Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

THEVOICE IN THE MIX

5 kapitler to go :wink:

5 kapitler to go ;)

Ja okay :P.

Men du må gerne fortsætte hele næste år også :stuck_out_tongue:

Men du må gerne fortsætte hele næste år også :P

You see… Der kommer noget 24 December hvor jeg forklarer en masse. Det kommer som det sidste. :3. Men det da godt du elsker det :P.

4 Kapitler to go Thumb Up ( Thank You knappen ) For et super comeback af mig! :D. ( 6 Kapitler skrevet på EN Dag! ) Her kommer 20 December ENJOY! :smiley:

Jimmy’s speciale jul

20. December:

Det var en smuk December morgen som alle andre, men denne gang blev Jimmy dog vækket af sin mor. “Godmorgen Jimmy” sagde hun. “Godmorgen” svarede han træt tilbage. “Morgenmad om 5 min” sagde moren. Jimmy orkede næsten ikke skolen i dag, også af frygt for blive opdaget omkring hans lille “eventyr” i går. Han greb ønskeliste, penge og dankort og stoppede ned i tasken. Men han skulle desværre i skole da gaverne skulle købes færdige. Han gik nedenunder til en gang gennemblødt corn flakes som altid. Han startede med at spise det, da han var færdig sagde han tak for mad og løb ud af døren. Han startede med gå mod skolen og nåede den hurtigt efter 5 min. Han gik indenfor…

Da skolen var slut, var det på tide at starte julegave indkøbene. Han startede med at gå ned mod byen og fandt ønskeseddelen frem, med hvad han skulle købe. Han kiggede på listen imens han gik mod byen men stoppede pludselig op, da han passerede vuggestuen. Han stod og stirrede på den, den så normal ud, som den altid havde gjort, han valgte at fokusere på gaverne han skulle købe. Og kom 10 min senere ned i byen. Han startede med gå ind i deres hoved center de havde. Og skimtede listen endnu en gang.

Sofie skulle have et tøjdyr, Mor skulle have nogle øreringe og Far skulle have nogle læsebriller og en forlængerledning og en pæn trøje havde han bestemt sig for. Da han var færdig med købe alt det, startede han trættende med at gå hjemad. Der var bidende kulde og det sneede ret kraftigt. Jimmy ønskede bare at komme hjem i varmen hurtigst muligt. Han så nu sin vej, den var sneet ret meget til.

Jimmy trak sig igennem sneen nærmest. Han kom indenfor døren, endeligt var der juleferie. “Så jeg hjemme” råbte ham. “Hej!” råbte mor. Der er mad klokken 6 sagde hun noget anderledes end sædvanligt Jimmy undrede sig lidt men gik ovenpå og lagde så på sengen. Han gemte tasken væk og lagde sig tilbage i sengen han slappede af og faldte i søvn…

Er Jimmy færdig med Den Forbudte Zone eller ombestemmer han sig?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 21

2 Synes om

3 Kapitler to go :D!. Her kommer 21 December Enjoy! :3.

Jimmy’s speciale jul

21. December:

Jimmy vågnede han gabte og strækkede sig, det var mørkt udenfor, han gik nedenunder og alle sad ved bordet og spiste allerede. “Hvorfor har i ikke sagt der var mad?” spurgte Jimmy noget forundret. “Vi ville da bare lade dig sove til i morgen som du nu altid gør.” Dagens ret var kalkun og brød. Jimmy satte sig til bordet og begyndte at spise, han spytede det hurtigt ud “FØJ!” Det jo mukent brødet sagde Jimmy han rørte på kalkunen. “Mor den skal have mere!. Den er altså stadig rå” “NU SPISER DU BARE HVAD JEG SERVERE!” råbte mor. “Nej så gør jeg det selv!.” Sagde Jimmy og putede kyllingen stykket i ovnen. Han tændte det på 200 grader og forlod bordet imens mor, far og Sofie spiste videre. Han gik ovenpå og startede hans Playstation 3 og spillede på den. Pludselig kom hans mor ind og rev stikket ud til hans Playstation 3!. “Hvad fanden laver du?!” Spurgte han. “Du kommer med ned og sidder ved bordet nu!” sagde hans mor. “Men jeg er ved at spille!?”. Jimmy blev revet hårdt i armen ned på stolen. Han rejste sig op “SÆT DIG NED!” sagde hans mor. “MÅ JEG HENTE MIN AFTENSMAD EVENTUELT?” råbte Jimmy. Moren rejste sig og rev ham i øret og trak ham over knæet og gav ham en endefuld. “HVOR VOVER DU AT TALE TIL MIG I DEN TONE!” Råbte mor mens hun gav ham 10 slag I røven. Han skreg og næsten græd da han kom fri, han greb sin mad og løb op på værelset. “Hvorfor opførte hans mor sig nu sådan” tænkte Jimmy. Nu kunne det sku ikke blive værre men der tog han totalt fejl. Han spillede Playstation 3 og spiste færdigt. Klokken var ved blive mange og han mente det efterhånden var på tide at gå i seng, han gik ud og børstede tænder, og pludselig kaldte hans mor på ham fra rummet. “Jeg kommer om lidt” råbte han tilbage. Han gik ind og der stod hans mor med skotøjs æsken og Sofie’s bleer samt ødelagte baby body. “Kan du forklare mig det her Jimmy?!” Hun havde et strengt ansigts udtryk. Jimmy sank en klump.

Hvad undskyldning har Jimmy for det her?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 22

2 Synes om

Dejligt at du næsten har indhentet det du mangler.

Dejligt at du næsten har indhentet det du mangler.

Sagde jeg jo jeg kunne :P.

Challenge er NÆSTEN over det UMULIGE mål som INGEN EVER har gjort er næsten gjort. 2 Kapitler more to go!. Her kommer 22 December!!! ENJOY! :).

Jimmy’s speciale jul

22. December:

Jeg… Jeg…. Øh. Jimmy var næsten græde færdig. Hele hans liv havde ændret sig på få timer, vændt fuldstændig på hovedet. "Jeg øh. JEG VIL HAVE SANDHEDEN!” Råbte mor. “Jeg…” Jimmy var fuldstændig ved at græde nu. “Okay… Sandheden er… J-jeg elsk…ker ble…er. Og jeg vil gerne være baby igen.” Mor svarrede ikke i 5 sekunder. Før hun sagde “jamen Jimmy skat… DET FOR SYGT!.” Hun tog hans bleer den ødelagte baby body. “Og derfor… SMIDER JEG ALT DET HER UD!.” sagde moren “NEJ DET MÅ DU IKKE!” råbte Jimmy “Beklager men er for dit eget bedste. Og på Tirsdag kommer du til en psykolog!” sagde mor. Jimmy bønfaldt hende på knæ om ikke gøre det. Men moren tog det hele og kyllede ud. Jimmy græd nu for alvor, han kunne ikke mere, han havde mistet alt han havde. Han var knust, han ville bare gerne dø lige nu. Han var helt ude af sig selv, han gik nedenunder og greb en stor køkkenkniv og placerede den mod hans strubehoved. Han pressede hårdere. Men stoppede så… “Vent nu lige et øjeblik” tænkte Jimmy. Den attitude ved aftensmad, røvfulden, Hans lyst der blev taget fra ham?. Han måtte have et mareridt om alt hans største frygt. Han prøvede at få kontrollen over drømmen. “Jeg må se at vågne op før der sker mere!” tænkte Jimmy selvom han ikke selv kunne se hvad mere der kunne gå galt nu. End der allerede var gået galt. Han overvejede om det at dræbe ham selv ville få ham til vågne, han smed kniven fra sig. Og tænkte sig om. Han prøvede at nive ham selv, men det hjalp ikke. Hmm… Måske noget vand i ansigtet ville hjælpe?. Han løb ovenpå og skulle til at løbe ud på toilettet da hans mor stoppede ham. “Hvor skal du hen?” sagde hans mor. “Jeg skal på toilettet” sagde han. “Nej du skal i seng” hans mor greb hans arm og trak ham over mod sengen. Nej jeg pisser i sengen så. Truede Jimmy. Han blev smidt på sengen og mor tog hans nøgle. Hvad laver du? sagde Jimmy næsten i panik. “Du får ikke lov at komme ud fra dit værelse” sagde hans mor. Jimmy stormede mod døren. Og greb fat i den og brugte sine muskler til at sørge for hun ikke fik lukkede døren. Han kæmpede en kamp med hende. Og fik så revet døren op. Mor greb fat i ham og råbte. “KAN DU SÅ KOMME I SENG DIN MØG UNGE!” Skreg moren. Jimmy skreg “SLIP MIG ELLER DET VIL GØRE ONDT MOR!”. sagde Jimmy. “Hvad?!. Vil du gøre din egen mor fortræd?” spurgte moren. “Min egen mor nej, Dig…” Han plantede en knytnævne i ansigtet på hende. “Dig JA!”. Han løb over og tændte vandhanen og tog et glas vand kastede udover hans ansigt “NEEEEEEEEEJ!!!” Skreg hans mor som begyndte smelte. Og de sorte vægge begyndte at forsvinde…

