Indlagt (M,F,F,F)

Det første jeg husker efter at jeg vågnede var at sygeplejesken der havde observeret mig efter narkosen fortalte mig at operationen var gået godt, og jeg nu bare skulle se at hvile mig.

Jeg har - eller skal jeg sige havde - en mindre hjertefejl; en hjerteklap der ikke lukkede helt, hvilket resulterede i at jeg hurtigere blev forpustet, samt at mit hjerte altid var på overarbejde. Jeg var nu, i en alder af 21, gammel nok til at lægerne turde at lave det kirugiske indgreb uden at der var for stor risiko.

Jeg var stadig rimelig omtåget som jeg lå der i til opvækning, mest af alt havde jeg rimelig undt i brystet, hvor jeg var blevet opereret. Jeg undrede mig over jeg ikke skulle tisse overhovedet, jeg kunne så på uret at kl 23.00, det var altså 12 timer siden jeg blev lagt i fuld narkose, så normalt ville jeg skulle have været på toiletet et par gange. Jeg førte hånden ned i skridtet. Der kunne jeg mærke en slange der førte ud af tissemanden - det havde jeg slet ikke tænkt på: da jeg var faldet hen i narkosen, havde de ført et kateter op i mig således at jeg tisset bare flød ud af uden at jeg kunne holde igen. Det var ikke særlig rart at have inde i sig, det nev faktisk rimelig meget. Jeg faldt i søvn igen.

Jeg vågner ved at to sygeplejersker er ved at tage dynen og tøjet af mig. Da der ser jeg er vågnet, forklarer de mig at de nu vil fjerne kateteret igen , da jeg selv nu selv vil være i standt til at gå på toilettet igen. De er ganske ubehageligt at få fjernet, men da det endelig er ude, føles det som en sand lettelse. De vasker mig som jeg ligger der i sengen og klædte mig igen på. Sygeplejesken, en ganske pæn kvinde omkring de 40, forklarer at jeg bare skal trække i den røde snor når jeg skal på toilettet, så vil personalet komme og hjælpe mig på en potte. Et kort øjeblik efter hun er gået, kommer morgenmaden. Jeg er ikke rigtig sulten, men rimelig tørstig, så jeg får først et glas juice og derefter 3 glas vand.

Da jeg vågner lidt senere skal jeg tisse. Jeg rækker ud efter den røde snor, men tøver. Inden jeg blev indlagt havde jeg haft den her fantasi om at jeg ville tisse i senge på hospitalet således at jeg blev “tvunget” til at få ble på… Jeg vidste ikke om jeg turde. Hvis jeg trak i snoren nu, og sagde jeg skulle tisse, ville det virke underligt hvis jeg så senere ikke kunne holde på vandet. Jeg besluttede mig for at udskyde det lidt, da jeg ikke skulle tisse særlig meget. Jeg lå lidt vågen inden frokosten kom. Jeg fik igen to glas vand. Jeg blev lidt døsig igen, og faldt så i søvn.

Da jeg vågnede var der ikke længere brug for at beslutte om jeg skulle tisse i sengen eller ej. Sengen var pjaskvåd, jeg havde tisset i sengen mens jeg sov, fordi jeg ignorede tissetrangen de jeg var vågen for nogle timer siden. Det pirrede mig lidt at jeg lå der i mit eget tis, og nu snart ville blive iført ble af sygeplejerskene. Jeg kiggede på uret - shit! mine forældre og min bedste veninde havde sagt de ville komme ved 17 tiden og besøge mig idag, og klokken var nu 16.45… Jeg ville ihvertfald ikke have de skulle se mig i denne her situation. Jeg nåede lige at ringe på klokken inden jeg hørte min far stemme ude på gangen, han spurgte hvor jeg lå.

Jeg hørte også min gode veninde Camilla: “Hej Lotte, hvad laver du her?”
“Hej, godt at se dig! Lige nu er jeg på vej ind til en patient der har ringet på klokken, men hvis du mener sådan lidt mere generelt, så læser jeg jo medicin og hat taget studiejob herud for at få lidt mere ehrfaring med patienter og sådan. Det lidt det samme som sygeplejeskerne laver, personlig hyggiejne og sådan - det er et fint job.” svarede Lotte.
“wow okay, lad os lige snakkes du, jeg er på vej ind til men ven Christian der lige er blevet opereret!”

