Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

22 Kapitler to go er en hård challenge. Men syntes da selv jeg klarer det godt so far :3. P.s er glad for at i følger med. Gør det også kun for jeres skyld.

Her kommer 2 December :D.

Jimmy’s speciale jul

2. December:

Det var en råkold December morgen. Sneen lå som en dyne hen over græsset og vejen, og der var stadig slud på himlen… Jimmy’s mor bankede på døren og gik derefter ind, “Godmorgen Jimmy” sagde hun imens hun startede med finde hans tøj frem. Jimmy begyndte at åbne øjnene helt og så slog det ham! Han havde stadig Sofie’s ble på. Han trak dynen endnu mere hen over sig. Og sagde. “Mor jeg kan altså godt finde mit tøj selv", svarede han lidt surt.” Hun smillede, “Det ved jeg godt, men jeg ville finde dit idrætstøj til i dag”. “Okay, tak for det” sagde han. Så spurgte mor. “Hvorfor har du dit tøj på fra i går?” “Jeg faldt i søvn” svarede han. “Men nu må jeg altså til klæde mig på, så jeg ikke kommer for sent, Så gå lige ud”, sagde han lidt ivrigt. Moren gik ud af hans værelset. Jimmy smed sig tilbage i sengen, lige for at slappede af, men kom så tænke på, at han skulle ha bleen ned i skoæsken til de andre bleer. Han stod op og trak bleen op af bukserne, puttede den ned i skoæsken og lagde æsken tilbage under sengen igen. Han satte sig endnu engang foran sine normale corn flakes med mælk på. Han gabte noget, og hans morgenhår stod ud til alle sider, men i det mindste var der 1 time, til han skulle gå, så han kunne stadig nå et bad. Han startede med klæde at sig af og gå under den varme bruser. Og nød det ellers bare og slappede af. Efter badet var det skole tid igen. Han vinkede farvel og løb mod skolen. Efter skolen var slut, løb han hjemad.

Derhjemme var der som sædvanlig intet nyt. Mor legede med Sofie og Far så TV. “Så jeg hjemme” råbte Jimmy. Han løb op på værelset og startede med at game på hans elskede PS3’er. Senere var der aftensmad. Og Sofie væltede sin tallerken imens de spiste. “Din lille gris“ sagde mor grinende. Efter maden var det julekalender tid og sengetid derefter for Sofie. Jimmy lyttede atter engang ved døren, mens han hørte hvordan moren sang vuggevise og tyssede på Sofie, han gik ind på værelset og fortsatte med at spille PS3. Da klokken var 10, startede han med gå i seng. Han sukkede imens han lå i sengen. “Gid jeg dog bare var en baby igen” sukkede han. Lidt efter kom hans mor ind og sagde godnat. Herefter tog Jimmy endnu en gang, en ble ud af sko æsken og puttede ned i sine underbukser. Der gik ikke lang tid før Jimmy sov…

Ved det var kort men som jeg sagde er det hårdt at skrive hver dag. Så ikke alle dage blir lige lange. Men håber i nyder det stadig :D.

Fortsæt til Kapitel 3

3 Synes om