Hvem er Wayne 🦇

Hvem er jeg

Nogle kender nok mit navn, jeg har altid lurket herinde.
Handler nok også om jeg er en af de yngre (16 år) og derfor bare lige skulle finde ud af hvad det her var.

Jeg startede med at finde ageplay.dk da jeg søgte omkring alt det her, det tog lidt tid.

Jeg startede med følelsen at kunne lide bleer efter jeg selv havde været vådligger langt tilbage og efter det fandt jeg ud af at jeg godt kunne lide det. Det er senere kommet frem at flere med autisme faktisk godt kan lide bleer, fun fact (har selv autisme :wink: )

Og er senere måske blevet lidt mere ABDL.

Hvorfor lige navnet Wayne

Jeg har spillet en del roleplay i spil, hvor du spillede som læge osv.

Jeg hed Bruce Wayne og for jeg ikke kunne spores tilbage til det her kaldte jeg mig Wayne herinde.
Meget uskyldigt navn og så fordi mange online kalder mig Wayne tilbage fra den tid.

Hvorfor er du en del af Crew

Ja, det kom nok efter jeg pointeret at themes var off, det så dårligt ud osv.

Jeg kender selv til CSS og andre ting, da jeg også kender til kodning bagved (primært nodejs, lua) og efter det joinede jeg tilfældigt en Telegram gruppe da discorden gik ned, og det blev lige pludslig Crew gruppen som jeg så blev en del af.

Jeg er taknemlig over og kunne hjælpe til det her site, og så er jeg jo selv en af de unge.

Jeg er så glad for det her site er her, det har hjulpet mig utroligt meget.

Jeg takker af for denne gang :slight_smile: Vi ses helt sikkert på forummet, og måske munch :wink:

9 Synes om