Mit hjerte bankede, og det gjorde skideondt, da de kom ind på stuen. Som jeg lå der i mit eget tis håbede jeg egentlig bare at de ville gå igen hurtigt uden at opdage noget. Camilla satte sig på en gæstestolen ved siden af sengen, min far stilte sig for fodenden, min mor stilte sig ved siden af senge. Jeg håbede virkelig hun ville blive stående der, men nej. Hun trykkede på knappen så hun kunne lægge sengegærdet ned. Shit tænkte jeg - hun satte sig ned og flyttede lidt på dynen så hun kunne være der. En vå plet kom til syne da dynen blev flyttet. Hun opdagede ikke noget før hun flyttede hånden… “Øhhh… Hvorfor er din seng våd?” Jeg sagde ikke noget - hun løftede dynen af mig. Jeg lå nu der sjaskvåd i mit eget tis og blev ligepludselig meget lille. Det var virkelig pinligt. Min mor trak igen i snoren for assitnance, men det var unødvendigt, Lotte trådte ind af døren i samme øjeblik. Jeg genkendte hende straks - det var en af Camillas gymnasieveninder hun så en sjælden gang i mellem. Jeg blev virkelig flov, da jeg så hun også genkendte mig.

“Hmmm…” Jeg kunne se hun ikke var helt tryg ved situationen. “Hvis i lige går ned i fjernsynsstuen, så henter jeg om lidt” Sagde Lotte til mine forældre og Camilla. “Jeg kommer tilbage om lidt” sagde hun til mig. Sådan lå jeg i ca. 10 minutter; uden dynen og drivvåd. Jeg var begyndt at fryse lidt, da oversygeplejesken trådte ind af døren sammen med Lotte. “Har du normalt problemmer med at holde på vandet om natten?” sagde oversygeplejesken med en lettere irreteret mine - hun lignede ikke lige en der havde lyste til at skifte lagner hos en “stor dreng”. Jeg rystede på hovede, selvom det var lidt løgn. Nu og da kom jeg stadig til at tisse i sengen - især hvis jeg var meget træt eller havde drukket, men det var maks en gang om månden. “Når - vi bliver nød til at give dig en ble på, er det ok?”. Jeg var virkelig pinlig, især over at Camillas veninde var tilstedet, sa jeg svarede noget i stil med at jeg bare troede det var et enkeltstående tilfælde. Oversygeplejesken virkede ikke rigtig somom hun lyttede til hvad jeg sagde. "Du får ble på - det var sådan set ikke til diskussion - hvis du nu kan holde den tør de næste par dage, vil jeg overveje om du skal få lov at ligge uden igen. De hjalp mig ud af senge, afklædte mig, og satte mig på et håndklæde på stolen ved siden af senge. Jeg følte mig virkelig ynkelig. Jeg sad og så til mens Lotte måtte skifte mine tislagner. Jeg unskyldte mange gange over for hende, men hun tog det virkelig pænt - hun var ret forstående og sagde hun syntes det var lidt synd for mig.

Da senge igen var blevet tør, var det min tur til at blive tør også - på grund af såret efter operationen måtte jeg ikke komme i bad endnu. Oversygplejesken lagde at plastik lagen over sengen inden jeg blev lagt. Så fik jeg en sengevask, de koncentrede sig omkring mit skridt, og sørgede for at jeg var helt ren inden de tørrede mig med en håndlæde. Jeg kunne se at Lotte kigge på mens krop mens det stod på - jeg er rimelig veltrænet, og jeg fornemmede at hun kunne lide min overkrop… Jeg fik øjenkontakt med hende, jeg var virkelig flov stadig, men da hun smilede til mig, blev jeg ligepludeslig helt varm iden i, og smilede tilbage… Øjeblikket blev dog hurtigt ødelagt, da oversygeplejesken sprugte Lotte om hun havde været med til klargøre til ble før? Lotte rystede på hovdet. "Godt hun skal lige have fjernet alt behåring i bleområdet - du kan bare bruge trimmeren der ligger ude i bleskabet. Et øjeblik efter lå jeg og blev trimmet i skridtet af en jævnaldrene pige, det var super underligt. Nu var jeg endelig klar til at få ble på.

Jeg havde ikke haft ble på siden jeg var baby, selvom jeg ofte havde tænk på hvordan det føltes. Jeg havde brugt en del tid på internettet på se på diverse blesider - jeg havde bla. været inde på denne hjemmeside og på bleproducenternes hjemmesider, bleen Lotte stod med i hånden var hvid med en lysegrøn stripe på midten, den genkendte jeg som en Tena Slip Super. “jeg har taget en medium, det tror jeg er din størrelse” sagde Lotte, mens hun stod det og foldede bleen ud. “kan du løfte numsen?” Jeg løftede numsen. Hun lagde bleen ind under mig, og da jeg satte mig ned på bleen, var det som der gik et lyn igennem mig - jeg kunne mærkeblodet strømme ned til min tissemand. Jeg ved ikke om Lotte nåede at bemærke det, men jeg fokuserede strakt på hvor pinligt det i virkelighede var at ligge der som en stor baby, det fik blodet til at stoppe med at strømme så hurtigt ned til tissemanden. Lotte fik nu foldet bleen op omkring min tissemand, og lukket den med de fire stykker tape. Jeg var lettet over jeg nu trods alt ikke var helt nøgen længere. Hun tog fat i bleen ved skridtet, rokkede lidt i den og sprugte så: “hvordan sidder den??” “øhh…” endelig fik jeg fremstammet et “godt”. Nu kom oversygeplejesken tilbage. Hun havde en anden type patientskjorte med en den jeg havde på før jeg gennemblødte sengen. "Dette er en bodystocking - den har knapper nede mellem benene, den sikrer at bleen sidder ordentligt, så du ikke kommer til at væde sengen igen.

Jeg blev nu iførf body’en, og blev lagt under dynen - Lottet kiggede mig i øjnene med et skummelt blik, inden de to forlod stuen. Der var virkelig dejligt mærke varmen komme tilbage til huden, og følelsen af den tykke tørre ble mellem benene var næsten bedre end jeg havde forstillet mig. Jeg var alligevel ved at være helt glad for uheldet, nu da det mest pinlige ligesom var sket, og der num ikke var nogen vej tilbage. Som jeg lå der med et lille smil på læben, kom Camilla og mine forældre tilbage ind på stuen. “Det er hvad der ske” udbrød Camilla “det skal du ikke være ked af, jeg tissede også i sengen for et par måndeder siden” Hendes ærlighed var en af hendes sødeste karakter træk. Hun løftet dynen, og smågrinede lidt af mig, som jeg lå der med ble og body på. Resten af besøget handlede om alt muligt andet, og da den endelig forlod mig, kom aftensmaden. Jeg havde fået appettit, og fik spist to supper inden hovedretten. Desuden fik jeg drukket et par glad vand - portieren efterlod en kande med isvand til mig.

I løbet af de næste par timer lå jeg og så fjernsyn og drak rigelig mængder vand eftersom jeg var ret tørstig. Jeg vågnede med et sæt kl 3 om natten. Jeg skulle tisse vildt meget, jeg havde drømt noget med at jeg tissede, så jeg troede det værste. af ren refleks førte jeg hånden ned for at mærke om lagnet var vådt. Der gik lige et øjeblik før det gik op for mig at jeg havde bleen på. Så mærkede jeg på bleen, den var stadigvæk tør. Jeg tænkte på hvad oversygeplejesken havde sagt med at jeg kun kom til at slippe for at have ble på på hospitalet hvis jeg kunne bevise at jeg ikke havde brug for den. Jeg smilede for mig selv, og lagde mig til at sove igen.

Da jeg vågnede igen var var midt skirdt dejlig varmt, tilgengæld var jeg kold op af ryggen - shit, hvad var der sket? Sådan nåede jeg kun at ligge et øjeblik før der kom en sygeplejeske ind på min stue. Det var hverken Lotte eller oversygeplejesken. “Har du sovet godt?” spurgte hun “øhh, ja”.“Jeg kan se at du i din journal at du er blevet lagt i ble for en sikkerheds skyld. Har du haft nogle uheld i nat?” spurgte hun.“det tror jeg” svarede jeg sagte. Hun løfte min dyne af; “jamen du skulle have haft en større ble på kan jeg se - du har tisset igennem denne her”

Nu skulle jeg have hele turen en gang til - linnedet skulle skiftes og jeg skulle vaskes. Denne gang kom hun ind med en ble med lilla stribe. “Denne har kan suge lidt mere, så håber vi ikke at du tisser mere igennem - jeg snakkede med oversygeplejesken i telefon, hun siger at jeg også skal give dig gummibukser på, bare for en sikkerheds skyld.” sådan blev det. Den nye ble var en Tena Slip Maxi - den var mærkbart tykkere end den jeg havde på før. Jeg kunne næsten ikke samle benene som jeg lå der i sengen.

De næste par dage fik jeg færre og færre smerter i brystet, og jeg kunne rigtig nyde at ligge der med ble på. Nogle gange tissede jeg i bleen bevidst, og andre gange skete det bare mens jeg sov. En ting var sikkert - jeg tissede ikke længere på toilettet. Kombinationen og Maxi bleen og gummibukserne var i stand til at holde mig tør, og følelsen afden tykke ble var helt fantastisk. Jeg begyndte at drikke så meget jeg kunne få af portøren når han var forbi med mad. Jeg blev skiftet fire fem gange om dagen - jeg følte næsten at jeg var himmerige

Jeg havde ikke set Lotte siden den første dag, hvor jeg havde gennemtisset sengen. Jeg tænkte tit på hende og det blik hun sendte mig inden hun gik ud af døren sidst jeg så hende. Om 12 timer havde jeg ligget her en uge kan jeg huske jeg tænkte - så er der kun ern tilbage inden jeg skal udskrives - inden jeg faldt i søvn.

Jeg vågner ved at dynen bliver løftet af mig, min ble skal tjekkes. Det er ikke hvem som helst der kommet for at tjekke den, det er Lotte. Jeg bliver helt pinlig igen. “Er du ikke blevet tør endnu?” spørger hun og smile - “øh, nej, øh, jeg ved ikke hvorfor, det plejer ikke at have denne slags uheld.” Det var lidt løgn, for da jeg vågnede ved et tiden natten forinden, havde jeg bevidst lukket op for sluserne og var faldet i søvn med en våd ble. “mærkeligt” siger hun, jeg fornemmet lidt sarkasme i hendes stemme. Hun får stiftet mig, på en og samme tid er hun hårdhænnet og blid, det var en helt fantastik følelse. “hvornår har du fri?” får jeg fremstammet inden hun forlader stuen. “12, jeg kigger lige ind inden jeg går hjem, ok?”

Kl 12.10 kommer Lotte ind på stuen. Hun har klædt om, og har stramme jeans og en hvid top på. Hun ser faktisk rigtig godt ud. “Må jeg sætte mig?”. Det må hun. Vi falder meget godt i snak. Taler om løst og fast i en halv times tid, da hun pludselig stiller et uventet spørgsmål… “Du tisser i bleen med vilje, ikke?” Min ansigtsfarve skifter til rødlig meget hurtigt. “øhm, nej” Det ville virkelig være pinligt at fortælle en fremmet (ret lækker pige) at man kunne lide at ligge med ble på. Hun smiler og griner: “du lyver” og fortsætter: “hvordan føles det at have ble på igen? Jeg har ikke turde prøve det selv, men jeg har virkelig tænk meget på det” hun kigger dybt i mine øjne - lettelse skylder ind over mig. “Det er virkelig dejligt” vi er ligesindet, det er dejligt at have en at fortælle om ens mærkelige lyst til “Det er rigtig rigtig dejligt! og jo du har ret, jeg tisser i bleen med vilje. Jeg kan slet ikke beskrive hvor dejligt og trygt det føles at ligge og vide at der kommer en og skifter en igen hvor man har været uheldig”. Hun smiler igen : “må jeg mærke?” Jeg nikker. Hun stikker hånden ind under dynen og føler på mit, igen våde skridt: “det føles helt varmt og hårdt, jeg får helt lyst til selv at prøve at tage en på, men…” jeg afbryder hende; “… GØR det” hun kigger på mig, rejser sig og forlader min stue. Hendes taske står her stadig, så jeg ved hun ikke er gået hjem.

Da hun kommer tilbage, har hun taget hin frakke på - den går hende til midt på lårene. Da hun tager den af kan jeg tydeligt se hun har ble på. Hun smiler indforstået “Du havde ret - bleen er helt våd, men jeg har ikke tisset i den endnu” Jeg forstår hvad hun mener. Jeg får begynder at få rejsning ved tanken, men der går ikke længe før den ikke kan rejse sig mere; bleen sidder for stramt, nøj hvor føles det dejligt, ikke engang at kunne få rigtig rejsning.

Vi snakker om alt muligt en time mere. Snakken faldt hurtigt fra bleen, og er nu igen ovre i ‘hverdagsgenren’. Pludselig stopper Lotte midt i sætning; “… Jeg skal tisse ret meget, jeg går lige på toilettet”. Hun rejser sig fra stolen, men jeg når lige at få armene rundt om hendes mave og trukket hende ned på sengen, så hun nu sidder med ryggen mod mig. Jeg holder et fast grad om hendes mave (og blære). “Du kommer ikke på toilettet” hun griner og svare “slip mig nu”. Jeg slap hende ikke, tværtimod, jeg trykkede til på hendes blære. Hun blev stille og slappede af, jeg gik ud fra at jeg havde fået hende til at tisse i bleen…

Det var første del af berretnigen fra min indlæggelse

… fortsættelse følger - måske

2 Synes om

Virkelig god historie!
MERE MERE MERE :laugh:

Jeg har læst rigtig rigtig mange historier om bleer gennem tiden, men denne her er utrolig velskrevet og meget fangende.

Du får en stur stur fem af mig!!

Diam,

Ps. Mere mere mere mere mere mere mere

DET er en af mine fortrukne historie på diaper.dk! :woohoo:
og ville blive ked af det vis der ikke kom mere :frowning:

10/10 stjerner - **********

Tjaeh…

Vi har vel alle haft hospitals-blefantasier. Overikøbet MED sexet sygeplejerske indlagt!
WOW !

God historie.
Mer please!

Nino

Super godt skrevet. Fanger nemt ens nysgerrighed. Glæder mig til fortsættelsen.

1 Synes om