Jeg ønsker ikke at blive kontaktet direkte, hvad/hvordan gør jeg?

Det er mulig at begrænse hvem der kan skrive Personlige Meddelelser (PM’s)

Hvordan gør man?

Indstillingerne findes således:

  1. Tryk på Profilbilledet
  2. Tryk på Person figuren lige under
  3. Tryk på Indstillinger

Direkte Link: Indstillinger

image

Under indstillinger, er der 2 muligheder for at begrænse/blokere for Personlige Meddelelser

Mulighed 1

Den første mulighed styrer om PM’er er aktiveret, og om andre brugere kan sende personlige beskeder:

Denne ligger under NotifikationerBeskeder (i bunden af siden)

image

Mulighed 2

Den anden mulighed ligger under BrugereBrugere

"Tillad kun bestemte brugere at sende mig personlige beskeder"

Denne mulighed gør at man kan tillade personlige meddelelser, men kun fra nogle udvalgte personer.

Brug den ved at sætte kryds i Tillad kun bestemte brugere at sende mig personlige beskeder, og skriv brugernavnene på dem som du vil give lov. Test det evt. ved at tilføjge discobot som vist nedenfor:

image

Husk blot at gemme dine ændringer

Resultatet

Uanset hvilken af de 2 muligheder der anvendes, bliver man mødt af nedenstående besked, hvis man forsøger at skrive til en bruger, som ikke ønsker at blive kontaktet

image

Husk!

Selvom man har lukket af for at kunne blive kontaktet direkte, kan man stadig skrive til andre.

Husk derfor at give lov til at der kan svares tilbage, hvis du ellers ønsker at få et svar.

Skriv kun pæne ord i dine beskeder, hvis ikke modtager skal have en grund, til at rapportere din besked til admin/moderator (særligt hvis de ikke kan svare tilbage)

image


Hvem er Discobot?

@Discobot er en sød robot, der altid er klar til at byde nye og eksisterende brugere velkommen, og vise hvordan man bruger sitet.

Hvis du har lyst til at snakke med @discobot, har du altid lov til at skrive direkte til @discobot!

Bare sig “Hej @discobot”, eller Skriv “@discobot vis hjælp”, hvis du vil vide hvad @discobot gemmer på af hemmeligheder.

3 Synes om