Lille killing

Hej igen

Her er noget, jeg lige har kastet sammen på en 10 minutters tid, ikke noget videre fantastisk kunstværk, men fik lige lyst til at skrive det. Fortælleren er ikke nødvendigvis Snowball, men egentligt bare en ræv. Det kan dog godt være ham jeg ved det faktisk ikke.
Uanset hvad, så håber jeg, at I kan lide den.

MVH.
Snowball

Du rejser dig og hvisker, at du lige skal på toilettet. Jeg griner og logrer lidt med halen, da jeg trækker dig ned på sengen igen. Jeg hvisker i dit øre, at du jo har en ble på, mens jeg plaserer min ene forpote mellem dine bagben og trykker bleen ind mod din krop. Du smiler og nikker.
Somom det var aftalt på forhånd lægger vi armene om hinanden på samme tid. Du kryber tættere på mig, presser dig ind mod mig. Jeg smiler og giver dig et kys på panden. Min lille killing. Jeg begynder at kæle med din hale, og snart kan jeg både føle og høre din spinden. Vi flætter bagbenene sammen i en tæt omfavnelse. Jeg kan mærke din ble trykke mod mit lår og smiler igen.
Du hvisker til mig, at du snart ikke kan holde dig længere. Jeg krammer dig tæt og stryger dig over ryggen, langsomt og forsigtigt. Jeg fortæller dig, at det er i orden, at du bare skal slappe af og lade det ske. Du nikker igen og begynder at kæle med min hale, som jeg kælede med din lige før.
Jeg lader mine poter glide gennem din glatte pels og nyder at være så tæt på dig, at lytte til min lille killings spinden. Du flytter lidt uroligt på dig, men jeg skynder mig at berolige dig ved at snakke blidt til dig og klø dig lidt bag ørerne. Du mjaver stille og kryber endnu tættere på, presser dig ind mod mig. Jeg mærker nu, hvordan bleen mellem dine bagben bliver varm og våd, da du giver efter for trykket.
Jeg holder dig tæt, stryger dig over ryggen, hvisker små, beroligende ord til dig og kysser dig på panden. Du er min lille killing, og du har ikke gjort noget forkert - jeg er ikke vred.
Nogle minutter senere sover du trygt i mine arme, og der går ikke længe, før jeg følger dig ind i drømmeland med et smil på læben og en logrende rævehale.

1 Synes om

God novelle.

Tak, scenen dukkede bare op i mit hoved, og så skrev jeg den egentligt bare ned… :slight_smile:
Måske lidt kort, men jeg synes også selv jeg er bedst til korte tekster, så…

Der er ikke noget i vejen med korte tekster :wink:

Bestemt ikke. :slight_smile:
Fun fact, de længste tekster jeg nogensinde har skrevet er mine to første historier her inde… :smiley:

Min hund begyndte at knurre stille, da den læste historien, hvorpå den hviskede: Hvad katten! Det er da en misforståelse! Men da hunden ikke kan bruge en mus - det overlader den til missen - så hviskede den flovt: Nu gør jeg! Men så protesterede jeg og hviskede: Nej, jeg gør - det er da mig der har bleen på. Forsigtigt lettede jeg så den ene balle fra stolen og pressede, hunden logrede, hoppede op og snusede til mine bukser - og jeg tog den op i sofaen og vi læste Snowbals historie igen.

:slight_smile:
Er da glad for, at folk faktisk genlæser det jeg laver. Logrer
Den eneste ting der nager mig er stykket, hvor der står noget om at “flætte bagbenene sammen i en tæt omfavnelse”… Jeg må ikke have været helt vågen, da jeg skrev det… (Det viser bare, at forfatteren også har brug for at genlæse teksten… :D)
Og hvis jeg ellers kunne tage mig sammen, så ville jeg hurtigt kunne smide endnu en tekst op, jeg mangler kun nogle få scener i den, har arbejdet på en ny historie om Snowball i omkring en måned nu… Hmmm…

Jeg glæder mig allerede til at historien kommer og forøvrigt var det en rigtig god historie du skrev her

Sikke en sød lille historie du har fået lavet. Jeg synes det er godt fundet på :slight_smile: