I fængsel (M)

Skrevet af: lakridserne

Denne historie er 100 % opdigtet. Det er første gang jeg prøver at skrive en historie herinde.

Indledning

Mads er 21 år og bor i Århus. Han lever et helt normalt liv, og arbejder som tømrer.

Kapitel 1 - Ulovligheder

Mads var som sædvanligt ude med drengene, da en af dem foreslår at røve et hus. Det gør de så, men da politiet kommer går Mads helt i baglås, og sætter sig på gulvet. Politiet tager ham med på stationen, men de andre drenge nåede at løbe væk. Da de ankommer opdager politiet at han har tisset i bukserne, og en betjent bærer ham ind i et puslerum, hvor Mads får hevet tøjet af og kommer i bad. Da han er færdig tører betjenten Mads, og ligger ham op på puslebordet. Mads begynder at råbe op om at han vil ikke have en ble på, for han er ikke en baby.

Betjenten spænder en sut fast rundt om hans hoved, så han ligger helt nøgen med en sut i munden. Mads får nu noget babyolie på, som kilder da betjenten giver ham det på pikken. Så bliver hans ben lagt op til hovedet, som når en rigtig baby får skiftet ble. Så smører betjenten også babyolie ud i numsen på Mads, og derefter er turen kommet til babypudder. Så fik Mads føderne sænket ned på puslebordet igen, og fik smurt tissemanden ind i babypudder. Til sidst fik Mads en ble skubbet ind under numsen og lukket, for derefter at få bodystocking og sparkedreagt på.

Fortsættes.

1 Synes om

Kapitel 2

Om morgenen vågner Mads op med en varme i skridtet og tænker: "Åhh nej, jeg har tisset i sengen, men kommer så i tanker om hvad der skete den forrige dag. Efter de havde givet ham ble og sparkedragt på, havde en af betjentene taget ham på armen og lagt ham ind i en tremmeseng med sele i, som kunne låses. Han var blevet spændt godt og grundigt fast huskede han, og specielt i skridtet.

Så kom der en politimand, som tog ham ud og skiftede ham. Bleen havde lækket, så han fik en ekstra ble og nogle gummibukser på.

Så kom han endelig i retten, og Mads blev dømt til 1 års fængsel.

Fortsættes…

1 Synes om

:slight_smile: fin historie men det er ikke nåde jeg tænder på men det er jo osse kun min mening;)