Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

Så blev det 4 December. Og må sige jeg syntes det går godt so far med historien. Det kommer tideligt igen i dag fordi jeg skal ud spise i aften og har ikke været i seng endnu. Anyway enjoy :3. Og jeg håber i sætter pris på bruge min fritid på lave den her julekaldender for jeres skyld :).

Jimmy’s speciale jul

4. December:

Han kiggede ned igen. Jo Sofie blev stadig fodret. Han gik hen til puslebordet og stod lidt og rørte på bleerne. Han tog bukserne og underbukserne af, og steg så med et ben op på puslebordet, men stoppede så “Hvad nu hvis det braser sammen” tænkte han. Han hoppede ned igen “Kom nu du vil jo gerne” var der en stemme der sagde inden i ham. Han steg forsigtigt helt op på puslebordet og lagde sig meget forsigtigt, næsten som var han en indbruds tyv, der skulle stjæle en diamant og bare en forkert bevægelse, ville få alarmerne til at gå i gang. Han greb en af Sofie’s bleer og lagde ind under sig og trak fronten op over sig, og forsøgte at sætte tapen fast. Han fik tapet den ene side og kæmpede nu med den anden side. “Kom nu” Tænkte han. Han rev hårdere og hårdere og var nu kun få centimeter fra, at fæstne den anden side. Pludselig knækkede tapen. “Forhelvede da også” skød det ud af ham, hvorefter han holdte sig for munden. “Hvad sker der” råbte hans mor fra køkkenet. “De scorede bare på mig i overtiden” Råbte han tilbage. Han smed den nu ødelagte ble, ned på gulvet. Og greb en ny og lagde ind under sig, igen fik han hurtigt tapet den ene side. Han startede nu kampen med at få den anden side tapet også, denne gang rev han dog mere forsigtigt. Han havde tungen ud af munden, imens han kæmpede, han rykkede nu lidt hårdere og brugte sine kræfter, men heller ikke for meget. Han trak nu maven ind, så meget han kunne og pludselig lykkedes det ham, at få den tapet fast, han skubbede nu maven ud igen stille og roligt. Den blev stadig på.

Han var lykkelig, for første gang, siden han var en rigtig baby, var han nu tilbage i en rigtig babyble. Han fik mere mod og mere selvtillid, og greb en af Sofie’s bodystockinger, der var en sød lyserød kanin på. Han trak den over hovedet og begyndte nu at kæmpe med, at få knapperne lukket. Han kæmpede som en sindssyg og pludselig blev den lukket, med besvær. “Yes” tænkte ham og lavede et sejrs hop, siddende på bordet, men det skulle han ikke have gjort, for da han landede fløj bodyen op, og knapperne fløj af den og landede nede på gulvet. “Nej, nej, NvchEJ! Det skete bare ikke…” tænkte Jimmy, imens han hoppede ned fra puslebordet og forsøgte samle at alle knapperne op fra gulvet, én efter én, og lagde dem op på puslebordet, i den ene ende/side. Han rev sig i håret og trak den nu ødelagte body af, og smed den ned på gulvet, ved siden af den ødelagte ble. “I det mindste, er bleen da stadig på.” tænkte han. Han kiggede på bodyerne igen. “Måske skulle jeg kigge på størrelsen denne gang” sagde han til sig selv og begyndte forsigtigt at løfte bodyerne, som om han ikke måtte lave bare et lille spor. Han fandt en, den var godt nok lyserød. Men den var bedre end ingenting, tænkte han. Han tog den ned over hovedet og endnu en gang, kæmpede han med knapperne. Efter en kamp som før med knapperne, lykkedes det ham, at lukke bodyen helt, han bevægede sig nu stille rundt. Han hoppede forsigtigt, og den blev stadig på. Han gik hen til et spejl og kiggede på sig selv. Han smilte af lykke og var tilfreds med resultatet, selvom han dog havde en lyserød body på.

