Fra arkivet... 3 fantasier (M,G,M,F,M,F)

Jeg sad lige og kiggede i mit arkiv, og fandt et par fantasier jeg har skrevet for en del år tilbage. Måske har i set dem på en af mine tidligere hjemmesider, men her er de igen…

Fantasi 1

Jeg er kommet hjem fra arbejde, og har som sædvanlig taget mine bukser af, og taget en ble på. Det er varmt, så jeg beslutter mig for at der ikke er nogen grund til at tage tøj på ud over min ble og min t-shirt. Jeg går rundt i lejligheden, og pludseligt bliver der ringet på min dør.

Uden at tænke over at jeg ikke har noget på ud over ble og T-shirt, går jeg ud og lukket op. Udenfor står en pæn pige der vil sælge en lodseddel. Hun kan ikke lade være med at fnise da hun ser min ble, og hun undlader heller ikke at kommentere at jeg snart skal skiftes.

Jeg bliver rød i hovedet, og bliver helt mundlam. Hun tilføjer at hun har passet børn før, og hun nok også kan klare en stor baby som mig, hvorefter hun kommer ind i lejligheden og lukker døren. Hun spørger mig hvor jeg skal skiftes, og jeg viser hende vej ind i soveværelset hvor jeg har mit pusleudstyr.

Hun lægger mig ned på sengen, og finder en sut og lidt legetøj frem som jeg kan lege med, mens hun gør en ren ble klar til mig. Da hun er klar, tager hun min ble af og undlader ikke at kommentere at jeg er en lille baby når jeg sådan bruger ble.

Med kyndige hænder, bliver jeg vasket med vådservietter, pudret, og får en ren ble på, alt imens hun taler babysprog til mig. Da hun er færdig, putter hun mig med en bamse, fortæller en lille sød godnathistore, og kysser mig godnat på panden inden hun igen forlader mig.

Fantasi 2

Jeg er kommet hjem, og har taget en Up&Go ble på. Det er vaskedag, og jeg pakker mit vasketøj, for at gå ned i kælderen og vaske mit tøj. Jeg skal vaske 2 vaske. Den ene vask er mine gummibukser, mine blebukser og mine blesnipper.

Da jeg kommer med i vaskekælderen, møder jeg mine naboer - et par på samme alder som mig - som også er ved at sætte en vask over. Jeg hilser naturligvis på dem, men forsøger at skjule hvad det er jeg skal i gang med at vaske.

Jeg tror ikke at de ser noget da jeg sætter mine vaske over, og vi følges op i elevatoren til vores lejligheder. Da jeg skal ned og hente mit vasketøj igen, kommer jeg til at køre ned med manden fra nabolejligheden.

Da vi kommer ned i den tomme vaskekælder, er mit vasketøj færdig lidt før hans, så han kigger på imens jeg tager mit vasketøj ud. Da jeg tager mine blesnipper ud, spørger han mig, hvem de dog er til?

Jeg lader som om jeg ikke hører ham, men det får ham blot til at komme hen til mig. Han tager fat i de gummibukser jeg er ved at tage ud. De har søde små bamsemotiver på, og han siger så, at han gerne vil se mig med de flotte gummibukser på.

Jeg bliver rød i hovedet, og ved ikke hvad jeg skal sige til ham. Han siger at der er lidt vi lige skal have snakket om, og da vi kommer op med elevatoren, følger han mig ind i hans lejlighed. Vi kommer ind i deres stue, og midt på gulvet sidder hans kæreste iført ble og en babyagtig t-shirt, mens hun leger med duplo klodser.

Da hun ser mig, smiler hun sødt og spørger om jeg vil lege. Selvfølgelig vil jeg lege, men inden jeg kan få lov til det, skal jeg have en ble på; siger hendes kæreste.

Han tager mig med ind i deres soveværelse, hvor han tager mine bukser af, og opdager at jeg allerede har en lille ble på. Den er dog blevet våd, så han skifter mig til en fin ble med babymønster på fronten. Så er jeg klar til at komme ind og lege, og vi leger hele eftermiddagen.

Dagen slutter af med at kæresten skifter os begge to, hvorefter han putter os, og læser en godnathistorie.

Fantasi 3

Jeg var taget en tur ud til mine venner, for at tilbringe en weekend sammen med dem. Vi havde fået lidt at drikke om aftenen, og det var nok også derfor jeg var modig nok til at tage en medbragt Up&Go ble på, da jeg skulle i seng.

Jeg tænkte at jeg nok kunne nå at få den af inden de vågnede den næste morgen, men sådan skulle det ikke gå. Da jeg vågnede den næste morgen, var det med min tommelfinger i min mund, og med dynen sparket af så man kunne se min Up&Go ble.

Det værste var at da jeg kiggede op, så jeg mine venner stå med et forundret udtryk i ansigtet. De fortalte mig at de havde stået der og kigget på mig i et par minutter, og faktisk syntes at jeg så ret sød ud med min tommeltot i munden, og med ble på.

De havde længe ønsket sig et barn, men havde ikke fået et endnu, men nu kunne de se at de kunne få en fin erstatning. Jeg blev rød i hovedet, og jeg var lige ved at græde. Pigen satte sig ned på kanten af min seng, og trøstede mig mens hun talte babysprog til mig.

Hun sagde at jeg ikke skulle være ked af det, for de skulle nok være søde ved mig, sålænge jeg var deres lille baby. Det beroligede mig, og snart sov jeg sødt igen i hendes favn. Jeg vågnede lidt efter igen, da hørte døren gik.

Manden kom ind med en sutteflaske med lidt mælk i, som han gav til pigen. Hun smilte til mig, og gav mig sutteflasken, som jeg straks begyndte at sutte på. Den var snart tom, og kort derefter blev jeg lidt svimmel, og faldt i søvn igen.

Da jeg vågnede op igen, lå jeg ikke længere i den seng jeg var faldet i søvn i. Da jeg kiggede rundt, fandt jeg ud af at jeg lå i en tremmeseng. Ovenover var der en babyuro, med små bamser der drejede rundt.

Tremmesengen var udstyret med en blød stofkant med Peter Plys hele veje rundt, og der var også Peter Plys på det indlagte sengetøj. Der var også lagt et par bamser ned til mig sammen med en baby stofbog. Da jeg forsøgte at rejse mig op, fandt jeg ud af at jeg lå i en sele som forhindrede mig i at rejse mig.

Selen var lynet i ryggen, så jeg kunne ikke få den af uden hjælp. Jeg havde også fået en tykkere ble på, og den var temlig våd, og trængte til at blive skiftet. Heldigvis kom mine nye plejeforældre ind i samme øjeblik.

De smilte til mig, og fortalte mig at de ville have mig til at kalde dem far og mor for resten af weekenden. Desuden måtte jeg kun tale babysprog. Jeg ville blive behandlet som en baby, og jeg skulle bruge ble hele tiden, som ville blive skiftet efter behov. Hvis jeg overtrådte disse simple regler, så kunne jeg risikere at få smæk.

2 Synes om

Keep on dreaming! :slight_smile:
Søde drømme!

Enig med Numsedrengen. Søde drømme :slight_smile: