Jeg fik hvad jeg bad om (B,F)

Kapitel 4 - Andre boller på suppen

Jeg kom hjem om fredagen efter en hård og trættende skole dag, det eneste der havde fået mig igennem dagen var tanken om at komme hjem og bare tage en dejlig varm ble på.

Jeg smed min taske i entreen og skyndte mig op på mit værelse, kun for at blive mødt af min mor som sad på min seng.

”Mor? Hvorfor er du allerede hjemme?” sagde jeg overrasket da jeg så hende.

”Kom her og sæt dig skat, vi bliver lige nød til at snakke lidt” sagde hun og viste med sin hånd at jeg skulle sætte mig på sengen.

Jeg gik over og satte mig ved siden af min mor, hun kiggede på mig med hvad der lignede et fortvivlet udtryk.

”Skat vi bliver nød til at snakke om det med bleerne” sagde hun.

”Åh nej” tænkte jeg, hun ville vel ikke tage mine bleer fra mig? Nu gik det hele jo lige så godt!

”Skat, det er simpelthen for dyrt, det her med de bleer, som det ser ud lige nu. Du bruger simpelthen for mange, og jeg tror jeg ved hvorfor. Du går jo og smider mange ud, uden af bruge dem, og det har vi simpelthen ikke råd til. Så jeg vil give dig et tilbud.”

”okay?” sagde jeg meget forvirret.

”Du har muligheden for at blive ved med at bruge ble, men så bliver vi nød til at lave nogle regler omkring dem, eller du kan vælge, at lade være med at bruge ble og så er det, det.”

”uhm mor, jeg vil gerne bruge ble.” sagde jeg meget nervøst, med frygt for hvad min mor snakkede om.

”okay skat det er dit valg, men her er reglerne; du skal bruge dem hele tiden og til deres bestemte formål du må ikke tage dem af før de er brugt, men det bliver der heller ikke mulighed for, for fra nu af er det kun mig der må skifte dig, så kan jeg holde øje med hvor mange bleer du bruger og at du faktisk bruger dem.”

Jeg gik totalt i spåner, hvad tænkte min mor dog på? Bleer hele tiden, det var da godt nok noget jeg altid havde, ville prøve, men hvad med skolen? Hvad hvis nogen så min ble? Og at min mor skulle skifte mig! Det her var ikke så fedt længere.

”jam…jam…jamen mor?” stammede jeg.

”Skat. Det er sådan det kommer til at fungere, men som jeg sagde så er det dit valg.” Sagde hun og så mig lige ind i øjnene.

Jeg kunne ikke tro det, dette var et umuligt valg, jeg ville ikke opgive mine bleer, men mors regler var ikke særlig indbydende, men jeg blev nød til at træffe et valg.

”Mo…Mor, jeg vil godt have bleerne.” Fik jeg stammet frem, imens jeg fik koldsved på panden.

Min mor kiggede intenst på mig i nogle sekunder før hun så nærmest sukkede; ”Okay skat, hvis det er det du vil. Vent her.” Hun rejste sig og gik ud af mit værelse.

Jeg sad i et øjeblik alene på værelse, hvad havde jeg lige gjort? Kort efter kom Mor ind på værelset igen, hun havde en plasticpose og et håndklæde med.

”Væk”. Sagde hun i en rolig stemme.

Jeg rejste mig fra sengen og hun foldede håndklædet ud over sengen.

”Bare læg dig.” Sagde hun og jeg lagde mig roligt ned på håndklædet.

”Nå skat, skal vi gøre det?”

Jeg nikkede forsigtig med hovedet. Jeg tog fat i kanten af mine jeans og skulle til at knappe dem op, men blev stoppet af et højt ”AH!” fra min mor. Jeg rev nærmest hænderne til mig i chok.

”Det skal jeg nok ordne, bare lig stille det skal nok gå.” sagde hun og smilede.

Jeg var i chok, hun begyndte at knappe min bukser op og trak dem ned over mine ben og af mine fødder. Derefter tog hun fat i mine underbukser og rev dem af i et snuptag. Af ren refleks røg mine hænder ned og dækkede over mit skridt. Men de blev hurtigt fjernet igen, med en formaning om, at det ikke var noget hun ikke havde set før.

Nu lå jeg kun iført en T-shirt foran min mor, hun kiggede på mig og begyndte derefter at tage ting op af plastikposen, der var; talkumpudder, vådservietter og en ny form for bleer. Hun åbnede ble pakken og tog en op, de her bleer var anderledes det var ikke buksebleer, det her var rigtige bleer med tape i hver side.

Hun foldede bleen ud og med en blid stemmede, kommanderede hun mig til at løfte min numse op, jeg løftede min numse og bleen blev placeret under mig, og jeg lagde mig ned på den. Bleen føltes utrolig blød og behagelig. Derefter tog hun pudderet og dryssede det ud over mit ble område, det var uparfumeret men det føltes dejligt. Hun trak bleen op imellem mine ben og tapede den fast.

Bleen var dejlig tyk og utrolig dejlig og føltes ikke som noget jeg havde prøvet før. Hele processen blev gjort uden at det blev sagt et ord.

Min mor samlede tingene sammen og stillede dem over i et hjørne af mit værelse og kastede derefter et par joggingbukser hen til mig, og gik så ud af rummet. Jeg stod tilbage nærmest i et stadie af chok, jeg kom dog hurtigt til mig selv igen. Jeg så ned på bleen og følte på den, den føltes dejlig blød og varm, den var tykkere end de bleer som jeg var vandt til. Efter lidt tid tog jeg bukserne på og begav mig stille og roligt ned i stuen.