( Og bare lige så i ikke tror hele denne historie bare har været en drøm. Kan jeg sige mareridtet her varede fra da han kom hjem lagde på sengen efter han havde købt julegaver. Kort sagt fra slutningen af 20 December - 22 December varede mareridtet til. )

Hvad sker der nu?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 23

2 Synes om

Det har været en lang rejse. Men nu er vi der almost!. Her kommer dagens afsnit 23 December ENJOY!!! :smiley: :smiley: :D. 1 Kapitel to go! :3. Thumb up ( Thank you knap ) For et SUPER Comeback af mig :D!.

Jimmy’s speciale jul

23. December:

Jimmy satte sig op med et sæt. ”Åh gudskelov.” Han var gennemblødt af koldsved og hans puls slog kraftigt ”Puha” sagde han. ”Gudskelov, det var bare et mareridt!” sagde han til sig selv. Han var lettet men samtidigt også nervøs. Hvad nu hvis hans forældre virkelig reagerede sådan hvis han fortalte dem om hans lyst?. Tanken gjorde ham helt bange. Han kiggede på hans ur. Klokken var 5 om morgenen og det var 23. December. Så han havde altså sovet over aftensmaden. Han stod op og tog en toast og et glas cola. Han gik ind spillede Playstation 3. Og da klokken var 9 begyndte han at lave morgenmad til ham og hans forældre og Sofie, som var æg og bacon og pandekager igen. Da klokken var 11 stod de op og spiste sammen morgenmad /frokost. Jimmy besluttede sig for de skulle hygge sig i dag så både Jimmy og Sofie hjalp med at bage pebernødder, småkager, havergrynskugler og en masse andet lækkert jule lækkerier. Da det var i ovnen begyndte Jimmy at pakke gaverne ind, og putte gavebånd på, og sætte til og fra kort på. Bagefter gik han ind og så julekalender genudsendelsen med hans mor, far og Sofie. Og de hyggede sig gevaldigt. Det var længe siden, de havde hygget dem så meget sammen.

Da klokken var 19.00 var der aftensmad som bestod af risengrød, moren madede Sofie og Jimmy fulgte det som sædvanligt med stor fokus. Hans begyndte at blive lidt trist men prøvede at ryste det af ham. Han ville ikke miste hans gode julehumør. Han sagde tak for mad og gik ovenpå, for gøre det sidste færdigt med gaverne til i morgen, han gik ind og spillede på hans elskede Playstation 3 endnu en gang. Da klokken var 20.00 var der julekalender og denne gang var Jimmy også med til at se det.

Efter det var slut skulle Sofie i seng og Jimmy besluttede sig også for at gå tidligt i seng så det hurtigt kunne blive jul. Han fandt tøjet frem til i morgen, og tog et bad og børstede tænder. Han trak tøjet af og puttede sig under dynen, han lå og så noget tv. Han sad tænkte på hans stjerneskud han ønskede dengang. Han sukkede og lagde sig efterhånden til at sove. Tanken om Den forbudte zone var fuldstændig forsvundet ud af hans hoved. Han håbede at han kunne have en nat uden det skrækkelige mareridt igen. Lidt efter sov han…

Vil Jimmy’s stjerneskuds ønske blive opfyldt?, Har Jimmy opgivet at få hans sutter tilbage. Vil det blive en god jul`?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 24

2 Synes om

Glæder mig til at læse slutningen i morgen men har ikke internetforbindelse efter kl. 11 til tirsdag eftermiddag -.-

0!!! Og dermed kan jeg sige jeg er den første der har beated the challenge. Med lave en hel julekaldender på 24 dage. Are you ready to the end?. For her kommer sidste kapitel 24 December. SUPER MEGET ENJOY!!! :3

Jimmy’s speciale jul

24. December

Solen stod op klokken var 10 om morgenen. Jimmy steg ud af sengen. Og tog sine tøfler på. Fedt 8 timer til det var tid. Han gik ned og sagde godmorgen til hans mor. Jamen godmorgen Jimmy sagde hun og glædelig jul. Jamen glædelig jul mor sagde han og satte sig ned. Og ventede på dagens morgenmad. Som var pandekager med sirup og syltetøj og sukker og andet dertil. Sofie sad allerede i sin højstol i gang med at prøve at made sig selv. Jimmy kunne næsten ikke lade være smile. Han satte sig ned og begyndte at hælde sirup på sine pandekager, imens mor lavede pandekager til hans far når han engang stod op. Han spiste færdigt og sagde tak for mad. Og gik ind på værelset og spillede playstation 3 igen.

Klokken nærmede sig 17.00 og tiden ved være inde. Pludselig bankede hans mor på døren. “Jimmy? Vi køre om 1 time… Skal du i bad inden?.” “Ja selvfølgelig” svarrede Jimmy tilbage, “Så det altså ved være nu” sagde moren. Og lukkede døren igen… Jimmy spillede sin kamp færdig og slukkede og gik i bad… Han sad i badet og vaskede sig han skulle jo dufte godt når det trodsalt var jul nu og gjorde sig klar med et lille suk. Selvfølgelig var han spændt på hvilke gaver han fik, de ville sikkert være gode nok. Men tanken om at være baby igen steg ham til hovedet, som det havde gjort hele December måned. Pludselig råbte mor “Så køre vi!.” Faren begyndte at slæbe julegaver ud i bilen og moren smed bletasken ud i bilen, moren tog Sofie op fra kravlegården, og snusede til hendes blenumse.

“Puha der er vidst en der skal have en tør numse inden vi kører” grinte mor lidt. Jimmy overværede hele situationen og så mor gik ovenpå, med Sofie suttende på hendes sut. Jimmy sukkede igen, men uanset hvad han fik, ville det aldrig kunne slå at blive baby igen. Han besluttede sig for at gøre sig selv klar. Han tog mor, far og Sofie’s julegaver og puttede ud i bilen og satte sig ind i bilen. Juleaften skulle holdes ved deres bedstemor og bedstefar. 10 min. senere kom mor ud med Sofie, alt var ændret hun var kommet i en slags jule babytøj, med en matchende sut dertil. Hun puttede hende ind i autostolen og spændte hende fast og lukkede døren, og gik selv ind på forsædet og snart var de på vej mod bedstemor og bedstefars hus.

Det tog 2 timer før de var der ca. Jimmy spillede lystig på hans PS Vita. Mens Sofie bare suttede på hendes sut og mor og far snakkede om alt muligt. De 2 timer gik pænt stærkt og snart var de der. De gik ind og hilste på alle gæsterne, der næsten kun ventede på dem. Og også kun 10 minutter efter var der julemiddag, med and, flæskesteg og en masse andet dertil. Jimmy spiste vældig glad og endte også med da de nåede til deserten som var ris a la mande, at få mandelgaven, som var en en kasse Toffifee. Efter den lækre julemad begyndte alle at hjælpe med at få julegaverne ned under det smukke pyntede juletræ. De begyndte nu alle, at samle sig omkring træet, og alle fik lov vælge en julesang. Der blev sunget “Højt fra træets grønne top”, “Glade jul, dejlige jul” og en masse andre julesange.

Da de var færdige med danse om juletræet, begyndte Kirsten at dele gave ud, hun gav først Jimmy en gave. Han begyndte at åbne den og kunne ikke tro hvad han så… En sut. “Øhm jeg tror jeg har fået en forkert pakke” sagde Jimmy og kiggede ellers lidt misundeligt på sutten, som om han ikke skulle have sagt det. Hans mor rystede på hovedet. "Niks den er til dig min skat" sagde hun. “Og før du siger noget syntes jeg lige du skal åbne disse 5 pakker også”. Han fik 5 pakker. Og de andre kiggede med. “Ej skal i ikke åbne nogen selv først”. Niks sagde de i kor nærmest. Hvad fanden foregik der. Tænkte Jimmy.

Han åbnede første pakke. Og der lå en sød sparkedragt i både lyserød og blå. I Den næste var der en mint grøn bodystocking. I den næste var der en pakke bleer, I den fjerde pakke var der en rangle og flere sutter samt et tøjdyr. Og i den sidste var den suttepakke han vandt under pakkespillet og et papir… Han tog papiret op og læste det… Kære Jimmy. Eller Baby Jimmy som du vil blive kaldt fremover. Jeg hørte dig ønske til det stjerneskud. Og da vi elsker dig har mig og far besluttet at gøre dit ønske til virkelighed. Og du skal ikke blive bange for at det bliver pinligt det her. Hele familien ved det… Vi gør det fordi vi elsker dig, og vil gøre alt for dig. Så du vil blive behandlet præcis som den alder du ønsker være. Men du kommer til bruge ble og bruge dem. Sove i tremmeseng som allerede er blevet bestilt. Og blive skiftet på puslebordet og tage middagslure i barnevognen som også er bestilt. Bruge sut og blive fodret med babymad… Hilsen Mor og Far…”

Han fik gåsehud og tabte papiret ud af hånden mens alle bare smillede især mor og far. Han var mundlam. “Tu….TUSI… TUSIND TAK!. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige” sagde han i grædende stemme af lykke. Hans mor gik bare hen og tog ham op. “Det okay min lille skat. Jeg ved hvor meget du ønsker det her.” “Men skal vi ikke se få lille Baby Jimmy i en ren ble?” sagde mor. Jeg havde aldrig troet jeg skulle høre de ord fra min egen mor. Jimmy smillede bare og legede med. “Aha“. De andre grinte lidt. Og mor tog bleerne i den ene hånd og Jimmy på armen og gik ud mod badeværelset. “Kirsten? Gider du ikke give mig Jimmy’s sparkedragt og body også?” spurgte moren.

Kirsten rakte hende det hele. Og de andre fortsatte med pakke gaver op. Imens gik mor ud og begyndte at pudre ham og give ham ble på, og tapede den stramt om ham. Hun tog derefter hans mint grønne bodystocking og gav ham på ud over. Og til sidst hans lyseblå sparkedragt også, samt en lyseblå sut i munden. Hun smillede “Sådan, så er du vidst ren for nu” sagde hun. Jimmy græd af lykke. “Jeg… Jeg… Jeg “. “Shh… Jeg ved det“ sagde mor. "Men som sagt vi elsker dig overalt på jorden. Der bare et par regler… Du skal bruge dine bleer både til 1 og 2. Du bliver ikke ammet men får flaske. Du skal have ble på alle steder vi går og babytøj, det afhænger selvfølgelig af hvilken alder du ønsker at være, du kan være lige den alder du har lyst til. Du går stadig i skole, men har ikke ble på der. KUN Når du er hjemme eller ude i byen. Men vælger du være fra 1 - 3 år skal du have babytøj på også. Og HUSK bare sig til, hvis du vil skifte for eksempel, at gå fra 1 år til 5 år. Og fra 5 år til 1 år o.s.v. så bare sig det. Så behandler mig og far dig den alder. Er du baby fra 1 - 3 år skal du spise babymos og tage middagslure okay?” sagde hans mor.

Jimmy nikkede. “Nå lad os gå ind til de andre skal vi?” sagde mor og puttede hans lyseblå sut i munden igen . Mor løftede ham op på armen og bar ham ind mod stuen igen. Jimmy suttede på sin sut og havde endnu en gang ikke fattet han virkelig blev båret og hvordan hans mor kunne bære ham så nemt. De kom ind i stuen og bedstemor Kirsten udbrød “Næææ se lige hvilken fin baby der kommer der!” sagde hun. Jimmy fniste bare i hans mors arme. Han blev sat ned på gulvet. Jimmy var bare mere lykkelig end nogensinde. Han følte hans tykke blenumse det føltes skønt. Da alle de andre gaver var åbnet, skulle de have kaffe. Jimmy fik selvfølgelig kun babytøj og andre babyting.

Da kaffen var drukket skulle de hjemad, moren gik over og tog Jimmy op og snusede til hans ble. “Hvad laver du?” udbrød Jimmy lidt overrasket. “Jamen jeg tjekker da om Baby Jimmy skal skiftes når han nu ikke selv siger til eller græder for blive skiftet” sagde mor. “Men det ser ud til du ikke trænger til det lige nu” sagde mor. Mor tog først Jimmy op på armen og derefter Sofie. De sagde farvel til alle og moren havde nu både Jimmy og Sofie på armen. Sofie kiggede på Jimmy og sagde “Brormand”. Mor grinede og sagde “Ja Sofie det er din nye lillebror.” De gik ud til bilen og moren puttede Sofie ind i autostolen og spændte hende fast. Og derefter puttede hun Jimmy ind. “Bare rolig, du får også en autostol som er bestilt” sagde moren med et smil og kyssede hans kind og spændte Jimmy fast hvorefter hun lukkede døren og straks var de på vej hjem.

