Fup beskeder og VIP medlemsskab

Kære alle

Vi er blevet gjort opmærksom på, at der sendes en del fup beskeder igennem besked modulet på sitet i øjeblikket.

Indholdet i beskederne er enslydende, og går ud på, at brugeren har købt VIP medlemsskab, ikke modtaget ekstra ydelser, og vil tale med ejeren af sitet igennem sin advokat. Brugeren prøver endvidere at lokke jer til at besøge et andet website, registreret i Tokelau (.tk).

Lad mig understrege, at vi ikke har VIP medlemsskaber på Ageplay.dk!
Vi har én type medlemsskab, og det er ens for alle brugere.

Jeg vil på det kraftigste fraråde jer, at trykke på linket i disse beskeder, da jeg ikke ved hvor det fører hen eller hvad det fører med sig, og heller ikke har i sinde at efterprøve det fra egen pc.
Pas på, ikke at udleverer personlige oplysninger til tvivlsomme brugere, som eksempelvis i dette tilfælde, hvor en bruger beskriver ting der ikke eksisterer.

Hvis I oplever denne slags beskeder, er det en god idé at indbrette det til admin teamet, så vi kan få det stoppet. :slight_smile:

Med venlig hilsen
Fotonble

Jeg har lige i dag blokeret endnu en bruger - “1til1” som var med samme formål.

Jeg vil på det kraftigste opfordre til at man ikke svarer eller skriver til nogen hvor man har en mistanke om at der er fordækte motiver - men skriv til admin@ageplay.dk eller en privat besked til mig. Jeg kan gå bag om systemet og se hvad vedkommende foretager sig og deraf udlede om mistanken er begrundet.

I dette tilfælde var det en opfordring til at melde sig ind i et dating site og der finde vedkommende “kvinde”.

Andre danske sites har jævnligt været udsat for tilsvarende hændelser - det er altid et forsøg på at logge penge ud af godtroende liderlige mænd. Så lad nu være med at falde for det.

Alle afslørede scammere medfører blokering af IP# - ofte hele udbyderen hvis det er en hosting firma, eller hele landet.

  • Nicolai