Josefine og camilla (Never Ending)

Camilla kigget nu på Amalie. Jeg vil altså ikke havde ble på .
Hvorfor dog ikke det min lille ven svaret Amalie.
Jeg er altså en stor pige, og kan godt holde mig og bruge toilettet.
Ja det godt med dig, jeg kender godt de numre der, men i børnehaven går vi altså med ble og det skal du også.
Jeg gik da ikke med ble da jeg gik her sidst svarede Camilla.
Hør her min fine unge dame. Nu skal du være sød, og gøre som de voksne siger.
Hvorfor vil du ikke havde ble på Camilla spurgte Josefine.
Fordi jeg ikke er noget pattebarn.
Nå jamen hvis du ikke er det så kom du lige med svarede en anden pædagog, der lige var kommet ind for at se de 2 nye pattebørn.
Ja Andrea gider du ikke lige at tage hende derhen du ved nok sagde Amalie, så viser jeg baby Josefine rund i mens. Andrea tog nu Camilla med. Imens tog Amalie Josefine i hånden, er du sulten mine pige spurgte Amalie om. Ja jeg er lidt sulten, så kom du med så finder vi lidt mad. Josefine kunne nærmest ikke gå i den store tykke ble, og da de skulle op af en trappe lød der en kæmpe prut. Nårhh du er da bare så dygtig Josefine at du kunne lavede sådan en fin prut, du kommer til at passe så godt her i børnehaven. Du er lige sådan et lille barn vi gerne vil havde, som altid har brug for en kærlig voksen ved din side. Nu skal du huske og sige hvis du vil skiftes, ellers må du jo vendte til de voksne finder ud af hvor dygtig du er til at gå med ble.

Så er det den næstes tur.
hvor tager Andrea Camilla hen? og hvad sker der nu med de to unges damer videre i baby universet her i børnehaven.

1 Synes om

Kort efter kom de ud på et andet toilet, hvilket Camilla undrede sig over. Andrea åbnede et skab, og fandt noget hvidt frem. Det lignede umiskendeligt en ble. Camilla skulle lige til at sige noget, da hun fik en sut stukket i munden, og Andrea satte en elastik om bag hovedet på hende.

“Siden du ikke vil have ble på må vi lige sikre os at du er stor nok til at gå uden ble. Ligesom alle de andre børn i børnehaven. Du får denne her bukseble på, og det er ikke til diskussion,” sagde Andrea hurtigt, da hun så Camilla prøve at protestere. “Du får noget at drikke, som du skal drikke, og samtidig skal du lege med de andre børn. Hvis du skal på toilettet skal du sige det til en pædagog. De vil lade dig blive siddende i 5 minutter, fordi vi forventer at alle børn kan holde sig så længe - også i forhold til hvis vi er på tur og lige skal finde et toilet. Derefter vil en pædagog hjælpe dig på toilettet. Når vi er færdige i dag skal din bukseble selvfølgelig være tør - og du må heller ikke have lavet stort i den. Ellers får du ble på fra vi opdager det, eller i morgen.”

Camilla syntes det var en frygtelig behandling, men lukkede øjnene, mens Andrea tog hendes strømpebukser og trusser af hende, og gav hende buksebleen på, og til sidst strømpebukserne på igen.

1 Synes om

Så Camilla så vi klar til at gå sagde Andrea. Camilla kigget på hende, og prøvet at sige noget men intet forståeligt kom ud af munden, da hun jo stadig havde sutten i munden. Hvad siger du min lille ven. Camilla peget nu på sutten, er du tørstig så kom her. Andrea tog Camilla i hånden og de gik ind på personale stuen. Hvem er det vi har her? er det ikke Camilla lød det fra en pædagog. Camilla kigget op og så det var Tobias mor fra klassen hun tænkte bare fuck nu går hun hjem og fortæller hvad hun har set. Andrea sagde ja det her er lille Camilla hun er ikke længere stor nok til at komme i skole endnu, så vi må lige se hvor stor hun er. Andrea fandt nu en sutteflaske frem fra et skab og hældte noget juice i den. Mia som Tobias mor hed kom nu helt hen hvorfor går du med sut min lille ven, og du har også fået ble på kan jeg se og klappet Camilla på numsen. Camilla begyndte nu at tude. Nårrhh lille ven da du skal da ikke græde, du jo en stor pige. Camilla kigget nu op hvorefter Mia sagde, men her i børnehaven har vi jo kun små børn så det er du jo også nød til at være nu du er her. Mia gik nu hen til Andrea, sæt hende lige i stolen skal lige vise dig noget. derefter blev Camilla sat i en højstol, og de 2 pædagoger forsvandt nu fra lokalet.

Så er det den næste tur til at skrive. Hvad sker der nu

1 Synes om

Camilla sad nu tilbage i Højstolen og så at Andrea og Mia forsvandt fra lokalet. Hun sad nu alene tilbage i en højstol, og følte sig nu som en lille pige, nej som en lille baby pige. Hun kigget nu rundt i lokalet og kom til at tænke på at det næsten så ud som hun huske det den gang hun selv gik i børnehave. Men det var vist ikke helt det der var tiltænkt for hende tænkte hun. Jeg skal vist gå i vuggestuen tænkte hun for sig selv, sad og tænkte på at hun faktisk gerne ville have den sutteflaske som Andrea ellers havde sagt hun skulle have nu. Camilla kom nu i tanke om at hun faktisk sad med en sut i munden, og begyndte at føre sine hænder op til den. Til at starte med prøvet hun på at tage den ud, men dette kunne hun naturligvis ikke fordi den sad fast om nakken. Dette gjorde hende til at starte med lidt bange men hurtig tænkte hun at det jo faktisk var okay, da de voksne jo sagde at hun skulle have den og at hun skulle høre efter og gøre som der blev sagt. Hun nød mere og mere at have den i munden og begyndte at finde en indre ro i mens hun suttet på den. Hun begyndte at glemme alt om tid og sted og begyndte at føle sig mere og mere barnlig hun sad og lavet små lyde mens hun prøve at sidde og hoppe lidt i højstolen, som ikke var nemt da hun sad godt fast i den, da både Andrea og Mia og de andre pædagoger naturligvis godt viste at små babypiger som hende godt ku li at prøve at komme op selv, eller sidde uroligt i stolen mens de får mad. Pluslig kom Andrea tilbage med sutteflasken i hånden. Nææ er der en lille Trold som er ved at være klar til sin sutteflaske….? Det gav et sæt i Camilla og hun tisset lidt i bleen mens hun vendte hovedet i den retning som Andrea kom fra. Hun nikket nu til Andrea mens hun smilet med sutten i munden. Andrea sagde at du ser da ud til helt at have fundet dig til rette nu med ikke at være så stor en pige som alle ellers gik ud fra at du var. Du har vist ikke brug for den her lige nu søde skat sagde hun mens hun tog sutten ud af munden på Camilla og fjernet det bånd som sutten havde siddet fast med fra sutten, og lage den på højstollen for and Camilla. Camilla skulle lige til at tage sutten men Andrea tog hurtig fat i den og sagde næææ nej det er sutteflaske tid nu, og tog flasken op mod Camillas mund. Hun begyndte med det samme at sutte på den, som var det noget hun altid havde gjort dog gik det ikke så godt med at holde det i munden så det løb lidt af hende og på tøjet. Ups sagde Andre og tog flasken til sig. Vi skal vist lige have en hagesmæk på lille skat, du er da vist en være lille baby fis. Tror vi skal prøve at se om ikke der er en plads nede hos dig i vuggestuen hvor mig og Mia er. Andrea fandt hurtig en hagesmæk og puttet den på Camilla som så meget ivrig ud til at få flasken tilbage i sin mund. Ja ja rolig nu bette ven du skal nok få din flaske igen, og Andrea førte nu flasken tilbage i munden på Camilla som igen begyndte at sutte det som var i flasken i sig. Imens hun drik flasken spurgte Andrea nu om hun var våd og skulle have en tør ble på bagefter, og tog nu en hånd ned til Camillas bleområde, og mærket godt efter. Hun slå nu engang på bleen og sagde til Camilla at hun vist skulle med ned og have en rigtig vuggestue ble på og ikke bare en bukseble som du har på nu. Camilla smilet nu stadig bare og var optaget af at få sin flaske, som smagte hende rigtig godt. Andrea sad og tænkte over at det da gik hurtig med at få Camilla ind i en babys verden og hun faktisk så ud til at nyde fuldt ud.

Så er det den næstes tur :wink:

1 Synes om

Camilla, fik nu drukket flasken helt op. Hvor er du dygtig lille skat!! sagde Andrea.

Andrea hjalp Camilla ud af stolen og bar hende ned på gulvet. Imens hun blev hjulpet ned fra stolen, tænkte hun på hvor dejligt den ble sad på hende. Camilla viste godt at hun nu bliver tvunget til at gå med ble, men det gjorde hende egentlig ikke så meget. Camilla glædet sig faktisk til at få end ordenlig ble på, med print på og det hele, ingen toilet besøg mere.

Hun kunne mærke at hun skulle til at lave stort… “upssiiiii” ryger det ud af Camillas mund, hvad har du lavet skat spurgte Andrea. “Jeg kom til at lave prut i bleen” ej det var da ikke godt svarede Andrea. "Det er det, der sker for nogen der er så små som dig ". Camilla så ud til at være meget genert, og helt rød i hoved. Det går ikke du har det der voksen tøj på, kom vi får dig lige ind i vuggestue afdellingen og giver dig rigtig fin babytøj på og en fin ble på.

1 Synes om

Andrea tog nu Camilla i hånden, og de gik sammen ind i vuggestuen. Da de kom derind fik hun et chok, det var hendes kusine der nu fik øje på hende. Ej Camilla jeg har altid vidst at du var sådan en lille baby, men at du nu skal til at gå i vuggestuen det må da være rigtig ydmygende grinte hun ondt. Andrea fortalte at vores lille baby havde haft et uheld, og derfor ikke kunne være oppe i børnehaven. Derfor syntes jeg du Stine som Camilla kusine hed skal få omklædt denne lille pige til os at ligne en rigtig lille baby pige. Stine kigget på Camilla og smilte. årrhh ja det vil være min største fornøjelse har den lille pige haft en ulykke. Stine lugtet nu til Camilla s numse, uhh ja. Du er da vidst en være lille bandit, sådan som du stinker. Stine slog Camilla et par gange på rumpen, og sagde kom min lille baby kusine nu skal vi rigtig få dig til at blive en baby. Det kan være at jeg skal ringe til din mor, og sige hvor dygtig du har været idag. Camilla mumlet lidt, og sagde at hun godt vidste at hun brugte ble nååå hun vil måske gerne havde en baby igen. Camilla rystet på hovedet, kom du skal havde en ny stor ble på. Camilla kom hen til et puslebord, hun blev lagt op. Da Stine skulle til at åbne bleen kom Amalie, nå det her du er Camilla. Ja Camilla har været dygtig og lave nr 2 i hendes ble, ej har hun det jeg troede da ikke du var så lille. Det kan være du skal opdrages lidt af os. De 2 piger kigget nu på hinanden, og smilte ondt hvad sker der nu.

hvem vil fortsætte den nu

3 Synes om