Historien om Hugo og Knud (B,B,F)

Hej alle!
Er ny her, men vil gerne indlede med en lille historie, som er fuldstændig fiksion!

Hugo er en fyr på 16 år. I skolen går det ham ikke godt… Han er elles fiks nok i det faglige, men hans sociale position er ikke noget at råbe hurra for. Efter skole plejer han at besøge en grillbar, som ligger i udkanten af byen. Her plejer ikke at komme mange mennesker. De fleste får maden bragt. Her i grillbaren arbejder Knud på 17 år, som er droppet ud af handelsskolen og har fået en fuldtidsstilling her. Knud er fagligt ikke særlig begavet, men alligevel er Hugo og Knud virkelig gode venner. Ligesom Hugo har Knud det også elendigt socialt. Derfor er de to sammen konstant da de er hinandens eneste ven. Knud bor alene i en lejlighed i nærheden af Hugos hus.

I weekenderne er de tit sammen og ser film til langt ud på natten. I disse weekender bliver der drukket litervis af cola så de to går nærmest i pendulgang til toilettet en gang i timen. En lørdag aften hvor de som altid sidder hjemme ved Hugo og ser film og drikker cola falder de kort efter hinanden pludselig i søvn på trods af alt den cola de drikker. Hvad værre er, er at det var længe siden de to havde været på toilettet. Da de vågnede næste morgen kunne de mærke hvor våde de var mellem benene. ”Åh nej” sagde Knud. ”Det er bare løgn.” ”Hvad, har du også…?” Svarede Hugo ham. ”Fuck hvad gør vi nu” sagde Knud, men i det samme kom Hugos mor en af døren. ”Nå, har I sovet godt, hvis I da overhovedet har sov… Hvad er det her lugter af? I har vel ikke… Hvad fanden drenge I er snart myndige og så ligger i og pisser i bukserne?” Hugo forklarede sin Mor situationen, men det lod ikke til at moren kunne se sagen fra drengenes vinkel. De blev sat til og gøre grundigt rent på Hugos værelse og blev beordret til omgående at tage et bad.

Den næste weekend Hugo og Knud skal se film sammen bliver de enige om at passe lidt bedre på. Mens de ligger og ser en gyser kommer moren ind… ”Så drenge. Nu er klokken mange. Nu skal I i seng.” ”Helt ærlig mor” begynder Hugo. ”Vi plejer da selv at må best……” ”Ja, men ikke denne gang” afbryder moren ham. ”Efter jeres uheld sidste gang vil jeg gerne have lidt styr på jer.” Hugo og Knud bliver enige om, at det nok var bedst at gøre hvad der blev sagt, så de gik i seng. 2 minutter efter de havde lagt sig kom moren ind igen. ”Så skal vi lige have underbukserne af sagde hun.” ”Hvad” svarede Hugo. ”Hvorfor?”. ”Jeg synes det ville være synes hvis det samme uheld skulle ske igen. Hugo kunne se at hun stod med to bleer i hånden. ”Mor… Det mener du fanme ikke” begyndte Hugo… ”Jo det kan du tror jeg mener,” svarede moren bestemt. ”Hvis I ikke gør det frivilligt så bliver det ikke særlig sjovt.” ”Jeg nægter altså at gøre det” svarede de begge to nærmest i kor. ”Nå, jamen så må jeg jo gøre det på den hårde måde.” Hun bandt begge deres arme og ben fast til sengen og rev drengenes underbukser af. De var begge meget pinligt berørte. Hun begyndte med Knud. Han blev gjort godt og grundigt rent i skridtet og i numsen og fik pudder de samme steder. Moren lagde nu en ble ind under numsen på ham, vippede den op og tapede den fast. Herefter fik Hugo den samme tur. ”Så, mine to små babyer. I kan da ikke sove her i nat… I den store seng… Tænk hvis I faldt ud… I må hellere komme med mig.” ”Det kan du godt glemme, mor” råbte Hugo. ”Ha! Så det tror du din lille baby.” Hun gav dem begge en stor sut i munden, som blev spændt godt og grundigt fast. Så fik de et par gummibukser på hver. Herefter fandt hun tog babyseler frem. De var både med skulderseler og skridtsele. Hun gav dem begge en på og strammede den godt til. Bleen blev presset helt op i skridtet på dem. De to kunne ikke undgå at få rejsning af det. ”Nå I kan måske ligefrem lide det” sagde moren, da hun så det. Babyselen var lavet med en hængelås, så de ikke selv kunne spænde den op… Moren låste selerne og fandt to liner frem. Hun spændte en line i hver af drengenes seler og hev dem med ovenpå og ind i arbejdsværelset hvor to tremmesenge stod klar til dem. De blev puttet og spændt fast både i babyselen, men også ved håndled og ankler.
Næste morgen vågnede drengene tidligt. De kunne begge mærke at de snart skulle på toilettet med både stort og småt. ”Mor, kom og spænd os fri, vi skal på toilettet.” råbte Hugo. ”Hvad tror I at I har bleen til? Hvis I er rigtig dygtige køber mor en potte til jer i dag. Så kan vi gå i gang med jeres pottetræning” svarede moren dem. ”Det er bare løgn” sagde Knud til Hugo. Hugo var meget flov over sin mor, men turde ikke stille noget op – han var bange for hvem moren kunne finde på at sladre til. Knud kunne mærke at han ikke kunne holde det tilbage længere og gav efter. Hans ble blev fyldt med bæ og tis og der bredte sig en dunst af bæ i rummet. Kort efter oplevede Hugo den samme tur. Da de havde ligget en halv times tid i deres eget lort kom moderen ind. ”Nå, mine to små babydrenge trænger vidst til at blive skiftet.” En efter en blev de smidt op på puslebordet og blev vasket meget grundigt og fik en bly, gummibukser og babysele stramt spændt på. Moren havde fundet to højstole frem, som de blev plantet i og spændt godt fast. Arme og ben blev også spændt fast og drengene fik hver en hagesmæk med tagrende på. Hugos mor havde lavet en stor portion babymos til dem, som de blev tvunget til at spise. Et par timer efter skulle mosen ud igen, og man kan jo selv tænke sig til hvordan det ville foregå. Efter middagsmaden blev drengene puttet til en middagssøvn.

Et par timer efter kom moren ind til dem. ”Har mine to dejlige babydrenge sovet godt?.. Nej! Hvor er I dygtige” udbrød moren, og stak en hånd ned til deres ble. ”I har ikke lavet noget i bleen. Så må det vidst være på tide at begynde jeres pottetræning.” De tog drenge blev spændt fri og blev taget med ud på badeværelset hvor to pottestole stod klar. Begge stole var forsynet med seler, det var egentlig stole, der var beregnet til vilde børn, men moren ville gerne ha nogle med seler på. Hun tog gummibukserne og bleen af dem begge og spændte dem fast til potten. Potterne var meget små til dem, så den store benadskiller kunne kun lige fange urinen da Hugo begyndte at tisse. Kort efter tissede Knud også i sin potte. Moren kom ud og roste dem begge meget. De fik ble og gummibukser på igen, men selen fik de lov at slippe for, hvis de lovede at være søde. De blev nu på skift lagt ned på morens skød og fik noget æblejuice i en sutteflaske. Hugo kunne mærke hvordan han nød den kærlighed der blev ofret på ham. Knud havde den samme følelse.

”I har været nogle rigtig søde babyer” sagde moren til dem senere på eftermiddagen. ”Derfor har jeg købt en gave til jer.” Moren fandt en stor papkasse frem, åbnede den og ud tog hun en babygynge. Det var sådan en af typen med en stol og så en sikkerhedsbøjle/benadskiller man kunne hive op og så sætte sig ind i gyngen og spænde sig fast igen. Knud og Hugo havde meget sjov med at lege i haven og med gyngen resten af eftermiddagen. Da de kom ind igen var det blevet aftensmadstid. De blev sat i hver deres højstol og spændt fast. Det var som om det hele ikke var så forfærdeligt længere. ”I har været rigtig flinke i dag, så mor har bestemt at vi godt kan køre ned til stranden og købe en is, hvis I altså spiser jeres havregrød først.” Moren tog en dreng i hver hånd og gik ned til bilen med dem. Her satte hun dem ind i hver deres forvoksede autostol med 5-punktssele. Efter at have drukket så meget mælk til aftensmad kunne drengene ikke holde sig og kom til at tisse i deres ble mens de spiste is. Hugo lod det bare løbe og forsøgte ikke længere at holde det tilbage. Han var begyndt at kunne lide at være mors lille baby, og det så ud til at Knud også kunne lide det.
Da de kom hjem blev de igen sat på potten, men denne gang lavede de puha og fik stor ros for det. De fik skiftet deres våde ble og fik en natble på og blev lagt i seng og spændt fast. Men de nød det nu.

1 Synes om