Hvordan jeg begyndte at bruge ble

Okay, det er ikke min egen historie, men en engelsk historie jeg en gang fandt som jeg nu vil oversætte


Historien om hvordan jeg begyndte at bruge ble

Det startede med at jeg en dag skulle til overnatning med klassen hos min ven Benjamin. Det var noget tid hen af aftenen og kl. var omkring 21. Jeg kiggede hen på Marcus’ taske og så at der lå nogen bleer i den (Han tisser i sengen, men det var der ingen af os der vidste). Jeg begyndte så at gøre grin med det og fortælle det til alle andre. Men Benjamins mor fandt hurtigt ud af det, og syntes det var synd for Marcus. Derfor tog hun ned i supermarkedet og købte en pakke drynites. Da hun kom hjem stod hun ude på toilettet og bad os komme derud en af gangen. Hun stod der ude og gav os en ble på hver. Hun sagde at vi skulle beholde dem på hele natten, og at hun skulle have dem tilbage imorgen. Aftenen fortsatte normalt og vi sov alle ved 2-tiden.

Næste morgen gik jeg ud på toilettet for at tage min ble af. Og til min store forbavselse var den våd. Jeg var helt ude af den, jeg vidste jo at Benjamins mor skulle have den tilbage. Efter vi havde spist morgenmad spurgte hun efter bleerne og sagde at vi bare skulle lægge dem på køkkenbordet. Jeg tænkte bare FUCK! hvad gør jeg. Jeg løb et stykke ned af vejen som huset lå på og smed bleen i en af skraldespandene. Da jeg kom tilbage havde Benjamins mor set bleerne. Alle sammen var tørre, selv Marcus’. Men der var kun 11 (og vi er 12 drenge i klassen). Hun kom ind på soveværelset og spurgte hvem der ikke havde afleveret sin, ingen meldte sig. Senere fandt hun så ud af at det var mig. Hun tog mig ind i et rum og spurgte ind til det. Jeg sagde så at det var fordi jeg havde tisset i den. Hun ringede så til min mor og fortalte at jeg havde tisset i sengen.

Da jeg så kom hjem havde min mor købt en pakke bleer, og bad mig om at have en på om natten. Jeg spurgte om jeg ikke nok måtte være fri den nat, og det sagde hun så okay til, men kun hvis jeg brugte et tisselagen. Men næste dag havde jeg rent faktisk tisset i sengen. Da min mor kom ind på værelset kiggede hun med et slags ‘‘Hvad sagde jeg’’-ansigt og bad mig om at vaske mit lagen og tøj.

De næste par uger brugte jeg så ble hver nat og næsten hver nat var den også våd og andre gange ‘‘brun’’. Efter noget tid inviterede Benjamin så til overnatning igen. Jeg var lidt fortvivlet i starten om jeg ville med, men så tænkte jeg på at Marcus jo også brugte ble. Det kom så til den aften, og til min store overraskelse brugte Marcus ikke ble mere. Han sagde at han var holdt op, og at han ikke tissede i sengen mere. Jeg var så den enste til overnatningen der brugte ble og jeg tror nok det var den pinligste nat i mit liv. Hele natten kom Benjamins mor ind hver time og så om der var noget i min ble. 2 af gangene havde jeg faktisk tisset i den og 1 gang var den brun. Hun tog mig midt ud på gulvet og skiftede mig. Og det var ikke engang diskret og lydløst, hun tændte lyset og spurgte højt ‘‘Hvor er dine bleer hende?’’ Alle de andre kiggede på mig mens jeg blev skiftet og det var så pinligt. Jeg svor at jeg aldrig skulle til overnatning igen.

Flere uger gik og jeg oplevede også flere ‘‘uheld’’ om dagen. Og min mor besluttede så at jeg skulle bruge ble døgnet rundt.

Og først nu bliver det rigtig pinligt. I starten klarede jeg det selv i skolen med at skifte min ble ude på toilettet, men hen af vejen ignorerede jeg tit at min ble lugtede og det var der ingen af mine omgivelser der kunne lide. Så nu har min mor aftalt med min lærer at hun skal holde øje med min ble. Så nu kommer min lærer ned i timen og kigger i min ble, og hvis der er noget i, så beder hun mig om at tage en ble og mine pudsleting op af tasken og så tager hun mig over i et hjørne af klassen og begynder så at skifte mig. Og der er frit udsyn for resten af klassen, Og så siger hun baby-ting til mig imens.

Så sådan forløber mit liv altså nu

2 Synes om

Har du indhentet tilladelse fra forfatteren til at poste den her?

Det er ikke helt den oprindelige historie faktisk. Har selv fundet på 75% af historien

Lad os få en forsættelse, holdt du op med at tisse om natten og blev du fri for bleen?

Har ikke tænkt mig at fortsætte den, da det er en oversættelse.

nå, det kunne eller lyde sandsynligt, at der var din egen historie og du bruger var stadig ble mindst om natten

Det skal siges at den, for mit liv er 100% fiktiv. Men i er da velkomne til at fortsætte