Gummibukser i folkeskolen

Hej,

Dette er historien om dengang for 20 år siden, da jeg besluttede mig for at iføre mig blesnip i skolen.

Jeg var 15 år gammel, og havde bestemt mig for at benytte blesnipper i folkeskolen.

De første timer var der ingen problemer - når jeg skulle tisse, gik jeg simpelthen på wc.

Omkring middag (husker ikke…) gik det imidlertid galt: pludselig skulle jeg af med en STOR omgang… og før jeg kunne nå ud på WCet, var det bare for sent. Pludselig sad jeg der i dansk-timen og følte, hvordan den “særdeles” bløde afføring spredte sig i blesnippen (husk, jeg havde ingen bleer!) og frygtede at lugten snart måtte brede sig. PINLIGT. Da WCet endeligt blev ledigt lige før middagspausen, skyndte jeg mig derud. Desværre var WCet en del af klasselokalet, og det endte med (efter mange “undskyld - jeg har dårlig mave”) at jeg pludselig hørte pedellen banke på døren.

“Hallo, hvad har du gang i derinde” - måske ikke ordret korrekt, men sådan føltes det - spurgte han?

Efter mange forklaringer lykkedes det mig at få gjort mig selv nogenlunde ren (jeg kastede de beskidte blesnipper over de lyddæmpende loftsplader), og det lykkedes mig at komme frem til et punkt, hvor jeg kunne lade ham komme ind.

Jeg hørte aldrig noget for eppisoden, men det var MEGET stressende og afholdte mig for en tid, fra at benytte blesnipper m. LAMBO indlæg

Det var dengang.