Indsamlingen (B,F)

Jeg sad og kedede mig en søndag, men så fik jeg en god ide til en historie. Jeg skal nemlig konfimeres i år, så jeg var til Folke kirkens nødhjælps indsamling i dag. Og det gav mig den her ide. Jeg håber i vil nyde den her kommer første kapitel.

Info:

Jeg er en dreng på 14 år, som går og tænker på at blive en baby igen. Jeg skal konfirmeres i år, så derfor er jeg tit i kirke. Første kapitel viser hvordan en indsamling kan gå galt ;).

Kapitel 1 - Kidnapningen.

Jeg gik hen ad gaden mod de gader jeg skulle samle ind ved. Jeg var alene, så jeg havde derfor valgt, at tage ble på. Der var ingen, selv ikke engang min bedste ven, som ved at jeg bruger bleer. Ved de første tre huse var der ingen, som ville åbne døren. Men ved et af husene blev der da åbnet. Der boede kun en enkel dame i huset, men man kunne se at hun var rig.

Hej. Jeg kommer fra folke kirkens nødhjælp vil du give et biddrag til de fattige i Afrika?, spurgte jeg. Hun så ned af mig, og jeg tror hun så min ble, men hun smilte bare til mig. Jo. Selvfølgelig kom lige med indenfor engang, sagde hun. Hun lukkede mig ind. Jeg fulgte hende med ind i et rum, som jeg troede kunne være en stue. Der var bare ingen vinduer der inde, men der var et stort puslebord, en vugge, tv kammaraer, tv, legegård og et stort skab.

Hvad skal jeg her?, spurgte jeg. Kvinden smilte bare og tog mine hænder om bag ryggen på mig. Hun førte mig hen til puslebordret, og løftede mig op på det. Hun bandt mig fast og stak en sut i munden på mig. Jeg var så bange, at jeg tissede i bleen. Tag det roligt baby, mor skal nok skifte dig, sagde hun. Hun begyndte at tage mit tøj af. Jeg orkede ikke at kæmpe imod, fordi jeg ønskede jo at være en baby.

Hun smilte da hun så min våde ble, som hun dog hurtigt trak af mig. Hun begyndte nu at skifte mig. Jeg fik to bleer på igen men før hun lukkede dem fik jeg en stikpille op i måsen. Nu gav hun mig en stor sparkedragt på og nogle smækbukser. Så løftede hun mig over i vuggen, og sagde: sov godt baby.

Jeg lå lidt og undrede mig over sitiationen men nød den faktisk også.

Det var slut på første kapitel jeg håber at nød det.

Fortsæt til Kapitel 2

1 Synes om

den var meget god håber der kommer mere

Lidt ensformet med dine andre historier også… Men fuck det. Elsker dem fortsæt ;).

Aabdreng du har nok ret i at mine historier er meget ens.
Men jeg er glad for at du kan lide den :wink:

rigtig god historie :woohoo: glæder mig til der kommer mere :cheer:

Kapitel 2 - Det nye liv begynder.

Jeg vågnede hen på aftenen, da jeg var meget sulten, så det var ren refleks. Jeg undrede over hvor jeg var, da jeg ikke mente at jeg havde lagt mig til at sove. Så huskede jeg, hvad der var sket tidligere på dagen. Først nu lage jeg mærke til, at jeg stadig lå i tremmesengen.

Min ble, på grund af stikpillen, lugtede vildt meget af lort. Jeg prøvede at råbe op, men jeg kunne ikke på grund af sutten. Der kom kun små grynt og lyde ud, men der stod en baby alarm ved siden af mig, som var tændt.

Lidt efter kom damen fra tidligere ind i baby værelset. Godaften eller godmorgen baby, sagde hun. Hun gik over til min seng, og bøjede sig ned over mig. Stanken fra min ble steg lige op i hovedet på hende. Hun smilte og sagde, der er vist en baby som har lavet stort. Hun smilte og spændte mig fri fra tremmesengens seler, hvorefter hun løftede mig over på puslebordet.

Over på puslebordet fik hun hurtigt den lugtende ble af mig. Den var helt brun af lort. Det her var helt nyt for mig. Jeg havde brugt ble før, men jeg havde aldrig brugt den på den her måde, men jeg nød det dog. Mens hun skiftede begyndte hun at fortælle mig om mit nye liv.

Okay min kære baby dreng, som du nok har gættet er jeg din nye mor nu. Og fra og med i dag er du min fem måneder gamle baby. Jeg kunne ikke sige noget så jeg nikkede bare.

Du kommer til at følge mine regler okay kære?, sagde hun. Jeg nikkede og hun smilte. Nu gik vi ud i køkkenet, hvor jeg blev sat i en stor babystol. Jeg kunne se at hun gik ud i køkkenet for at lave mad. Jeg var spændt på at se hvad vi skulle have.

Jeg fandt snart ud af, at hun havde spist så jeg skulle selvfølgelig have babymad. Hun satte en stål med vælling foran mig og satte sig ved siden af mig i en normal stol. Hun begyndte at made mig. Jeg kunne ikke finde ud af om jeg kunne lide vællingen eller ej. Men jeg spiste det hele op med god appetit.

Nu blev jeg løftet ind i stuen, og blev sat i en kravlegård, hvor der lå noget baby legetøj til mig. Hun satte sig i sofaen og tændte for tv`et. Hun sad og så nyhederne, og jeg fulgte med så godt som muligt. Det var lidt svært da kravlegården sad ret langt væk fra tvet. Jeg blev ikke nævnt i nyhederne. Dette måtte betyde, at mine forældre ikke havde efterlyst mig endnu.

Senere på aftenen blev jeg taget ud af kravlegården, fordi det var tid til min sengetid. Hun bar mig ovenpå, på puslebordet, hvor jeg fik en lyseblå natdragt på. Hun nåede selvfølgelig lige at putte nogle flere stikpiller i nummeren på mig :wink:

Sov godt baby i morgen tager vi en tur på biblioteket, sagde hun. Hun gik ud og slukkede lyset.

Det var slut på anden del.

1 Synes om

Fortsæt endelig :). Endnu et godt kapitel.

den er meget god

Hej folkens.

Det er faktisk et meget dårligt tidspunkt jeg er begyndt at skrive på. Det er det fordi jeg ikke har tid til at skrive videre på den lige forløblig, da jeg i næste uge skal til at skrive projekt opgavere, også har jeg ikke tid til også at skrive på den her historie.

Hilsen Tisse Carl.

det er helt okay glæder mig til du kommer igang igen :smiley:

hejsa folkens.

Jeg er nu langt om længe færdig med den projekopgave som jeg har skrevet i de sidste uger så nu kommer der snart en forsættelse herinde :wink:

Hilsen tisse carl

1 Synes om

det var godt glæder mig helt vildt meget :laugh: