Hvornår Munch?

hvorfor er der ikke laver nogen Munch træf endnu ? restaurant har åben igen selvfølgelig kan det også være på grund man skal test første og kø til at tage en coronatest kan tage langt tide … hvad syns folk om det

det vil være en god ide at hører folks mening før os som laver Munch går i gang med det
skal vi første går i gang med at have Munch igen til august eller før ??

2 Synes om

personligt ville jeg vælge at vente til jeg er blevet vaccineret

hvad gå det ud på det med Munch træf

Så vidt jeg har forstået er et Munch en sammenkomst på evt. en restaurant eller en cafe hvor man kan få sig noget at spise.

2 Synes om

Læs mere på Little’s Munch, Danmark - Sammenkomster for ageplayere

Vi overvejer at starte op igen her i juni, men restriktionerne gør det stadig lidt svært da vi lige nu skal vide præcis hvor mange der kommer aht til pladsbestilling.

Jeg er færdig vaccineret, men de fleste har jo kun fået et stik endnu. Så vi skal stadig tænke lidt over boblerne :slight_smile:

6 Synes om

det kunne være virklig hykkeligt

okay godt nok jeg skal første have mit første stik engang i juli / august har ikke får nogen dato endnu … så jeg kan ikke laver nogen Munch på Fyn endnu men når det så komme i gang …

så håber jeg da lidt at der komme nogen det er røvkedeligt at sidder alene med sin kæreste og veninder når man laver Munch for at møde ligesindede

2 Synes om

Jeg valgte at sprænge køen over, og tage den frivillig ordning. Da jeg har fået Johnson & Johnson vaccine er jeg også færdig vaccineret.

1 Synes om

Vi overvejer at lave det om til første onsdag i hver måned i stedet for tredje. Så det er lidt nemmere at huske.

Nogen præferencer?

1 Synes om
  1. onsdag ville nok være at foretrække, fordi det er i starten af måneden efter lønningsdag. :grinning:
3 Synes om

Første onsdag i måneden er en god ide :+1:

2 Synes om

hvor vil det fore gå?

okay hver landsdel af Danmark har sin egen Munch

i København er det ved cafe Vivaldi Axeltorv 1 det er Babylai der står for det

i Odense er det ved cafe vivaldi Vestergade 33 det er mig som står for det

i Fredericia er det ved Urbania Street Food Gothersgade 32,

Hej @danichdiaperteen du skriver ikke hvoromkring du befinder dig, så jeg ved ikke lige hvad der er nærmest.

Hvis du ikke har været med før, så start med at læse lidt om det:

Generelt: [Little’s Munch, Danmark - Sammenkomster for ageplayere]
(Little's Munch, Danmark - Sammenkomster for ageplayere)

Om København munch: Little’s Munch - København

@bliverbaby hvis du vil skrive noget om den fynske som vi kan ligge ind under informationer så send teksten til mig så opretter jeg emnet.

Jeg er i gang med at sætte en kalender op også så vi kan plotte dem ind.

Den Københavnske munch tænker jeg kunne blive 7/7, hvis vi skifter til første onsdag. Dog er det ikke sikkert vi kan nå at komme forbi, så jeg skal lige have fundet en der kan være stand-in (@Diaperboy ?).

Udfordringen lige nu er at vi skal være rimelig sikker på hvem der kommer da vi jo pga. Covid-19 skal reservere pladser, samt at man skal have et gyldig coronapas.