Da de kom hjem skulle Jimmy i seng, men først blev Jimmy checket om han havde brug for blive skiftet det havde han ikke, så mor bar ham op på værelset og puttede ham under sin dyne. “Var det så en god aften?” spurgte mor med et smil. Jimmy græd af glæde og krammede hans mor og kyssede hendes kind. “Det har været den bedste jul nogensinde!” svarede Jimmy. Mor puttede sutten i munden på ham og kyssede hans pande, hun sang en vuggevise og snart sov Jimmy trygt. Mor satte en babyalarm på hans natbord. Hun kyssede hans pande igen. “Sov godt skat” hviskede hun. Og lukkede døren. Jimmy sov lykkeligt suttende på hans blå sut…

SLUT.

2 Synes om

Og her til sidst vil jeg lige komme med nogen råd og forklareinge…

Råd/Hvad jeg syntes om det hele generalt: Det var en hård challenge som jeg allerede vidste det ville blive og jeg stod faktisk 1 December og overvejde. “Skal jeg nu gøre det eller ej?.” Men jeg valgte så tag kampen op for ellers skulle jeg vente endnu et år om jeg laver endnu en julekalender ved jeg ikke da det som sagt er et stort arbejde at gøre. Men ved gør jeg det skal jeg have skrevet det før December måned, og det jeg sakkede en del bagud beviser en del at det er et hårdt arbejde at gøre. ( Lad mig sige efter det her klager jeg sku aldrig mere over skal skrive 1 Kapitel af Kidnappet om natten og de andre historier jeg har gang i :stuck_out_tongue: ) Jeg vil personligt råde hvis du vælger forsøge gøre kunsten efter mig gøre et par ting:

  1. Beslut det gerne ( Som en også sagde til mig tideligere og som jeg faktisk selv havde tænkt på fra 1 Januar 2012. At i år skulle det være min tur til tage kampen op med få en fuld julekalender. Men Problemmet var… Jeg fik for travlt og var doven. Jeg sagde “Jaja, Der 11 Måneder til December jeg skal sku nok nå det. Men pludselig BOM så var de 11 måneder gået og så var der ikke mere tid. Og så var man tvunget til droppe det eller tvinge sig selv til at skrive et hver dag ). Så beslut det gerne MÅNEDER før December. Ellers for du travlt.

  2. Vær 100 % sikker på du kan magte det. Samt at du har tiden til det.

  3. For du pludselig en ide. Skriv det op når jeg fik en ide skrev jeg stikord op.

Respekt?:

Og nu det ikke fordi jeg skal lyde som en legende eller at det er tvunget. Men jeg ville da sætte pris på nogen rosende ord om det her samt et par klapsalver. Jeg ved ikke lige hvor meget tid jeg har brugt 100 % men kan sige 100 % har været 1-4 HELE Dage i hvertifald og her taler jeg om 24 timer altså over 75 timer i hvertifald!.

Ellers vil jeg bare gerne sige jeg håber alle nød min historie og må i alle sammen få en kanon jul med god mad og gode julegaver og det i ønsker jer. Og husk og nyd den :3. Stay diapered.

  • Aabdreng/Sean
1 Synes om

Hvad med den forbudte zone ?? :dry:

Hvad med den forbudte zone ?? :dry:

Det var bare noget jeg skrev for at få noget skrive om :3. Samt alle de rum var ting de solgte til adult baby’s o.s.v så da alarmen gik i gang da han gik ind og der kom den person var det selvfølgelig fordi de troede han ville stjæle de ting.

Klap, klap!

Fantastisk julekalender :wink:

Dét gjorde du squ meget flot =)

Klap, klap!

Fantastisk julekalender :wink:

Dét gjorde du squ meget flot =)

Har lige læst alle afsnit. Det var da en fin julekelender. Godt skrevet!

Dejlig julekalender historie du har fået skrevet Aabdreng. Stor respekt for at have holdt ud fra ende til anden - og med en rigtig god jule afslutning. Du får: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: