Josefine og camilla (Never Ending)

synes det længe siden der sidst har været en never ending story så den kommer her

Josefine og Camilla sidder på Josefines værelse de leger s,p eller K de er henholdsvis 12 og 13 år
Camilla spørg Josefine s,p eller K
s siger Josefine
okay hvad din dybeste hemmelighed
åhhh svare Josefine og kigger ned i jorden det er
kom nu sige det nu siger Camilla meget nysgerrig
jeg har engang i mellem børnetøj på svare Josefine
nå ikke andet din tur
s,p eller K Camilla
K
du ved jo min mor eller dagplejemor så nu skal du gå ud og sige til hende om hun ville vise dig rundt i dagplejen da du synes det er spændende og savner det at gå i dagpleje og børnehave
jamen
du sagde jo K så må du jo gøre det
Camilla gik ud til Josefines mor som hed Marlene og sagde det noget tøvende
nå men det skal du da ikke være så genert omkring det kan vi sagtens de gik ned i kælderen hvor dagplejen var der var en stor dør med en stor lås den låste Marlene og spurte nå skal vi få dig forvandlet til min lille baby

så er det en andens tur til at fortsætte hvad der så sker

2 Synes om

Så prøver jeg lige at skrive lidt mere…

Camilla nikket lidt nervøst med hovedet og sagde stille ja… Marlene tog nu Camilla i hånden, og begyndte at gå ind i rummet hvor dagplejen lå. Camilla begyndte at få et sus i maven, var det nu at hendes drøm om at prøve at være lille igen skulle ske. hun kigget rundt i rummet som var hun kommet ind i en anden verden. man var ikke i tvivl om at man var i en dagpleje, med alt det meget legetøj og bamser man kunne se over alt. der var os en kravlegård som havde godt med plads til flere børn kunne være i den.

Marlene kigget på Camilla og fik et smil på sine læber. hun virker jo tydeligvis til at have det i sig tænkte hun. hun spurte nu Camilla om hun kunne li hvad hun så. Camilla vågnet fra sin drømme verden, og sagde bare hurtig jaa det kan jeg da godt lidt nervøst.

Godt så, lad os gå ind og finde puslebordet, så du kan få en ble på og rigtig mærke hvordan det rigtig er at være lille.

Camila blev meget overrasket over den besked hun lige havde fået fra Josefines mor. Jamen jeg er jo ikke nogle baby så jeg har da ikke brug for en ble.

Det må tiden jo vise sagde Marlene med et stort smil.

så det jeres tur :wink:

1 Synes om

Kommer der mere

1 Synes om

De gik hen mod puslebordet Camilla blive meder og meder nervøs Josefines mor tog fandt i Camilla og løftet hende op på puslebord Marlene lage hende ned og skulle lige til og åben hendes bukser da Camilla siger Til Marlene at Josefine vil også prøve at være baby i sit nervøs tankegang så kigger Marlene lige ud i det blå i to sekunder og siger når så vi har to babyer og i kun en, der efter gå josefines mor
Camilla tænkende hvorfor Sage jeg det

3 Synes om

Så er det den næste person da skal lave vider på den

Josefines mor kommer ind med Josefine i hånden. “Skal vi ikke starte med dig, Camilla?”

Camilla hopper op på puslebordet og får ble på. “Du kan jo, dsv ikke have det tøj på Camilla” Josefines mor finder derfor en bodystocking, en fin kjole og hvide strømpebukser frem til Camilla. Josefines mor hjælper naturligvis Camilla i tøjet.

“Så er du jo fin og klar Camilla. Så er det din tur Josefine”
Josefine hopper nervøst op på puslebordet. Moderen tager Josefines tøj af og påfører Josefine en ble. “Du kan jo selvfølgelig heller ikke have dit normale tøj på Josefine” Så moderen finder en bodystocking, en fin kjole og et par lyserøde strømpebukser frem.

Josefine får hjælp til, at komme ned af puslebordet og får derefter et lille klap på rumpen. “Så ser I jo så fine ud mine piger, men I mangler lige det sidste” moderen giver dem hver især en sut i munden og laver rottehaller på dem begge 2. “Så er vi vidst klar til, at tage ud og handle tøser” da moderen siger det kigger de nervøst på hinanden. Moderen tager dem i hver sin hånd og går op til entréen. “Jeg har dsv kun et par sandaler så dem kan du få på Josefine. Jeg kan jo se, at du Camilla har ballerina sko på i forvejen. Det kan vidst godt lige gå an” Josefine bliver nervøs. For det er ikke hvilken som helst par sandaler. Det er et par baby sandaler i hendes størrelse. Moderen hjælper dem med, at få sko på og hjælper dem ind i bilen og får spændt selerne.

Da de ankommer til storcenteret skynder moderen sig, at sige til dem, at de ikke må spænde selen op selv. Moderen tager en af gangen og får dem spændt op. “Så lad os da komme ind af tøser. Sutterne behøver I ikke derinde”

De går ind i storcenteret og begynder, at handle. Da de står i tøj afdelingen kommer der en gammel dame hen til moderne “det er vil et par flotte piger du har dig. Hvor gamle er sådan nogle nu til dags?”
Moderen smiler udover hele femøren “de er 12 og 13 år” den gamle smiler begejstret “de er vil nok søde. Det er dejligt, at se at du holder dem små stadigvæk” siger hun med et glimt i øjet. Camilla og Josefine synes det er lidt pinligt og vurderer damen til, at være mindst 70 år. ”Det er jo en af livets glæder. At have små børn og stadigvæk kan pusle om dem. Det skaber bare noget ekstra livsglæde synes jeg”

Den gamle dame smiler og går stille og roligt videre. Moderen vil lige tjekke pigernes bleer og går derfor hen til Camilla og river op i kjolen og ligger hånden ind under strømpebukserne og mærker på bleen. “Den er jo helt våd min pige” siger moderen. Så går hun videre og går over til Josefine. “Din er jo også helt våd, Josefine. Hvorfor siger I ikke sådan noget? Det er jo godt, at jeg har taget ekstra bleer med så” Den gamle dame stod ikke langt fra dem og havde godt set moderen tjekke deres bleer. Så moderen tager dem i hver deres hånd og går over til den gamle dame “Undskyld mig, men savner du, at prøve at skifte en ble igen? Mine piger trænger til, at blive skiftet og jeg kan jo kun skifte en af gangen”
“Neeeej, mener du det? Det vil jeg da meget gerne” siger den gamle dame begejstret. Den gamle dame tager Josefine i hånden mens moderen tager Camilla i hånden og så går de ellers mod toilettet.
“så piger, I ligger jer bare ned på hver jeres plads” siger moderen. “Hvem vil du pusle?” Spørger moderen den gamle dame om.
”jeg vil da gerne pusle den lille pige her” siger den gamle dame og går hem til Josefine.
De rykker op i kjolerne, rykker strømpebukserne ned og tager bleerne af dem. Da de har vasket dem siger moderen “hov forresten, du skal lige proppe den her op i numsen. Det er en lille kur så de holder sig friske” Da de endelig er blevet skiftet og Josefine synes det har været rigtig akavet udveksler moderen nummer med den gamle dame da hun godt kan bruge en babysitter på et tidspunkt. De siger pænt farvel og får handlet færdigt.

Så har jeg vidst også bidraget med lidt i denne tråd… :slight_smile:

3 Synes om

Kunne godt bruge meder følger og hvad pigen siger til det eller godt

1 Synes om

Glæder mig

2 Synes om

Nå Tøser skal vi ikke til at hjem af, så kan få sovet til middag i ligner nogle der er trætte.
det synes pigerne nu ikke, men okay.
da de kom hjem gik de ned i dagplejen, hvor Marlene fortælte dem godnat historie efter de havde fået nattøj på. Det var 2 søde prinsesse t-shirt, så man hver især kunne ane deres bleer ved. Marlene gik og nu lå pigerne på en dobbelt madras, da de hverken kunne sove i tremmesengene eller i barnevogn. Dog havde Marlene en 1 dobbelt klapvogn en af dem kunne ligge i, men det fortalte pigerne ikke fordi det ville næsten være for pinligt.
Josefine sagde Camilla.
ja svarede Josefine.
jeg synes her stinker er lort har du lavet i bleen?
ja svarede Josefine tror det er den pille vi fik op i numsen der har gjort det, for kunne slet ikke holde mig. Det sker nok for dig om lidt. Det måske derfor det rumler sådan i maven.
Åhh ÅHHHH, nu kommer det Camilla begyndte at græde da hun ikke kunne holde det tilbage.
Marlene kom lidt efter, det var selvfølgelig grundet babyalarmen som stod i dagplejen.
hun gik hen og trøstet Camilla. Så så min lille ven hvad der galt? jeg jeg stammet Camilla. Hvor efter Marlene udbrød i glæde. hør hov hvem er det har været så dygtig at ligge en gave til mor her, sagde Marlene på rigtig babysprog. Hun snuste nu til Camillas ble, åhh hvor er du dygtig. Hvad med dig min skat sagde hun til Josefine og snuste, hold da op i er da godt nok nogle små babyer var? Er i gamle nok til at komme i skole på mandag, sådan nogle blebørn som jer eller skal i dagpleje i stedet for. det er jo skabt til sådan et par babyer som jer.
pigerne kigget nu alvorligt på Marlene.