Han gik hen til tremmesengen og kiggede ned i den, der lå rangler, en sut og nogle tøjdyr, han tænkte sig om… “Kan jeg mon gøre det, uden at den braser sammen?” tænkte han endnu engang. Han kravlede op og steg forsigtigt ned i den og krummede sig sammen. Han kiggede op på baby uroen og lagde sig tilbage, han trak den lille dyne over hans mave og puttede sutten i munden. Han kiggede på baby uroen, som dinglede rundt om ham. Han lukkede øjnene. “Vent, hvad er det jeg laver, jeg må ikke falde i søvn", han satte sig op og kiggede på ranglen ved siden af ham. Han havde sådan en lyst til rasle med den. Men det ville bringe for meget larm. Han lå og nød det, og krammede bamsen og var så lykkelig, selvom hans ben hang ud over tremmesengen. Pludselig hørte han fodtrin. “NARJ Jeg vil ikke” skreg Sofie. “Shh… Lille skat det er sengetid. Så du kan vokse op, og blive en stor pige” lød det fra moren. Jimmy hørte fodtrinene komme op ad trappen “Fuck hvad gør jeg nu” tænkte Jimmy.

Vil Jimmy nu blive opdaget af hans mor og hvordan vil hun reagere?. Eller vil Jimmy ha en god forklaring på hvorfor han er klædt som baby?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 5

3 Synes om

Nej hvor jeg glæder mig til i morgen, han kan næsten ikke have en god forklaring på dette, og gad vide hvad moderen siger

Må ærligt tilstå er helt fanget af historien håber i morgens afsnit kommer tidligt :slight_smile:

Hej aaberdreng det var ærgligt du ikke nåede et af :lol: :lol: snit den 5 dec. Men det kan jo ske .
Håber kommer vidre på også s :cheer: elvom du ikke nåede dagens afsnit
Glæder mig til fortsættelsen. :lol: :lol:

Hej aaberdreng det var ærgligt du ikke nåede et af :lol: :lol: snit den 5 dec. Men det kan jo ske . Håber kommer vidre på også s :cheer: elvom du ikke nåede dagens afsnit Glæder mig til fortsættelsen. :lol: :lol:

Ja beklager jeg men var så træt jeg sov hele dagen i går. Men dont worry. 5 December og 6 December kommer :).

Tusind gange undskyld for ikke have postet 5 December i går i sær på så spændende et sted. Men var MEGA træt. i dag lover jeg både 5 og 6 December kommer. Men som sagt er det ikke let skrive 24 dage i træk.

Jimmy’s speciale jul

5. December:

Jimmy begyndte nærmest at kravle rundt i panik og tænkte kort på, om han nu kunne nå at flygte eller om han skulle prøve at gemme sig. En forklaring var der i hvertifald ingen af, for hvorfor han stod iført ble og Sofie’s babytøj. Han hørte nu Sofie græde i vilden sky. Moren stoppede op og begyndte at vugge hende lidt. Jimmy besluttede sig nu for, at tage chancen og sprang over tremmesengen. Sådan at den næsten væltede. Han greb den ødelagte ble, ødelagte body og hans tøj, og løb som tordenen ud af rummet, stadigvæk med både sut, ble og body på. Han smækkede døren og moren kiggede op af trappen. “Jimmy?” Hun begyndte at gå længere op og Jimmy låste døren, imens han gik i panik og ledte efter steder at gemme tingende. Han smed bodyen ind under dynen og bleen smed han ned bag sengen og greb sine bukser, og begyndte at trække i dem. Hun bankede på døren “Jimmy hvorfor smækker du med døren?. Åben den!”. “Øjeblik" råbte Jimmy tilbage, imens han trak bukserne helt på og fik sin trøje på igen, Han gik hen til døren… “Hvad er der mor?” Spurgte han med et smil. “Hvorfor smækker du med dørene?” Spurgte hun. “Jeg øh… Tabte bare en vigtig kamp” “Derfor skal du da ikke smække med dørene af den grund!” sagde moren. “Undskyld” sagde Jimmy. Nå men kan du sige godnat til Sofie sagde mor. “Godnat” han kyssede hende på kinden. “Kan du sige godnat til storebror” “NAAAAAAAAAAAAAAARJ!!!, Jeg vil ikke i seng!” Sagde Sofie.

