Historier der forsvinder....?

Hej :blush:

er det bare mig… eller er mange af de historier der er blevet lagt ind fra den gamle side, ikke forsvundet igen ?

måske bare mig der stadig ikke helt kan finde ud af den nye side… :joy:

( og håber jeg får lagt mit indlæg ind det rette sted :sweat_smile: )

Hejsa,

Jeg har lige rykket dit indlæg.

Alle historier er med, vi arbejder dog på og få sorteret dem derfor er alle ikke synlige.

Vi håber på og være færdig hurtigst muligt :slight_smile:

2 Synes om

Hej @Mogungen

Årsagen til at de er blevet gemt, skyldes den store mængde kritik der har været, om at alle unge har adgang til historier med seksuelt indhold…

Der er ca. 350 historier tilbage der skal vurderes, og kategoriseres…

Er der nogen historier der har specielt interesse for at blive tilgængelige igen?

1 Synes om

årh okay… for der var da nogle jeg var inde og læse her den anden dag og nu er de væk… men godt at høre de kommer tilbage med tiden :blush: :+1:

nu husker jeg ikke lige hvad de hedder alle sammen og hvem der har skrevet dem…
men tror det er samme person, der har skrevet den der hedder ( Når simulation bliver virkelighed ) han skriver hverfald rigtig godt, så tænker det kunne være fedt hvis de kom op igen…

men jeg tænker i gør hvad i kan for at få det lagt ind igen… og kan godt se at 350 historier som skal vurderes og kategoriseres, kan tage sin tid :blush: :+1:

1 Synes om

ok, hvis du kommer i tanke om hvad de hedder, er du velkommen til at skrive…

Du kan også sende en PM hvis du blot vil beskrive handlingen, kan være vi kan finde dem?

… og de 350 er løst sat, der er reelt 720 historier tilbage, men hvor en stor del af dem ligger dobbelt…

1 Synes om

Jeg kan slet ikke finde min profil eller billeder eller noget andet for ud over det sidste folk har delt synes godt nok det er irriterende lavet

½

Hvad mener du med du ikke kan finde din egen profil.

Billeder som var på hovedsiden er så vidt jeg ved, slettet.
Der arbejdes på en løsning med noget chat, men nu må vi se.

Din profil kan du klikke på i højre hjørne og gå ind på den?

De billeder du havde uploadet til den gamle side kan jeg godt finde frem til dig igen, men lige nu har vi ikke noget sted at ligge dem.

Tanken var at Discord kunne bruges til billederne men den er jo skudt ned.

Der var desværre ikke nogen måde at overføre dem til det nye site.

Så lige nu overvejer jeg forskellige måder at lave det på.

Den lavpraktiske løsning kunne også være at oprette en eller flere kategorier til billeder, men hvilke? Hvad indhold skal der være? Aldersgrænse?

1 Synes om

Jeg har lige gjort så man kan se de usorterede historier igen, hvis man er medlem af 18+ eller Ageplay Danmark

2 Synes om