt, og kigger på bleen, Nanna ”den er ikke våd ” Jakob ”hvordan kan du vide det, du har ikke en gang følt på den endnu” Nanna ”jeg kan se det, den bliver bleg når du tisser i den” Jakob siger ikke mere, men bliver sat ned på gulvet igen. Jakob går over mod døren, Nanna ”du skal ikke gå ud, men du skal kigge ind i væggen, du må ikke vende dig om, så vil du blive behandlet som en baby” Nanna tager selv en Tena Slip Maxi på, Jakob vender sig om og kigger, han begynder at glo, da han ser Nanna i bleen. Nanna ”jeg sagde du ikke måtte kigge, nu har du selv bedt om det” Nanna går over til Jakob, tager ham i armen, og går over til puslebordet og ligger ham op. Nanna tager bleerne af ham, og tørrer ham. Derefter tager hun en masse pudder og giver ham det på, Jakob ”hvad er det nu du smører på” Nanna ”det er pudder, det er noget babyer får på, for ikke at få udslet” Jakob siger ikke mere. Nanna giver ham de to gamle bleer på, men stopper ikke der, han får også to Libero Comfort fit på. Derefter får han en baby blå sparkedragt på, med små biler. Nanna sørger, for at sparkedragten sidder godt stramt op til huden, så bleerne bliver mast helt op med huden.
Nanna tager ham på armen, og bærer ham nedenunder. Hun sætter ham i sofaen, og beder Louise sige til hvis han flytter sig. Der går et par minutter, og så kommer Nanna tilbage, i hånden har hun fem sutte flasker. Nanna sætter sig i sofaen, og tænder tv’et. Nanna ”Louise, hvad synes du vi skal se”? Louise ”der skulle komme en god film fra Dr1” Nanna skifter kanal til Dr1.
Nanna tager Jakob, og ligger hans hoved i sit skød. Jakob ligger godt synes han, eller mente han indtil han får en sutteflaske i munden. Han drikker den stille og roligt, da der hele tiden siver lidt ud. Da han er færdig med den første, og endelig kan trække vejret lettet igen, får han en ny i munden, og sådan fortsætter det til han har drukket alle fem.
Da han er færdig sætter Nanna ham op, Jakob skal virkelig tisse meget, og kan ikke holde sig, han lader det flyde ud, og kan mærke varmen. Nanna kan se det, og tager på bleen, og masser den op i skridtet på ham, så han virkelig kan mærke tisset. Nanna ”Jakob der er noget du skal vide, de flasker du lige har drukket, dem var der afføringsmiddel i” Jakob kigger på hende, han rejser sig, og forsøger at løbe væk. Nanna skynder sig at tage ham i armen. Nanna ”du skal ikke løbe væk, du er lille og ved ikke hvad du har gang i, kom her” Nanna tager ham, og sætter ham på sit skød. De ser filmen færdig, og skal så i seng. Nanna har flyttet rundt på sengene, så Jakob skal sove inde hos hende, og det skal Louise også.
Da de kommer ind i værelset, ser Jakob at der på den ene halvdel af sengen er en sele, Nanna ”ja Jakob du kan vel se hvor du skal sove” da hun har sagt det, går hun over til Jakob, lægger ham op i sengen, og spænder ham fast. Derefter går hun ud på toilettet, og skifter sig selv og Louise.
Da de kommer ind igen, ligger Jakob og surmuler. Han brokker sig en masse, så Nanna giver ham en sut i munden, og spænder den fast.
Derefter ligger hun sig i sengen, og Louise ligger sig ved siden af Nanna. Nanna siger godnat til Louise, derefter giver hun Jakob et kys på panden og siger ”godnat min lille skat” Nanna klapper ham på bleen, og lægger sig ned og sover.

I løbet af natten, vågner Jakob, han har en mærkelig følelse i maven, og pludselig kommer der en krampe, Jakob holder det inde, men der kommer en krampe til. Denne gang kan han ikke holde det inde, og lader lorten sive ud. Jakob prøver at få kontakt med Nanna, men der sker ikke noget, han prøver at sige noget, men kan ikke. Det ender med at han lægger sig til at græde, og nu vågner både Nanna og Louise. Nanna spørger hvad der er galt, Jakob prøver at sige hvad der er, men kan ikke sige noget. Nanna spænder ham op, og tager ham hen til sig, så knapper hun sin nat-trøje op, og tager hendes bryst frem, Nanna ”jeg har taget nogen hormon piller, som bør sætte min mælke produktion i gang igen, så drik du bare at det” Jakob prøver at sige det ikke er det han vil, men han når det ikke før han har brystet i munden, han prøver at skubbe det ud igen, men Nanna siger at han skal drikke. Jakob drikker i et godt stykke tid, til sidst kan han ikke mere. Nanna tager brystet til sig igen, og med det samme siger Jakob ”jeg vil meget gerne skiftes, jeg har lavet stort” Nanna mærker på bleen, og sørger for at masse godt ind på den Nanna ”jeg kan ikke mærke noget, det må vi lige se på når vi står op, det er om 3 timer” Jakob prøver at sige noget igen, men Nanna stopper hurtigt sutten i munden på ham igen. Nanna tager fat i ham, og lægger sig helt op af ham, hvorefter hun lægger en hånd på hans ble.
Jakob kan ikke sove, og ligger derfor bare og tænker på sin situation. Han beslutter, at hvis han skal behandles som en baby, så må han jo hellere være en, han vil tisse når han ikke skal, og gøre ting som han ikke må.