Moren vuggede hende lidt og begyndte så at gå mod Sofie’s rum. Jimmy lukkede døren “Pyha det var tæt på” og så slog det ham!. Knapperne!. Han skyndte sig åbne at døren og løbe hen foran mor og spærrede døren til Sofies værelse!. “Mor vent!. Du kan ikke gå derind!” Sagde Jimmy. “Sofie skal altså have en ren ble og i seng Jimmy” sagde mor. “Men jeg øhh. Kunne hjælpe med skifte bleen" sagde han så og fortrød hurtigt efter han sagt det. “Jamen det må du da godt” sagde mor. “Kan du så ikke skifte hende?.” “Nej, jeg tænkte mere på, at jeg kunne række dig tingene” Jimmy bakkede bagud mod puslebordet og tog hånden om på ryggen. Og tog knapperne og stak dem ned i baglommen. “Det må du også godt” sagde hun. Jimmy vendte sig hurtigt om, for at tjekke om alle knapper nu var taget. Og gik så væk, imens mor hun lagde Sofie grædende på puslebordet. Hun begyndte nu at trække bukserne af hende og åbnede hendes body med en kat på. Og åbnede bleen. Hun begyndte at tørre hende med vådservietter. Og Jimmy rakte hende, både babypudderet og en ny ble. Og begyndte nu gå ud af døren. Mor pudrede så Sofie og puttede bleen på hende og tapede den fast. Jimmy skulle nu til at åbne døren, men så nærmest råbte mor. “Sig mig engang!, hvor er Sofie’s body med den lyserøde kanin på?!. Jeg lagde den frem i morges og nu den væk!”. Jimmy sank en klump…

Vil Jimmy nu ha en forklaring på hvorfor bodyen er væk, Vil mor spørge far?. Eller vil Jimmy kunne lave den ødelagte body?.

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 6

4 Synes om

And as i promised… Her kommer dagens afsnit :). Jaja vi er næsten igennem 1/4 af historien :P. Enjoy!.

Jimmy’s speciale jul

6. December:

Mor gentog spørgsmålet igen “Hvor er den lyserøde body den kan jo ikke bare forsvinde?!” Jimmy åbnede døren og så lukkede den forsigtigt, og prøvede at holde så lav profil som muligt. Mor tog en anden body og puttede både den og sparkedragten på hende, gav hende en sut i munden og lagde hende ned i tremmesengen, tændte for babyuroen og gik så hen til Jimmy’s dør og åbnede den. “Jimmy?. Har du set den?” spurgte hun. “Nej hvorfor i al verden skulle jeg dog have været gået derind?” “Det ved jeg ikke” sagde moren. “Du har bare været så underlig de sidste par dage.” Jimmy begyndte at svede lidt, hun havde lugtet færden. “Måske har spøgelser taget den” jokkede Jimmy. “Helt seriøst Jimmy, hvad sker der?” spurgte hans mor. Jimmy’s hjerte galoperede afsted. “Det bare…” Han prøvede nu at lyde som om, at han var ved at græde. “Det bare på grund af. Vi snart skal have en årsprøve og jeg er så bange for at dumpe" “græd” han nu. “Jamen skat hvorfor skulle det gå galt?” “Jeg ved det ikke, er bare så nervøs“. Klynkede Jimmy. “Nurhh, så, så, shh… Sagde hun og gned hans ryg” Jimmy nød hvert et sekund, at ligge op ad mors bryst. Selvom han ikke var iført ble. Det var det her, han savnede så meget. Han græd næsten rigtigt nu, på grund af, at han ikke kunne gøre det her hele tiden.

Pludselig græd Sofie inde ved siden af. Og moren tog ham af skødet. “Jeg må heller gå ind til hende” sagde hun. Jimmy havde også lyst til at græde nu og bede hende om ikke at forlade ham. Men sagde bare okay og da hun var ude af døren tørrede han øjnene og lukkede døren. Han startede nu igen med at spille Playstation 3. Han hørte så igennem væggen, hvordan moren tyssede Sofie ned. Han pausede spillet. Og listede ud af døren. Han kiggede gennem sprækken til Sofie’s rum. “Så, så, shh…. Lille pus dog. Mor elsker dig, hun startede med at vugge Sofie og nynne en vuggevise, imens hun puttede en sut ind i Sofie’s mund. Jimmy forlod sprækken og slukkede spillet, han trak nu tøjet af. Nærmest væddet i tårer. Han savnede det så meget. Han slukkede lyset og rev dynen af og kiggede nu på bodyen, han tog den op og græd ind i den. Og kiggede derefter, efter et ordentligt sted at gemme den, han puttede ned i sin skotøjs æske, hvor hans bleer var og puttede også den ødelagte ble derned han smed den ødelagte tape, ud af vinduet, i håb om at vinden, ville blæse den langt væk. Han lagde sig ned under dynen. Gid han dog bare kunne sige sandheden, at han gerne vil være en baby igen og behandles som en baby igen. Der gik ikke længe før han sov.

Vil Jimmy afslører hans hemmelighed eller holder han den hemmeligt?.

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 7

3 Synes om

2 dejlige afsnit her til aften og pyha det gik godt.

3 Synes om

Det går sgu meget godt!

Det går sgu meget godt!

Ja det da i hvertifald nu rekord :P.

Venter i spænding på 7. Afsnit :slight_smile:

1 Synes om

trist vest denne julekalender stopper her vor det er spændne om hans lyst til af være baby bliver opdaget af hans mor

trist vest denne julekalender stopper her vor det er spændne om hans lyst til af være baby bliver opdaget af hans mor

Hey, Undskylder ikke har skrevet de sidste par dage. Men kan sige den slutter ikke her. Har bare haft travlt de sidste par dage. Gør selvfølgelig jeg bagud. Men den slutter ikke her :).

Men kan sige den slutter ikke her.

Det lyder godt, vil glæde mig som et lille barn der glæder sig til juleaften.

Og et godt råd her med på vejen, hvis du næste år overvejer at skrive en julekalender kan det være en fordel at skrive (en stor del af) afsnittene i god tid så den kun skal lægges på siden. Man kan evt skrive fx de første 5-10 afsnit i forvejen, så har man starten af december til at skrive resten.

Held og lykke med resten af historien.

Regner jeg ikke med. Næste år må det være en andens tur :stuck_out_tongue:

We a life again! :D.

Jimmy’s speciale jul.

7. December:

Næste morgen, endnu engang en kold December morgen, som alle andre. Hans mor bankede på døren som sædvanligt og gik ind “Godmorgen Jimmy" sagde hun. Jimmy var lidt vrissen. “Jeg gider altså ikke skole i dag” sagde han. “Jimmy det Fredag. Det et kun en dag, så har du weekend”. Jimmy sukkede “Okay så”. Han startede med at sætte sig op. Han steg ud af sengen og gik ned til køkkenet. Men denne gang, stod der ikke de sædvanlige corn flakes, men lækre pandekager. Jimmy vågnede straks mere op og begyndte at spise, med stor tilfredshed. Efter maden begyndte han, at gøre sig klar til skole. Han greb sin taske over skulderen og gik i skole. Han gik langs fortovet og følte den kolde kulde mod hans kinder. Han nåede skolen og gik indenfor. Efter Skolen var det weekend. “Endelig” skød han ud og begyndte at gå hjemad. Han passerede en vuggestue og stoppede op et sekund og gik hen mod indgangen. Hans hjerne sagde lad vær. Mens hans lyst sagde. Du vil jo gerne.

Han stod nu ved døren og gik indenfor. Han stod og fik varmen imens han kiggede ud på gangen, han gik ned langs gangen. Han var ude af kontrol, han ville bare så gerne have en ble på. Og han var alene. Der var ingen i sigte han åbnede en dør der var lukket, og så en slags stort soverum med massere af baby tremmesenge. Han lukkede den stille igen. Der var ikke en lyd, hvordan kunne det være. Han åbnede endnu en dør og det var et kæmpe puslerum med sutter, babytøj og et puslebord. Han stod og overvejede situationen. Der var jo ingen. Så han kunne vel godt gøre det? Kunne han ikke?

Vil Jimmy tage chancen?, Eller vil han bruge sin gode fornuft og hvad sker der hvis han gør det?.

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 8

3 Synes om

Jimmy’s speciale jul

8. December:

Han stoppede op og lyttede, stadig ingen lyd at høre. Han kiggede tilbage på puslebordet. Og gik nærmere hen mod det. Det lignede et puslebord som alle andre, dog der var nogle skabe nede under det. Han rev i den ene låge, den var åben. Han åbnede lågen helt og kiggede ind. Der lå massere af babybleer, i alle mulige størrelser og mærker. Han stod og kiggede i længere tid på dem. Og greb så omkring 5 bleer af hver slags og lagde op på puslebordet. Han åbnede næste låge, der var babytøj omkring hans lillesøsters størrelse. Han tog lidt af hvert og lagde ud på puslebordet. Han kiggede tilbage, stadig ingen lyd. Hans hjerne sagde nej, men hans lyst sagde ja. Han begyndte så stille og rolig trække hans underbukser og bukser af, og lagde sig op på bordet, han tog en Libero ble og prøvede at tape den fast om sig. Det lykkedes med nød og næppe. Han tog en sparkedragt og kiggede på den. Kunne han mon komme i den. Nej det kunne ikke være muligt, han foldede den sammen og lagde den tilbage i skabet, han greb en body med en kat på. Og prøvede se om han kunne lukke den. Det lykkedes. Han hoppede forsigtigt ned og pakkede alt det andet tøj sammen, og bleerne stoppede han ned i sin rygsæk.

Han greb rygsæk og hans tøj og gik over mod tremmesengen. Han åbnede døren ved siden af den, og så at der var et slags køkken. Han greb 2 glas baby mad og en sutteflaske, og gik så ud igen. Han så endnu en dør og blev mere nysgerrig. Han rev i døren, men den var låst. Hmm… Jimmy blev endnu mere nysgerrig. Måske bandt den bare?. Han rykkede hårdere og skubbede og pludselig da døren blev åbnet, startede en alarm. Jimmy blev mundlam, der var en stor tremmeseng i voksen størrelse, han så flere døre. Men valgte at lukke døren, i håb om at alarmen stoppede, men det gjorde den ikke. Pludselig lød der en stemme over en slags højtaler ”Alarm aktiveret - Den forbudte zone”. Og så hørte han kort tid efter, nogen der var på vej ned af nogle trapper…

Vil Jimmy nu blive fanget eller undslippe?

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 9

3 Synes om

Og her stopper historien så for mig :slight_smile:
Synes det er godt skrevet og har fulgt skarpt med indtil nu, fordi man på et eller andet punkt kunne relatere til Jimmy, men nu er den desværre blevet lidt for urealistisk for min smag og synes jeg kan forudse hvad der nu kommer til at ske. Men kør videre og godt klaret du har fået skrevet 8 kapitler indtil videre! :slight_smile:

Og her stopper historien så for mig :) Synes det er godt skrevet og har fulgt skarpt med indtil nu, fordi man på et eller andet punkt kunne relatere til Jimmy, men nu er den desværre blevet lidt for urealistisk for min smag og synes jeg kan forudse hvad der nu kommer til at ske. Men kør videre og godt klaret du har fået skrevet 8 kapitler indtil videre! :)

Det så dit eget valg, Men kan sige hvad end du tænker på. Kommer det SLET ikke til ende sådan. Hvis jeg var dig burde du se den færdig. Da jeg kan afslører kommer slet ikke til ende sådan som jeg tror du tænker det ender.

man kan jo ikke være ene om 24 kapitler.