Hvad siger pigerne til det?

håber en gerne vil fortsætte på denne her nu?

2 Synes om

Josefine ” Mor vi er altså store nok til at komme i skole”
Malene ”Sådan lugter der ikke”
Camilla ”jamen, det var jo bare et uheld, vi skal nok prøveat holde os”
Malene ”Nuvel, nu skifter jeg jer lige, og så kan i ligge ogputte en times tid mere, når I bliver taget op får vi se hvor store I er – kom med mig Camilla”

Malene tager fat i Camilla´s hånd, og hun må pænt følge medude på puslebordet. Camilla bliver hurtigt hjulpet op, og inden hun får lagt sig godt tilrette er den første tape revet op. Malene vasker hende grundigt
forneden både fortil og bagtil. Hun sørger for, at få vasket alt lorten væk fra Camilla´s numse, og smider bleen ud.

”Hov Camilla, vi skal da lige havde skiftet din bluse, derer kommet lidt snavs på den” udbryder Malene, mens hun tager fat om kanten og i et snuptag lofter den over hoved på Camilla. Herefter får Camilla en trøje på
med en masse kaniner, heste og får. Hun kigger ned af den og beundre de mange
dyr, mens hun sidder på puslepuden.

Malene går helt tæt på Camilia, ”Så skal vi lige havde dig ned at ligge igen” visker Malene til Camilla, mens hun holder fat om hendes arme og nænsomt ligger hende ned. Camilla prøver forbløffet at følge med hvad der forgår ved hendes skidtet. Men inden hun får set hvad der er sket bliver hun sat op igen. Her ser hun, at blusen er helt lukket om bleen ”hvad er det” udbryder hun mens hunpeger på enden af trøjen. ”Det er en onesie, min skat, så kan jeg lette skiftedig uden du bliver koldt” Siger Mette pædagogisk mens hun hjælper Camilla ned
fra puslepuden og ind til Josefine.

Da de når hen til Josefine udbryder Malene ”hvor skal du henmin lille skat? I skal da ikke ligge sammen nu, små børn ligger da i barnevogne” Mens hun trækker Camilla over mod den dobbelte barnevogn og hjælper hende op.
Herefter får Camilla en dyne ned over sig, og en sut i munden, mens Malene visker ”kan du sove godt”

”Så er det din tur” Smile Malene mens hun går over mod Josefine og rækker hånden ud mod hende. Josefine tager modvilligt i sin mors hånd og følger med hende. Ude på puslebordet får Josefine samme tur. Da hun
kommer ind sover Camilla allerede. Heldigvis er der kun en barnevogn tænker
Josefine mens hun går over mod dobbelte madrassen. Da hun har lagt sig, kan hun
ikke se sin mor, men hun hører nogle lyde ude fra lokalet ved siden af.

Inden hun når at opdage hvad det er, kommer Malene med endnuen barnevogn ”Havde du troede at jeg ikke også havde en barnevogn til dig min lille skat” Siger hun, mens hun rækker hånden ud endnu engang. Josefine kigger
bare ned i jorden mens hun tager fat i hendes mors hånd og modvilligt bliver ført mod barnevognen.
Inden længe ligger hun under dynen med sut i munden mens øjnenelangsomt glider i til tonerne af noget underligt musik og en stemme som tæller ned….TI…NI…OTTE………….TRE….TO……EN… hun er i drømme land.

Hun drømmer om hun flyver højt oppe på en fugl. Hun ser udpå den blå himmel, og kigger ned. Hun får øje på hendes hjem, dagplejen og hendes skole. Men bygningerne bliver mindre og mindre. Fuglen flyver højere op,
og hun opdager den er på vej mod solen. Hun får det varmer og varmer, hun stiger lige ind i solen da….

Hun vågner med et z´et og slår øjnene op. Igennem tankernemærker hun efter i kroppen. Armene fungere – tjek – hoved fungere – tjek – benene HOV. Hun kan ikke klemme hendes ben sammen. Så stor var bleen da heller
ikke tænker hun og tager hånden ned mod bleen. Josefine mærker at den har udvidet sig og stadig er varm.Pis tænker hun, jeg har tisset i søvne. Inden hun kunne nå at gøre noget, mærker hun en hånd krøb ind under dynen og hendes mor som konstateret ” Jeg tror vist ikke du er klar til børnehaven endnu, men du er ikke alene for det er Camilla heller ikke”

3 Synes om

Malene løfter dynen, og tager fat under armene på Josefine. Kort efter har hun en hånd på ryggen af hende, og en under numsen. Josefine er overrasket over, at hendes mor er så stærk.

Hun når dog ikke at tænke længe over det, for inden længe ligger hun igen og stirrer op på uroen over puslebordet. Imens har Malene åbnet hendes body, og er nu ved at åbne tapen på bleen. Bleen ryger kort efter i skraldespanden, hvorefter Josefine bliver tørret i skridtet med vådservietter.

Til sidst får hun med et snuptag en ny ble på med nogle meget barnlige motiver. Bodyen bliver knappet i skridtet, og et kort øjeblik senere kommer Malene med en sparkedragt, som også fluks kommer på.

Derefter bliver Josefine båret fra puslebordet, og ind i køkkenet. Her får hun sig en ordentlig overraskelse, for der står pludselig 2 højstole. Hun bliver sat i den ene, hvorefter bakken bliver klikket ind, så hun sidder fast i den. Derefter får hun stukket en sutteflaske i hånden med kold mælk i.

Malene går ind til Camilla. Der går ikke lang tid før hun lugter noget. “Nå, det lugter som om der er en der har brugt sin ble til lidt mere end bare at tisse - igen,” sagde Malene.

Camilla følte sig temmelig utilpas ved at skulle snakke sådan, men hun fik fremstammet. “Mor, jeg fik ikke alle pølserne med ud før.” Hun var helt rød i hovedet.

Der gik ikke lang tid før hun også sad i armene hos sin mor. Det var ret pinligt at sidde der og få smattet alt lorten ud i hele bleområdet som 13-årig, og have en mor der, som det mest naturlige i verden bar hende ud på puslebordet.

Bleen blev åbnet, og der blev herefter brugt rigeligt med vådservietter indtil hun var ren. Der gik ikke lang tid før hun igen havde en ren ble siddende stramt om hendes krop, og en body siddende ud over bleen. Og helt yderst kom sparkedragten.

Efter kort tid fik hun også en sutteflaske med koldt mælk i, stukket i hånden, da hun sad spændt fast i sin højstol.

1 Synes om

Hvor du godt jeg blive helt fange i den og følte jeg var en af pigen

2 Synes om

Pigerne sad nu i hver deres højstol og så på hinanden. De tænkte begge to på hvor underligt det faktisk var at de nu begge to, sad helt som var de to små baby’er på 2 til 3 år. Og havde lige sovet til middag i en barnevogn, og til med lavet i deres bleer mens de sov. De sutte begge to på deres sutteflasker mens deres blikke ramte hinanden, de smilet og fik begge to lidt røde kinder. Malene synes de så super søde ud begge to og sagde det så højt så begge piger blev lidt genert.

Malene: næææ sidder i der og bliver genert hva i små dejlige tøsser. Det skal i altså ikke være i viste jo bare ikke, at der stadig var gemt to små baby’er i jer. Og jeg elsker bare jeg begge to for det. Malene tænkte at hendes plan endelig var kommet i gang, med at omdanne Josefine til en sød lille baby igen. Det var en plan hun havde fået, efter hun havde set et program om voksenbaby’er og hun kom bare så meget til at savne den gang hendes lille pige var lille, og hun skulle tage sig af hende. Men hun viste ikke rigtig hvordan hun skulle få sat det i gang, det var jo nemt nok at få købt bleer, møbler og andet voksenbaby udstyr. Men det med at skulle overtale Josefine til det var jo ikke nemt. Så det var næsten som en gave da Camilla fortalte hun gerne ville prøve at være lille i hendes dagpejle. Og det at hun så os fik Camilla som sin baby var jo bare et kæmpe + for så kunne Josefine bedre vende sig til det. og så kunne de lege sammen. Malene mærket en varme inde i sig selv mens hun så på de to søde piger, der mere og mere så ud til at faktisk at nyde at være baby igen. Nå piger nu er i jo ved at være færdig med jeres sutteflaske, så hvad synes i så vi skal finde på. Malene kigget ud af vinduet, og så at det nu var blevet gråt og kedeligt vejr. Det ser da ikke ud til at det er så spændende at komme ud og lege lige nu. hvad siger i til vi ser en tegnefilm sammen og pigerne sagde begge to højt jaaaaaaa! Det synes både Camilla og Josefine faktisk ku være hyggeligt. Jamen så det da det vi gør sagde Malene og tog deres sutteflasker fra dem, og puttet deres sutter ind i munden som sad fast til tøjet med suttekæder så de ikke blev væk. Ihh hvor er i altså søde med de sutter i munden piger sagde Malene mens hun stillet sutteflaskerne i vasken. Hun løftet nu pigerne ned fra deres højstol og fortalte dem at de skulle kravle ind til den store madras. Begge piger gjorde bare som hun sagde. Josefine kigget på Camilla på vej ind til madrassen og synes faktisk hun så super sød ud som baby, og hun var glad for at hun ikke var alene om, at skulle have ble, babytøj på og bruge sut og være baby. Mon Camilla også tænkte sådan. Camilla vendte sig nu om og smilte bag sin sut til Josefine, og sagde kom nu lad os finde en bamse og se tegnefilm med. Og Josefine sagde ja og kravlet sammen med Camilla ind efter en bamse…

2 Synes om

den næste må gerne skrive :wink:

1 Synes om

Det banker på døren det er Simone, Camillas mor.
Marlene åbner døren, og byder Simone indenfor.
Hvor er de hende spørg Simone om.
de er nedenunder svarer Marlene.
Jamen er det ikke der du har dagpleje.
Jo men de ville så gerne begge 2 prøve igen at komme i dagpleje, og blive passet som de små piger de er.
Nå så de vil gerne være små børn igen.
Ja de har virkelig nydt dagen idag med bleskift middagssøvn, og det barnlig tøj.
Men de skal vel i skole imorgen ikke.
Jo træk Marlene.
Vi kan jo påklæde dem i noget tøj, så de virker mindre end de er. Det vil de jo gerne siger du.
I mellem tiden sad Camilla og Josefine, og så tegnefilm uden at vide at de 2 mødre nu var igang med en snedig plan til imorgen.

lidt efter fik Camilla et chok. Det var hendes mor der spurgte, om der var en lille pige der ville med hjem.
Camilla fik et chok og tabte sutten. Simone kom hen og mærket at bleen. Jamen lille skat da du jo våd, kan du slet ikke mærke du skulle på toilet. Camilla blev rød i hovedet og rystet på hovedet, så er du jo nåd til at havde ble på i skole imorgen, jamen sagde Camilla men nåede ikke mere inden hun igen lå på puslebordet. Derefter fik hun sit normale tøj på og blev sendt ud i bilen, lidt efter kom hendes mor sammen med en sportstaske, der blev sat på bagsædet. Jamen mor det var bare noget vi leget, sagde Camilla. Simone ignoret hende uden at sige en lyd. Resten af aften gik stille og rolig og om natten fik hun også lov til at sove uden ble, som Camilla var glad for. Dagen efter vågnet Camilla til vækkeuret og gjorde sig klar som normalt. Hun havde ikke tisset i sengen i nat, så hun fik også lov til at slippe for bleen idag. Men sportstasken stod på hendes seng da hun havde været i bad. Hun åbnet den og så der lå et par cowboy smækbukser, en t-shirt med michey mouse, samt andet barnligt tøj. Simone kom ind og viste hvad Camilla skulle havde på. Jamen mor, sådan er det når man er en lille pige sagde Simone. Camilla kunne ligeså godt spare sig og fik sig klædt i det barnlige tøj, derefter blev der lavet rottehaler, også gik turen til skolen. Ved skolen opdaget Camilla at Josefine også havde fået barnligt tøj på, det var en kjole hvide strømpebukser, og rottehaler. De kigget på hinanden, og gik sammen ind i klassen.

Hvad sker der på skolen? det må den næste svare på.

1 Synes om

Piger gik ind mod klassen mens alle kigge på dem og Sage det er den forkerte. Vej i går 0 og børne have er den ande. Vej

de kigge på hinanden og var ik glad for det her

men de gik ind i klassen

2 Synes om

hurtigt afsnit uden komma og punktum beklager

De satte sig nu til rette inde i klassen Mikkel kom over og spurgte om de troede det var fastelavn mens han hylede af grin klokken ringet og nu ventet de på deres lærer men efter 5 min var der endnu ikke kommet nogen lærer og klassen havde en ide om at de skulle havde vikar dette var også rigtigt efter 5 min kom en af børnehave klassens lærer ind hej med jer jeg er vikar for frøken Mortensen idag men i skulle bare læse videre i den bog som i skal lave opgave til da de var gået igang kom ninna som hun hed og hev de 2 piger med ud på gangen i er da vidst gået forkert sagde ninna med et smil på nej vi er ej sagde de i kor hvorfor har i så det tøj på det fordi at at mere fik de ikke sagt før ninna afbrød dem hør her unge damer kom i lige med mig de gik nu ned mod 0 klasse som var i forlængelse med børnehaven der lå i forlængelse med med skolen ninna mødte nu Amalie som var pædagog i børnehaven har i tid til at passe dem her så kommer jeg og henter dem senere jo selvfølgelig sådan et par små piger skal da ikke gå i skole piger kom i med mig det gjorde de modvilligt men inden da havde ninna visket noget til Amalie de gik nu ned mod toilettet piger jeg skal lige hører jer ad har i lært at holde jer og bruge toilettet eller er i stadig nogle små blebørn der pisser og skider i bukserne smilte hun

hvad sker der nu næste tur til at skrive

1 Synes om

Pigerne kigget kort på hinden, og kigget så ned i gulvet Josefine sagde stille ja, vi er små ble piger der gør det ende og det andet i vores bleer. Amalie tog nu om begge piger og sagde stille til dem, at det da ikke var noget de skulle være flov over, og spurgte dem så hvor længe de havde gået med ble og om de så os brugt sut. Nu var det så Camilla’s tur til at sige noget. Vi er næsten lige begyndt på det igen, vi prøvet det hjemme hos Josefine’s mor. Hun har sådan en fin dagpleje. Amalie spurgte nu hvorfor de så ikke var der, men det viste pigerne ikke. Hmm nå det må vi vist heller få snakket med jeres forældre om hvad vi gør, for i skole skal i helt sikkert ikke gå i mere, det er i alt for små til. Men lad os nu lige se om vi ikke kan klare et par bleer til jer, Og måske en sut os ville være godt. Pigerne var nu ikke så nervøs, de synes begge to at Amalie virket meget sød og rar. Amalie kigget nu rundt i de mange skabe ude på toilettet. Imens kigget Camillia og Josefine på hinanden og grinet lidt og pjattet mens de ventet på at få ble på. Amalie stoppet dem og sagde så i to, i da vist nogle værre små pjatte hoveder hva. Nå hvem af jer skal så starte med at få ble på. Før nogle af pigerne kunne nå at svare, havde Amalie taget Josefine op på puslebordet og begyndte at trække hende strømpebukser ned. Hun tog nu os de små trusser som Josefine os havde på. Dem har har du da vist ikke brug for mere hva lille ven sagde Amalie og lage dem ved siden af på puslebordet. Og hun nu den ble op som hun havde fundet i skabet på en hylde hvor der stod ABDL på. Hun viste den nu til Josefine. Er den ikke bare sød med små bamser på. Josefine smilet og nikket og sagde glad jo det er den, og prøvet at tage fat i den. Amalie kigget nu på hende og sagde hmm skal du ha lov til at ligge lidt med den før du får den på. Ja ja det kan der vel ikke ske noget ved, men nu ikke noget med at lave numre vel, for du er ikke så lille at du ikke får lov til at lave numre med mig uden det giver ballade. Josefine begyndte bare at undersøge bleen og var ved at finde helt ind i sit lille sind. Amalie nød det at se hvor sød Josefine så ud som hun lå der som den lille pige hun var, med de søde rottehaler men der manglet lige som noget. Amalie tog nu den ende af de to sutter hun os havde fundet i skabet og puttet den stille i munden på Josefine, som med det samme begyndte at sutte lystigt på den. Sikke da en sød lille baby du er, nu det vist tid til at du får den ble på hva skat. Amalie begyndte nu at pusle Josefine og hun fik hurtig givet hende bleen på og strømpebukserne på plads igen. Hun klappet hende lidt på numsen og sagde så er du sikker i en fin og ren ble. Så er det vist din tur Camillia. Nu det jeres tur til at skrive :smiley:

2 Synes om

Bump

Jeg vil godt nok god