Min mor sad i sofaen og så et eller andet madlavnings program, hun kiggede ikke på mig da jeg kom ind i rummet, og jeg gik stille og roligt hen og satte mig ned i sofaen, bleen raslede med hver bevægelse.

Der gik dog ikke længe før jeg kunne mærke at min blære begyndte at blive fyldt, jeg havde ikke tisset hele dagen fordi jeg ville gemme det til jeg kom hjem så jeg kunne gøre det i en ble. Som altid begyndte jeg at rejse mig for at gå ind i et andet rum for at bruge bleen, men denne gang blev jeg stoppet af min mor som havde et fast greb i min T-shirt, og nærmest hev mig ned på sofaen igen, uden overhovedet at kigge på mig.

Jeg kunne ikke tro det, ville hun have at jeg skulle bruge bleen foran hende?

Jeg var ikke ovenud begejstret for at skulle bruge bleen foran min mor, men efter 5 minutters tid begyndte jeg stille og roligt at lade tisset dryppe ud i bleen, dryppet blev til en strøm og snart kunne jeg mærke at bleen blev våd og varm, inden længe var jeg færdig og sad tilbage i en varm og våd ble.

Da min mor kunne fornemme at jeg var faldet til ro igen, kiggede hun på mig og smilte og vendte derefter hendes opmærksomhed tilbage til fjernsynet.

Jeg kunne stadig ikke tro at jeg lige havde tisset i min ble imens jeg sad ved siden af min mor, det var så grænseoverskridende, der gik noget tid inden min puls kom ned igen og da det skete var bleen næsten blevet tør igen den var kun lidt fugtig, den havde opsuget alt tisset.

Vi sad og så fjernsyn i lang tid uden at sige et eneste ord, der gik nok 2 timer og mor rejste sig og gik ud i køkkenet for at begynde at lave aftensmad, jeg sad alene tilbage i sofaen og så fjernsyn helt afslappet, det varede dog ikke længe før en krampe ramte mit underliv, efterfulgt af en mere og en mere.

Jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre, jeg begyndte at flytte mig rundt i sofaen i håbet om at finde en behagelig position.

Mor må have hørt det for inden længe kom hun igen ind i stuen og satte sig i sofaen. Jeg forsatte med at flytte mig rundt, indtil hun tog om mig og hviskede stille ind i mit ører; ”Det er okay skat, det er bare noget der skal klares”.

Det fik mig til at slappe af, jeg var dog ikke glad for at skulle lave stort i bleen, det havde jeg aldrig prøvet før, men jeg kunne se på min mors ansigtsudtryk at jeg nok ikke skulle forvente at komme til at bruge toilettet og efter kort tid gav jeg op.

Jeg faldt til ro og begyndte at sidde og presse, det viste sig dog at være umuligt at sidde på røven og skide, så jeg endte med at sætte mig ned på gulvet i hug og pressede alt hvad jeg kunne imens min mor bare sad og kiggede på.

Det var dog stadig svært at trykke noget ud, og da det endeligt begyndte at komme ud var jeg grædefærdig. Jeg kunne mærke hvordan den bløde masse stille og roligt kom ud i bleen og gjorde bagenden tung, efter kort tid var jeg færdig.

Lugten begyndte at brede sig fra mig og jeg sad tilbage og var fuldstændig nedbrudt og grædefærdig, det var så ”ydmygende” og grænseoverskridende at sidde foran min mor og fylde min ble med lort. Min mor satte sig dog ned ved siden af mig og tog om mig.

”Så så skat, det er ikke så galt, du skal jo lige vende dig til det, det var jo det her du gerne ville var det ikke.”

Hun havde jo ret, det var jo det her jeg havde ønske, det var dog ikke lige som jeg havde forventet.

”Kom lad os gå op og få dig ind i en dejlig ren ble.” sagde hun og hjalp mig op og tog mig med op på mit værelse.

Da vi kom ind på værelset spredte hun et håndklæde ud på sengen som jeg lagde mig ned på, hun tog derefter en ny ble, vådservietter og puder frem. Derefter trak hun bukserne af mig og afslørede en ble som var delvist gul og viste tegn på brune pletter.

”Puha!” udbrød hun og begyndte at åbne bleen.

Da bleen blev åbnet spredte der sig en ubehagelig stank i lokalet, min mor rynkede på næsen og begyndte så at tørrer min ble område at med op til flere vådservietter, til min pinsel.

”Og jeg troede at vores ble dag var over.” sagde hun med et blink i øjet og dirigerede mig til at løfte numsen op hvilket jeg gjorde.

Hun trak bleen væk under mig og tørrede mig over en ekstra gang, før hun foldede en ny ble ud under mig og tapede den fast.

”Så er du hvis helt klar igen, tag nogle bukser på, der er mad om 5 minutter”. Sagde hun og gik ud af mit værelse.

Jeg tog hurtigt mine bukser på og gik ned og spiste, der blev ikke sagt meget under aftensmaden. Resten af aftenen blev jeg inde på mit værelse, indtil det blev sengetid og jeg gik i seng.

Lige inden jeg faldt i søvn, tissede jeg i bleen igen, det føltes skønt og jeg sov som en sten den nat.

4 Synes om