Junior 🐵

Hvem er Junior?

Jeg har været medlem af sitet i over 10 år, men har for det meste blot været en af dem som læser, og følger med i det skjulte.

Det startede med at jeg søgte på internettet efter historier med unge der brugte ble og/eller sut, hvor jeg så fandt diaper.dk.

Inspirationen hertil var at jeg kendte 2 piger på min egen alder, som enten var vådliggere, eller havde en interesse for at bruge sut og sutteflaske.

Sidenhen har jeg op igennem årene læst og læst alt hvad jeg kunne komme i nærheden af, jeg har delt alle jeres glæder og uenigheder, selv når debatterne har været oppe, hvor holdningerne var særligt stærke.

Hvorfor lige Junior?

Da jeg skulle oprette mig som bruger, for at kunne læse alle de skjulte historier, var det eneste “barnlige” navn jeg kunne komme på, og identificere mig med Junior, lånt fra filmene Far, mor og Møgunge.

Efter først at have deltaget i Munch, og lært flere fra sitet at kende, har jeg gået med gentagne overvejelser, for den stærkt tiltagende lyst til at give noget igen.

Særligt har jeg oplevet glæden, ved at kunne mødes med andre, og i fællesskab dele følelser og erfaringer i forhold til det at gå med ble, eller bruge sut, eller bare kunne opføre sig barnligt, selvom man måske er blevet voksen…

Desværre har jeg ikke længere, kontakt til de 2 piger jeg omtalte ovenfor, men tænker da engang imellem på om de mon er eller har været medlemmer på siden her?

Det vil ihvertfald være en ære for mig, at kunne give lige så meget tilbage, som jeg selv har oplevet at få ud af at være medlem af vores fællesskab.

Inden Coronaen lukkede ned for landet og vores Munch arrangementer, nåede jeg kort at snakke med @babylai om et nyt system han var gået igang med at oversætte, og selv delte mine erfaringer med oversættelsen af et computerprogram.

Hvad jeg ikke vidste den gang, var at det var systemet Discourse, som sitet netop er blevet migreret til.

Det var dog noget som jeg fandt ud af, da @babylai skrev om det på enten sitet eller chatten, kan ikke huske det, men tror det var Discord chatten, som nu desværre er blevet lukket :frowning_face:

Jeg greb dog chancen med det samme, og spurgte om det var noget han ville have hjælp til, og hvordan det kunne foregå uden at jeg nødvendigvis skulle have et sæt nøgler til serveren eller på anden måde få adgang til fortrolige oplysninger, eller hvad der nu måtte være på en sådan hemmelig server.

Heldigvis var det dog ligetil og helt uden behov for nogen bekymring af nogen art, idet alle kan bidrage til oversættelserne via hjemmesiden Discourse-Crowdin, som intet har med Ageplays servere at gøre, og hvor man blot skal registrere sig for at kunne bidrage.

Efter at have afprøvet systemet, og læst en smule om mulighederne blev der hurtigt sat gang i tasterne, således at vi nu er oppe på at have oversat 83% af Discourse systemet til Dansk, og nu er kommet igang med en tiltrængt oprydning.

Fordi jeg nu har bidraget, med oversættelserne og udarbejdelsen af diverse vejledninger, og generelt har været mere og mere tilstede, og snakket med @babylai ad flere omgange, har jeg nu fået adgang til at kunne hjælpe med oprydningen og kategoriseringen af Historierne, som jeg fortsat elsker at læse (med og uden stavefejl), så alle kan finde det de søger (og gå udenom det som de ikke søger).

Og selvom jeg endnu ikke har set administrator delen af sitet, har jeg via oversættelserne fået en solid forståelse for hvordan sitet er opbygget, og hvilke muligheder sitet har for fremtiden.

Jeg arbejder med IT support, men har tekniske kompetencer der ligger ud over dette.

I er derfor velkomne til at stille spørgsmål (OG skrive til mig i PM), så vil jeg gøre hvad jeg kan for at besvare dem alle.

(Og hvis i har lyst, så må i også gerne lige skrive om vi har mødt hinanden til eks. Munch)

/Junior

5 Synes om