Kidnapningen (M,F,F)

Denne historie er ren fantasi, alt heri er usandt og har aldrig fundet sted.

Baggrundsinfo:

Mark er en mand på de 30 år, han har for nylig flyttet ind på en gård langt væk fra andre nysgerrige personer, for at udleve en fantasi om at kidnappe og gøre en ung kvinde til en baby igen.
Kvinden eller babyen er blevet udset og hedder Randi, hun kommer fra storbyen men er for nylig blevet smidt ud af hendes lejelighed, og har intet at falde tilbage på.

Kapitel 1:

Det var rart endelig at komme på plads, jeg havde kæmpet med at få alle møblerne til at stå rigtig som det skulle, men især baby værelset som snart skulle bruges. Jeg havde flyttet ud til en gård langt ude på landet, var ved at være trætte af alle nysgerrige naboer, ikke til at være nogle steder for dem.

Gården som jeg havde købt var en 2 etagers gård, med stor græsplæne, gårdsplads, garage og udhus. Det var et fedt sted men også dyrt, men jeg kunne lige så godt nyde livet nu hvor at jeg havde vundet i lotteriet for en måneds tid siden, 10 millioner kan man jo gøre meget med.

Det var nu fedt, tingene var dyre at skaffe, men nu havde jeg i det mindste det hele, til at optræne en baby. Jeg havde;

Barnevogn, Bleer, Gummibukser, tøj, seler, tremmeseng, klapvogn, sutter, højstol, sutteflaske, flyvedragt og alt muligt legetøj plus andet.

Ja jeg manglede vist ikke noget, jeg havde allerede gjort udstyret parat oppe på babyværelset, jeg havde farvet det i en dejlig babylyseblå farve. Planerne for at få Randi herud var fastlagt, jeg havde inviteret hende op til mig til aftensmad. Hun sagde at hun ville komme med bussen omkring klokken 17:00, hvilket var om kun cirka 1 time. Jeg skulle til at gøre mig klar.

Tiden gik langsomt, imens jeg var sikker på hver en lille detalje var på plads, jeg havde fortalt hende at vi ville bestille pizza, men hun ville snart finde ud af at det faktisk var suttefalske hun skulle have, med afføring og vandrivende middel.

Tiden var nogenlunde gået, jeg gik ud i bilen og kørte ned efter hende. Busstop stedet var cirka 1 km væk. Var for doven til at gå derned, plus hun nok ikke havde lyst heller. Det var enligt utroligt at det skulle blive Randi, men nu hvor hun ikke havde familie eller bolig, ville jeg hjælpe hende med at starte forfra og gøre et nyt forsøg… Eller det var i hvert fald det som min samvittighed sagde mig som skulle retfærdiggøre dette.

Bussen kom til tiden, der var ikke ret mange ombord, men heldigvis var Randi det. Hun så helt glad ud for at se mig, og jeg kunne kun sige det samme, ”Hej Randi” sagde jeg. Kunne måske godt have fundet en mere fornem hilsen, men det ville nok ikke have gjort en forskel. Hun hilste også på mig, satte sig ind i bilen og jeg begyndte at køre.

Hun havde aldrig været oppe hos mig før, jeg havde set hende en gang inde i storbyen på en klub, dengang fik jeg hendes telefon nummer og vi havde snakket lige siden, tankerne blev pludselig afbrudt af Randi. ”Hvordan har du det ellers?”, sagde hun. ”Jeg har det fint nok… helt fint, havde du en god tur herud?”. Hun nikkede til mig, hun havde aldrig rigtig været den der snakkede mest, heller ikke fordi jeg var der, jeg var alligevel tom for hvad jeg skulle sige, på grund af hvis mine planer lykkedes ordentligt, ville der ikke gå mere end 20 min før hun sov og hendes baby behandling startede.

