Kiki (F,M,M)

Hej alle sammen.
Så kom jeg til at skrive endnu en lille historie. Jeg er desværre bange for at der er kommet en del stavefejl ind, da jeg ikke har fået læst den igennem inden upload. Jeg har heller ikke dansk stavekontrol på den computer jeg har brugt, så jeg håber ikke at det vil går ud over historien. God læselyst :slight_smile:


KIKI

Kiki så sig i det store spejl foran sig. Hun synes hendes røv så stor ud. ”Jeg gider fandme ikke have den på,” sagde hun og så over på John via spejlet.

”Nej selvfølgelig gider du ikke det, men indtil du kan kontrollere dit pisseri, har lægen sagt du skal, så det gør du bare.”

Kiki satte sig hen på sengen og stirrede ned i gulvet.

”Jeg ved det ikke er det fedeste i verdenen, men det skal sgu nok gå. Det er jo ikke første gang du har ble på.”

”Det ved jeg sgu godt, men det er ikke sjovt under disse omstændigheder. FUCK! Og så lige inden vi skal på ferie. Det kan bare ikke være mere nederen.”

”Slap nu af og tag det som en alm. dag. Du plejer ikke at have problemer med at gå med ble, så hvad fanden er forskellen.”

”Ja før var det sgu da for sjov, men det er jo noget andet når det bliver for alvor.”

Hun kiggede over på John.
John smilede til hende.

”Store spadser,” sagde hun og grinede.

”Kom her skatter,” sagde John og åbnede sine store tatoverede arme ovre fra kurvestolen.
Kiki rejste sig fra sengen og gik over til John som gav hende et kæmpe kram og at kys midt i panden.

Han klappede hende bag i. ”Nu bliver det bare lidt mere udfordrende at tage billeder af dig.”

”Hvad mener du?”

”Ja, din ble skal jo ikke være våd på alle billederne,” sagde han og smilte.

”Store idiot,” sagde hun og slog ham på skulderen.

”Så må du bare skifte mig noget oftere.” Hun gav ham et stort kys på munden og gik ud i køkkenet for at lave mad.

John fulgte efter for at dække bord. ”Jeg tror vi bliver nød til at købe et bedre kamera.”

Kiki vendte sig rundt med en tom gryde. ”Ej, det skal vi sgu ikke. Hvad er der i vejen med det vi har?”

”Det er slidt. Vi skal have noget som er hurtigt.”

”For helvede, John. Det er kun 1½ år gammelt. Så dårligt kan det vel ikke været blevet så hurtigt.”

John begyndte at sætte ting på bordet. ”Du har jo selv set billederne af Marie. De er meget skarpere end vores.”

”John, vi skal ikke have noget nyt kamera.”

”Jeg har snakket med Carsten om det. Han kan få fat på et som kun professionelle bruger.”

”Jeg skal ikke have noget som Carsten har haft fat i. Det er så varmt at selv djævlen ikke vil røre det.”

”Slap nu bare af, skatter,” sagde John og gik over og tog fat i hendes ble-røv. ”Jeg skal nok ordne det.”

”Nej John!” Hun vendte sig hurtigt om mod ham. ”Du skal ikke ordne noget som helst. Vi skal ikke have det kamera.”

”Vent til du ser de billeder det tager.”

”Har du allerede købt det?” sukkede hun.

”Nej, jeg har bare lånt det,” sagde han og gik ud for at hente det.

”For helvede John!” sagde hun og vendte øjene op i loftet og fortsatte med maden.

Lidt efter kom John tilbage med kameraet. Han lagde det oven på bordet.

Kiki lod som om hun ikke så det, men da han begyndte at sidde og rode med det, kunne hun ikke ikke lade være med at se. ”Fuck hvor er det stort.”

”Ja, det er zoomlinsen. Det kan zoome helt vildt.” John løftede kameraet op zoomede ind på peberet som stod ovre på kryderihylden. Han rakte kameraet til Kiki.

”Hvorfor fanden har du taget et billede af et bogstav?”

”Det er P’et på peberbøtten.”

”Vildt nok,” udbrød Kiki.

”Ja, og kvaliteten er super god.”

