Kort historie

håber i kan lide den…
vil ELSKE hvis i ville bedømme den for så vil jeg gå igang med en ny…
må også gerne komme forslag…

Jeg var træt MEGET, så jeg gik op på mit værelse, der sad min bedste veninde henne ved skrivebordet.

Hun skrev et eller andet på computeren, men var for træt til at se efter.

”Går du allerede i seng?” spurgte hun. Men jeg kom ikke med et svar.

Jeg gik hen og lagde mig fladt ned på sengen. Den var bedre at ligge i dag. Min ble var våd, men jeg var for træt til at ville skifte den… Jeg vågnede ved at nogen tog min skjorte af. Jeg var stadig meget træt, så jeg åbnede ikke øjnende, men lod personen trække min skjorte helt af. Jeg kunne mærke min bukser blev knappet op. ”Hvad laver du?” spurgte jeg med en hviskende næsten forsvundet stemme.

”Du kan da ikke sove med tøj på… og en våd ble” sagde en lys og blid stemme. Jeg var nu klar over hvem det var. Hun tog mine bukser helt af. Jeg var et sted mellem den vågne verden og drømmeriget. For selvom jeg sov, var jeg 100% klar over hvad der skete. Hun tog nu mine sokker af, nu lå jeg kun iført ble, jeg havde ikke brugt underbukser i et år.

Hun lagde noget ind under min numse men jeg ved ikke hvad det var. Hun åbnede nu bleen og trak den væk under mig. Nu var jeg klar over at hun havde lagt et skiftelagen ind under min numse. Hun vaskede mig forsigtigt, som om jeg kunne gå i stykker. ”Kan du løfte din numse?” spurte hun men jeg var HELT lam i kroppen og kunne knap nok tale. Men jeg fik fremstammet noget der lød som nej.

Hun tog nu sin hånd ind under min numse og løftede den op, og lagde bleen ind under mig. Hun foldede den op mellem mine ben. Det var en tyk ble kunne jeg mærke. Jeg nød det meget, det var mange år siden nogle andre, end mig selv, havde skiftet mig. Hun tapede bleen godt fast. Jeg havde det så godt, at jeg troede jeg var i himlen. Der gik 2 min før min veninde kom og lagde sig ved siden af mig.

Jeg faldt i søvn igen med den bedste oplevelse i HELE mit liv.

3 Synes om

fedt nok… skriv endelig vidre. det er en ret god begyndelse desvære kan jeg ikke komme med forslag da jeg ikke skriver historier selv hehe men fortsæt endelig skriveriet.

lad hende blive behandlet som en baby.

1 Synes om

Fed histoie skriv bare vidre :):):slight_smile:

lad hende blive behandlet som en baby.

hmmmm jeg er nu mere dl typen…
men jeg kan prøve… det er nok bare lidt svært at sætte sig ind i…
men nu er det jo også to piger jeg skriver om… men jeg vil prøve…

1 Synes om

… har nu prøvet at arbejde vidre på historien og jeg kan bare ikke forsætte :frowning: så jeg vil stadig blive MEGET glad for flere forslag…

1 Synes om

Syntes det en god historie, meget stemningsfuld og behagelig. Det er måske lidt svært at give råd til hvordan historien skal fortsætte, da man ikke kender så meget til hendes baggrund.

Har hun altid gået med ble? Var det en engangsoplevelse? En klassisk måde at fortsætte på kunne være at lade hende være dl’er, måske fortælle om hvordan hun havde købt bleerne dagen før og sovet med dem om natten.

Du kunne evt. fortælle det sådan at veninden ikke havde vidst noget før den nat, men at hun var mere end villig til at gå ind og tage rollen som caretaker for pigen, der selv bliver overbevist om alt det der skete bare var en drøm. Samtidig kan veninden jo lade som ingenting, hvilket yderligere kan overbevise pigen, lige indtil aftenen næste dag hvor hun så kan overaske hende, evt. tilbyde at skifte hende el.

Men skriv endelig videre. Rigtig god start.

1 Synes om

mange tak for forslaget men jeg er igeng med at skrive… det skal også siges det lyder som om jeg fortælleren er en pige men det skal forstille at være en dreng…
men for at besvare dit spørgessmål så har han gået med ble hele sit liv…
men jeg siger mange tak for din ros den er jeg glad for :slight_smile:

Jeg sys det kunne være cool vis det var to piger det handlede om !!
:wink: :wink:
Det kan være at Hovedpersonens Venindes forældre var på ferie de næste 2 uger. så ku’ det jo være at Hovedpersonen, spurgte vendinden om hun ville skifte hende i de 2 uger :wink: :wink: :wink: :wink:


Drømmer om a’ blive Cirkus Minister ^^

… ja… Jeg er meget glad for forslagende… men jeg er i gang med at skrive historien… men det ligger jo op til at jeg skal skrive to forsættelser… det kunne være sjovt…

Det kunne være sjovt med to fortsættelser.
Ville gøre at man kan skrive nemmere videre på den for dig, og at vi andre kan vælge hvilken der er bedst i vores syn.

nemlig… og jeg har fået to gode ider… men der går nok noget tid før jeg er færdig…

Jaja, helt iorden. Glæder mig til de kommer.