Kapitel 13: Suprise.

Næste dag da Nanna vågnede, var hun bekymret, Jakob lå bare og sov, og sagde ikke noget. Nanna stod op, og begyndte at lave morgenmad. Da Sofie vågnede hentede Nanna hende, og skiftede hende. De spiste morgenmad, mens Jakob sov. Da Jakob endelig vågnede, sagde han ikke noget, han blev bare liggende til Nanna kom ind og hentede ham. Jakob sagde stadig ikke noget, og Nanna tog ham med ind, og gav ham noget mad. Derefter tog hun ham ud og skiftede ham, mens hun skiftede ham, og havde bleen af ham, begyndte han at tisse. Nanna tog hurtigt en ble, foldede den ud, og holdt den ind foran ham. Jakob sagde ikke noget, men kiggede bare. Da han var færdig, gik Nanna over til ham. Nanna ”Jakob, hvad skulle det til for”? Jakob ”Jeg har besluttet, at hvis du behandler mig som en baby, så må jeg jo hellere opføre mig som en” Nanna ”undskyld, jeg har bare været så sur over det du sagde om Sofie, og har derfor villet straffe dig” Jakob ”det må du undskylde” Nanna ”skal vi ikke lave en aftale, du skal stadig bruge ble, og skal stadig have bryst efter min mening, men… du må gerne gøre ting selv, som at se tv, spille computer osv.” Jakob ”hmm, jeg er ikke helt enig med det med bryst” Nanna ”det er det eller, ikke at få lov til noget af det gode ting” Jakob ”okay så”. Jakob fik den ble han havde tisset på, på og to andre. Jakob brokkede sig lidt, men Nanna sagde at hun bestemte, og han havde vist fået lov til en del nu. Jakob stoppede hermed med at brokke sig, og blev båret ind i stuen igen. Derinde fik han noget bryst før han fik lov at lave noget. Jakob var næsten ved at nyde det. Sofie kom også over, og spurgte om hun ikke også måtte? Og fik også noget.
Sådan gik de næste dage, uger og år.

2 Synes om

fin historie. Kommer der mere?

Det skal der nok, skriver nok videre idag eller imorgen.

ja det er en fin historie, syntes bare ikke om at hende sofie kun er 7! det ville være sjovere hvis hun var 18 lige som nanna!

Så er der nye kapitler, håber i kan lide dem.

fed histore havde glædet mig til den :slight_smile:

hilsen drengen

fed histore kommer der ikke mere den er jo så hammer god

jeg læser ikke historier om børn på 7 det bør ikke skrives noget om nogen under 15 jeg mener vi skal holde den grænse er jeg den eneste der mener det ???

Claus

1 Synes om
jeg læser ikke historier om børn på 7 det bør ikke skrives noget om nogen under 15 jeg mener vi skal holde den grænse er jeg den eneste der mener det ???

Claus

jeg synes den er fed nok så længe den ikk indeholder noget sexualt med børn under 15

jeg læser ikke historier om børn på 7 det bør ikke skrives noget om nogen under 15 jeg mener vi skal holde den grænse er jeg den eneste der mener det ???

Claus

Hej Claus

Det emne har tidligere været grund til heftig debat på sitet. Sidste gang var den generelle holdning, at det er i orden at skrive fiktion med mennesker der er under den sexuelle lavalder. Nogle valgte dog at lave deres historier om, og andre valgte dengang at forlade sitet, da de mente at deres medlemsskab af sitet, kunne opfattes som at de var pædofile.

I sidste ende handler det alt sammen om lovgivning, og denne siger intet om, at der ikke må skrives fiktion. Hvis det var tilfældet, var der jo f.eks heller ikke nogen kriminalromaner. Det er blot vigtigt at huske på, at der netop er tale om historier/fiktion.

Fluffi

Jeg syntes historien lyder god :slight_smile:

den er jo fed nok og ville være synd hvis den ikk fortsatte, og jeg synes det er okey at skrive som den bliver skrevet så længe den ikk indeholder sex med børn under 15. eller andre måde der kan indegå sexualt…

Til Claus.

Jeg er ked af at du opfatter min historie sådan.
Det er en historie der er skrevet i fiktion, og INTET med virkeligheden har at gøre.

Håber du forstår mig, da jeg ikke er glad for at folk forstår historierne som ‘pædofile’

Hilsen Martin.

tror kun det er ham den ene der ser den sådan for du skriver den sku godt:)

Takker babybloodwolf

så lidt for du gør sku dit bedste med din historie så folk kan lig den.

Glæder mig til der kommer mere :slight_smile:

Så er kapitel 10, 11 og 12 tilføjet.

1 Synes om

jeg håber så meget at du vil skive vider på den

<xbleen> hvilken by bor du i?

1 Synes om