”Ja, det kan jeg se. Hvad skal du give for det?”

”Ikke noget.”

”Hold nu op. Du skal ikke bilde mig ind, at du bare får det gratis.”

”Okay, jeg hjalp ham med at inddrive nogle penge som nogen skyldte ham. Så fik jeg kameraet.”

”Har du selv bøffet det?”

”Nej, slap af Kiki. Jeg fik det af ham.”

Kiki så på John med mistroiske øjne og hævede ene øjenbryn.

”Okay han havde ikke alle pengene, så vi tog kameraet.”

”Fuck dig John,” råbte Kiki og smed køkkenrullen mod John. ”Du havde lovet du ikke ville gøre den slags mere.”

John greb køkkenrullen og grinede. ”Carsten tog det og gav mig det bagefter. Han fik sine 40.000.”

”Jeg vil skide på om han så fik 2 kroner.” Hun smed bøffen så hårdt ned i panden, så olien sprøjtede op på væggen. ”Du er fandme for meget.”

John rejste sig fra stolen. ”Han fik kun som han havde fortjent. Og du ved det! Han skulle have haft så mange slag, så han ikke vidste hvad der var op og ned.”

”Så skulle du have givet ham det i stedet.” Hun vendte sig rundt til komfuret og rystede på hovedet.

”Du ved hvad han har lavet, så han skal bare bøde for det og det er sgu et godt kamera.”

John tog kameraet og gik ud af køkkenet mumlende at han også havde fået lidt tæsk.

”Fint,” sagde Kiki henne fra komfuret. ”Så har han fået hvad han havde fortjent. Jeg håber det kamera er godt. Jeg gider ikke at se sløret ud på billeder.”

John vendte sig rundt i døren. ”Det får vi at se i morgen.”

Kiki smilede lidt for sig selv. Ferien startede i morgen.

Næste dag vågnede Kiki ned at de første solstråler ramte hendes ansigt.
John var allerede stået op. Hun kunne høre han rumsterede rundt nedenunder i køkkenet.
Hun sukkede lidt for sig selv og tænkte på beskeden hun havde fået fra lægen i går.

Hun lød en hånd køre hen over sine natbukser. Hun kunne mærke bleen var våd og hård. Lige som den plejede at være. Det havde den nu været i et halvt år, hvor hun ikke kunne mærke at hun tissede i den om natten.

Inden hun lærte John at kende, havde hun overhovedet ikke kendt til at man kunne have et sådan forhold til bleer. De havde kendt hinanden i næsten 2 år, inden John havde nævnt det for hende. Først havde hun været lidt afventene og forsigtig, men ikke afvisende.

Hun elskede jo John med alle hans tatoveringer og muskler. Han pressede hende af og til, til at tage en på, men efterhånden kom lysten helt selv. Nu var det næsten utænkeligt ikke at gå med ble hver dag, og særligt efter i går, var hun nød til det.

Hun satte sig op i sengen. Hun kunne mærke hvordan hendes ble sad tæt. Den skulle skiftes meget snart. Hun gik nedenunder og mødte John i køkkenet. Han stod og lavede mad. Hun gik hen til ham og lagde armene om ham. ”Godmorgen skat.”

”Godmorgen skatter,” sagde han og løftede hende op og gav hende et trut på maven. Hun var ikke et særlig høj pige og brugte kun størrelse small i bleer.

Han satte hende ned igen og mærkede med sin store hånd på hendes ble foran. ”Du trænger godt nok til at blive skiftet.” Han smilede til hende.

”Ja, men det kan godt vente. Jeg er sulten.”

”Vi spiser ikke før du har fået en ren ble på, skatter, så smut du bare op og ta’ en ren på.”

”Lad os nu bare spise, big boy,” sagde hun og klappede ham på maven med et smil.

”Smut pommes frites. Vi spiser ikke før du har fået en ren på. Du har været våd længe og jeg gider ikke at høre om røde numser.”

”Hvordan ved du at den har været våd længe?” Kiki hævede det ene øjenbryn.

”Jeg tog et billede af dig i nat med kameraet og allerede dér havde du våd ble.”

Hun gik hen til bordet hvor kameraet lå og tændte det. Displayet viste et billede hvor hun lå i sengen og en arm hive ud i hendes natbukser. Hendes ble var tydelig våd. Hun så ned på tidspunktet, billedet var taget kl. 02.14.

Hun slukkede kameraet og gik ovenpå. Hun fandt hurtigt det tøj hun skulle have på og en ren ble.
Så tog hun sine natbukser og natbluse af og lagde dem over en stol. Hun gik hen foran spejlet og så på sin krop. Hun drejede sig foran spejlet flere gange.

”Din krop er fin,” sagde en dyb stemme over fra døren. Det gav et helt set i hende.

”John for fanden. Lad være med det.”

John kom over til hende. ”Du er en meget smuk kvinde. Se bare den figur du har.”

De kiggede sammen ind i spejlet. Hendes timeglad-formede krop stod i stor kontrast til hans.

”Du er bestemt heller ikke værst,” sagde hun og lod en hånd løbe ned over hans mange mavemuskler.
Hun trykkede din våde blenumse ind mod ham og kunne mærke hans puls stige. Han greb fast i hendes ble i siderne og løftede hende hurtigt over på sengen.

”Du skal skiftes nu, hvis vi skal have noget mad og hvis vi skal afsted i dag.”
Hun lod sig dumpe ned på sengen og lagde sig så John kunne skifte hende.

John åbnede hendes ble i siderne og tog nogle babyservietter frem fra natbordet ved siden af. ”For helvet du er våd, skatter.”

”Det var jo også dig som syntes at vi skulle have vin til maden, ik?”

John smilte. ”Du er min egen lille dranker.” Han vaskede hende grundigt og tørrede efter med et håndklæde.

Hun lå og nød følelsen af at blive vasket. ”Du ved jeg har svært ved at sige nej til vin.”

John fandt den rene ble frem og lagde den ind under hende. ”Jo, men to flasker på en time.”

Kiki smilede skævt til ham med et glimt i øjet. ”Luk røven skatter og bliv så færdig med at give mig ble på.”
John grinede og lukkede bleen.

Der gik ikke meget mere end et par timer, så sad de på Johns motorcykel.
Hun havde taget en hvid nederdel og en hvid tætsiddende t-shirt på. Hun havde været nød til at hive lidt op i nederdelen for at kunne sidde på motercyklen.

Det havde resulteret i at man kunne de hendes ble foran, men da John sad der, var der ikke andre som kunne se det. Kiki lænede sig op af John mens de kørte. Hun nød at sidde tæt på John og vinden hive i hendes lyse hår.

Marker fløj forbi dem. Den ene mere grøn end den anden. Af og til kørte de igennem en skov. Kiki lukkede øjnene. Hun kunne mærke hun skulle tisse.

”John,” sagde hun og åbnede øjnene og klemte lidt om ham.

”Hvad er der skatter,” sagde han mens de kørte af en endnu en landevej mellem to marker.

”Jeg skal tisse.”

”Vi kan holde en pause om ikke så længe. Der burde komme en rasteplads om ikke så længe.”

”Så længe tror jeg ikke jeg kan holde mig,” sagde hun og virkelig forsøgte at holde dig.

”Så brug bleen, skat.”

Kiki sukkede. Hun havde gjort det så mange gange før, men efter hendes møde med lægen, ville hun gerne holde en pause med at bare tisse når hun skulle. Hun troede, at det bl.a. var årsagen til, at hun ikke kunne holde sig mere.

”Jeg vil meget gerne have at vi stopper, så jeg kan komme på wc.”

”Tis nu bare i bleen. Der er ikke noget toilet her.”

Kiki sukkede.

John hørte det godt. ”Det er helt i orden skatter. Jeg er med dig hele vejen.”

”Ja, men det ikke dig som ikke kan holde dig, vel?” sagde Kiki og kneb alt hvad hun kunne. Trangen var næsten uudholdelig.

”Hør skatter. Jeg ved det ikke er fedt, men tis nu bare i den ble. Så skifter vi den næste gang vi stopper.”

Kiki sukkede igen og opgav at holde igen. John tog sin ene hånd væk fra styret og lagde den foran på Kiki’s ble. Han kunne mærke hvordan bleen lige så stille ble våd. Meget våd. Kiki smilede lidt til sig selv. Hun vidste at John blev glad for at røre ved hendes ble når den ble våd. Så var det alligevel ikke så slemt.

”Gid jeg ikke fik den følelse af at skulle tisse. Det ville være meget lettere bare at tisse hvis der var noget som skulle ud.”

John grinede.

Det varede ikke længe inden de nåede ned til en tilkørsel på motorvejen. Kiki’s ble var blevet så våd at den skulle skiftes med det samme. Den kunne ikke holde til mere.

Det varede heller ikke længe inden de kom til en tankstation. Kiki steg af motorcyklen og foldede nederdelen ned foran. John fyldte benzin på og kiggede ned på Kiki’s blenumse.

”Skatter. Du bliver nød til at skifte ble. Du er fuldstændig firkantet bag til.”

”Det ved jeg sgu godt,” svarede hun og smilede til ham. ”Hvordan fanden tror du det føles under min nederdel? Hvis jeg så meget som bare pisser en milliliter mere, lækker den.”

John smilede til hende og lukkede for benzinen.

”Lad os betale og så tage nogle billeder af dig og din våde ble.”

Kiki rystede på hovedet af ham.
John så atter ned på Kiki’s blenumse da de gik ind for at betale. Man kunne tydelig se hun havde ble på. Det var slet ikke til at tage fejl af. Der var ingen som havde en numse så firkantet under en så tynd nederdel. Han tog lige fat i hende. ”Du skal lige rette lidt på din ble bagtil inden vi går ind.”

Kiki kiggede på ham og forsøgte at rette lidt på den, men bleen var for våd.
Hun sukkede. ”Fuck det. Lad os nu bare betale, så jeg kan få en ren på.”

De gik indenfor for at betalte. Der var heldigvis ikke nogen andre kunder end dem, men hendes ble kunne tydeligt høres hver gang hun tog et skridt.

”Vi skal lige have noget at drikke med. Er der noget du vil have? ” spurgte John.

”Øøøh, nej ikke rigtigt. Måske en vand.”

John tog fem flasker vand.

”Ja, bare en flaske, skatter.”

”Vi tager lidt ekstra med. Man ved aldrig hvornår du bliver tørstig.”

Kiki rystede på hovedet. Og gik over til skranken. John kom over til hende. Ekspedienten havde godt set Kiki’s blenumse men lod som ingenting. Kiki havde godt set han havde kigget på hende, men var ligeglad. Hun var blevet opdaget så mange gange før med ble på. De betalte og John gik ud med flaskerne til motorcyklen.

Hun gik hen til toiletdøren. Den var låst. Hun sukkede og gik tilbage til skranken. ”Må jeg låne nøglen til toilettet?”

Ekspedienten rakte hende nøglen og gav hende et taknemligt smil. Hun smilede tilbage og gik tilbage til toilettet. Hun stak nøglen i døren. Den virkede ikke. Hun prøvede flere gange, men lige meget hjalp det. Lidt efter kom ekspedienten ud til hende.

”Undskyld. Jeg kom til at give dig en forkert nøgle. Nu skal jeg åbne.” Han satte en anden nøgle låsen. Døren gik op. Han kiggede ned på hendes nederdel som overhovedet ikke kunne skjule den våde ble.

”Tak skal du have,” sagde hun og gik ind på wc’et og skulle til at lukke døren.

Han satte en fod i døren. ”Må jeg ikke lige få den anden nøgle?”

”Jo selvfølgelig”, sagde hun og rakte ham nøglen.

Han tog imod nøglen. ”Sig til hvis du skal have noget hjælp, okey?”

Hun kiggede underligt på ham. ”Det tror jeg ikke bliver nødvendigt.” sagde hun og gjorde tegn til at han godt måtte fjerne foden.

”Er du sikker?” sagde han.

”For helvede, det er en ble, sinke! Ta så lige at fjern den fod eller jeg skal sørge for at du får møbleret lidt rundt i ansigtet.” Hun kunne mærke sit hjerte banke.

Han trak sin fod til sig. Hun lukkede døren mens hun stadig kiggede på ham. Hun låste døren og hev op i sin nederdel. Bleen kunne ikke klare mere. Hun åbnede den i siderne og foldede den sammen. Hun åbnede sin taske og fandt nogle vaskeservietter frem og gjorde sig ren. Så fandt hun en ren ble frem. I det samme bankede det på døren.

”Kiki?” Det var Johns stemme.

”Ja? Vil du ind?”

”Jep.”

Kiki foldede sin nederdel ned, åbnede døren og stillede sig hen bag den. Ekspedienten stod stadig derude kunne hun se.

John kom ind og lukkede døren. Han så på hende. Han kunne se der var noget galt. ”Hva så?”

Kiki begyndte at fortælle hvad der var sket den korte tid, hvor han havde været ude ved motorcyklen.

John skulle lige til at flå døren op, men Kiki gik hen foran. ”Lad nu være med at tvære ham ud OG jeg skal lige have en ble på først.” Hun hev op i nederdelen. John smilede til hende.

”Vi skal lige give dig en ordenlig ble på, så skal han fandme…” John knyttede sin store hånd.

”Ja ja, bagefter, men nu gælder det lige mig først. Hun åbnede håndtasken og fandt en ble frem. Hun gav håndtasken til John.

Han kiggede ned i den.
”Hør, du skal også lige have et indlæg i.”

”Det er ikke nødvendigt nu,” sagde hun. ”Jeg kan bare skifte om en times tid igen.”

John kiggede på hende og smilede. ”Aarh, kom nu. For min skyld.”

”Så giv mig det fucking indlæg, skat!”

Han gav hende to.

”Kun eet!”

”Kom nu. Vær nu lidt frisk. Så behøver du ikke at skrifte hvert kvarter.”

”Det skal fandme ikke være en undskyldning hver gang.” Hun tog de to indlæg og lagde ind i bleen og foldede den op under sig. Hun lukkede bleen i begge sider og trak nederdelen ned over. Hun gik over til spejlet. ”Great! Man kan jo se den hele vejen til ud over motorcyklen.”

John grinede bare og åbnede døren.

”John! Jeg går ikke ud sådan her.”

”Kom nu bare,” sagde John og gik ud fra toilettet. Han fik øje på ekspedienten som var gået hen bag skranken igen.

Kiki så på John og greb ham i armen. ”JOHN! Slap af!” Hun glemte alt om bleen og hev ned i nederdelen så den dækkede bleen.

John gik med lange hurtige skridt hen til skranken og lænede sig ind over og greb fast i ekspedientens trøje. Ekspedienten blev skrækslagen og prøvede forgæves at komme fri fra Johns jerngreb.
”Hvad fanden har du gang i,” spurgte kan roligt.

”Ikke noget,” svarede han stammende.

John tog en grillpølse fra grillen og klaskede den så hårdt mod ekspedientens kind at den blev splittet i flere stykke.
”Wrong answer!” sagde John højt. ”Hvad ville du med hende?”

”Ikke noget. På ære.” Hans stemme rystede.

John så på ham og tildelte ham endnu en pølse. ”Wrong answer!” sagde John igen højt. ”Hvad ville du med hende?”

I det samme sagde Kiki: ”Politi.”

John kiggede ud af vinduet. Der holdt en politibil henne ved motorcyklen. En af betjentene kiggede på den.
John vendte sig om mod ekspedienten. ”Det må være din heldigste dag i dit liv,” snerrede han ind over skranken og maste en knythånd lige i næsen på ham så han fløj baglæs og smadrede hovedet mod ekspressomaskinen.

Kiki greb John i armen og trak ham ud af butikken og gik over til deres motorcykel. Betjenten som havde stået og kigget satte sig ind i sin bil igen. Han rullede vinduet ned da de kom over til den.

”Fed bike i har der.”

John kiggede på ham og smilede irriteret. ”Tak.”

Kiki åbnede en af de sorte sidekufferter og fandt to flasker vand frem. Hun åbnede den ene og begyndte at drikke af den.

”Hvad koster sådan en?” spurgte betjenten.

”Ca. 60.000 kr. men så har jeg også lavet en del på den selv.”

Betjenten så ned på motorcyklen og tilbage på John og så over på Kiki. ”Kan i have en god tur.”

Den anden betjent startede patruljevognen og kørte op til butikken.

”Vi kører,” sagde John og hoppede op på motorcyklen.

Kiki smed den tomme flaske i skraldespanden og hoppede op bagpå. Først nu huskede hun den tykke ble hun havde på.
”John, jeg kan ikke kører med en så tyk ble. Folk kan se den gennem nederdelen.”

John startede motorcyklen. ”Det ordner vi om lidt.”

”John!”

John satte motorcyklen i gear og de kørte ud på motorvejen. Kiki holdt godt fast om John. Han kørte meget stærkt, da det var et spørgsmål om tid før de ville få en patrulje efter sig.

Først efter de havde kørt i over en halv time kørte de ind på en rasteplads. Kiki hoppede af motorcyklen først og rettede på nederdelen. John slukkede motoren.
Kiki sukkede og slog så John på armen så hårdt hun kunne. ”Jeg sagde jo du skulle slappe af, din røv.” Hun smilede til ham.

John smilede tilbage, men sagde ikke noget.

Kiki gav ham et kram. ”Jeg elsker dig.”

”Jeg elsker dig, skatter.” Han slyngede sine store arme om hende og gav hende et kæmpe knus.

Kiki havde forsøgt at hive nederdelen ned over bleen bagtil og det var tildels lykkes. Tilgengæld var bleens tape gået i stykker, så hun var nød til at skrifte igen, men der var bare ikke noget toilet. John så på Kiki’s ble. ”Du bliver sgu nød til at skifte. Den sidder jo helt forkert.”

”Tror du ikke jeg ved det, dit store brød,” grinede hun til ham og gik lidt væk fra ham. Hun så sig lidt omkring. Der var ikke en sjæl på denne her rasteplads. Hun hev op i nederdelen. Der var kun en tape som holdt bleen oppe. Hun åbnede den og lod bleen falde ned på jorden. Den var allerede våd. Hun samlede den op og foldede den sammen.

”Den var sgu da våd,” sagde John og kom over til hende. ”Lad mig lige se den.” Han tog bleen. Den var godt våd.

Kiki smilede til ham. ”Ja jeg kan jo ikke mærke det mere, så nu er du jo bare nød til at leve med våde bleer fra min side af.”

”Jeg skal love for du er utæt i dag, skatter. Vi må hellere finde en ren ble til dig.”

Han gik hen og fandt hendes taske frem og åbnede den. Der var en sidste ble tilbage. Han tog den op og smed den over til hende.

”Hey smart ass. Jeg skal også bruge nogle vaskeservietter,” sagde hun og smilede.

Han så ned i tasken igen og smed den over til hende. ”Find den lige selv. Jeg finder lige kameraet.”

”Du skal ikke tage billeder af mig uden ble,” sagde hun og skyndte sig at vaske sig. Hun tog hurtigt en ren ble på og kiggede hen efter John. Han havde lige fået tændt kameraet.
Hun foldede nederdelen ned og gik hen til ham.

Han kiggede på hende. Hun kiggede på ham og spillede lidt op. ”Du skal vidst være hurtigt i dag, hvis du skal tage nogle billeder af mig i en tør ble.”

John grinede med et glimt i øjet til hende. ”Hvor vil du have vi tager dem henne?”

Kiki så sig lidt omkring. ”På motorcyklen,” sagde hun og gik over til den.

John løftede kameraet op. ”Vent med at tisse til jeg siger til, okay?”

Kiki grinte. ”Det er ikke noget jeg selv styre, din spade. Du må bare være lidt hurtigere med det kamera.”

2 Synes om

fed historie det er vel ikke sådan der kommere mere? :wink:

1 Synes om

FEDT MAND!.. :woohoo: :woohoo:

You are the one Diam!:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

1 Synes om

Det er en virkelig skøn historie, som har fortjent at blive korrekturlæst og formateret for lettere læsning. 5-stjernerbleer herfra.

1 Synes om