Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

Hvert kapitel jeg skriver jo tættere kommer jeg på være den første der har skrevet en hel julekaldender færdig som den første ever her på sitet ;). Her kommer 16 December.

Jimmy’s special jul

16. December:

Jimmy nåede nu indgangen til vuggestuen, han tog meget forsigtigt i dørhåndtaget. Han åbnede den, han kiggede ind endnu engang, stille som sædvanligt, han rystede mere end første gang han var der, han startede med at gå langsomt ned ad gangen, hans ben kunne næsten ikke holde ham, så meget rystede han. Han kom nu helt hen til døren. Han tænkte hmm… ”Hvordan gør jeg det her?.” Han valgte at rive døren op og for ind. Han lukkede døren forsigtigt igen, hans hjerte hammerede som en sindssyg og han hørte endnu engang over højtaleren, den sagde ”Alarm aktiveret Den Forbudte Zone” Han måtte gemme sig, han valgte at kravle op i den store tremmeseng og kravlede ned under dynen, han dækkede den 100 % og lagde sig flat ned og prøvede at være musestille, hans hjerte hammerede hurtigt han følte det som om det sad i halsen på ham. Pludselig hørte han nogen komme ind i rummet. ”Hallo?” sagde personen. ”Er der nogen?”. Han hørte nu personen trykkede på et panel og gik ud og lukkede døren og låste den. Jimmy lå omkring 15 min. under dynen og kom så langsomt frem. “FEDT!” Han var inde, han hoppede ned og tændte et lys og kiggede sig omkring. Der var en lang gang og en masse døre og så tremmesengen han lå i. Han bevægede sig langsomt ned ad gangen og kom til en dør. Han åbnede den nu forsigtigt.

Vil en alarm gå i gang når Jimmy åbner døren?, Hvordan kommer Jimmy nu ud af Den Forbudte Zone?

Følg med i morgen

Fortsæt til Kapitel 17

3 Synes om