Jeg var end ikke sikker på hvorfor jeg havde denne lyst, men jeg manglede ligesom bare nogle at passe på med alle mine penge, en kone kunne måske være fedt, men hun vil sikkert bare rende med mine penge. ”suk”, tænkte jeg… mit liv havde altid været fuld af fordomme.

Der gik ikke lang tid før vi var kommet op af vejen og holdte inde på gårdspladsen. Vi steg ud af bilen og fik op af mod hoveddøren. ”Er du sulten efter sådan en tur som denne Randi?” sagde jeg. Hun smilte til mig. ”Ja faktisk, men jeg kunne forstå vi først spiste til aften klokken 18:00 ikke?”. ”Nå jo det jo rigtig”, vidste det enlig godt, men skulle have hende lokket ind på næste spørgsmål.

”Jamen er du så i det mindste tørstig, indtil da?”, spurgte jeg. ”Ja da, har været en lang køretur, glemte helt at tage forfriskninger med” hun smilte til mig.

Det var jo fedt dette her, præcist som jeg havde planlagt skulle hun nu drikke hendes sovemedicin. Vi gik indenfor og gik ud i køkkenet, ”er det okay med saftevand?” spurgte jeg hende. Hun nikkede, Jeg tog saftevandkanden inde fra køleskabet, og hældte det op i 2 store glas. Jeg havde med vilje glemt min pung ude i bilen. ”Randi, vil du ikke være rigtig rar og hente min pung som ligger ude i bilen?” sagde jeg. ”Jo da skal nok, kommer om lidt” hun gik af sted og jeg havde nu tid til at ordne hendes saftevand, jeg kiggede på pakken med sovemiddel, der stod at man skulle hælde 1 brev i for at få en sovende virkning inden for 1 minut som ville vare et par timers tid. Jeg hældte et pulver brev ned i hendes saftevand og rørte det godt rundt, skulle sikre mig at der ikke kunne ses noget forandret med det.

Næsten med det samme jeg havde lagt skeen kom hun ind med pungen, ”Nå Mark, det der saftevand”. Jeg gav hende hendes glas og vi skålede. Hun fik hurtigt drukket hendes saftevand op, ”Åh ha, det var da forfriskende med lidt saftevand, men jeg føler mig godt nok mærkelig nok utrolig træt”, sagde hun. Jeg kunne se at sovemidlet lige så langsomt virkede, ”Jamen lad os gå ind i stuen, sætte os ned og slappe af”.

Ja tak sagde hun, vi gik ind i stuen og hun satte sig ned i en stol, jeg satte mig i sofaen overfor. ”Mark, jeg går ud fra der er mulighed for at sove her?.. pga. jeg er faktisk utrolig træt”. ”Jamen selvfølelig sagde jeg”, sagde jeg. Jeg kunne se på hende, at hun lige så langsomt faldt hen, inden jeg vidste af det. Sov hun…

Jeg gik hen til hende og knipsede med mine fingre foran hende, jeg skulle sikre mig hun ikke bare vågnede, men hun sov som en sten. Jeg kyssede hende på panden og løftede hende oven på.

Værelset var for enden af en gang, da jeg kom i værelset kunne jeg hurtigt lugte at dette var et baby rum, sådan en pudret lugt var ikke til at tage fejl af. Jeg lagde hende op på et stort puslebord, og startede med at tage strømperne af hende, jeg spændte hendes livrem og knappede hendes bukser op, jeg smed det ned på gulvet, hun havde en dejlig sød og fræk kort T-shirt på, som jeg hurtig tog af så hun kun lå i trusser og bh. Jeg knappede nænsomt hendes BH op og smed det ned på gulvet til det andet tøj, jeg trak hendes trusser af og gjorde det samme med, hvilket gjorde hende helt nøgen på puslebordet. Jeg fik allerede nu en udløsning af det.

Jeg tog et vandkar og barberede hendes vagina rigtig nænsomt, så hun havde en dejlig blød nøgen hud tilbage, så lang så godt tænkte jeg. Jeg løftede hende op og tog hende med ud på badeværelset, jeg fyldte et karbad op og satte hende ned i det og puttede meget baby olie ned i vandet.

Jeg tænkte hvis hun nu blev en baby skulle hun også lugte som en, jeg vaskede hende nu godt og grundigt over hele kroppen og kom ind i alle krogene, jeg løftede hende nu op og trak proppen ud. Jeg tog et stort håndklæde omkring hende og begyndte at tørre hende godt og grundigt, hvorefter jeg løftede hende ind på puslepuden igen.

Jeg kørte det bord hen hvorpå jeg havde lagt alle de forberedte ting frem på, hen til puslebordet. Jeg tog en tyk engangsble op og sled den ind under hendes numse, jeg løftede hendes numse og imens jeg havde fat i hendes ben og stak en afføringspille ind i numsen, jeg pudrede hende godt og grundigt over hele ble området og lagde hende med spredte ben ned igen. Jeg lukkede bleen til godt og grundigt i begge sider og puttede en ny ble på hende, jeg tog nu et par låselige gummibukser og sled dem op over hendes tykke bleer, hvorefter jeg låste den fast på hende. Hun så utrolig kær ud, og hendes hår som hun havde sat op i en stor hestehale, gjorde hende bare endnu mere babyagtig.

Jeg tog en bodystocking og kørte den ned over hendes krop og knappede den i skridtet, jeg tog nu en sparkedragt og stoppede hendes fødder og arme ind i, Jeg satte hende nu op og lynede lynlåsen op på ryggen og fik den låst fast med en lille tilhørende hængelås. Jeg åbnede hendes mund og stak en sut ind i munden på hende og bandt den fast omme bag på baghovedet.

Sådan der, nu var hun jo sådan set klar til at blive lagt i seng, jeg syntes selv hun så utrolig sød ud, og hendes blå øjenfarve passede perfekt til hendes babyblå farvede sparkedragt. Jeg tog hende op og lagde hende over min skulder, og holdte en hånd under hendes numse og løftede hende hen til tremmesengen.

Jeg åbnede låget og trak dynen til side, jeg lagde hende ned. Sele systemet jeg brugte hed segufix, og jeg vidste når hun endelig var spændt fast, var der ingen vej ud. Jeg spændte et bælte rundt om hendes mave og trak selerne fra skulderen ned og spændte fast på bæltet, jeg spændte nu hendes fødder og lår fast, og sikrede at de var spredt godt ud til siden, i tilfælde af at hun skulle prøve at samle benene, jeg spændte hendes arme fast i en god nok afstand til at hun end ikke kunne nå de andre seler, jeg sikrede hun fik 2 skulderstroppe spændt på brystselen så hun ikke kunne rejse sig.

Jeg testede de forskellige samlesteder ordentligt igennem og lagde dynen hen over hende. Jeg kyssede hende på kinden og låste låget fast, Jeg tændte nu for video og lyd overvågningen fra værelset, slukkede lyset og lukkede døren.

Jeg var helt tilfredsstillet lige nu, men vidste at det bare blev meget bedre inde for det næste par dage. Jeg vidste også at den stikpille hun fik nok skulle gøre sit arbejde inde for nogle minutter, så hun vågnede op til en dejlig klam overraskelse.

Nå tænkte jeg, jeg kan vel kun vente og give det lidt tid. Jeg gik ned i køkkenet tog telefonen og bestilte mig en pizza.

Fortsættes engang jeg har tid eller når folk ønsker det…

Fortsæt til Kapitel 2

2 Synes om

Kapitel 2

Tiden gik langsomt alt imens jeg ventede på pizzaen, spændingen for Randi’s fremtidige reaktioner og oplevelser gjorde tiden endnu mere ulidelig. Blikket glanede op på monitoren som var placeret på Randi’s værelse, efter et par minutter kunne man høre at nogle lyde aktiverede lydanlægget og det lød som at hun lå og pruttede, men jeg vidste bedre, medikamenterne havde gjort sit.

