Jimmy’s speciale jul (B,F,g,M,F,M,M)s

Hoho! :3. Her kommer en MEGET tidelig 3 December afsnit :).

Jimmy’s speciale jul

3. December:

Næste morgen lå Jimmy og sov sødt indtil hans mor kom ind. “Godmorgen” sagde hun. Jimmy blev stadig liggende i seng. Hans mor kom hen til sengen “Jimmy du skal op”. Jimmy begyndte at slå øjnene op, men følte så at, han stadig havde Sofie’s ble i underbukserne. Han startede med at kramme dynen tættere omkring sig og sagde så “Jeg har det ikke så godt” Hans mor mærkede hans pande. “Hmm… Du er lidt varm men du har ikke feber, er du sikker på det ikke går væk igen.” Nej, Jeg har det dårligt” spillede han. "Hmm… Okay det skader vel heller ikke, at du bliver hjemme i dag og kommer dig helt over det” Sagde hun og forlod rummet.

Jimmy følte sig så dum, over at nu havde pjækket en dag fra skole, bare p.g.a. han havde den ble i underbukserne. “Årh mand, jeg må altså huske at få bleen af inden jeg sover" sagde Jimmy til sig selv. Han lagde sig til sove igen. Da klokken var ved at være 6, vågnende han og vrissede endnu engang indvendigt over, ikke at have taget bleen af igen. Han stod op og puttede bleen ned i skoæsken og startede sin PlayStation. Da klokken var 7 var det spisetid. “Jimmy vi skal spise" blev der råbt. Dagens ret var suppe. Jimmy spiste 2 portioner. Og sagde tak for mad. Og forlod bordet. Han løb ovenpå men stoppede så. Han gik ind på Sofie’s værelse og stirrede på tremmesengen, puslebordet og alt det baby legetøj. Han kiggede ned af trappen. De andre spiste stadigvæk. Han så på alle bleerne på puslebordet. Og alt babytøjet der var ved skabet…

Turde han tage chancen?…

Følg med i morgen…

Fortsæt til Kapitel 4

4 Synes om