At stirre på monitoren fik mig fuldkommen til at glemme tiden, var svært at fatte at jeg havde sat dette I værks, men jeg fortrød intet, det kunne kun blive bedre. Pludselig blev mine tanker afbrudt – Det var pizza udbringeren. Jeg gik ud til døren og så en høj slank kvinde på hvad jeg tror svarede til min alder, hun så ret køn ud og hvad jeg kunne aflæse på hendes ansigtsudtryk så hun også mig an.

“Det var da en stor barnevogn som står herude.”, mine tanker blev afbrudt da hun sagde de ord, en pudsig kommentar at komme med før en samtale. “Ja, jeg er plejer for en retarderet person” sagde jeg til hende. Et chok lignende udtryk kom til syne, “Okay, jamen var også bare nysgerrig, kan se du er ny herude – Ikke så tit der kommer nye mennesker herude på landet, men forresten det bliver 75 kr.” Jeg smilede til hende og sagde at jeg også lige havde flyttet ind for et par dage siden, alt imens jeg fiskede pengene op af lommen og gav hende dem. Hun gav et sødt smil til udtryk og rakte mig pizzaen og sagde at vi højest sandsynligt snart ses igen. Jeg smilede igen og sagde med et meget beslutsomt udtryk at det gjorde vi helt klart. Kvinden gik ned til hendes bil og jeg så hende køre væk, selvfølgelig ville vi se hinanden snart, pizza er trodsalt min favorit spise og har råd til det.

Stadig lidt forbavset over hendes pudsige kommentar bevægede jeg mig ind I min lænestol igen med pizzaen I hånden og så videre på monitoren. Randi lå stadig helt stille som før, stadig kraftig påvirket af sovemidlet jeg havde puttet I hendes drink. Jeg besluttede mig for at slukke for monitoren og sætte mig til at se en film, da hun alligevel ikke vil vågne før I morgen. Med det vendte jeg mig om, satte en film på, nød min pizza og inden at klokken blev alt for sen lagde jeg mig til at sove I mit eget soveværelse på stueetagen.

Jeg blev vækket af nogle klynkelyde, kiggede på klokken, den var lidt over 7 om morgenen. Jeg kiggede op på monitoren som jeg med fordel havde installeret I de fleste værelser og kunne se Randi bevæge sig vildt omkring I hendes seler I en total forvirret tilstand. Af en eller mærkelig grund gav det mig et lumsk smil på læben. Jeg tog noget tøj på og bevægede mig langsomt op til hende, idet jeg kom nærmere døren til værelset kunne jeg høre at hun blev stille, jeg åbnede døren og hendes øjne kiggede direkte på mig med en dyb ulykkelig, gennemtrængende, rædsel. Men det var ikke det eneste, en stank af gammel urin og ekskrementer fyldte også mine næsebor.

Jeg tog langsomme skridt alt imens jeg satte mig over ved siden af hende på en stol, Randi som stadig var helt konfus af situationen kiggede ulykkeligt op på mig, jeg lukkede låget op, tog min hånd ned og klappede hende nænsomt på kinden, tårene piskede ud af hende som et andet vandfald. Men var fast besluttet på at jeg ikke vil give mig det fjerneste og holdt mig derfor kold overfor hendes følelses udladninger.

Randi trængte kraftig til at blive skiftet men turde ikke tage chancen for at spænde hende helt fri lige nu, så besluttede mig for at skifte hende I sengen. Jeg gik over til puslebordet og samlede de nødvendige midler sammen alt imens Randi’s øjne fulgte mig og så hver en ting jeg hentede. Jeg gik over til hendes seng igen trak siderne ned på sengen. Heldigvis havde sparkedragten en lynlås der gik igennem hele skridtet så kunne udføre ble skiftet uden at hun fik en chance.

Jeg lynede sparkedragten op og knappede bodyen op og trak det op til hendes bryst så jeg have mulighed for at komme til hele ble området, jeg havde glemt nøglen til gummibukserne og gik derfor hen og hentede dem ved puslebordet, jeg låste gummibukserne op og trak dem ned til knæene så det kun var en ble tilbage, men en ret kraftig stank af en brugt ble. Selv Randi lavede anderledes ansigtsudtryk da jeg åbnede op for bleen, jeg tror selv at hun var glad for at komme af med bleen.

Jeg løftede bleen væk under hende og sikrede mig med et par strøg af få fjernet alle tydelige efterladenskaber. Jeg smørede nu hendes ble område godt ind I hud creme, pudrede området godt og trak en ny ble ind under hendes numse. Med et par professionelle tag fik jeg hurtigt manet bleen ordenligt på plads og lukkede den godt til I begge sider med tape stykkerne. Jeg trak gummibukserne op, knappede bodyen og lynede sparkedragten til igen.

Jeg gik over til blespanden og smed den brugte ble deri og åbnede et vindue. Man kunne næsten se det på Randi, godt nok hadede hun hendes nuværende position, men I det mindste var det mindre ulideligt efter at hun havde fået en frisk ble på. Jeg gik over og satte mig ved siden af Randi igen, trak siden op på sengen og lagde mærke til hun havde lyst til at snakke med mig. Men jeg havde ikke planer om at give mig en tomme – Ikke endnu. Der ville stadig gå et par dage før jeg ville tillade hende bare at åbne munden, indtil da måtte hun bare blive vant til hendes situation.
Jeg besluttede mig for at tage skridtet videre til regression og fandt derfor noget nyt udstyr frem. Fra under sengen trak jeg nu et par blindfolds som nok skulle sidde på plads og et par tætsluttende høretelefoner som sikrede at de blokerede alle andre lyde end inde I selve høretelefonen. Randi virkede helt grædefærdig ved synet af blindfolden da hun ikke havde en ærlig ide om hvad og hvorfor jeg gjorde dette. Men jeg var fast besluttet I min sag og trak derfor blindfolden ned over hendes øjne og lukkede dem tæt fast rundt om hovedet. Og som en afslutning på det trak jeg også høretelefonerne over hendes øre og sikrede mig, lige meget hvor meget hun kæmpede ville hun ikke kunne flå det af.

Før jeg startede behandlingen fuldkommen måtte jeg hellere sikre mig at hun ikke var sulten og hentede derfor en pose som havde en speciel slange på, dette var ikke det mest behagelige apparat, slangen stak man ned igennem næsen som så gik ned I halsen. Den blev normalt brugt til folk som nægtede at spise, men kunne ikke tillade hende at snakke, så syntes at gøremålet var passende. Med lidt besvær og rigtig meget klynk kom slangen helt ned og jeg begyndte at give hende posens indhold. Da posen var færdig var jeg ihvertfald sikker på at hun var sikret mad og drikke indtil næste morgen.

Jeg trak slangen ud af næsen på hende og trykkede play på den afspiller som var tilsluttet Randi’s høretelefoner. Jeg gik nedunder med en underlig sommerfugle fornemmelse I maven, en følelse af ren lyksagelighed over at de bånd snart skulle komme til at virke. Båndende var nemlig hypnose filer som fik den lyttende person til at få et sind og opføre sig som en komplet baby, en total regression. Jeg var sikker på I løbet af få dage ville det vise en tydelig effekt. Jeg kunne ikke vente.

1 Synes om

jeg vil høre om der ikke snart kommer mere til den her historie
sys den er super godt og vil godt høre mere til den :slight_smile:

Jeg kunne også godt tænke mig at høre om der kom mere.

kommer der ikke snart en frostsættelse please?

Mer Fantatisk god historie…

En fantastisk historie som sagtens kan tåle en fortsættelse :slight_smile: Det kan kun i sidste ende gøre den endnu bedre end den er nu :laugh:

Ser med glæde frem til en fortsættelse når inspirationen spirer igen :woohoo: